1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг при
Тендерній палаті України
07.10.2005 N 6
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга ТОВ "АЛЬФА СІ ТІ АЙ" від 03.10.2005 р. N 03/09-05 (вх. Тендерної палати України від 04.10.2005 р. N с-16/10) щодо порушень чинного законодавства при здійсненні Державним центром зайнятості процедури закупівлі за державні кошти послуг по впровадженню, експлуатації та удосконаленню інформаційно-довідкової інтерактивної багатоканальної телефонної системи.
Скарга ТОВ "АЛЬФА СІ ТІ АЙ" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги: "...Просимо призупинити процедуру закупівлі, зокрема укладання договору про закупівлю, а також провести процедуру контролю обґрунтування оцінки наданих пропозицій учасників для визначення замовником нашого підприємства переможцем тендера та акцептування нашої тендерної пропозиції. Крім того, просимо провести процедуру контролю відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ПРОГГАРТ" технічним вимогам тендерної документації".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія скарги ТОВ "Альфа Сі Ті Ай" від 03.10.2005 р., адресована Комісії по розгляду скарг при Тендерні палаті України; Державному центру зайнятості - 2 арк.;
2. Копія повідомлення про результати проведення процедури відкритих торгів від 09.09.2005 р. N ДЦ-18-47-90/0/6-05, адресована ТОВ "Альфа Сі Ті Ай" - 1 арк.;
3. Копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності ТОВ "Альфа Сі Ті Ай" від 23.01.2002 р. N 14246 - 1 арк.;
4. Копія довідки від 24.01.2002 року N 1933/02 про включення ТОВ "Альфа Сі Ті Ай" до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - 2 арк.;
5. Копія оголошення про проведення торгів, опублікованого в інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель", від N 30(199)/07.2005 р. - 1 арк.;
6. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 16.08.2005 р. - 5 арк.
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 04.10.2005 р. N 16/10 до Державного центру зайнятості (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Тендерна документація на закупівлю послуг по впровадженню, експлуатації та удосконаленню інформаційно-довідкової інтерактивної багатоканальної телефонної системи - 22 арк.;
2. Копія пояснення щодо змісту скарги від 07.10.2005 р. N ДЦ-18-5243/0/6-05 - 1 арк.;
3. Копія Протоколу розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 16.08.2005 р. з переліком документів, за вимогами тендерної документації, що підтверджують кваліфікацію Учасників, - 5 арк.;
4. Копія Протоколу оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 09.09.2005 р. N 3-2 арк.;
5. Копія повідомлень учасникам про результати проведення процедури відкритих торгів від 09.09.2005 р. N ДЦ-18-4790/0/6-05 - 4 арк.;
6. Копія Реєстру отримання тендерних пропозицій на закупівлю послуг по впровадженню, експлуатації та удосконаленню інформаційно-довідкової інтерактивної багатоканальної телефонної системи - 1 арк.;
7. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Альфа Сі Ті Ай" - 57 арк.;

................
Перейти до повного тексту