1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
14.11.2005 N 17
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсальна бізнес-інформаційна служба" від 25.10.2005 р. N 148-10-05 (вх. Тендерної палати України від 25.10.2005 р. N с-196/10-1) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Рахунковою палатою України процедури закупівлі за державні кошти устаткування для автоматичної обробки інформації.
Для розгляду скарги від ТОВ "Універсальна бізнес-інформаційна служба" (далі - Скаржник) надійшли наступні матеріали:
1. Скарга від 25.10.2005 р. N 148-10-05 (на 3 арк.).
2. Копія тендерної документації для підготовки тендерних пропозицій щодо участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації з відповідними змінами до неї (на 17 арк.).
3. Копія довідки про включення Товариства з обмеженою відповідальністю "Універсальна бізнес-інформаційна служба" до ЄДРПОУ (на 1 арк.).
4. Копія протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 11 жовтня N 37 (на 3 арк.).
5. Копія повідомлення про результати торгів від 18.10.2005 р. N 11-1832, направленого ТОВ "Універсальна бізнес-інформаційна служба" (на 2 арк.).
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 28.10.2005 р. N с-308/10 до Рахункової палати України (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Лист Рахункової палати України від 11.11.2005 р. N 11-2008 (на 2 арк.).
2. Пояснювальна записка щодо змісту скарги ТОВ "Універсальна бізнес-інформаційна служба" від 25.10.2005 р. N 148-10-05 та результатів відкритих торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (на 7 арк.).
3. Копія тендерної документації для підготовки тендерних пропозицій щодо участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (на 29 арк.).
4. Витяг з протоколу N 15 засідання тендерного комітету Рахункової палати щодо організації проведення процедур закупівель від 06.07.2005 р. (на 3 арк.).
5. Копія протоколу N 22 засідання тендерного комітету Рахункової палати щодо організації проведення процедур закупівель від 09.08.2005 р. (на 2 арк.).
6. Копія протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 11 жовтня N 37 (на 3 арк.).
7. Копія протоколу N 38 засідання тендерного комітету Рахункової палати щодо організації проведення процедур закупівель від 18.10.2005 р. (на 4 арк.).
8. Копія тендерної пропозиції ТОВ "УБІС" (на 254 арк.).
9. Копія тендерної пропозиції ЗАТ "КОТС" (на 148 арк.).
10. Копія листа ТОВ "Фолгат ФТК" від 13.09.2005 р. N 16/09-2005 (на 2 арк.).
11. Копія листа Рахункової палати від 16.09.2005 р. N 11-1632 (на 5 арк.).
12. Копія листа Рахункової палати від 04.10.2005 р. N 11-1741 (на 3 арк.).
13. Копія листів-повідомлень про акцепт та результати здійснення процедури закупівлі (на 4 арк.).
14. Копія листа Міністерства економіки України від 03.11.2005 р. N 78-27/13 (на 2 арк.).
За результатами розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне:
Щодо відповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації
Відповідно до протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 11 жовтня 2005 року N 37 на участь у торгах на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації (оголошення N 13215 (КОМ) розміщене в інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 35/08.2005 р.) було подано 4 (чотири) тендерні пропозиції від учасників: ТОВ "Універсальна бізнес-інформаційна служба", ЗАТ "КОТС", ТОВ "Фолгат ФТК", ТОВ "УЛІС Сістемс".
За результатами дослідження було встановлено, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідала вимогам, встановленим тендерною документацією Замовника, а саме:
Відповідно до п. 3 розділу V Кваліфікаційних вимог до учасників додатка 1 до тендерної документації обов'язковою кваліфікаційною вимогою була визначена, зокрема, наявність ліцензії Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України на виконання робіт з технічного захисту інформації.
У складі тендерної пропозиції Скаржника було надано копію ліцензії Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України на виконання робіт з технічного захисту інформації, яку видано Дочірньому підприємству "Е-Консалтинг".
Відповідно до статті 1 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" від 01.06.2000 р. ліцензія - це документ державного зразка, який засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду господарської діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов, а ліцензіат - це суб'єкт господарювання, який одержав ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Тобто, ліцензія носить індивідуальний характер та не може передаватися іншим суб'єктам господарювання.
Згідно вимог статті 14 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" провадження господарської діяльності на підставі отриманої суб'єктом господарювання ліцензії можливе філіями та відокремленими підрозділами ліцензіата, при цьому орган ліцензування видає ліцензіату засвідчені ним копії ліцензії, які реєструються в журналі обліку заяв та виданих ліцензій. Засвідчена органом ліцензування копія ліцензії є документом, що підтверджує право філії або іншого структурного підрозділу ліцензіата на провадження певного виду господарської діяльності на підставі отриманої ліцензії.
При цьому, відповідно до вимог статті 21 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" встановлення факту передачі ліцензії або її копії іншій юридичній або фізичній особі для провадження господарської діяльності є підставою для анулювання ліцензії.

................
Перейти до повного тексту