1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті
України
20.10.2005 N 9
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга закритого акціонерного товариства "Лізоформ" від 28.09.2005 р. N 53 (вх. Тендерної палати України від 3 жовтня 2005 р. N с-01/10) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Обласною дитячою клінічною лікарнею Управління охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації процедури закупівлі за державні кошти медичного обладнання.
Скарга закритого акціонерного товариства "Лізоформ" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
"...зупинити укладання договору з ТОВ "Ксенко" та переглянути рішення тендерного комітету щодо акцепту".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга від 28.09.2005 р. N 53 - 2 арк.
2. Копія Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 08.09.2005 р. - 1 арк.
3. Копія Повідомлення про результати торгів від 21.09.2005 р. N 01/456 - 1 арк.
4. Копія Тендерної документації на закупівлю медичного обладнання - 38 арк.
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 04.10.2005 р. N с-20/10 до Обласної дитячої клінічної лікарні Управління охорони здоров'я Донецької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги документів від Замовника у встановлений термін за переліком згідно запиту надано не було, у зв'язку з чим Скарга розглядалась на підставі документів, наданих скаржником.
За результатами розгляду скарги на підставі наданих Скаржником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю медичного обладнання (оголошення N 11030 було опубліковане у ІАБ "Вісник державних закупівель" N 30(199)/07.05).
В тендерній документації Замовником було визначено 5 лотів, щодо яких було дозволено подавати тендерні пропозиції учасникам.
Скаржником було подано тендерну пропозицію по трьом лотам, при цьому по лотам N 1 та 5 останнім були запропоновані найнижчі ціни (Протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.09.2005 р.).
Згідно умов тендерної документації (пп. 23.2, розділ 2 "Методологія проведення оцінки пропозиції") оцінка тендерних пропозицій здійснюється за критеріями: ціна - 70% та технічні вимоги (строк гарантії та строк виконання) - 30%.
Відповідно до частини 7 ст. 26 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) замовник визначає переможця торгів із числа учасників, тендерні пропозиції яких не були відхилені, на основі критеріїв і методики оцінки тендерних пропозицій, зазначених у тендерній документації.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 08.09.2005 р. тендерна пропозиція Скаржника "попередньо відповідає" вимогам тендерної документації, у частині наявності та правильності оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією та повинна була бути допущена до оцінки тендерних пропозицій.
Однак, враховуючи те, що для розгляду скарги Замовником не було надано копії протоколу оцінки тендерних пропозицій та копій тендерних пропозицій, поданих Скаржником та переможцем торгів, Комісія не має змоги встановити правильність, відповідність вимогам чинного законодавства та об'єктивність рішення Замовника про обрання переможцем торгів ТОВ "Ксенко".
2. Повідомлення про результати торгів від 21.09.2005 N 01/456, направлене Скаржнику в порушення частини 2 ст. 29 Закону, не містить інформації про місцезнаходження учасника-переможця.
Крім того, під час розгляду скарги були виявлені наступні порушення законодавства про державні закупівлі, а саме:
1. В пп. 13.3 Інструкції учасникам торгів (далі - Інструкція) та Розділі 3 тендерної документації Замовником встановлені вимоги до форми та змісту тендерного забезпечення, яке має бути надано у формі банківської гарантії.
Викладене є неправомірним, оскільки повноваженнями у сфері валютного регулювання та контролю, видання нормативно-правових актів щодо ведення валютних операцій, в тому числі встановлення вимог до форми гарантії банку, відповідно до статей 7 та 44 Закону України "Про Національний банк України" від 20 травня 1999 року N 679-XIV наділено виключно Національний банк України.

................
Перейти до повного тексту