1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання
Комісії по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
05.12.2005 N 20
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга приватного комерційно-виробничого підприємства "СД-Сервіс" від 10.11.2005 р. (вх. Тендерної палати України від 14.11.2005 р. N с-104/11-1) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Міністерством освіти і науки України процедури закупівлі за державні кошти послуг зі створення навчальних комп'ютерних програм для загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів.
Скарга приватного комерційно-виробничого підприємства "СД-Сервіс" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
1) "Ми вимагаємо від представника Замовника переглянути рішення щодо переможця торгів по наведених у додатку лотах на нашу користь".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія скарги ПКВП "СД Сервіс" від 10.11.2005 року - 3 арк.
Згідно ч. 1 ст. 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (Далі - Закон) Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 18.11.2005 р. N с-146/11 до Міністерства освіти та науки України (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Лист-пояснення щодо змісту скарги від 29.11.2005 року N 869 - 2 арк.;
2. Копія протоколу засідання тендерного комітету з організації і проведення процедури закупівлі послуг із створення, доставки і супроводження навчальних комп'ютерних програм загальноосвітнім та професійно-технічним навчальним закладам від 29.08.2005 року N 1 - 1 арк.;
3. Копія тендерної документації на закупівлю послуг із створення, доставки і супроводження навчальних комп'ютерних програм для загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів України на 2005-2006 рік - 146 арк.;
4. Копії документів, що входили до складу тендерної пропозиції ПКВП "СД-Сервіс":
- Копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів - 1 арк.;
- Договір оренди обладнання від 01.01.2004 року N АО/01/01/04 - 3 арк.;
- Договір про науково-технічне співробітництво від 03.10.2005 року N 1 - 2 арк.;
- Договір про науково-технічне співробітництво від 29.09.2005 року N 1 - 2 арк.;
- Копія статуту - 6 арк.;
- Копія довідки про взяття на облік платника податків - 1 арк.;
- Довідка про включення до ЄДРПОУ - 1 арк.;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість - 1 арк.;
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи - 1 арк.;
- Копія договору на закупівлю програмного забезпечення від 03.10.2005 року N 1/131 - 4 арк.;
- Копія банківської гарантії - 1 арк.;
- Копія фінансових звітів з додатками - 4 арк.;
- Копія дилерського договору від 03.10.2005 року N 031005 з додатком "Сертифікат на ДСТУ 9001 - 2001" - 5 арк.;
5. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.10.2005 року N 1 - 17 арк.;
6. Копія протоколу засідання тендерного комітету МОН України з організації проведення тендера "послуг із створення, доставки і супроводження навчальних комп'ютерних програм загальноосвітнім та професійно-технічним навчальних закладів України на 2005-2006 рр." від 07.11.2005 року N 07/11 - 7 арк.;
7. Копія протоколу робочої групи з кваліфікації Учасників тендера на закупівлю послуг із створення, доставки і супроводження навчальних комп'ютерних програм для загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів України на 2005-2006 рр. від 16.11.2005 року N 1 - 6 арк.;
8. Копія листа ПКВП "СД-Сервіс" щодо роз'яснення вимог тендерної документації від 20.09.2005 року - 1 арк.;
9. Роз'яснення щодо змісту тендерної документації N 1 - 2 арк.;
10. Копія листа ПП "Контур Плюс" щодо роз'яснення вимог тендерної документації від 26.09.2005 року N 180 - 1 арк.;
11. Роз'яснення щодо змісту тендерної документації від 29.09.2005 року N 2 - 2 арк.;
12. Копія листа Інституту педагогіки АПН України щодо роз'яснення вимог тендерної документації від 27.09.2005 року N 537 - 1 арк.;
13. Роз'яснення щодо змісту тендерної документації від 29.09.2005 року N 3 - 2 арк.;
14. Копія листа Інституту педагогіки АПН України щодо роз'яснення вимог тендерної документації від 29.09.2005 року N 533 - 1 арк.;
15. Роз'яснення щодо змісту тендерної документації від 03.10.2005 року N 4 - 4 арк.;
16. Копія листа Інституту розвитку персоналу щодо роз'яснення вимог тендерної документації від 03.10.2005 року N 1479 - 1 арк.;
17. Роз'яснення щодо змісту тендерної документації від 04.10.2005 року N 5 - 4 арк.
За результатами розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю за державні кошти послуг зі створення навчальних комп'ютерних програм для загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів, оголошення про яке розміщене у Інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 37 (206) від 12.09.2005 за N 13705.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.10.2005 року N 1 на участь у торгах було подано 15 тендерних пропозицій, в яких були наявні та правильно оформлені всі необхідні документи, що були передбачені тендерною документацією.
В той же час згідно протоколу робочої групи з кваліфікації Учасників тендера на закупівлю послуг із створення, доставки і супроводження навчальних комп'ютерних програм для загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів України на 2005-2006 рр. від 16.11.2005 року N 1 та копії тендерної пропозиції ПКВП "СД-Сервіс" в тендерній пропозиції ПКВП "СД-Сервіс":
- не було виявлено ліцензії на програмне забезпечення, яке буде використовуватися при розробленні предмета закупівлі;
- не було виявлено довідки від Державного департаменту інтелектуальної власності про внесення Учасника (або його співвиконавця) до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення;
- не було виявлено довідки про наявність та стан власного обладнання та програмного забезпечення, параметри якого відповідають або перевищують вимоги Замовника, що підтверджується копією рахунку "Аналітичний облік";
- на заміну довідки про наявність для участі у кожному лоті не менше ніж 4-х дипломованих або сертифікованих/ліцензованих фахівців (з копіями підтверджуючих документів), з переліку не менш ніж будь-яких двох груп з трьох наведених у відповідному додатку 2.1-2.21 до тендерної документації було подано Довідку Державної податкової інспекції Жовтневого району м. Дніпропетровськ про відсутність заборгованості із податків і зборів.
Відповідно до вищенаведеного, інформація про наявність та правильність оформлення всіх документів, передбачених тендерною документацією, яка зазначена в протоколі розкриття тендерних пропозицій, не узгоджується з інформацією, визначеною в протоколі робочої групи з кваліфікації Учасників тендера на закупівлю послуг із створення, доставки і супроводження навчальних комп'ютерних програм для загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів України на 2005-2006 рр. від 16.11.2005 року N 1 та копії тендерної пропозиції ПКВП "СД-Сервіс".

................
Перейти до повного тексту