- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження нової редакції Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення
Враховуючи зауваження Міністерства фінансів України, надані листом від 13.06.2006 N 31-17040-403-6/12434, відповідно до порівняльної таблиці щодо внесених змін до затвердженої рішенням Національної ради від 19.04.2006
N 358 Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення, Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та затвердити нову редакцію Методики розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення.
2. Направити нову редакцію Методики на погодження до Міністерства фінансів України.
3. Юридичному управлінню (Назаренко Д.О.) продовжити роботу щодо відміни дії постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.95 року
N 392 "Про розміри грошових зборів за видачу телерадіоорганізаціям ліцензій на право користування каналами мовлення".
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на фінансово-економічне управління та управління науково-технічного і частотного розвитку.
Голова Національної ради В.Шевченко
Відповідальний секретар В.Лясовський
ПОГОДЖЕНО
Міністерство фінансів
України
____________________________
(посада)
____________________________
(підпис)
____________________________
(ініціали та прізвище)
"___" ______________ 2006 р.
М.П.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної
ради України з питань
телебачення
і радіомовлення
05.07.2006 N 567
Голова Національної ради
/підпис/ В. Ф.Шевченко
"___" ____________ 2006 р.
М. П.
МЕТОДИКА
розрахунку розмірів ліцензійного збору за видачу, продовження, переоформлення та видачу дубліката ліцензії на мовлення
1. Розрахунок розміру ліцензійного збору за видачу та продовження ліцензії на мовлення
1.1. Розмір ліцензійного збору визначається за формулою:
1.1.1. Для аналогового ефірного наземного мовлення:
----------
| Q
P = n x T x S x V (вт) , де
P - розмір ліцензійного збору за видачу ліцензії,
n - ваговий коефіцієнт, який враховує потенціал мережі:
для передавачів ФМ-діапазону радіо- та телевізійного мовлення:
n = 40 для зон розповсюдження, в які входять населені пункти з чисельністю більше 1 млн. чоловік,
n = 30 для зон розповсюдження, в які входять населені пункти з чисельністю від 500 тис. до 1 млн. чоловік,
n = 15 для зон розповсюдження, в які входять населені пункти з чисельністю від 100 тис. до 500 тис. чоловік,
n = 8 для зон розповсюдження, в які входять інші населені пункти,
для передавачів СХ, ДК, ГК-діапазону: n = 1,5,
T - середньодобовий обсяг мовлення (годин),
S - неоподатковуваний мінімум доходів громадян (в гривнях),
Q - потужність передавача, який передбачається використовувати ліцензіатом (Вт),
1.1.2. Для багатоканального мовлення з використанням радіочастотного ресурсу:
--------
| Q
P = n x T x S x V (вт) x F , де
P - розмір ліцензійного збору за видачу ліцензії,
n - ваговий коефіцієнт, який враховує потенціал мережі:
n = 8 для передавачів ФМ-діапазону радіо- та телевізійного мовлення,
n = 1,5 для передавачів СХ, ДК, ГК-діапазону,
T - середньодобовий обсяг мовлення (годин),
S - неоподатковуваний мінімум доходів громадян (в гривнях),
Q - потужність передавача, який передбачається використовувати ліцензіатом (Вт),
F = v / m (на період до 01.01.2009*),
де v - кількість програм ретрансляції (трансляції),
m - ресурс багатоканальної мережі.
F = 1 (після завершення перехідного періоду 01.01.2009(*)).
_______________
(*) Дата завершення перехідного періоду уточнюється за результатами оцінки динаміки впровадження цифрового мовлення.
1.2. Наведенні в пункті 1.1 суми підвищуються в 1,3 рази для суб'єктів договірних відносин, які розташовані в м. Києві.
1.3. Розмір ліцензійного збору зменшується:
на 20 відсотків, якщо телерадіоорганізація у програмному наповненні використовує дитячі (розраховані на аудиторію до 14 років) програми вітчизняного виробництва обсягом не менше 1,5 години на добу;
на 30 відсотків, якщо телерадіоорганізація у програмному наповненні використовує дитячі (розраховані на аудиторію до 14 років) програми власного виробництва обсягом не менше 1,5 години на добу.
................Перейти до повного тексту