1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
08.11.2005 N 16
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю "Лікар" від 14 жовтня 2005 р. N 177 (вх. Тендерної палати України від 24 жовтня 2005 р. N 173/10-1) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Управлінням охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації процедури закупівлі апарату штучного кровообігу.
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга ТОВ "Лікар" від 14 жовтня 2005 р. N 177 - 1 арк.
2. Копія Цінової пропозиції ТОВ "Лікар" - 4 арк.
3. Копія Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 28 вересня 2005 р. N 62 - 3 арк.
4. Копія Повідомлення про результати торгів, надісланого ТОВ "Лікар" від 10.10.2005 р. N 5-16/191 - 1 арк.
5. Копія Повідомлення учасникам торгів про призупинення процедури торгів від 14.10.2005 р. N 5-16/203 - 1 арк.
6. Копія Протоколу засідання щодо розгляду скарги ТОВ "Лікар" від 17.10.2005 р. - 1 арк.
7. Копія Відповіді на засідання тендерного комітету з розгляду скарги від 28 жовтня 2005 р. N 5211 - 2 арк.
8. Копія Відповіді на засідання тендерного комітету з розгляду скарги від 4 листопада 2005 р. N 5211 - 2 арк.
9. Таблиця відповідності характеристик і параметрів предмета закупівлі медико-технічним вимогам тендерної документації - 2 арк.
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 02.11.2005 р. N с-04/11 до Управління охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Копія повідомлення Міністерства економіки України щодо призупинення процедури закупівлі та надання необхідних документів від 20.10.2005 р. N 55-35/2368 - 1 арк.
2. Копія Тендерної документації на закупівлю за рахунок державних коштів апаратів штучного кровообігу - 1 од. - 22 арк.
3. Копія Пояснювальної записки до розгляду скарги ТОВ "Лікар" щодо порушень процедури державної закупівлі апарату штучного кровообігу Управлінням охорони здоров'я Хмельницької обласної державної адміністрації - 2 арк.
4. Копія запиту ТОВ "Укрмед" щодо повернення оригіналів банківських гарантій від 14 жовтня 2005 р. N л-634/ВДО/05 - 1 арк.
5. Копія Оголошення про проведення торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти - 1 арк.

................
Перейти до повного тексту