1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті
України
19.12.2005 N 24
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство "Ідея" від 28.11.2005 р. N 1843 (вх. Тендерної палати України від 05.12.2005 р. N с-23/12-1) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Луганським державним медичним університетом процедури закупівлі за державні кошти видань періодичних.
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробничого підприємства "Ідея" (далі - Скаржник) містить наступну вимогу:
"...Визнати тендерну пропозицію ТОВ НВП "Ідея" як таку, що повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія Скарги від 28.11.2005 р. N 1843 (2 арк.);
2. Копія тендерної документації (22 арк.);
3. Копія статуту ТОВ НВП "Ідея" (11 арк.);
4. Копія протоколу засідання засновників ТОВ НВП "Ідея" (2 арк.);
5. Копія листа Луганського державного медичного університету до генерального директора ТОВ НВП "Ідея" (2 арк.);
6. Копія довідки про внесення ТОВ НВП "Ідея" до ЄДРПОУ (1 арк.);
7. Копія свідоцтва про державну реєстрацію ТОВ НВП "Ідея" (1 арк.);
8. Копія листа ТОВ НВП "Ідея" до ТОВ НВП "Ідея" від 24.11.2005 р. N 1839 (1 арк.);
9. Копія пропозиції ТОВ НВП "Ідея" від 21.11.2005 р. N 1828 (1 арк.);
10. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 23.11.2005 р. N 8 (2 арк.).
Згідно частини 1 ст. 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 12.12.2005 р. N с-67/12 до Луганського державного медичного університету (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 23.11.2005 р. N 8 (2 арк.);
2. Копія акцепту тендерної пропозицій ТОВ "Фірма "Періодика" N 1 сх п. 1.6/1841 (1 арк.);
3. Копія акцепту тендерної пропозицій ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Ідея" N 1 сх п. 1/6/1840 від 29.11.2005 р. (1 арк.);
4. Копія скарги від 28.11.2005 р. N 1843 (2 арк.);
5. Копія супровідної записки від 15.12.2005 р. N 1.6/1951 (3 арк.);
6. Копія листа Луганського державного медичного університету до генерального директора ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Ідея" від 29.11.2005 р. N 1.6./1839 (2 арк.);
7. Копія договору поставки від 02.12.2005 р. N 184 (9 арк.).
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
Відповідно до частини 3 ст. 26 Закону під час розкриття тендерних пропозицій перевіряється наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною або кваліфікаційною документацією, правильність їх оформлення.
Надані для розгляду скарги матеріали, зокрема, Протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.11.2005 р. N 8, містить інформацію про відсутність в тендерній пропозиції Скаржника документа "прізвище осіб підприємства, які уповноважені діяти від імені підприємства і мають право підписувати юридичні документи". Відповідно до вимог частини 1 ст. 27 Закону тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
В той же час, на підставі наданих для розгляду скарги матеріалів встановлено, що тендерна пропозиція Скаржника містить необхідні відомості щодо прізвищ осіб підприємства, які уповноважені діяти від імені підприємства і мають право підписувати юридичні документи. Ці відомості підтверджені наданим для розгляду скарги статутом ТОВ НВП "Ідея".
Крім того, відповідно до ст. 15 Закону Замовник може вимагати від Учасників надання інформації щодо його відповідності кваліфікаційним вимогам. В той же час надання інформації та документів, передбачених у Додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме: 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2, 2.3, 3.4 (прізвища осіб підприємства, які уповноважені діяти від імені підприємства і мають право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов'язань по результатах торгів), 4.2, 4.3 не підтверджують кваліфікаційні вимоги до Учасників, а тому вимога з боку Замовника щодо надання вказаних документів є такою, що суперечить вимогам законодавства у сфері державних закупівель.

................
Перейти до повного тексту