- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті
України
05.10.2005 N 5
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Аланта-Трейд" від 07.09.2005 р. N 141 (вх. Тендерної палати України від 26.09.2005 р. N с-93/03/01) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Відкритим акціонерним товариством "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" процедури закупівлі за державні кошти автогрейдерів середніх ГС-14.02 (або еквівалент).
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Аланта-Трейд" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
Відмінити процедуру закупівлі (торги (тендер)), проведені ВАТ ДАК "Автомобільні дороги України" об 11 год. 00 хв. 23 серпня 2005 року за адресою: вул. Горького, 51, каб. 406 в місті Києві;
Зупинити процедуру закупівлі.
Притягти осіб, винних у зазначених порушеннях, до відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
Копія Скарги на торги, проведені ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 23 серпня 2005 року в місті Києві на закупівлю автогрейдерів середніх ГС-14.02 (або еквіваленту) (4 арк.).
Згідно ч. 1 ст.
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 04.10.2005 р. N с-17/10 до Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
Пояснювальна записка щодо змісту скарги ТОВ "Аланта-Трейд" з приводу порушень процедури закупівлі автогрейдерів середніх ГС-14.02 (або еквівалент) (3 арк.);
Копія оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів (1 арк.);
Копія реєстру видачі тендерної документації на участь в торгах (тендері) на закупівлю автогрейдера (1 арк.);
Копія договору N 5/01-04 від 25.02.2005 р. (2 арк.);
Копія кошторису витрат на підготовку одного примірника тендерної документації (1 арк.);
Копія окремого доручення Голови Державної служби автомобільних доріг України від 14.07.2005 р. за N 14-07/03 (1 арк.);
Копія листа УКРАВТОДОР на виконання окремого доручення Голови УКРАВТОДОРУ від 15.07.2005 р. N 2/12.2.-8-1289 (1 арк.).
За результатом розгляду скарги, на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Відповідно до вимог ст. 19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" 22.02.2000 р.
N 1490-III (далі - Закон) та наказу Міністерства економіки
"Про затвердження форм оголошень стосовно державних закупівель та інструкцій щодо їх заповнення" в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю автогрейдерів середніх ГС-14.02 (або еквівалент) замовником чітко визначене місце та спосіб отримання тендерної документації, а саме: 03680, м. Київ, вул. Горького, 51, к. 316, особисто. Таким чином, замовником покладено на себе зобов'язання щодо видачі тендерної документації та встановлено обов'язкову умову, за якою представник учасника зобов'язаний особисто отримати пакет тендерної документації, що унеможливлює отримання учасником тендерної документації по пошті, засобами Інтернет тощо без письмового дозволу на це замовника. Відповідно до наданої замовником пояснювальної записки щодо змісту скарги замовник не уповноважував будь-які інші організації видавати тендерну документацію. В реєстрі видачі тендерної документації на участь в торгах (тендері) на закупівлю автогрейдерів середніх ГС-14.02 (або еквівалент) замовника відсутній запис про отримання скаржником пакету тендерної документації, а зазначений лише номер, дата отримання заявки, номер доручення та дата оплати тендерної документації. Таким чином, відповідно до документів, які надані замовником щодо розгляду скарги, можна зробити висновок, що скаржником була отримана тендерна документація (проект тендерної документації) всупереч встановлених замовником вимог щодо надання тендерної документації.
................Перейти до повного тексту