- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті
України
07.12.2005 N 21
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга акціонерного товариства "МКТ Комюнікейшн" від 15.11.2005 р. N 592 (вх. Тендерної палати України від 22.11.2005 р. N с-165/11-1) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Державною митною службою України процедури закупівлі за державні кошти устаткування радіологічного (рентгенотелевізійний інтроскоп транспортерний).
Скарга акціонерного товариства "МКТ Комюнікейшн" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
1) "...об'єктивно розглянути надані матеріали та на основі вимог статті 37 Закону України від 22.02.2005 року
N 1490-III "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти" зі змінами та доповненнями, просимо зобов'язати Державну митну службу України відмінити торги та розпочати нову процедуру закупівлі."
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія скарги АТ "МКТ Комюнікейшн" від 15.11.2005 р. N 592 - 5 арк.
Згідно з ч. 1 ст.
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 29.11.2005 р. N с-107/11 до Державної митної служби України (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Пояснення щодо змісту скарги АТ "МКТ Комюнікейшн" від 06.12.2005 року N 11/4-30/15578 - 5 арк.;
2. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 01.11.2005 року N 30 - 5 арк.;
3. Витяг з протоколу засідання Тендерного комітету Державної митної служби України від 07.11.2005 року N 19 - 2 арк.;
4. Копія пропозицій до розгляду на засіданні тендерного комітету - 8 арк.;
5. Копія тендерної документації від 27 вересня 2005 року N 14 - 10 арк.;
6. Копія тендерної пропозиції ВВТОВ "ВАТЕК" - 53 арк.;
7. Копія тендерної пропозиції АТ "МКТ Комюнікейшн" - 46 арк.;
8. Копія листа Державної митної служби про надання роз'яснень по тендерній документації від 02.11.2005 року N 11/4-30/13728 - 1 арк.;
9. Копія листа АТ "МКТ Комюнікейшн" щодо змін тендерної документації від 28.10.2005 року N 559 - 1 арк.;
10. Копія листа АТ "МКТ Комюнікейшн" щодо внесення змін до тендерної документації та недопущення дискримінації учасників від 24.10.2005 року N 552 - 6 арк.
За результатами розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Пункт 2.4 тендерної документації містить неповну інформацію, що зазначена в ст.
22 Закону.
2. Вимога Замовника, встановлена в п. 1.5 тендерної документації в частині можливості збільшення кількості предмету закупівлі, суперечить ч. 2 ст.
34 Закону, якою передбачено лише можливість зменшення обсягу закупівлі в залежності від реального фінансування видатків.
3. При складанні тендерної документації Замовник керується положеннями ст.
21 Закону, в якій чітко визначено, яку саме інформацію повинна містити тендерна документація.
Ст.
21 Закону не передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію щодо захисту вітчизняного ринку. Застосування умови захисту вітчизняного ринку визначені в ст. 6, 19 Закону.
4. Інформація щодо розкриття тендерних пропозицій, визначена ст.
21 Закону, міститься в тендерній документації Замовника. Інформація щодо безпосередньої процедури розкриття тендерних пропозицій, визначена ст. 26 Закону, не є обов'язковою для зазначення її в тендерній документації.
Під час розкриття тендерних пропозицій Замовником перевірялась наявність та правильність оформлення документів, які вимагалися тендерною документацією, що підтверджується протоколом розкриття тендерних пропозицій від 01.11.2005 року N 30.
5. Інформація щодо допущення до процедури розкриття тендерних пропозицій представників державних органів влади, у тому числі депутатів всіх рівнів, та щодо оприлюднення протоколу розкриття тендерних пропозицій в інформаційних системах в мережі Інтернет згідно зі статтею
21 Закону не є обов'язковою інформацією, що повинна міститися в тендерній документації Замовника.
Відповідно до пояснювальної записки Замовника (лист від 06.12.2005 р. N 11/4-30/15578) протягом п'яти календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій Замовником було розміщено протокол розкриття тендерних пропозицій в інформаційній системі у мережі Інтернет за адресою customs.gov.ua.
В той же час, слід зазначити, що інформаційна система в мережі Інтернет згідно з ч. 2 ст.
4-1 Закону є сукупністю програмних засобів з власною адресою в мережі Інтернет, яка забезпечує доступ до інформаційних ресурсів і відповідає таким обов'язковим вимогам: забезпечує збирання, накопичення, передачу та обробку інформації щодо державних закупівель замовників з усіх адміністративно-територіальних одиниць України; відповідає встановленим законодавством вимогам щодо захисту державної інформації; надає можливість здійснення електронних державних закупівель та відповідає іншим вимогам, встановленим цим Законом.
................Перейти до повного тексту