1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті
України
19.12.2005 N 24
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю "ДезоМарк" від 08.12.2005 р. N 200 (вх. Тендерної палати України від 09.11.2005 р. N с-162/12) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Головним управлінням охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації закупівлі за державні кошти дезінфікуючих засобів.
Скарга товариства з обмеженою відповідальністю "ДезоМарк" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
1) "Надати висновок з приводу ситуації, що склалася.
2) Надати рекомендації щодо покладення на Замовника обов'язку внести зміни до тендерної документації".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга товариства з обмеженою відповідальністю "ДезоМарк" від 08.12.2005 р. N 200 - 6 арк.;
2. Копія тендерної документації Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації на закупівлю за державні кошти засобів дезінфікуючих - 24 арк.;
3. Копія довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України товариства з обмеженою відповідальністю "ДезоМарк" - 1 арк.
Згідно частини 1 ст. 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 12.12.2005 р. N с-76/12 до Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Пояснювальна записка щодо змісту скарги ТОВ "ДезоМарк" - 2 арк.;
2. Копія тендерної документації Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації на закупівлю за державні кошти засобів дезінфікуючих - 24 арк.;
3. Копія листа ТОВ "Вілан" від 23.11.2005 року N 249 - 1 арк.;
4. Копія листа Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації від 29.11.2005 року N 246/5 - 1 арк.;
5. Копія листа ТОВ "ВІК-А" від 25.11.2005 року N 443 - 1 арк.;
6. Копія листа Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації від 29.11.2005 року N 247/5 - 1 арк.;
7. Копія листа ТОВ "Вілан" від 02.12.2005 року N 256 - 1 арк.;
8. Копія листа Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації від 07.12.2005 року N 259/5 - 1 арк.;
9. Копія листа ТОВ "Лаверна" від 06.12.2005 року N 132 - 2 арк.;
10. Копія листа Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації від 07.12.2005 року N 258/5 - 1 арк.;
11. Копія листа Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації від 07.12.2005 року N 257/5 - 1 арк.;
12. Копія листа Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської міської державної адміністрації від 07.12.2005 року N 264/5 - 1 арк.
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Щодо пункту 1 скарги.
Відповідно до пункту 3.2 тендерної документації у разі несвоєчасного подання Замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації, її змін, якщо внесені до тендерної документації зміни є суттєвими, Замовник продовжує кінцевий термін подання тендерних пропозицій та негайно повідомляє про це всіх учасників, що не суперечить вимогам частини 4 ст. 22 Закону.

................
Перейти до повного тексту