1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2001 N 134
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 135 від 15.03.2010 )
Про встановлення рівнів якості послуг телефонного зв'язку
На виконання Законів України "Про зв'язок", "Про захист прав споживачів" з метою забезпечення користувачів послугами телефонного зв'язку гарантованої якості відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг телефонного зв'язку (крім відомчих об'єктів), затверджених спільним наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва і Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 13.02.2001 N 33/16 і зареєстрованих в Міністерстві юстиції 05.03.2001 N 194/5385,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік показників оцінки якості послуг телефонного зв'язку та їх граничні нормативні рівні (додаток 1), Методичні вказівки щодо визначення показників якості продукції (послуг) телефонного зв'язку (додаток 2) та ввести їх у дію з 01.10.2001.
2. Операторам зв'язку:
2.1. Вжити заходів до забезпечення досягнення граничних нормативних рівнів якості послуг телефонного зв'язку.
2.2. Забезпечити контроль за достовірністю первинного обліку та визначенням показників оцінки якості послуг.
3. УКДЛ (Катасова Л.В.):
3.1. Розробити та погодити в установленому порядку форми відомчої статистичної звітності.
3.2. Забезпечити інформування операторів про введення Переліку показників оцінки якості послуг телефонного зв'язку та їх граничні нормативні рівні, Методичних вказівок щодо визначення показників оцінки якості та форми відомчої статистичної звітності через друковані галузеві видання та Web-сторінку Держкомзв'язку України.
4. Наказ Міністерства зв'язку України від 27.12.96 N 269 вважати таким, що втратив чинність.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Проживальського О.П.
Голова С.О.Довгий
Додаток 1
до наказу
Держкомзв'язку України
14.09.2001 N 134
ПЕРЕЛІК
показників оцінки якості послуг телефонного зв'язку та їх граничні нормативні рівні
N
п/п
Найменування
одиничного показника
Граничні нормативні
рівні показників
Міжміський телефонний зв'язок
1 Відсоток викликів, які надійшли по
автоматичному зв'язку на вихідні
напрямки і закінчилися розмовою
40 %
Місцевий телефонний зв'язок
Міський телефонний зв'язок
1 Відсоток пошкоджень, які усунуто в
контрольні строки
94,5 %
Сільський телефонний зв'язок
1 Відсоток пошкоджень, які усунуто в
контрольні строки
92,5 %
Додаток 2
до наказу
Держкомзв'язку України
14.09.2001 N 134
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
щодо визначення показників оцінки якості продукції (послуг) телефонного зв'язку
1. Загальні положення
1.1. Загальні терміни
1.1.1. Згідно з ДСТУ 3230-95 "Управління якістю та забезпечення якості. Терміни та визначення":
Продукція - результат діяльності чи процесів (Примітка 1. Продукція може містити послуги, обладнання, перероблювані матеріали, програмне забезпечення чи їхні комбінації).
Послуга - результат безпосередньої взаємодії між постачальником та споживачем і внутрішньої діяльності постачальника для задоволення потреб споживача.
Надання послуги - діяльність постачальника, необхідна для забезпечення послуги.

................
Перейти до повного тексту