1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
21.07.2006 N 403
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства вугільної промисловості N 51 від 26.02.2007 )
Про затвердження положення про громадську приймальню та графік прийому громадян у громадській приймальні Міністерства вугільної промисловості України
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.96 N 393/96-ВР та Указу Президента України від 14.04.2004 N 434/2004 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів" з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та проведення заходів щодо забезпечення конституційних прав громадян на їх звернення до Міністерства вугільної промисловості
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Положення про громадську приймальню Міністерства вугільної промисловості України, що додається;
1.2. Графік прийому громадян у громадській приймальні керівниками структурних підрозділів Міністерства вугільної промисловості України, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра вугільної промисловості України Новікова В.І.
Міністр В.Тополов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства вугільної
промисловості України
21.07.2006 N 403
ПОЛОЖЕННЯ
про громадську приймальню Міністерства вугільної промисловості України
1. Загальні положення
1.1. Громадська приймальня Міністерства вугільної промисловості України (далі - громадська приймальня) створена з метою організації прийому громадян, вивчення громадської думки, проведення аналізу звернень громадян, напрацювання ефективних шляхів вирішення соціальних проблем, які порушують заявники у своїх зверненнях до Мінвуглепрому.
1.2. У своїй діяльності громадська приймальня керується Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян" від 02.10.96 N 393/96-ВР, Указом Президента України від 14.04.2004 N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", Положенням про Міністерство вугільної промисловості України, затвердженим Указом Президента від 05.10.2005 N 1417/2005.
2. Завдання
Основними завданнями громадської приймальні є:
2.1. Організація роботи з прийому громадян, які звернулися безпосередньо до Міністерства вугільної промисловості України, у вирішенні питань, що викладені у зверненнях.
2.2. Організація прийому і спілкування з громадянами в атмосфері доброзичливості та взаємоповаги згідно зі статтею 5 Закону України "Про державну службу".
2.3. Забезпечення об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в установлені законодавством терміни.
2.4. Уважне ставлення до розгляду та вирішення проблем у зверненнях осіб, що мають особливі заслуги перед державою, інвалідів, осіб, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС та інших незахищених верств населення.
3. Функції
Громадська приймальня відповідно до покладених на неї завдань:
3.1. Організовує підготовку і проведення прийому керівництвом Міністерства, керівниками структурних підрозділів до прийому громадян, які звернулися до громадської приймальні Мінвуглепрому.
3.2. Контролює дотримання вимог Закону України "Про звернення громадян", указів Президента України та інших нормативних актів у підрозділах центрального апарату Міністерства та на підприємствах, що належать до сфери управління Мінвуглепрому. Перевіряє стан виконання звернень громадян у структурних підрозділах Міністерства.
3.3. Інформує керівництво Міністерства щодо осіб, винних у порушенні термінів розгляду звернень громадян.
3.4. Бере участь у цільових перевірках стану роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах Міністерства та підприємствах, що належать до сфери управління Мінвуглепрому.
3.5. Готує аналітичну інформацію про стан розгляду звернень громадян Кабінету Міністрів України.
4. Права
Громадська приймальня має право:
4.1. Одержувати від структурних підрозділів центрального апарату Міністерства та підпорядкованих підприємств інформацію або відповідні документи, необхідні для виконання покладених на неї завдань.

................
Перейти до повного тексту