- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про забезпечення дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
З метою створення належних умов для раціонального та ефективного використання державних коштів, роботи тендерних комітетів щодо дотримання вимог чинного законодавства та розпорядчих документів Мінвуглепрому під час здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, підвищення рівня конкурентного середовища та забезпечення прозорості у сфері державних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Керівникам підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінвуглепрому:
1.1. Установити особистий контроль за роботою тендерних комітетів.
1.2. Вжити заходів щодо усунення та недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері державних закупівель, виявлених контролюючими органами під час проведення перевірок.
1.3. Забезпечити ефективне та цільове використання державних коштів відповідно до законодавства у сфері державних закупівель, розпорядчих документів Мінвуглепрому.
1.4. Своєчасно здійснювати підготовку та проведення торгів із закупівлі товарів, робіт і послуг, з урахуванням графіка виділення державних коштів.
1.5. Забезпечити якісне та своєчасне надання Управлінню матеріальних ресурсів та балансів та державному підприємству "Укрвуглекомлект" інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг за формами, наведеними у додатках 1, 2, 3 та 4.
2. Управлінню матеріальних ресурсів та балансів (Сібілєв О.П.), державному підприємству "Укрвуглекомплект" (Ільїчов В.Б.):
2.1. Забезпечити узагальнення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, які здійснюються підприємствами, установами і організаціями, що належать до сфери управління Мінвуглепрому (далі - Підприємства).
2.2. Щомісяця надавати Управлінню організації виробництва (Коломієць В.О.), Управлінню охорони праці та надзвичайних ситуацій (Ященко І.О.), Відділу енерго-механічного забезпечення та машинобудування (Рубель О.В.), Контрольно-ревізійному управлінню (Лук'янов С.В.), Управлінню інвестицій і капітального будівництва (Коровка О.І.) узагальнену інформацію, зазначену у пункті 2.1 цього наказу, для проведення аналізу ефективності та цільового використання державних коштів.
3. Керівникам структурних підрозділів, що зазначені у пункті 2.2. цього наказу:
3.1. Здійснювати відповідно до своєї компетенції порівняльний аналіз планів згідно з розподілом державних коштів та інформації, зазначеної у пункті 2.2 цього наказу.
3.2. У випадку виявлення неефективного та нецільового використання державних коштів готувати матеріали щодо заслуховування керівників відповідних Підприємств на нарадах у заступників Міністра вугільної промисловості України відповідно до розподілу обов'язків.
3.3. За результатами проведених нарад надавати Управлінню матеріальних ресурсів та балансів (Сібілєв О.П.) та державному підприємству "Укрвуглекомплект" (Ільїчов В.Б.) пропозиції щодо доцільності організації та проведення перевірок.
3.4. За результатами перевірок Підприємств з питань використання державних коштів, передбачених програмами державного бюджету України, які проводяться Головним контрольно-ревізійним управлінням України, Рахунковою палатою України, Міністерством економіки України (далі - контролюючі органи) надавати Управлінню матеріальних ресурсів та балансів та державному підприємству "Укрвуглекомплект" узагальнену інформацію про вжиті заходи та притягнення до відповідальності посадових осіб Підприємств, винних у допущених порушеннях.
4. Покласти персональну відповідальність за виконання пункту 2 цього наказу на начальника Управління матеріальних ресурсів та балансів Сібілєва О.П. та директора ДП "Укрвуглекомплект" Ільїчова В.Б., а пункту 3 - на Управління організації виробництва (Коломієць В.О.), Управління охорони праці та надзвичайних ситуацій (Ященко І.О.), Відділ енергомеханічного забезпечення та машинобудування (Рубель О.В.), Контрольно-ревізійне управління (Лук'янов С.В.), Управління інвестицій і капітального будівництва (Коровка О.І.).
5. Покласти персональну відповідальність за виконання пункту 1 цього наказу на керівників підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінвуглепрому.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра вугільної промисловості України Новікова В.І.
Додаток 1
до наказу Міністерства
вугільної промисловості
України
04.02.2006 N 68
ФОРМА 1
ІНФОРМАЦІЯ
про заплановані закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти у ____________ (місяць) 200_ року
(інформація надається не пізніше 20 числа місяця, що передує звітному, засобами електронного зв'язку з подальшим підтвердженням до 1 числа звітного місяця поштою або нарочним, на паперових носіях, за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 4, каб. 506а)
N з/п |
Замовник торгів |
Оголошення про проведення тор- гів (тендерів) |
Проце- дура про- ведення торгів (тенде- ра) |
Дата розк- риття тендер- них пропо- зицій (про- ведення торгів) |
Най- мену- вання това- рів, робіт, послуг |
Од. вим. |
Кіль- кість |
Орієнтовна |
Код бюд- жет- ної прог- рами |
Код еконо- мічної класи- фікації видат- ків |
Сума коштів, перед- бачена на закупівлю згідно з планом викорис- тання коштів (грн.) |
Від- пові- дальна особа за про- ведення торгів, телефон |
ЗКПО |
Назва струк- турного підроз- ділу |
Назва підпри- ємства, органі- зації, установи |
Дата публі- кації |
Назва жур- налу та N |
ціна за од. вим., з ПДВ (грн.) |
загаль- на сума, з ПДВ (грн.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник _______________ (підпис, П. І. Б.)
Голова тендерного
комітету _______________ (підпис, П. І. Б.)
Головний бухгалтер _______________ (підпис, П. І. Б.)
Виконавець _______________ (підпис, П. І. Б., телефон)
М. П.
Додаток 2
до наказу Міністерства
вугільної промисловості
України
04.02.2006 N 68
ФОРМА 2
ЗВІТ
про використання державних коштів на закупівлю товарів, робіт і послуг за період з 01.01.200_ р.
(інформація надається з наростаючим підсумком не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним, засобами електронного зв'язку з подальшим підтвердженням до 15 числа місяця, наступного за звітним, поштою або нарочним, на паперових носіях, за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 4, каб. 506а)
N з/п |
|
Оголошення про прове- дення тор- гів (тендерів) |
Дата роз- крит- тя тен- дер- них про- пози- цій (про- веде- ння тор- гів) |
Про- цеду- ра про- веде- ння тор- гів (тен- дера) |
Результати проведення тендеру |
Угода* |
Отри- мано то- варів, робіт, послуг на звітну дату, з ПДВ (грн.) |
Дата отри- ман- ня това- рів, робіт і пос- луг |
Оплата на звітну дату (грн.) |
Заборго- ваность на звітну дату (грн.) |
Най- мену- ван- ня това- рів, ро- біт, пос- луг |
Під- при- ємст- во- ви- роб- ник |
Од. вим. |
Кіль- кість |
Обрана пропозиція |
Сума кош- тів, перед- ба- бачена на за- купів- лю згідно з пла- ном вико- риста- ння коштів (грн.) |
Код бюд- жет- ної прог- рами |
Код еко- но- міч- ної кла- сифі- кації ви- дат- ків |
|
Дата укла- дання |
N |
Сума, з ПДВ (грн.) |
Разом (грн.) |
У т.ч. |
Назва струк- турного підроз- ділу |
Назва підпри- ємства, органі- зації, уста- нови |
Дата пуб- лі- ка- ції |
Назва жур- налу |
Ціна за од. вим., з ПДВ (грн.) |
Зага- льна сума, з ПДВ (грн.) |
Повна назва |
Дер- жавні кошти (грн.) |
Дата оплати |
Дт |
Кр |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту