1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.04.1995 N 110
Про затвердження форм державної статистичної звітності по залізничному транспорту загального користування, збір і розробка яких нецентралізована в органах державної статистики
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного комітету статистики N 160 від 17.05.2000 N 306 від 12.08.2002 )
З метою подальшого удосконалення державної статистичної звітності по залізничному транспорту загального користування
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити річні форми державної статистичної звітності по залізничному транспорту загального користування згідно зразкам і ввести їх у дію:
- річні, починаючи зі звіту за 1995 рік:
ф. N 1-зал "Звіт про власний рухомий склад"
( Наказ скасовано в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 2-зал на підставі Наказу Держкомстату N 306 від 12.08.2002 )
ф. N 2-зал "Звіт про власне колійне господарство"
( Наказ скасовано в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 4-зал на підставі Наказу Держкомстату N 306 від 12.08.2002 )
ф. N 4-зал "Звіт про технічні засоби господарства руху та пасажирського господарства"
( Наказ втратив чинність в частині затвердження форми державної статистичної звітності N 5-зал на підставі Наказу Державного комітету статистики N 160 від 17.05.2000 )
ф. N 5-зал "Звіт про наявність власних контейнерів та перевезення вантажів у контейнерах та пакетах"
- квартальна, починаючи зі звіту за I квартал 1995 року:
ф. N 12-зал "Звіт про перевезення вантажів та доходи за видами сполучення".
2. Установити, що забезпечення інструментарієм, розробку інформації здійснює Державна адміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця".
3. Державній адміністрації залізничного транспорту "Укрзалізниця" надавати Міністерству статистики України зведену інформацію в цілому по Укрзалізниці та окремих залізницях за затвердженими формами у погоджені терміни.
4. Управлінню статистики транспорту та зв'язку (Голуб О.В.) здійснювати методологічне керівництво розробкою статистичної звітності по залізничному транспорту загального користування.
5. Визнати такими, що втратили чинність, накази Мінстату України: від 02.08.93 р. N 170 в частині дії ф. N 1-зал, ф. 4-зал, ф. 5-зал, від 28.04.94 р. N 88 в частині дії ф. N 2-зал, ф. N 15-зал, від 23.12.93 р. N 284, від 18.02.93 р. N 24 в частині дії ф. N 28-зал, N 29-зал.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра
В.П.Арендар
ДЕРЖАВНА СТАТИСТИЧНА ЗВІТНІСТЬ
--------------------------------------------------------------------------------------------
| КОДИ |
|------------------------------------------------------------------------------------------|
| | | | | | | | | | | |
|---------+---------+---------+------+------+---------+--------+----------+---------+---+--|
| форми | органі- |території|галузі| виду | форми |органі- | мініс- | вищес- | |КС|
|документа| зації- | за | за |еконо-|власності|заційно-| терства, | тоящої | | |
| за УКУД |складача | СПАТО | ЗКГНГ|мічної| за КФВ |правової|відомства,| органі- | | |
| | - | | |діяль-| | форми | МДО, | зації - | | |
| |ідентифі-| | | ності| |господа-|концерну, |ідентифі-| | |
| |каційний | | | за | |рювання |асоціації |каційний | | |
| | код | | |УКВЕД | |за КОПФГ|за СПОДУ | код | | |
| | ЄДРПОУ | | | | | | | ЄДРПОУ | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|---------+---------+---------+------+------+---------+--------+----------+---------+---+--|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10|11|
--------------------------------------------------------------------------------------------
Кому надсилається__________________ Форма N 1-зал
___________________________________ ЗАТВЕРДЖЕНО
(найменування та адреса одержувача) наказом Мінстату України
від 27.04.95 р. N 110
Міністерство_______________________
Поштова - річна
Залізниця__________________________
Надсилає Державна
Адреса_____________________________ адміністрація залізничного транспорту
"Укрзалізниця" Мінстату України
Форма власності____________________ 11 березня.
ЗВІТ
про власний рухомий склад
на кінець ____________ 199_ р.
I. Локомотивний парк
(одиниць)
------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування показників| N |Всього| В тому числі за роками випуску |Потужність|Контрольна |
| |рядка|(сума |---------------------------------| тис. кВт | сума |
| | | граф |до 8 |9-15 |16-25|26-40|більше 40| | |
| | | 2-6) |років|років|років|років| років | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|Тепловози - всього | 10 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|Електровози - всього | 20 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|з них постійної напруги | 21 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|Паровози - всього | 30 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|з них: вантажні | 31 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|пасажирські | 32 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|Дизельсекції | 40 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|Секції електропоїздів - | 50 | | | | | | | | |
|всього | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|з них постійної напруги | 51 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|Локомотиви особливих | 60 | | | | | | | | |
|систем - всього | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|з них потужністю більше | 61 | | | | | | | | |
|260 кВт | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|Автомотриси - всього | 70 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|в тому | 71 | | | | | | | | |
|числі: електромотриси | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+-----------|
|дизельні і* особливі | 72 | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------
* Які працюють на стисненому повітрі, газі, нафті.
II. Вагонний вантажний парк
(одиниць)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування показників| N |Всього| В тому числі за роками випуску |Вантажопі-|Контрольна|
| |рядка|(сума |---------------------------------|дйомність,| сума |
| | | граф |до 8 |9-15 |16-25|26-40|більше 40| тонн | |
| | | 2-6) |років|років|років|років| років | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|Вантажні вагони | 100 | | | | | | | | |
|(універсальні, | | | | | | | | | |
|спеціалізовані і | | | | | | | | | |
|спеціальні) - всього | | | | | | | | | |
|(сума рядків 110, 120, | | | | | | | | | |
|130, 140, 150, 160) | | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|в тому числі: криті | 110 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|платформи | 120 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|напіввагони | 130 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|цистерни | 140 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|рефрижератори | 150 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|інші | 160 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|з рядка 100 спеціальні | 170 | | | | | | | | |
|------------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+---------+----------+----------|
|з них вагони спеціально | 171 | | | | | | | | |
|сконструйовані або такі,| | | | | | | | | |
|що використовуються для | | | | | | | | | |
|змішаних перевезень | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
III. Вагонний пасажирський та службово-технічний парк
(одиниць)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування | N |Всього| В тому числі за роками випуску | Загальна місткість |Контрольна|
| показників |рядка|(сума |----------------------------------+---------------------| сума |
| | | граф | до 8|9-15 |16-25|26-28|більше 28 |спальних | місць для | |
| | | 2-6) |років|років|років|років| років | місць | сидіння | |
|---------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+----------+---------+-----------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+----------+---------+-----------+----------|
|Пасажирські вагони, | 300 | | | | | | | | | |
|всього (сума рядків | | | | | | | | | | |
|310, 320-360, | | | | | | | | | | |
|410-480) | | | | | | | | | | |
|---------------------+-----+------+-----+-----+-----+-----+----------+---------+-----------+----------|

................
Перейти до повного тексту