1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання
Комісії по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
05.12.2005 N 20
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга приватної фірми "ВАМА" від 05.11.2005 р. N 55 (вх. Тендерної палати України від 14.11.2005 р. N с-101/11-1) на рішення тендерного комітету Державної митної служби України (далі - Замовник) від 24.10.2005 року про акцепт тендерної пропозиції. Скарга приватної фірми "ВАМА" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
1) "Прийняти до розгляду Скаргу на рішення тендерного комітету державної митної служби України від 24.10.2005 року про акцепт тендерної пропозиції на закупівлю товару за предметом "Товари з паперу чи картону шкільні та канцелярські": книги та журнали реєстраційні, подану Спільним Українсько-Чеським підприємством ТОВ "PST Україна".
2) Скасувати рішення тендерного комітету Державної митної служби України від 24.10.2005 року про акцепт тендерної пропозиції на закупівлю товару за предметом "Товари з паперу чи картону шкільні та канцелярські": книги та журнали реєстраційні, подану Спільним Українсько-Чеським підприємством ТОВ "PST Україна".
3) Призначити нові тендерні торги на закупівлю товару за предметом "Товари з паперу чи картону шкільні та канцелярські": книги та журнали реєстраційні, де замовником є Державна митна служба України".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга на рішення тендерного комітету Державної митної служби України від 05.11.2005 р. N 55 (4 арк.);
2. Копія повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 28.10.2005 N 11/4-30/13545 (1 арк.);
3. Копія тендерної документації N 18 від 15.09.2005 р. на закупівлю товару за предметом "Товари з паперу чи картону шкільні та канцелярські" (10 арк.);
4. Копія листа про надання копії протоколу від 07.11.2005 N 30/12-9/3186 (1 арк.);
5. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 18.10.2005 N 27 (3 арк.);
6. Копія свідоцтва про внесення суб'єкта видавничої справи до державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції ДК N 2098 від 15.02.2005 р. (1 арк.);
7. Копія тендерної пропозиції приватної фірми "ВАМА" з додатком (3 арк.);
8. Копія довідки від 12.10.2005 N 68/3-176 (1 арк.);
9. Копія довідки про наявність матеріальної бази та наявність кваліфікованих працівників (1 арк.);
10. Копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) від 13 жовтня 2005 р. N 16750/10/19-600 (1 арк.);
11. Копія про наявність (відсутність) заборгованості по платежах до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 14 жовтня 2005 р. N 101 (1 арк.);
12. Копія довідки від 11.10.2005 р. N 781 (1 арк.);
13. Копія довідки від 11.10.2005 N 3263/02 (1 арк.);
14. Копія довідки від 14.10.2005 N 3307 (1 арк.);
15. Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО N 595812 (1 арк.);
16. Копія статуту приватної фірми "ВАМА" /нова редакція/ від 31 січня 2005 року (8 арк.);
17. Копія платіжного доручення N 161 від 13 жовтня 2005 р. (1 арк.);
18. Копія платіжного доручення N 162 від 13 жовтня 2005 р. (1 арк.);
19. Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної служби від 07.08.2003 р. (1 арк.);
20. Копія посвідчення якості N 116 (1 арк.).
Згідно ч. 1 ст. 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 18 листопада 2005 року N с-144/11 до Замовника щодо надання необхідних матеріалів та документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Лист від 29.11.2005 N 11/4-30/15181 (1 арк.);
2. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 18.10.2005 N 27 (3 арк.);
3. Копія таблиці відповідності кваліфікаційним вимогам учасника торгів на закупівлю товару за предметом "Товари з паперу чи картону, шкільні та канцелярські": книги та журнали реєстраційні (1 арк.);
4. Копія інформації про документи, подані Учасниками процедури закупівлі за предметом: "Товари з паперу чи картону, шкільні та канцелярські": книги та журнали реєстрації відповідно кваліфікаційним вимогам до учасників (надано (так), не надано (ні) (1 арк.);
5. Копія таблиці відповідності тендерних пропозицій, поданих учасниками процедури закупівлі за предметом "Товари з паперу чи картону, шкільні та канцелярські": книги та журнали реєстраційні умовам тендерної документації (1 арк.);
6. Копія тендерної документації на закупівлю "Товари з паперу чи картону, шкільні та канцелярські" від 15 вересня 2005 р. N 13 (10 арк.);
7. Копія журналу реєстрації книжок МДП (1 арк.);
8. Копія журналу реєстрації суден закордонного плавання (2 арк.);
9. Копія журналу обліку транспортних засобів, номерних вузлів та агрегатів, що ввозяться (пересилаються) в Україну (1 арк.);
10. Копія журналу обліку транспортних засобів, номерних вузлів та агрегатів, що ввозяться (пересилаються) з України (1 арк.);
11. Копія амбарної книги (1 арк.);
12. Копія журналу обліку справ про порушення митних правил відділення (служби) по боротьбі з контрабандою та порушеннями митних правил митниці (2 арк.);
13. Копія журналу обліку кримінальних справ про контрабанду митниці (3 арк.);
14. Копія книги обліку бланків трудових книжок і вкладишів до них (1 арк.);
15. Копія книги обліку руху трудових книжок і вкладишів до них (1 арк.);
16. Копія журналу реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки (2 арк.);
17. Копія журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці (2 арк.);
18. Копія журналу обліку вхідної кореспонденції (2 арк.);
19. Копія журналу обліку вихідної кореспонденції (2 арк.);
20. Копія книги обліку виходу машин на лінію (2 арк.);
21. Копія книги обліку технічного обслуговування та ремонту машин (1 арк.);
22. Копія книги обліку матеріальних запасів (1 арк.);
23. Копія журналу реєстрації довіреностей (1 арк.);
24. Копія книги видачі бланків суворої звітності та суворого обліку інспекторам оперативних відділів в митних органах (1 арк.);
25. Копія журналу контролю та обліку контрольних талонів, виданих представникам органів охорони державного кордону митниці (1 арк.);
26. Копія книги обліку запасних частин, приладдя, устаткування та матеріалів (4 арк.);
27. Копія книги обліку озброєння та боєприпасів (4 арк.);
28. Копія книги обліку й закріплення озброєння та боєприпасів (2 арк.);
29. Копія журналу обліку використання піротехнічних пристроїв (1 арк.);
30. Копія обліку майна військового призначення, що перебуває на тимчасовому зберіганні (1 арк.);
31. Копія тендерної пропозиції ЧФ "ВАМА" (22 арк.);
32. Копія тендерної пропозиції СП ТОВ "PST Україна" (27 арк.);
33. Копія запиту від 3 листопада 2005 р. N 38/4 (1 арк.);
34. Копія листа від 07.11.2005 N 30/1.2.-9/3186 щодо надання копії протоколу (1 арк.);
35. Копія витягу з протоколу засідання тендерного комітету Державної митної служби України N 17 від 24 жовтня 2005 року (1 арк.);

................
Перейти до повного тексту