1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї ТА МОЛОДІ
Н А К А З
N 13/5 від 14.10.97
м.Київ
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту N 797 від 15.03.2006 )
Про затвердження Типового положення про Телефон Довіри
У зв'язку із затвердженням Типового положення про обласний центр соціальних служб для молоді та покладанням на нього нових завдань і функцій
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типове положення про Телефон Довіри, що додається.
2. Фінансово-економічному управлінню (М.В.Сухенко) передбачити в проекті бюджету Міністерства на 1998 рік виділення коштів за розділом 206 параграф 2 на фінансування роботи Телефонів Довіри.
3. Українському державному центру соціальних служб для молоді (Р.Г.Драпушко) передбачити проведення тематичного семінару з питань організації роботи Телефонів Довіри.
4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника Міністра М.Ф.Головатого.
Міністр В.І.Довженко
Додаток
до наказу Мінсім'ямолоді від
14 жовтня 1997 р. N 13/5
Типове Положення про Телефон Довіри при центрах соціальних служб для молоді
I. Загальні положення
Телефон Довіри - це інформаційно-довідкова, соціально-психологічна, консультативна служба, яка створюється при центрах соціальних служб для молоді.
Головною метою Телефону Довіри є надання безкоштовної психолого-педагогічної, медичної, правової та інформаційної допомоги всім, хто її потребує і звертається до Телефону Довіри.
До роботи у службі Телефону Довіри залучаються кваліфіковані спеціалісти (психологи, педагоги, соціальні працівники, юристи, лікарі та інші фахівці), які пройшли відповідний курс підготовки та добре зарекомендували себе протягом 6 місяців випробувального строку, а також волонтери, котрі пройшли відповідну підготовку та стажування під керівництвом головних консультантів Телефону Довіри.
Телефон Довіри працює цілодобово. Номери Телефону Довіри мають бути занесені до офіційних довідників і представлені у засобах масової інформації.
II. Основними завданнями Телефону Довіри є:
1. Надання невідкладної спеціалізованої соціально-психологічної допомоги всім, хто звертається, незалежно від їх статі, віку, віросповідання, національної приналежності, соціального статусу й місця проживання.
2. Інформаційне консультування абонентів або, при потребі, подальша їх переадресація іншим фахівцям, компетентним у даній проблемі.
3. Організація системи підготовки консультантів Телефону Довіри з числа працівників центрів соціальних служб для молоді і волонтерів.
III. Основними функціями Телефону Довіри є:
1. Надання допомоги абонентам, які перебувають у кризовому стані, насамперед, абонентам з суїцидальними намірами, а також з проблем здоров'я, зловживання наркогенними речовинами, сексуальних проблем, проблем міжособистісних стосунків, адаптації, зайнятості, дозвілля, фінансів та інших проблем.

................
Перейти до повного тексту