- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг при
Тендерній палаті України
21.09.2005 N 3
ВИСНОВОК щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Підприємства з іноземними інвестиціями Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертехнологія" від 01.09.2005 N 311 (вх. Тендерної палати України від 12.09.2005 N с-19/09) щодо порушення норм чинного законодавства Тендерним комітетом Державного центру зайнятості при визначенні учасника - переможця проведеної процедури закупівлі видавничо-поліграфічної продукції.
Скарга Підприємства з іноземними інвестиціями Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтертехнологія" (далі - Скаржник) містить вимогу вивчити ситуацію, що склалася, та прийняти рішення за результатами розгляду спірного питання. При розгляді скарги врахувати положення ч. 3, ч. 4, ч. 5 ст.
37 Закону, а саме зупинити процедуру закупівлі і повідомити ПП "Інтертехнологія" ТОВ про час і місце розгляду скарги. Прийняти відповідне рішення з викладенням всіх обставин та обґрунтувань, а також врахувати положення
Бюджетного кодексу України та роз'яснення Міністерства економіки України від 18.08.2005 N 55-48/1832 "Щодо перевірки відкритих торгів на закупівлю продукції друкованої та послуг, пов'язаних з поліграфією, проведених Київським міським центром зайнятості у 2005 році".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія листа ПІІ ТОВ "Інтертехнологія" від 08.09.2005 N 323 з додатками.
2. Копія скарги ТОВ "Інтертехнологія" від 01.09.2005 N 311, адресованої Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України та Державному центру зайнятості;
3. Копія повідомлення ПІІ ТОВ "Інтертехнологія" про акцепт та результати процедури закупівлі від 30.08.2005 N ДЦ-18-4578/0/6-05.
4. Копія листа Міністерства економіки України від 18.08.2005 N 55-48/1832 "Щодо перевірки відкритих торгів на закупівлю продукції друкованої та послуг, пов'язаних з поліграфією, проведених Київським міським центром зайнятості у 2005 році", адресованого ПІІ ТОВ "Інтертехнологія" та Київському міському центру зайнятості.
5. Копія пояснення щодо тендеру (відкритих торгів) на закупівлю видавничо-поліграфічної продукції ПІІ ТОВ "Інтертехнологія від 30.08.2005 N 308, адресованого тендерному комітету Державного центру зайнятості.
6. Копія листа Державного центра зайнятості від 02.09.2005 N ДЦ-11-4641/0/6-05, адресованого ПІІ ТОВ "Інтертехнологія", про розгляд листа ПІІ ТОВ "Інтертехнологія" від 30.08.2005 N 308.
7. Копія доповнення до скарги від 05.09.2005 N 315, адресованої Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України та Державному центру зайнятості.
8. Копія листа Державного центру зайнятості від 12.04.2005 N ДЦ-18-1781/0/6-05 про перенесення терміну проведення тендера.
Згідно частини першої статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 13.09.2005 N с-16/09 до Державного центру зайнятості (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Копія тендерної документації, затвердженої головою тендерного комітету Державного центру зайнятості 11.03.2005.
2. Копія змін до тендерної документації на закупівлю видавничо-поліграфічної продукції від 12.08.2005 N ДЦ-18-4294/0/6-05.
3. Копія тендерної пропозиції скаржника ПІІ ТОВ "Інтертехнологія" згідно реєстрів.
4. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2005 N 2 з додатком N 1 "Інформація про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією".
5. Копія протоколу оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 30.08.2005 N 3.
6. Копії повідомлень учасникам торгів (ПІІ ТОВ "Інтертехнологія", ПП "Видавництво Фенікс", ВАТ "Поліграфкнига", ТОВ "Гнозіс") про акцепт та результати процедури закупівлі від 30.08.2005 N ДЦ-18-4578/0/6-05.
7. Копія пояснення Державного центру зайнятості щодо змісту N ДЦ-11-4641/0/6-05.
8. Довідка Державного центру зайнятості про очікувану вартість закупівлі від 15.09.2005 N ДЦ-18-4863/0/6-05.
За результатом розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
Скаржник листом від 30.08.2005 N 308 надіслав до тендерного комітету Замовника пояснення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю видавничо-поліграфічної продукції. В листі Скаржник зазначив, що тендерна пропозиція ПП "Видавництво "ФЕНІКС" не відповідає вимогам ч. 7 ст.
51 Бюджетного кодексу України, де визначено що розпорядник бюджетних коштів приймає рішення про оплату після отримання товарів, робіт та послуг, відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання та подає доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.
Тендерним комітетом Замовника проведено засідання (протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2005), на якому розглянуто звернення Скаржника щодо законності змісту тендерної документації від 30.08.2005 N 308 та прийнято рішення щодо правомірності визначення в критеріях оцінки "Умови оплати" можливості попередньої оплати.
................Перейти до повного тексту