1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання
Комісії по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
14.11.2005 N 17
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга від ВАТ "Дружківський машинобудівний завод" від 17.10.2005 р. N 58/100 (вх. Тендерної палати України від 21.10.2005 р. N с-170/10-1) з приводу порушень чинного законодавства при здійсненні Державним підприємством "Дирекція по будівництву об'єктів" процедури закупівлі за державні кошти машин та устаткування для добувної промисловості - 4 од.
Скарга ВАТ "Дружківський машинобудівний завод" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
"1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Прийняти відповідний висновок щодо скарги, котрим визначити вказані порушення ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" процедури закупівлі та незаконність прийнятих в зв'язку з цим рішень".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга ВАТ "Дружківський машинобудівний завод" від 17.10.2005 р. N 58/100 - 3 арк.
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 07.11.2005 р. N с-42/11 до Державного підприємства "Дирекція по будівництву об'єктів" (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Копія листа ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" від 01.11.2005 р. N 14/01-1127 - 3 арк.;
2. Копія листа ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" від 08.11.2005 р. N 14/01-1142 - 3 арк.;
3. Копія тендерної документації на закупівлю машин та устаткування для добувної промисловості - 12 арк.;
4. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 28.09.2005 р. N 43 - 3 арк.;
5. Копія протоколу розгляду, вивчення та оцінки тендерних пропозицій від 10.10.2005 р. N 52 - 2 арк.;
6. Копія сертифіката про розміщення оголошення в інформаційній системі в мережі Інтернет "Електронні державні закупівлі України" від 23.08.2005 р. N 0837-275232-08-05 - 1 арк.;
7. Копія оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю машин та устаткування для добувної промисловості - 1 арк.;
8. Копія листа ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" від 10.10.2005 р. N 14/1-1105 - 1 арк.;
9. Копія листа ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" від 10.10.2005 р. N 14/1-1097 - 1 арк.;
10. Копія листа ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" від 10.10.2005 р. N 14/1-1108 - 1 арк.;
11. Копія реєстру ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" від 26.10.2005 р. - 1 арк.;
12. Копія тендерної пропозиції ВАТ "Дружківський машинобудівний завод" - 21 арк.;
13. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Геопром" - 14 арк.
За результатом розгляду скарги, на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю машин та устаткування для добувної промисловості шляхом опублікування оголошення в інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 36(205) від 15.08.2005 р.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке направлялося для опублікування в інформаційно-аналітичний бюлетень "Вісник державних закупівель", Замовником, зокрема, чітко визначена назва предмету закупівлі, кількість одиниць товару, місце та строк поставки товару та адреса обраної інформаційної системи у мережі Інтернет - www.e-tenders.kiev.ua.
2. Згідно ст. 4-1 Закону Замовник зобов'язаний забезпечити прозорість державних закупівель шляхом оприлюднення необхідної інформації в інформаційних системах у мережі Інтернет. Відповідно до вимог зазначеної статті, оголошення про заплановану закупівлю обов'язково підлягає оприлюдненню. Відповідно до ст. 8 Закону, Замовник розмістив оголошення про проведення відкритих торгів в інформаційній системі у мережі Інтернет - www.e-tenders.kiev.ua. Підтвердженням розміщення оголошення є сертифікат про розміщення оголошення в інформаційній системі у мережі Інтернет "Електронні державні закупівлі України" від 03.08.2005 р. N 0735-274211-08-05.
В той же час, в оголошенні, яке було опубліковане в інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 36(205) від 05.09.2005 р., не було зазначено інформації щодо інформаційної системи в мережі Інтернет.
3. Додаток 4 "Технічна специфікація" тендерної документації не місить детального опису предмету закупівлі, чітко визначених технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, малюнків або креслень, що позбавляє можливості учасників торгів чітко сформувати оптимальний ціновий показник тендерної пропозиції. Таким чином, технічна специфікація, викладена в Додатку 4 тендерної документації, складена з порушенням вимог ст. 21 Закону.
4. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.09.2005 р. N 43 складений у відповідності встановленій формі, затвердженій Міністерством економіки України від 20.05.2003 р. N 129 "Про затвердження форм звітів про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та інструкцій щодо їх заповнення".
Проте, якщо замовником в тендерній документації визначено, що учасник має право подавати тендерну пропозицію щодо окремих частин предмету закупівлі та прийнято рішення щодо здійснення оцінки та вибору переможця торгів стосовно окремих частин предмету закупівлі відповідно до технічних вимог тендерної документації, то інформацію щодо ціни необхідно зазначати в протоколі розкриття тендерних пропозицій щодо окремих частин закупівлі.

................
Перейти до повного тексту