1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті
України
13.10.2005 N 8
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга відкритого акціонерного товариства "Білицька меблева фабрика" від 20.09.2005 р. N 837 (вх. Тендерної палати України від 04.10.2005 р. N с-27/10) щодо порушень чинного законодавства при проведенні Державним центром зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України - виконавчою дирекцією Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття процедури закупівлі за державні кошти меблів (на замовлення).
Скарга відкритого акціонерного товариства "Білицька меблева фабрика" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
"- скасувати рішення Державного центру зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття щодо визначення переможця торгів на закупівлю меблів (під замовлення) згідно оголошення N 12899 (МЕБ) у "Віснику державних закупівель" від 22.08.2005 р. N 34 та відмінити торги як такі, що проведені з порушенням процедур закупівлі, встановлені Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22 лютого 2002 року;
-... зобов'язати Державний центр зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України - виконавчу дирекцію Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття провести відкриті торги на закупівлю меблів (під замовлення) з можливістю подання тендерних пропозицій та визначення переможця за окремими частинами (лотами) від загального об'єму закупівлі".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Скарга від 20.09.2005 р. N 837 - 3 арк.;
2. Копія Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), виданої Головним управлінням статистики у Київській області, від 01.02.2005 р. N 377/2005 - 1 арк.;
3. Копія Повідомлення про внесення змін до Тендерної документації від 06.09.2005 р. N ДЦ-18-4678/0/6-05 - 1 арк.;
4. Копія Оголошення торгів (тендера) Тендерної документації - 1 арк.
5. Копія Додатка до технічних вимог Тендерної документації "Розподіл по центрах зайнятості" - 10 арк.;
6. Копія Тендерної документації на закупівлю меблів (на замовлення) - 23 арк.;
7. Копія листа Замовника від 06.09.2005 р. N ДЦ-18-4678/0/6-05 щодо внесення змін до Тендерної документації - 1 арк.;
8. Копія Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 13.09.2005 р. N 2 (з додатками) - 5 арк.;
9. Копія Повідомлення про результати проведення процедури відкритих торгів від 15.09.2005 р. N ДЦ-18-4862/0/6-05 - 1 арк.;
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 04.10.2005 р. N с-13/10 до Державного центру зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України - виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Копія Протоколу розкриття тендерних пропозицій від 13 вересня 2005 р. N 2 - 5 арк.;
2. Копія Тендерної документації на закупівлю меблів (під замовлення) (із змінами та доповненнями) - 37 арк.;
3. Копія листа Замовника від 06.09.2005 р. N ДЦ-18-4678/0/6-05 щодо внесення змін до Тендерної документації - 1 арк.;
4. Копія Оголошення торгів (тендера) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.;
5. Копія Додатка до технічних вимог щодо розподілу меблів по центрах зайнятості - 10 арк.;
6. Довідка Державного центру зайнятості від 07.10.2005 р. N ДЦ-18-5244/0/6-05 про наявність бюджетних коштів - 1 арк.;
7. Копії Повідомлень про результати проведення процедури відкритих торгів - 4 арк.;
8. Копія Договору від 21 вересня 2005 року N 109 з додатками - 18 арк.;
9. Копія Тендерної пропозиції ВАТ "Білицька меблева фабрика", що включає:
- копію Реєстру наданих документів - 1 арк.;
- копію Цінової пропозиції - 6 арк.;
- копію калькуляцій на виготовлення кожної одиниці товарів - 54 арк.;
- відомості про ВАТ "Білицька меблева фабрика" - 1 арк.;
- копію довідки про діяльність ВАТ "Білицька меблева фабрика" - 2 арк.;
- копію Свідоцтва про державну реєстрацію ВАТ "Білицька меблева фабрика" - 1 арк.;
- копію Статуту ВАТ "Білицька меблева фабрика" - 11 арк.;
- інформацію про повноваження посадових осіб ВАТ "Білицька меблева фабрика" - 1 арк.;
- копію Довіреності від 01.11.2004 р. N 1 - 1 арк.;
- копію Довідки Жовтневого відділення Промінвестбанку в м. Києві від 09.09.2005 р. N 3-1238 про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками - 1 арк.;
- копію Довідки ТОВ "КБ "Актив-банк" від 08.09.2005 р. N 8/13 про відсутність простроченої заборгованості за кредитами - 1 арк.;
- копію Довідки ДПІ в м. Ірпінь про відсутність заборгованості перед бюджетом зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) від 06.09.2005 р. N 12553/10/240 - 1 арк.;
- опис технічних можливостей ВАТ "Білицька меблева фабрика", відомості про наявність власної виробничої бази, обладнання, механізмів, транспортного підрозділу для виконання робіт - 2 арк.;
- інформацію про заходи щодо забезпечення гарантій якості, екологічної безпеки - 2 арк.;
- відомості про кваліфікацію спеціалістів, що безпосередньо будуть залучатися до виконання договору - 1 арк.;
- відомості про наявність конструкторсько-дизайнерських підрозділів за спеціалістами - 1 арк.;
- Основні умови до договору - 1 арк.;
- відомості про аналогічні договори за предметом закупівлі - 2 арк.;
- копію довідки Агентства з питань банкрутства від 09.08.2005 р. N 50/1845 - 1 арк.;
- копію платіжного доручення - 2 арк.;
- копію Акта здачі-приймання виконаних робіт (послуг) - 1 арк.;
- копію Гарантії банку, виданої КБ "Актив-Банку", від 9 вересня 2005 р. N 9/9 - 1 арк.;
- копію банківської ліцензії НБУ від 1 жовтня 2005 року N 200 - 1 арк.;
- копію дозволу НБУ від 17 лютого 2004 року N 200-2 - 2 арк.;
- копію Звіту про фінансові результати станом 1 вересня 2005 р. ТОВ КБ "Актив-Банку" - 4 арк..
11. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Фабрика меблів "BEEM", що включає:
- перелік документів Комерційної частини тендерної пропозиції - 1 арк.;
- копію Гарантійного листа - тендерного забезпечення, виданого АТ "Кредит банк "Україна" - 1 арк.;

................
Перейти до повного тексту