1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
10.10.2005 N 7
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Дукат" від 20.09.2005 р. N 39/05 (вх. Тендерної палати України від 21.09.2005 р. N с-69/09) та доповненням до скарги від 28.09.2005 р. N 45/05 (вх. Тендерної палати України від 28.09.2005 р. N с-108/09) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Харківським обласним управлінням юстиції Міністерства юстиції України процедури закупівлі за державні кошти канцелярського приладдя.
Скарга товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Дукат" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
"...вимагаємо відміну результатів торгів по причині суттєвого порушення Замовником процедури розкриття, проведення відкритих торгів та проведення розслідування по цьому факту;
вимагаємо визнання торгів такими, що не відбулися згідно ст. 28, п. 2, абзацом третім Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія Скарги від 20.09.2005 р. N 39/05 - 1 арк.;
2. Доповнення до Скарги від 28.09.2005 р. N 45/05 - 1 арк.;
3. Копія Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) виданої Головним управлінням статистики у місті Києві від 11.05.2005 р. N 6107 - 1 арк.;
4. Копія сторінки 35 Вісника державних закупівель N 29(198)/07.2005 - 1 арк.
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 22.09.2005 р. N с-52/09 до Харківського обласного управління юстиції Міністерства юстиції України (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Пояснення щодо змісту скарги від 27.09.2005 р. N 05-12/13151 - 5 арк.
2. Копія Протоколу Харківського обласного управління щодо організації проведення відкритих торгів на закупівлю канцелярського приладдя від 01.07.2005 р. N 1 - 2 арк.
3. Копія Протоколу засідання тендерного комітету Харківського обласного управління юстиції щодо затвердження тендерної документації на закупівлю канцелярського приладдя від 8 серпня 2005 р. N 2 - 1 арк.
4. Копія Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів (тендеру) на закупівлю канцелярського приладдя - 16 арк.
5. Копія реєстру присутніх представників учасників при розкриті пропозицій на закупівлю канцелярського приладдя - 1 арк.
6. Копія Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 31.08.2005 р. N 3 - 1 арк.
7. Копія Додатків N 1 - 6 до Протоколу розкриття тендерних пропозицій з інформацією про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, - 12 арк.
8. Копія Протоколу засідання тендерного комітету Харківського обласного управління юстиції від 31.08.2005 р. N 4 - 1 арк.
9. Копія Протоколу засідання тендерного комітету Харківського обласного управління юстиції щодо вивчення, порівняння та оцінки тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю канцелярського приладдя, вибір переможця від 6 вересня 2005 р. N 7 - 4 арк.
10. Копія Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 09.09.2005 р. N 05-12/12228 - 1 арк.
11. Копія повідомлення учасникам торгів від 09.09.2005 р. N 05-12/12226 - 1 арк.
12. Копія сертифіката N 0068-ПР від 06.09.2005 р. щодо розміщення протоколу розкриття тендерних пропозицій проведеної процедури закупівлі в інформаційній системі в мережі Інтернет - 1 арк.
13. Копія звернення ТОВ "Торговий дім "Дукат", направленого першому заступнику начальника Харківського управління юстиції щодо надання копії Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 20 вересня 2005 р. N 11, - 1 арк.
14. Копія супровідного листа Харківського управління юстиції від 22.09.2005 р. N 05-12/12910 - 1 арк.
15. Копія Тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Дукат", що включає:
- копію титульного листа тендерної пропозиції ТОВ "Торговий дім "Дукат" - 2 арк.;
- копію Специфікації - 2 арк.;
- копію Тендерної форми: "Пропозиція" - 2 арк.;
- копію Довіреності N 9 на представлення інтересів Товариства - 2 арк.;
- копію Балансу та Звіту про фінансові результати за 1 півріччя 2005 р. - 4 арк.;
- копію Довідки ЗАТ "Банк Петрокомерц" - 2 арк.;
- опис технічних можливостей компанії "Торговий дім "Дукат" щодо забезпечення гарантії якості - 2 арк.;
- копію Анкети підтвердження технічного потенціалу підприємства - 2 арк.;
- копію Довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), що контролюються органами ДПІ у Печерському районі м. Києва, - 2 арк.;
- копію Статуту ТОВ "Торговий дім "Дукат" - 24 арк.;
- копію Наказу про переведення на роботу від 10 лютого 2005 р. N 12-к/05 - 2 арк.;
- копію Протоколу загальних зборів учасників ТОВ "Торговий дім "Дукат" від 9 лютого 2005 р. N 3 - 2 арк.;
- копію Положення про Харківське представництво ТОВ "Торговий дім "Дукат" - 6 арк.;
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію ТОВ "Торгів дім "Дукат" - 2 арк.;
- копію Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), виданої Головним міжрегіональним управлінням статистики у м. Києві від 21.02.2005 р. N 2706/05, - 2 арк.;
- копію Довідки про взяття на облік платника податків від 24.02.2005 р. N 10451 - 2 арк.;
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності ТОВ "Торговий дім "Дукат" (зміна місцезнаходження) - 2 арк.;
- копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість від 19 травня 2004 р. N 37655218 - 2 арк.;
- копію Довідки про загальний товарно-грошовий обіг за останні два роки - 4 арк.
16. Копія Тендерної пропозиції ТОВ "Фірма Фарес", що включає:
- копію титульних листів тендерної пропозиції - 4 арк.;
- копію Специфікації - 2 арк.;
- копію Тендерної форми "Пропозиція" - 4 арк.;
- копію Довіреності на представлення інтересів від 31 серпня 2005 р. - 2 арк.;
- копію Балансу та Звіту про фінансові результати за 1 півріччя 2005 р. - 6 арк.;
- копію довідки ТОВ "Укрпромбанк" - 4 арк.;
- копію довідки ДПІ у Московському районі м. Харкова від 26.08.2005 р. N 6091/10/19-070 - 2 арк.;
- копію Довідки про технічні можливості ТОВ "Фірма Фарес" - 2 арк.;
- копію Довідки про основних клієнтів ТОВ "Фірма Фарес" - 2 арк.;
- копію Довідки про чисельність працівників ТОВ "Фірма Фарес" - 2 арк.;
- копію Довідки про спеціалізацію ТОВ "Фірма Фарес" - 2 арк.;
- копію Статуту ТОВ "Фірма Фарес" - 22 арк.;
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію ТОВ "Фірма Фарес" - 2 арк.;
- копію Довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) від 15.02.2005 р. N 1683 - 2 арк.;
- копію паспорта Лемешева Олега Олеговича -2 арк.;
- копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість - 2 арк.;
- копію відгуку Харківської дирекції Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" про співпрацю - 2 арк.;
- копію відгуку СПД Штученко М.В. про співпрацю - 2 арк.;
- копію відгуку СПД Лемешева О.О. про співпрацю - 2 арк.;
- копію Сертифіката якості - 2 арк.;
- копію Протоколу N 2000/03.5 державної санітарно-гігієнічної експертизи - 4 арк.;

................
Перейти до повного тексту