1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг при
Тендерній палаті України
21.09.2005 N 3
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Приватного підприємства "Агробудспецсервіс" (далі - Скаржник) від 05.09.2005 р. N 91 (вх. Тендерної палати України від 08.09.2005 р. N с-11/09) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Державним підприємством "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти послуг з перевезення вугільної продукції автомобільним транспортом.
Скарга Приватного підприємства "Агробудспецсервіс" (далі - Скарга) містить наступні вимоги:
"1. Зупинити процедури закупівлі.
2. Зобов'язати замовника торгів привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
3. Подовжити термін подання тендерних пропозицій для врахування учасниками торгів внесених змін".
Для розгляду Скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали*:
1. Копія скарги за N 94 від 05.09.2005 р. з приводу порушень Замовником організації та проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з перевезення вугільної продукції автомобільним транспортом (3 арк.).
2. Копія оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з перевезення вугільної продукції автомобільним транспортом, опублікованого у ІАБ "Вісник державних закупівель" N 33(202)/08.2005 р., оголошення N 12658(ТРЗ) (1 арк.).
Згідно частини першої статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 08.09.2005 р. N с-09/09 до Державного підприємства "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду Скарги від Замовника надійшли наступні матеріали*:
1. Пояснювальна записка щодо змісту скарги ПП "Агробудспецсервіс" з приводу порушення процедури закупівлі послуг з перевезення вугільної продукції автомобільним транспортом (2 арк.).
2. Копія тендерної документації на закупівлю ДП "Центрально-Західна Компанія "Вуглеторфреструктуризація" послуг з перевезення вугільної продукції автомобільним транспортом (34 арк.).
3. Копія протоколу розкриття за N 4 від 07.09.2005 р. (2 арк.).
_______________
* Комісія по розгляду скарг при Тендерній палаті України не несе відповідальності за достовірність наданих на дослідження матеріалів.
За результатом розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
1. Відповідно до ст. 15 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р. N 1490-III (далі - Закон) замовник може вимагати від учасників надання інформації щодо його відповідності кваліфікаційним вимогам, а саме: наявність коштів дозволу або ліцензії на виконання певних робіт чи послуг; наявність коштів, обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; сплата податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України; здійснення підприємницької діяльності відповідно до положень його статуту; відсутність підстав для відмови в торгах, передбачених ст. 11 Закону; виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Оскільки перелік кваліфікаційних вимог, встановлених Законом, є чітким, замовник не має права встановлювати інші кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі.
Вимоги замовника, встановлені у Розділі 2 "Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію учасника", щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують кваліфікацію оферти, розрахунку ціни тендерної пропозиції на виконання послуг до доставці вугілля побутового, доручення на право участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій, договорів з залізничними станціями на розвантаження та перевантажування вугілля кам'яного, договорів із вугільними складами на зберігання вугілля кам'яного (при відсутності власних складів) є такими, що суперечать ст. 15 Закону.
Таким чином, Скарга в цій частині є доцільною та обґрунтованою.
2. Тендерна документація замовника в п. 2.1 Інструкції для учасників торгів встановлює, що учасник має право надати тендерну пропозицію на весь обсяг чи окремо по центральному чи по західному регіону. Частини предмета закупівлі (центральний та західний регіони) чітко визначені у Розділі 4 "Розрахунки обсягів доставки побутового палива по об'єктах".
Таким чином, Скарга в цій частині є безпідставною та необґрунтованою.
3. У тендерній документації в п. 11.4 встановлено, що розрахунки ціни тендерної пропозиції мають бути підтверджені наступними документами, серед яких є "об'єктний кошторис та відомість трудомісткості і заробітної плати (заробітна плата не повинна перевищувати 800,00 грн.)". В той же час умови п. 3.5 Розділу 3 "Проект контракту" встановлюють, що договірна ціна з/плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості складає 600,00 грн.

................
Перейти до повного тексту