266027, м. Рівне,
вул. Островського, 16
На звернення Державної податкової адміністрації України листом за
N 3508/24/9 від 27.11.2001 р. Держкомінформом було надано визначення понять "видавнича продукція", "замовник видавничої продукції" та "безпосередній споживач видавничої продукції". Зокрема, вказувалося, що замовник видавничої продукції, відповідно до ст.
1 Закону, - фізична чи юридична особа, яка замовляє видавничу продукцію, беручи на себе фінансові зобов'язання. Виходячи з положень Закону, замовником видавничої продукції може бути замовник на виготовлення видавничої продукції, в т. ч. видавець (в такому разі замовник укладає договір на виготовлення видавничої продукції), а також розповсюджувач видавничої продукції - особа, що реалізує видавничу продукцію безпосередньо чи через посередників (укладає договір на купівлю продукції у її виготівника). Крім того, замовником видавничої продукції може бути її безпосередній споживач - особа, яка купує видавничу продукцію для власних потреб, а не для здійснення підприємницької діяльності (приватні особи, підприємства, установи, організації).