- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Л И С Т
Начальникам управлінь
державної служби
Головного управління
державної служби
в Автономній Республіці
Крим, областях,
мм. Києві та Севастополі
(за списком)
На численні запити, що надходять від управлінь державної служби Головного управління державної служби в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі, надаємо роз'яснення щодо нормативно-правових актів, якими регулюється збір відомостей і надання інформації в межах системи "Картка".
Додаток: на 5 сторінках
З повагою,
Заступник Начальника Головдержслужби | В.Сороко |
Додаток
РОЗ'ЯСНЕННЯ
щодо нормативної бази, якою регулюється збір відомостей і надання інформації в межах системи "Картка"
Якими нормативно-правовими актами передбачено права Головного управління державної служби України (далі - Головдержслужба України) та її територіальних органів щодо збору інформації про державних службовців в межах системи "Картка"?
Згідно з пунктом 1 частини 2 статті 7 Закону України "Про державну службу" від 16 грудня 1993 р.
N 3723-XII Головдержслужба прогнозує і планує потребу державних органів та їх апарату в кадрах.
Права Головдержслужби та її територіальних органів щодо ведення обліку даних про державних службовців, зокрема й комп'ютерного обліку, визначено такими нормативно-правовими актами як:
- Указ Президента України від 10 листопада 1995 р.
N 1035/95 "Про затвердження Програми кадрового забезпечення державної служби та Програми роботи з керівниками державних підприємств, установ і організацій" (пункт 2 розділу "Формування складу державних службовців", пункт 1 розділу "Контроль і відповідальність за стан кадрового забезпечення державної служби" Програми кадрового забезпечення державної служби);
- Указ Президента України від 14 квітня 2000 р.
N 599/2000 "Про Стратегію реформування системи державної служби в Україні" (частина 3 розділу "Оптимізація управління державною службою");
- постанова Кабінету Міністрів України від 5 липня 2004 р.
N 842 "Про утворення управлінь державної служби Головного управління державної служби в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі" (пункт 1, підпункт 2 пункту 5 Типового положення про управління державної служби Головного управління державної служби в Автономній Республіці Крим, області, мм. Києві та Севастополі; підпункт 1 пункту 4 та підпункт 10 пункту 4 Типового положення про управління державної служби Головного управління державної служби в Автономній Республіці Крим, області, мм. Києві та Севастополі із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2006 р.
N 457;
- постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 р.
N 199 "Про затвердження Положення про формування кадрового резерву для державної служби" (пункт 51 Положення про формування кадрового резерву для державної служби);
- постанова Кабінету Міністрів України від 8 червня 2004 р.
N 746 "Про затвердження Програми розвитку державної служби на 2005 - 2010 роки" (абзац 2 частини 5 розділу IV, абзац 2 - 6 частини 4 розділу IX Програми розвитку державної служби на 2005 - 2010 роки);
- наказ Головдержслужби України від 5 липня 1998 р.
N 24 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади та зразків оформлення документів особових справ", зареєстрований Мінюстом 14 липня 1998 р. за N 453/2893 (пункт 5 Методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади зі змінами, внесеними згідно з наказом Головдержслужби України від 25 січня 2006 р. за
N 9, зареєстрованим Мінюстом 9 лютого 2006 р. за N 116/11990);
- наказ Головдержслужби України від 16 грудня 1996 р.
N 43 "Про затвердження Порядку інформування центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами про зміни облікових даних керівників, спеціалістів та осіб, зарахованих до кадрового резерву на ці посади", зареєстрований Мінюстом 20 грудня 1996 р. за N 734/1759 (пункт 2).
В яких нормативно-правових актах встановлюється обов'язок органів виконавчої влади всіх рівнів щодо надання інформації до Головдержслужби України та її територіальних органів стосовно обліку даних про державних службовців в межах системи "Картка"?
Обов'язки органів державної влади щодо подання інформації про державних службовців в межах системи "Картка" визначено такими нормативно-правовими актами як:
- постанова Кабінету Міністрів України від 2 серпня 1996 р.
N 912 "Про затвердження Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади" (підпункт 23-3) пункту 4 Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади);
- постанова Кабінету Міністрів України від 8 червня 2004 р.
N 746 "Про затвердження Програми розвитку державної служби на 2005 - 2010 роки" (абзац 2 частини 5 розділу IV, абзац 2 - 6 частини 4 розділу IX Програми розвитку державної служби на 2005 - 2010 роки);
- наказ Головдержслужби України від 5 липня 1998 р.
N 24 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади та зразків оформлення документів особових справ", зареєстрований Мін'юстом 14 липня 1998 р. за N 453/2893 (пункти 3 та 5 Методичних рекомендацій щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади зі змінами, внесеними згідно з наказом Головдержслужби України від 25 січня 2006 р.
N 9, зареєстрованим Мін'юстом від 09.02.2006 за N 116/11990);
- наказ Головдержслужби України від 16 грудня 1996 р.
N 43 "Про затвердження Порядку інформування центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами про зміни облікових даних керівників, спеціалістів та осіб, зарахованих до кадрового резерву на ці посади", зареєстрований Мін'юстом 20 грудня 1996 р. за N 734/1759 (пункти 2 та 3 Порядку інформування центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами про зміни облікових даних керівників, спеціалістів та осіб, зарахованих до кадрового резерву на ці посади).
Чи зобов'язані органи державної влади вести систему "Картка"?
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 Порядку інформування центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами про зміни облікових даних керівників, спеціалістів та осіб, зарахованих до кадрового резерву на ці посади, затвердженого наказом Головдержслужби України від 16 грудня 1996 р.
N 43, зареєстрованим Мінюстом 20 грудня 1996 р. за N 734/1759, інформація щодо посад державних службовців I-III категорій подається на паперових носіях та в електронному вигляді, щодо посад IV-VII категорій - в електронному вигляді, сформованому засобами підсистеми обліку державних службовців (система "Картка") єдиної державної комп'ютерної системи "Кадри", відповідно до отриманої в Головдержслужбі України версії програмного забезпечення. У разі, якщо облік державних службовців у відповідному органі ведеться за допомогою автоматизованої системи, іншої, ніж система "Картка", дані про державних службовців подаються до Головдержслужби України чи її територіальних органів в електронному вигляді у форматі, опис якого отримано в Головдержслужбі України.
................Перейти до повного тексту