1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2006 N 051-Ц
Про затвердження Рекомендованого Порядку страхування на тендерній основі на залізничному транспорті та Рекомендованого Положення про тендерний комітет з питань страхування на підприємствах залізничного транспорту України
З метою подальшого вдосконалення та впорядкування страхування на залізничному транспорті України, керуючись Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 та постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.2006 N 73 "Про особливості закупівлі товарів, робіт і послуг державними (казенними) підприємствами та господарськими товариствами, в статутному фонді яких державна частка перевищує 50 відсотків",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Рекомендований Порядок страхування на тендерній основі на залізничному транспорті (додаток 1) та Положення про тендерний комітет з питань страхування на підприємствах залізничного транспорту України (додаток 2).
2. Начальникам залізниць, керівникам підприємств залізничного транспорту України на підставі Рекомендованого Порядку страхування на тендерній основі на залізничному транспорті та Рекомендованого Положення про тендерний комітет з питань страхування на підприємствах залізничного транспорту України в термін до 22.02.2006:
2.1. Затвердити Положення про тендерний комітет з питань страхування та Порядок страхування на тендерній основі;
2.2. Створити тендерні комітети з питань страхування.
3. Рекомендувати залізницям та підприємствам залізничного транспорту ввести до складів тендерних комітетів представників Укрзалізниці.
4. Тендерним комітетам скласти графіки проведення тендерів та до 17.02.2006 надати їх Головному фінансово-економічному управлінню.
5. Головам тендерних комітетів відповідно до вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" в 45-денний термін провести тендери з всіх видів страхування, крім тих, де залізниці виступають агентами по договорах страхування, по яких термін дії закінчився. Про результати тендерів повідомити Головне фінансово-економічне управління протягом 3 днів з моменту визначення переможця.
6. Головному фінансово-економічному управлінню розробити форму звітності з виконання угод страхування та в термін до 27.02.2006 довести до відома залізниці.
7. Начальникам залізниць, керівникам підприємств залізничного транспорту України забезпечити до 20 числа кожного місяця, наступного за звітним, надання до Головного фінансово-економічного управління інформації з виконання угод зі страхування за встановленою формою.
8. Головному фінансово-економічному управлінню організувати проведення моніторингу укладених договорів страхування на 2006 рік, аналізу умов договорів та доведення до відома залізниць та підприємств залізничного транспорту України про результати проведення аналізу.
9. Вважати такими, що втратили чинність, накази Укрзалізниці від 27.04.2005 N 102-Ц "Про тимчасові заходи стосовно здійснення страхування на залізничному транспорті", від 23.05.2005 N 130-Ц "Про внесення змін у додаток 1 до наказу від 27.04.2005 р. N 102-Ц", від 30.05.2005 N 143-Ц "Про введення порядку здійснення страхування на конкурсній основі на залізничному транспорті".
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Генеральний директор
Укрзалізниці

В.Гладкіх
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
14.02.2006 N 051-Ц
РЕКОМЕНДОВАНИЙ ПОРЯДОК
страхування на тендерній основі на залізничному транспорті
1. Терміни, що використовуються в Порядку
Акцепт тендерної пропозиції, яку визнано найкращою за результатами оцінки - прийняття замовником тендерної пропозиції та надання згоди на її оплату. Тендерна пропозиція вважається акцептованою, якщо замовником в установлений у тендерних документах строк подано письмове підтвердження учаснику у акцепті тендерної пропозиції після визначення його переможцем процедури закупівлі;
державна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником послуг з страхування в порядку, встановленому Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000, та цим Рекомендованим Порядком (надалі - Порядок);
договір про закупівлю - письмова угода між замовником та учасником - переможцем процедури закупівлі, яка передбачає надання послуг з страхування за відповідну плату;
забезпечення виконання договору про закупівлю - надання учасником замовнику гарантій виконання ним вимог договору про закупівлю, включаючи такі способи забезпечення, як банківські гарантії, депозити та інші види забезпечення виконання договору за вибором замовника відповідно до законодавства України;
забезпечення тендерної пропозиції (далі - тендерне забезпечення) - надання учасником замовнику гарантій щодо забезпечення виконання ним зобов'язань, які виникають у зв'язку з поданням тендерних пропозицій, включаючи такі способи забезпечення, як банківські гарантії, депозити та інші види забезпечення за вибором замовника відповідно до вимог законодавства України;
замовник - розпорядник державних коштів, який здійснює закупівлю шляхом, передбаченим цим Порядком, при цьому замовником вважається суб'єкт, тендерний комітет якого проводить процедуру закупівлі та який одночасно укладає з переможцем договір про закупівлю;
кваліфікаційна документація - документація, що готується замовником та передається учасникам для підготовки ними кваліфікаційних пропозицій при проведенні попередньої кваліфікації учасників;
кваліфікаційна пропозиція - пропозиція, яка готується та подається учасником замовнику відповідно до вимог кваліфікаційної документації;
переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого в результаті оцінки визнана найкращою та акцептована;
строк дії тендерної пропозиції - встановлений замовником у тендерній документації (запиті щодо цінових пропозицій) строк, що діє до укладення договору про закупівлю, протягом якого учасник не має права змінювати свою тендерну пропозицію;
тендерна документація - документація, що готується замовником та передається учасникам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмета закупівлі;
тендерний комітет - група спеціалістів замовника, призначена відповідальною за здійснення процедур закупівлі згідно з цим Порядком;
тендерна пропозиція - пропозиція, яка готується та подається учасником замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
торги (тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів (тендера) згідно з процедурами, встановленими цим Порядком (у формі відкритих торгів, у формі торгів з обмеженою участю учасників процедури закупівлі, у формі запиту цінових пропозицій);
учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - юридична особа (резидент або нерезидент), що має відповідні дозволи, ліцензії на право надання послуг з страхування, видані відповідними державними органами, підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та подає чи подала тендерну пропозицію;
вартість послуги - розмір страхового платежу, що запропонував учасник в тендерній пропозиції.
2. Загальні положення
2.1. Цей Порядок розроблений з метою підвищення конкурентного середовища у сфері вибору страхової компанії для надання послуг з страхування, в тому числі обов'язкового страхування, добровільного страхування та надання посередницьких (агентських) послуг у сфері страхування залізничного транспорту України.
2.2. Замовник забезпечує рівноправний доступ усіх учасників до інформації з питань закупівлі.
2.3. Замовник зобов'язаний забезпечити створення умов для проведення прозорих державних закупівель та оприлюднення інформації згідно з положеннями цього Порядку.
2.4. Оголошення про здійснення процедури закупівлі, запрошення до участі у процедурах закупівлі, повідомлення про проведення попередньої кваліфікації учасників, а також тендерна документація готуються українською мовою.
2.5. Тендерні пропозиції подаються мовою (мовами), зазначеною (зазначеними) замовником у тендерній документації.
2.6. Відбір переможця процедури закупівлі здійснюється тендерним комітетом замовника на засадах максимальної економії та ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх етапах процедури закупівлі, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки запропонованих учасниками пропозицій.
2.7. Тендерний комітет створюється для організації та проведення процедури закупівлі послуг з страхування на засадах колегіальності у прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.
2.8. Склад тендерного комітету затверджується рішенням замовника в кількості не менше 5 осіб.
2.9. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням у вигляді відповідного розпорядчого акта та є посадовою особою, що має право на підписання договорів про закупівлю. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
2.10. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів тендерного комітету. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є ухвальним. Рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами тендерного комітету, що брали участь у голосуванні.
3. Інформація про предмет закупівлі послуг з страхування
3.1. Оголошення про заплановану закупівлю чи про проведення попередньої кваліфікації учасників публікуються у друкованих засобах масової інформації, а також в інформаційних системах мережі Інтернет, у відповідних міжнародних виданнях.
3.2. Оголошення про заплановану закупівлю чи про проведення попередньої кваліфікації учасників розміщуються у відповідних міжнародних виданнях та в інформаційних системах у мережі Інтернет у разі, якщо очікувана вартість предмета закупівлі перевищує суму, еквівалентну 300 тисячам євро. Курс євро фіксується згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день відправлення для публікації оголошення про проведення торгів або на день відправлення запрошень до участі у торгах - у разі застосування торгів з обмеженою участю.
3.5. Замовник здійснює закупівлю таких послуг страхування:
- добровільне страхування залізничного транспорту, що знаходиться в оренді, де орендарем є підприємство залізничної галузі, та має бути підтверджено договором оренди; страхування предмета застави згідно з Законом України "Про заставу", що має бути підтверджено нотаріально завіреним договором застави, але на страхову суму не більше 10 мільйонів гривень за майном по одному договору оренди або застави;
- добровільне страхування нерухомого майна, товарів, обладнання, що знаходиться в оренді, та має бути підтверджено договором оренди; страхування предмета застави згідно з Законом України "Про заставу", що має бути підтверджено нотаріально завіреним договором застави, але на страхову суму не більше 20 мільйонів гривень наростаючим за фінансовий рік підсумком по одному місцезнаходженню (адресі);
- добровільне страхування наземного транспорту (крім залізничного), якщо це є страхування предмета застави згідно з Законом України "Про заставу", що має бути підтверджено нотаріально завіреним договором застави, окрім транспортних засобів, ринкова вартість яких перевищує 250 тисяч гривень за одним транспортним засобом;
- обов'язкове особисте страхування працівників відомчої (крім тих, які працюють в установах і організаціях, що фінансуються з Державного бюджету України) та сільської пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин (команд);
- обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті (машиністів, водіїв та інших працівників);
- інші види страхування за запитом замовника.
3.6. Обов'язкове страхування має здійснюватись відповідно до вимог чинного законодавства України.
3.7. При обов'язковому особистому страхуванні від нещасних випадків на транспорті розмір винагороди має бути не менше розмірів, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 14.08.96 р. N 959 "Про затвердження Положення про обов'язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті".
4. Порядок проведення процедури закупівлі
4.1. Закупівля може здійснюватися шляхом таких процедур:
відкритих торгів;
торгів з обмеженою участю;
запиту цінових пропозицій.
Відповідальність за застосування цих процедур закупівель несе замовник.
4.2. Замовник може вимагати від учасника надання інформації щодо його відповідності таким кваліфікаційним вимогам:
- учасник є резидентом України;
- учасник (з урахуванням строку діяльності особи, правонаступником якої є учасник) діє на ринку страхування більш ніж 3 роки;
- розмір фактично сплаченого статутного капіталу учасника перевищує еквівалент в 1 млн. євро за курсом Національного банку України на день подання оголошення про проведення процедури попередньої кваліфікації;
- на день подання оголошення про проведення попередньої кваліфікації учасник має діючу ліцензію на здійснення того виду страхування, який є предметом закупівлі;
- відсутність у учасника приписів регулюючого органу (Державна комісія з регулювання ринку фінансових послуг України) за останній рік та невиконаних приписів;
- учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України.
Кваліфікаційні вимоги, встановлені цим пунктом, зазначаються у документації, необхідній для здійснення попередньої кваліфікації учасників (якщо така процедура застосовується), тендерній документації чи інших документах, пов'язаних з поданням тендерних пропозицій.
4.3. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право надавати всі заінтересовані учасники, запрошені замовником шляхом публікації оголошення. У разі коли процедурі відкритих торгів передувала попередня кваліфікація учасників, замовник запрошує учасників, які її пройшли, шляхом розсилання відповідних запрошень.
4.4. Під час проведення торгів з обмеженою участю тендерні пропозиції мають право надавати лише ті учасники, які запрошені замовником взяти участь у процедурі закупівлі. Під час проведення торгів з обмеженою участю замовник запрошує до участі у процедурі закупівлі учасників, кількість яких могла б забезпечити вибір найбільш вигідної пропозиції та конкуренцію, але не менше двох.
4.5. Замовник при проведенні торгів з обмеженою участю має право здійснити попередню кваліфікацію учасників. Інформація про здійснення попередньої кваліфікації учасників оприлюднюється та публікується замовником шляхом розміщення оголошення. В оголошенні про здійснення попередньої кваліфікації учасників обов'язково зазначаються:
найменування та юридична адреса замовника;
вид та місце надання послуг;
строки надання послуг;
способи та місце отримання кваліфікаційної документації та розмір плати за неї (якщо таку плату встановлено);
місце та строк подання кваліфікаційних пропозицій;
місце та дата розкриття кваліфікаційних пропозицій;
адреси обраних замовником інформаційних систем у мережі Інтернет та кодів, присвоєних інформаційними системами у мережі Інтернет.
4.6. Кваліфікаційна документація надається (надсилається) учаснику протягом трьох робочих днів з дня її оплати або з дня отримання відповідного запиту, якщо плату не було встановлено. Документ для оплати кваліфікаційної документації надсилається або надається учаснику у дводенний термін з дня отримання від нього відповідного запиту. Кваліфікаційна документація обов'язково містить:
інструкції щодо підготовки та подання кваліфікаційної пропозиції;
кваліфікаційні вимоги;
стислий виклад критеріїв та процедури оцінки відповідності кваліфікаційним вимогам;
інформацію про документи, необхідні учаснику для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам;
інформацію про необхідні характеристики предмета закупівлі, у тому числі:
- місце, де мають бути надані послуги;
- додаткові послуги, які мають бути надані;
- строки надання послуг;
- зазначення мови, якою мають бути складені кваліфікаційні пропозиції;
- зазначення способу, місця та кінцевого строку подання кваліфікаційних пропозицій;
- виклад процедури надання роз'яснень щодо кваліфікаційної документації, а також повідомлення про намір замовника провести збори учасників;
- зазначення місця, дати та часу розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- зазначення прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками;
- іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до кваліфікаційної документації.
4.7. Кваліфікаційні пропозиції подаються без зазначення ціни. Строк подання кваліфікаційних пропозицій повинен становити не менше 15 календарних днів. Замовник здійснює відбір учасників для подальшої участі у процедурі торгів з обмеженою участю виключно на підставі їх відповідності умовам, зазначеним у кваліфікаційній документації, протягом 14 календарних днів з дати розкриття кваліфікаційних пропозицій.
4.8. Замовник протягом п'яти календарних днів після завершення попередньої кваліфікації учасників повідомляє кожного учасника, що брав у ній участь, про результати її здійснення.
4.9. До подальшої участі у процедурі торгів з обмеженою участю запрошуються лише ті учасники, які пройшли відбір за результатами здійснення попередньої кваліфікації учасників. Строк подання тендерних пропозицій після проведення попередньої кваліфікації учасників повинен становити не менше 10 календарних днів.
4.10. В оголошенні про проведення відкритих торгів та запрошенні до участі у процедурі торгів з обмеженою участю обов'язково зазначаються:
найменування та юридична адреса замовника торгів;
вид і місце надання послуг;
строк надання послуг;
кваліфікаційні вимоги, яким повинні відповідати учасники; способи та місце отримання тендерної документації та розмір плати за неї (якщо таку плату встановлено замовником);
місце та строк подання тендерних пропозицій;
місце та дата розкриття тендерних пропозицій;
умови надання тендерного забезпечення та способи зв'язку для отримання додаткової інформації;
адреси обраних замовником інформаційних систем у мережі Інтернет.
4.11. Замовник може здійснювати закупівлю шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій щодо тих послуг з страхування, для яких існує постійно діючий ринок, та за умови, що вартість страхового платежу не перевищує 100 тисяч гривень.
4.12. Для отримання цінових пропозицій замовник надсилає запит щодо цінових пропозицій не менше ніж трьом учасникам або розміщує його в інформаційних системах у мережі Інтернет.
4.13. У запиті повинно бути зазначено:
- найменування та юридична адреса замовника;
- вид і місце надання послуг;
- строк надання послуг;
- вартість послуги;
- місце і строк подання цінових пропозицій;
- місце і дата розкриття цінових пропозицій;
- істотні умови договору.
4.14. Строк для подання тендерних пропозицій має становити 45 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів чи відправлення запрошення до участі в них. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 21 календарного дня (до 15 календарних днів - у разі проведення процедури торгів з обмеженою участю).
4.15. Процедура закупівлі відміняється у разі:
- подання на участь у процедурі закупівлі менше двох пропозицій;
- відхилення всіх пропозицій згідно з цим Порядком;
- зміни чинного законодавства України, що відміняє необхідність проведення процедури закупівлі;
- невиконання переможцем процедури закупівлі своїх обов'язків з укладання договору про закупівлю або договорів страхування.
4.16. Процедура закупівлі може визнаватися замовником такою, що не відбулась, у разі:
- якщо ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування даного виду страхування;
- якщо здійснення страхування перестало відповідати інтересам замовника внаслідок настання непередбачуваних об'єктивних обставин (дії непереборної сили).
4.17. Повідомлення про відміну процедури закупівлі, а також визнання процедури закупівлі такою, що не відбулась, надсилається замовником всім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.
5. Перелік документів, рекомендованих до надання учасниками
5.1. В разі проведення замовником попередньої кваліфікації з метою вивчення відповідності кожного учасника, який виявив бажання взяти участь у процедурі закупівлі, кваліфікаційним вимогам, замовник може запитувати до надання учасниками такі документи:
- заповнену форму встановленого зразка "Інформація про страхову компанію", засвідчену підписом керівника учасника та печаткою учасника;
- належним чином засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію учасника;
- належним чином засвідчені копії ліцензій учасника на ті види страхування, які є предметом закупівлі;
- належним чином засвідчену копію Статуту;
- належним чином засвідчену копію аудиторського висновку на останню дату (для акціонерних товариств);
- лист від Державної комісії з регулювання ринку фінансових послуг України стосовно відсутності приписів за останній рік на дату проведення першої частини процедури закупівлі або наявності таких приписів та їх виконання в повному обсязі;
- довідку з Агентства з питань банкрутства про відсутність порушених відносно учасника справ про банкрутство;
- належним чином засвідчені копії звітів про доходи та витрати учасника (з усіма розділами та поясненнями) за поточний рік та за два останні попередні роки;
- належним чином засвідчені копії форм бухгалтерської звітності (Форми N 1 та N 2 за поточний рік та за два останні попередні роки;
- опис програм облігаторного перестрахування, якщо такі є (перестраховики, тип договору, власне утримання (пріоритет), квоти (леєра), ємкість договору, розмір касового збитку, застереження про врегулювання збитків понад касовий тощо);
- листи-підтвердження від перестраховиків про наявність договорів облігаторного перестрахування або інший документ, що підтверджує наявність такого договору;
- документи про призначення керівника, головного фінансиста, головного андеррайтера та головного врегулювальника збитків;
- підписаний зі сторони учасника договір про нерозголошення конфіденційної інформації;
- рекламні (агітаційні) матеріали;
- інші документи, що дають можливість визначити відповідність кваліфікаційним вимогам.
5.2. Ненадання учасником документів, що вимагаються замовником згідно з кваліфікаційною документацією, є підставою для відхилення від розгляду його кваліфікаційної пропозиції.
5.3. При проведенні замовником процедури відкритих торгів, торгів з обмеженою участю або при запиті замовником цінових пропозицій учасників замовник може вимагати надання учасниками таких документів:
- супровідний лист-довідку за підписом керівника учасника із зазначенням реквізитів учасника;
- заповнену форму встановленого зразка "Інформація про страхову компанію", засвідчену підписом керівника учасника та печаткою учасника;
- нотаріально засвідчену копію свідоцтва про державну реєстрацію учасника;
- належним чином засвідчену копію аудиторського висновку на останню дату (для акціонерних товариств);
- лист від Державної комісії з регулювання ринку фінансових послуг України стосовно відсутності приписів за останній рік на дату проведення процедури закупівлі або наявності таких приписів та їх виконання в повному обсязі;
- довідку з Агентства з питань банкрутства про відсутність порушених відносно учасника справ про банкрутство;
- нотаріально засвідчені копії ліцензій учасника на ті види страхування, які є предметом закупівлі;
- копії правил добровільних видів страхування учасника, які є предметом закупівлі;
- довідку про відсутність у учасника заборгованості зі сплати податків та інших обов'язкових платежів до бюджету, видану відповідним податковим органом;
- належним чином засвідчені копії звітів про доходи та витрати учасника (з усіма розділами та поясненнями) за поточний рік та за два останні попередні роки;
- належним чином засвідчену копію бухгалтерського балансу учасника на останню звітну дату;
- документ, що засвідчує факт забезпечення тендерної пропозиції банківською гарантією у розмірі, зазначеному замовником, але не більше 5% від ціни пропозиції;
- довідку про засновників, форму власності, регіональну мережу учасника;
- нотаріально засвідчену копію статуту учасника;
- належним чином засвідчену копію документа, що підтверджує повноваження керівника учасника на укладення договорів про закупівлю;
- опис програм облігаторного перестрахування, якщо такі є (перестраховики, тип договору, власне утримання (пріоритет), квоти (леєра), ємкість договору, розмір касового збитку, застереження про врегулювання збитків понад касовий тощо);
- листи-підтвердження від перестраховиків про наявність договорів облігаторного перестрахування або інший документ, що підтверджує наявність такого договору;
- проект договору про закупівлю з зазначенням переліку тих видів страхування, послуги з придбання яких є предметом закупівлі, переліку страхових ризиків, тарифів, мінімально та максимально можливих розмірів франшиз за певними ризиками;
- лімітів виплат за певними ризиками; вимог до перестрахування тощо;
- підписаний зі сторони учасника договір про нерозголошення конфіденційної інформації;
- рекламні (агітаційні) матеріали;
- інші документи, зазначені в тендерній документації.
5.4. Замовник може звільнити учасників, які надавали документи при проведенні попередньої кваліфікації, від надання таких само документів під час проведення торгів (тендера), про що зазначається в тендерній документації.
5.5. Ненадання учасником документів, які вимагаються до надання замовником згідно з тендерною документацією, є підставою для відхилення від розгляду його тендерної пропозиції.
6. Тендерна документація
6.1. Тендерна документація надається (надсилається) учаснику торгів протягом трьох робочих днів з моменту її оплати або замовлення. Документ для оплати тендерної документації надсилається або надається учаснику в триденний термін з дня отримання від нього відповідного запиту. Надання тендерної документації, визначення її вартості та порядок розрахунків здійснюються відповідно до положень цивільного законодавства.
6.2. У разі проведення торгів з обмеженою участю на закупівлю послуг замовник може надсилати тендерну документацію одночасно із запрошенням до участі у торгах.
6.3. Тендерна документація має містити:
- інструкцію щодо підготовки тендерних пропозицій;
- перелік критеріїв, які висуваються тендерним комітетом з метою оцінки відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам;
- інформацію про необхідність документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам;
- інформацію про характер і необхідні характеристики предмета закупівлі;
- перелік критеріїв та методику їх оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції;
- зазначення основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю (надання послуг);
- методику розрахунку ціни тендерної пропозиції із зазначенням інших елементів в разі необхідності;
- вимоги замовника щодо надання тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору про закупівлю;
- умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення;
- зазначення способу, місця та кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- виклад процедури надання роз'яснень щодо тендерної документації, а також повідомлення про намір замовника провести збори учасників;
- зазначення строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- зазначення місця, дати та часу розкриття тендерних пропозицій;
- зазначення прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками;
- інформацію про додаткові умови, необхідні для акцепту тендерної пропозиції;
- іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
6.4. Тендерна документація не має містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
6.5. Учасник має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Замовник протягом трьох робочих днів повинен дати відповідь на запит учасника.
6.6. Не пізніше ніж за три робочих дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів учасників внести зміни до тендерної документації, при цьому продовживши строк подання та розкриття тендерних пропозицій, та повідомити про зазначені зміни письмово всіх учасників, яким замовник надав тендерну документацію.

................
Перейти до повного тексту