- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
26.10.2005 N 13
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга від Українського товариства глухих "Єнакіївське виробниче підприємство "Світанок" від 06.10.2005 р. N 01-01/745 (вх. Тендерної палати України від 11.10.2005 р. N с-94/10-1) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Донецьким державним університетом економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського процедури закупівлі за державні кошти меблів.
Скарга Українського товариства глухих "Єнакіївське виробниче підприємство "Світанок" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
"... просимо захистити права інвалідів і розібратися в дотриманні Замовником усіх норм цього Закону по проведенню тендеру".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга Українського товариства глухих "Єнакіївське виробниче підприємство "Світанок" від 06.10.2005 р. N 01-01/745 - 2 арк.;
2. Копія тендерної документації на закупівлю меблів - 20 арк.;
3. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2005 р. б/н - 1 арк.;
4. Копія листа Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського від 26.09.2005 р. 20/1885, адресованого УТОГ ЄВП "Світанок", - 1 арк.;
5. Копія листа УТОГ ЄВП "Світанок" від 29.09.2005 р. N 07-01/459, адресованого Донецькому державному університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського, - 1 арк.;
6. Копія довідки про включення УТОГ ЄВП "Світанок" до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 29.01.2002 р. N 723-170 - 1 арк.;
7. Копія платіжного доручення від 01.09.2005 р. N 1095 - 1 арк.;
8. Копія листа Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського від 04.10.2005 р. N 21/1965, адресованого УТОГ ЄВП "Світанок", - 1 арк.;
Згідно з частиною першою статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 19.10.2005 р. N с-194/10 до Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника не було надано матеріалів.
За результатами розгляду скарги на підставі наданих Скаржником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2005 р. N б/н на участь у відкритих торгах на закупівлю за державні кошти меблів подано шість тендерних пропозицій від учасників, а саме: ТОВ "Гостинний двір", ТОВ ТПКФ "Ріко", УТОГ ЄВП "Світанок", ТОВ "Мебельне ательє ГРАНД", ТОВ Консалтингова фірма "Екометал Интер", ТОВ "Донспецбуд".
Замовником було направлено на адресу Скаржника повідомлення (лист від 26.09.2005 р. N 20/1885) про результати проведення тендеру, в якому зазначено, що переможцем відкритих торгів на закупівлю меблів визнано ТОВ ТПКФ "Рико", а тендерна пропозиція Скаржника не відповідає вимогам Замовника.
29.09.2005 р. Скаржник звернувся до Замовника (лист від 29.09.2005 р. N 07-01/459) з проханням роз'яснити, яким саме вимогам не відповідає їх тендерна пропозиція.
Згідно з листом Замовника від 04.10.2005 р. N 21/1965 тендерна пропозиція скаржника не відповідала вимогам пп. "д" п.10.1 "Документи пропозиції", а саме скаржником у складі своєї пропозиції не надано копію платіжного доручення, що підтверджує оплату тендерної документації та відповідно п. 15.1 "Підготовка і підписання пропозиції" розділу 1 тендерної документації.
Відповідно до ст.
20 Закону учасник отримує тендерну документацію протягом трьох робочих днів після її оплати. Підтвердженням оплати учасником за тендерну документацію є документ - платіжне доручення. Таким чином, Скаржник після отримання документу для оплати тендерної документації (рахунок-фактура від 26.08.2005 р. N 4845-ТД) сплатив за тендерну документацію, що підтверджується платіжним дорученням від 01.09.2005 р. N 1095.
Пп. "д" п. 10.1 "Документи пропозиції" тендерної документації визначено, що пропозиція учасника повинна містити копію платіжного документу, що підтверджує оплату тендерної документації. Ця вимога щодо оплати тендерної документації не є вимогою до тендерної пропозиції учасника і не впливає на її зміст.
................Перейти до повного тексту