1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Тариф


УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР РАДІОЧАСТОТ
ТА НАГЛЯДУ ЗА ЗВ'ЯЗКОМ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом УДЦР
06.03.2006 N 84
( Тарифи втратили чинність на підставі Наказу Українського державного центру радіочастот та нагляду за зв'язком N 246 від 14.07.2006 )
ТАРИФИ
на роботи Державного підприємства "Український державний центр радіочастот", пов'язані з виділенням номерного ресурсу та випробуваннями електропристроїв і високочастотних пристроїв загального призначення за показниками електромагнітної сумісності Загальні положення
1. Тарифи на роботи Державного підприємства "Український державний центр радіочастот", пов'язані з виділенням номерного ресурсу (далі - ресурс) та випробуваннями електропристроїв і високочастотних пристроїв (далі - ВЧП) загального призначення за показниками електромагнітної сумісності (далі - ЕМС), є чинними на всій території України.
2. Чинність тарифів поширюється на всіх заявників, незалежно від форм власності і господарювання.
3. Тарифи наведено без урахування податку на додану вартість, який нараховується згідно чинного законодавства.
4. Наведені в статті 2 тарифи визначені для мереж із семизначною нумерацією. У разі розгляду заяв для мереж із шестизначною нумерацією застосовується коефіцієнт 0,85. Для мереж із п'ятизначною нумерацією застосовується коефіцієнт 0,7.
Для мереж із подвійною (5-ти та 6-ти значною, 6-ти та 7-ми значною) нумерацією застосовується коефіцієнт як для нумерації з більшою кількістю цифр.
5. У випадку заміни аналогового номерного ресурсу на цифровий роботи оплачуються згідно тарифів, які наведені в статті 2 тарифів.
6. До відповідної позиції тарифів при скороченні встановленого терміну виконання робіт (21 календарний день), за письмовим замовленням отримувача ресурсу і за наявності технічної можливості, застосовується коефіцієнт:
- 1,5 у разі скорочення терміну виконання робіт до 11 - 15 календарних днів;
- 1,75 у разі скорочення терміну виконання робіт до 6 - 10 календарних днів;
- 2,0 у разі скорочення терміну виконання робіт до 5 календарних днів.
7. Суб'єкти господарювання, які фінансуються виключно за рахунок держбюджету, усі види робіт оплачують у розмірі 90 відсотків від суми відповідної позиції тарифів.
Зниження плати для бюджетних організацій і підприємств застосовується на підставі довідки фінансових органів виконавчої влади про повне фінансування організації чи підприємства за рахунок коштів державного бюджету.
У випадках, коли ресурс, який належить бюджетним організаціям, використовується для надання послуг, вартість зазначених робіт цими організаціями оплачується в повному розмірі на загальних підставах.
8. Вартість робіт щодо виділення номерного ресурсу визначається як сума тарифу за розгляд заявочних документів на визначення принципової можливості виділення номерного ресурсу та тарифу на формування висновку.
9. В залежності від складності електропристрою або ВЧП (особливостей технології, конструкції, наявності документації на іноземній мові тощо), а також від умов проведення випробувань (польові умови, особливі вимоги до охорони та зберігання, габаритні розміри, додаткові вимоги замовника до обсягу випробувань тощо) до наведених у розділі 2 тарифів застосовується коефіцієнт збільшення від 1,0 до 3,0.
10. Тарифи на виконання робіт щодо випробування електропристрою і ВЧП загального призначення за показниками ЕМС, що наведені в розділі 2, встановлені за виконання безпосередньо зазначених робіт без урахування вартості пробігу автотранспорту, витрат, пов'язаних з відрядженням спеціалістів та витрат сторонніх організацій (співвиконавців), що можуть залучатися для виконання робіт. Вартість пробігу автотранспорту до місця виконання робіт, витрати, пов'язані з відрядженням спеціалістів та сторонніх організацій, визначаються договором в кожному конкретному випадку.
11. Оплата за всі види робіт, які не визначені цими тарифами, здійснюється за договірними цінами на підставі укладених договорів.
12. Визначення термінів, які вживаються в тексті тарифів, наведено у статті 1 Закону "Про телекомунікації". Інші терміни, які наведені в тексті тарифів, вживаються в такому значенні:
висновок - документ, розроблений Українським державним центром радіочастот щодо можливості розподілу заявнику певної частки номерного ресурсу з обов'язковим визначенням цієї частки;
заявник - оператор у сфері телекомунікацій, який звертається до Національної комісії з питань регулювання зв'язку України (далі - НКРЗ) з заявою встановленої форми про виділення відповідної частки номерного ресурсу;
коди послуг - послуги "700", "800", "900" та інші передбачені до розподілу;
присвоєння номерного ресурсу - закріплення певних номерів чи кодів за службами, географічними зонами, мережами, послугами тощо;
розподіл номерного ресурсу - виділення НКРЗ оператору телекомунікацій певної частки номерного ресурсу (кодів мереж, кодів зон нумерації, номерів у межах зон нумерації, скорочених телефонних номерів, кодів послуг, кодів мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7, кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7, ідентифікаційних кодів, кодів, виділених Україні Міжнародним Союзом Електрозв'язку, європейських номерів абонентів тощо) для створення власної телекомунікаційної мережі та надання послуг;

................
Перейти до повного тексту