1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
30.11.2005 N 783
Про позицію Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення щодо застосування законодавства про рекламу (квоти на рекламу)
Розглянувши звернення телерадіоорганізацій щодо тлумачень норм законодавства про рекламу та пропозиції Громадської ради, спрямовані на запобігання суперечностей внаслідок різного застосування положень про рекламні квоти, Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Взяти за основу текст "Листа до телерадіокомпаній з приводу дотримання норм законодавства про рекламу під час передвиборчої кампанії" (текст листа додається).
2. Юридичному управлінню доопрацювати текст листа з урахуванням пропозицій і зауважень членів Національної ради.
3. Доручити голові Національної ради Шевченку В.Ф. у разі набрання чинності зазначеного Закону підписати листа до телерадіоорганізацій.
Голова Національної ради
Відповідальний секретар
В.Шевченко
В.Лясовський
Додаток
ЛИСТ
до телерадіокомпаній з приводу дотримання норм законодавства про рекламу під час передвиборчої кампанії
Прийняття Верховною Радою України Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння реалізації виборчих прав громадянами, забезпечення свободи політичних дебатів, неупередженого ставлення засобів масової інформації до кандидатів у депутати, партій (блоків) - суб'єктів виборчого процесу" спровокувало гостру дискусію поміж фахівців сфери ЗМІ щодо того, чи зобов'язує цей закон зменшувати кількість реклами, яка може бути розміщеною в ефірі телерадіоорганізації протягом однієї астрономічної години мовлення. Зважаючи на численні звернення до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення як до органу, що відповідає за дотримання законодавства телерадіоорганізаціями України, ми вважаємо за доцільне оприлюднити свою позицію з цього питання.
У випадку набрання чинності цих підтриманих парламентом законодавчих змін частина перша статті 13 Закону України "Про рекламу" міститиме таку норму: "Час мовлення, відведений на рекламу, не може перевищувати 15 відсотків на кожну годину мовлення...". Водночас обсяг реклами регулюватиметься частиною другою цієї самої статті, викладеною в такій редакції: "Частка реклами протягом кожної астрономічної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20 відсотків". Неузгодженість цих двох норм законодавства - очевидна.

................
Перейти до повного тексту