- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Про лист Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо застосування законодавства про рекламу (квоти на рекламу)
Розглянувши звернення телерадіоорганізацій щодо тлумачень норм законодавства про рекламу та пропозиції Громадської ради, спрямовані на запобігання суперечностей внаслідок застосування положень про рекламні квоти та враховуючи рішення Національної ради
N 783 від 30.11.2005 р. "Про пропозиції Національної ради щодо застосування законодавства про рекламу (квоти на рекламу)", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Схвалити в цілому текст листа до телерадіокомпаній щодо застосування норм законодавства про рекламу під час передвиборної компанії (текст листа додається).
2. Доручити Голові Національної ради Шевченку В. Ф. підписати вищезазначений лист.
3. Відділу зв'язків із засобами масової інформації, громадськими та міжнародними організаціями оприлюднити лист.
Голова Національної ради Відповідальний секретар | В.Шевченко В.Лясовський |
Додаток
ЛИСТ
до телерадіокомпаній з приводу дотримання норм законодавства про рекламу під час передвиборчої кампанії
Верховною Радою України внесено зміни до частини першої статті
13 Закону України
"Про рекламу", яка тепер містить таку норму: "Час мовлення, відведений на рекламу, не може перевищувати 15 відсотків на кожну годину мовлення...". Водночас обсяг реклами регулюватиметься частиною другою цієї самої статті, викладеною в такій редакції: "Частка реклами протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків". Неузгодженість цих двох норм законодавства - очевидна.
................Перейти до повного тексту