- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Положення
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
N 107 від 26.10.99
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
зв'язку та інформатизації
України
26.10.1999 N 107
із змінами та доповненнями
N 76 від 17.05.2000 р.
Положення про порядок організації та супроводження виконання робіт за контрактами на створення (передачу) науково-технічної продукції у сфері зв'язку та інформатизації
Зміст
Загальні положення |
1. Порядок укладання контрактів |
2. Фінансування |
3. Супроводження виконання робіт за контрактом |
4. Звітність |
5. Здача-приймання результатів робіт та їх впровадження |
6. Заключні положення |
7. Додатки до "Положення про порядок організації та супроводження виконання робіт за контрактами на створення (передачу) науково-технічної продукції у сфері зв'язку та інформатизації". |
Загальні положення
"Положення про порядок організації та супроводження виконання робіт за контрактами на створення (передачу) науково-технічної продукції у сфері зв'язку та інформатизації" (далі - Положення) визначає загальні засади організації робіт по створенню та впровадженню науково-технічної продукції (далі - продукція) на замовлення Державного комітету зв'язку та інформатизації України. Порядок регламентує укладання контрактів на створення (передачу) продукції, фінансування та супровід виконання робіт, звітність та впровадження (використання) продукції.
Положення розроблено на основі Законів України
"Про наукову і науково-технічну діяльність",
"Про Національну програму інформатизації",
"Про поставки продукції для державних потреб", постанов Кабінету Міністрів України "Про Комплексну програму створення єдиної національної системи зв'язку" від 23.09.93
N 790, "Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації" від 31.08.98
N 1352, "Про затвердження Типового положення з планування обліку і калькулювання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт" від 20.07.96
N 830, "Про затвердження переліку обов'язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації систем і засобів автоматизованої обробки та передачі даних" від 04.02.98
N 121, ДСТУ 3008-95 ("Документація. Звіти у сфері науки і техніки"), ГОСТ 34.602-89 "Інформаційні технології. Технічне завдання на створення (передачу) автоматизованої системи".
Суб'єктами Положення є Державний комітет зв'язку та інформатизації України (далі - Замовник), організації, установи і підприємства усіх форм власності, які беруть участь у роботах по створенню (передачі) продукції (далі - Виконавці), та організації, установи і підприємства, де планується впровадження (використання) створеної продукції.
Об'єктом Положення є науково-технічна продукція (далі - продукція).
Положення є обов'язковим для виконання усіма вказаними суб'єктами.
1. Порядок укладання контрактів
1.1. Підставами для укладання контрактів на створення (передачу) продукції у сфері зв'язку є Тематичний план науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт (НДДКР), що складається Управлінням стратегії та науково-технічної політики (УСНТП), у сфері інформатизації - Тематичний план НДДКР з інформатизації, що складається Управлінням програм та проектів інформатизації (УППІ). Тематичні плани затверджуються відповідними заступниками Голови Держкомзв'язку згідно з розподілом обов'язків.
1.2. УСНТП та УППІ, які є Відповідальними управліннями за організацію та супроводження виконання робіт з створення науково-технічої продукції, проводять формування пакету контрактів згідно з Тематичними планами НДДКР. Контракти укладаються, з урахуванням лімітів видатків Державного бюджету України, доведених Мінфіном, та інших джерел фінансування з визначенням Управління Держкомзв'язку - куратора (управління - куратор) по кожній роботі.
1.3.Сторонами контракту виступають Замовник та Виконавець - юридичні особи. Відносини Виконавця з організаціями-співвиконавцями базуються на основі контрактів (договорів), що подаються на розгляд Замовнику.
1.4.Виконавець оформляє згідно з формами, що наведені у додатках (Розділ 7) цього Положення, проекти договірних документів у складі:
контракт на створення (передачу) продукції;
технічне завдання (додаток 1);
протокол погодження договірної ціни на продукцію (додаток 2);
календарний план виконання робіт за контрактом (додаток 3);
калькуляція кошторисної вартості (додаток 4);
розрахунок витрат за статтею "Витрати на оплату праці" (додаток 5);
розрахунок витрат за статтею "Матеріали" (додаток 6);
розрахунок витрат за статтею "Витрати на службові відрядження" (додаток 7);
розрахунок витрат за статтею "Спецустаткування для наукових (експериментальних) робіт" (додаток 8);
розрахунок витрат за статтею "Витрати на роботи, які виконуються сторонніми організаціями" (додаток 9);
розрахунок витрат за статтею "Інші витрати" (додаток 10);
пояснювальна записка до калькуляції кошторисної вартості робіт (додаток 11);
перелік науково-технічної продукції, що передається Замовнику за результатами роботи за контрактом (додаток 12);
перелік спеціального, стандартного устаткування та матеріалів, що передається Замовнику після завершення робіт за контрактом (додаток 13);
1.5. Виконавець разом з Управлінням - куратором роботи проводить підготовчу роботу по формуванню проекту контракту, яка складається з:
формування та узгодження технічного завдання;
узгодження етапів та термінів виконання роботи і формування календарного плану виконання робіт за контрактом;
узгодження переліку спеціального, стандартного устаткування та матеріалів, що передбачається Замовнику за результати роботи за контрактом;
узгодження інших умов виконання роботи.
1.6. Договірні документи підписуються відповідальними особами Виконавця, при цьому Технічне завдання повинно бути обов'язково узгоджене Виконавцем з організацією, де планується впровадження (використання) створеної продукції. Договірні документи скріплюються печатками Виконавця та подаються у офіційному порядку Замовнику у двох примірниках.
У випадку наявності у Виконавця організацій-співвиконавців обов'язково подаються усі документи, які стосуються контрактів (договорів), що укладаються між ними. Склад документів за цими контрактами (договорами) такий самий, як і основного контракту.
Всі документи оформлюються державною мовою. Матеріали в електронному вигляді мають бути подані у форматі *.rtf.
1.7. Всі договірні документи з проекту контракту передаються до Відповідального управління, котре здійснює підготовку до підписання контракту Замовником, а саме:
перевірку відповідності оформлення договірних документів цьому Положенню;
візування та підписання відповідних договірних документів примірника Замовника при відсутності зауважень, в тому числі розгляд та узгодження договірних документів Управлінням справами (УС) з урахуванням роботи літкоректора, Управлінням правового забезпечення та взаємодії з органами державної влади (УПЗВДВ) та Відділом бухгалтерського обліку та бюджетного фінансування (ВБОБФ);
передачу договірних документів на доопрацювання Виконавцю при виявленні зауважень.
1.8. Договірна ціна на створювану продукцію, яка затверджена договірними документами, не підлягає перегляду протягом всього терміну дії договору, крім випадків зміни Технічного завдання (що викликає зміну обсягів робіт).
1.9. Усі зміни умов контракту, вимог технічного завдання та календарного плану, потреба в яких виникла у процесі роботи, мають оформлятися додатковою угодою (додаток 14) з доданням до неї додаткового Технічного завдання, протоколу погодження договірної ціни на продукцію до додаткової угоди (додаток 15), якщо вона змінюється, календарного плану виконання робіт за контрактом до додаткової угоди (додаток 16), калькуляції кошторисної вартості до додаткової угоди (додаток 17). Зазначені документи додаються до контракту, як його невід'ємна частина.
Формування, подання Виконавцем Замовнику, узгодження та затвердження додаткових договірних документів здійснюється у тому ж порядку, що й для основних договірних документів.
1.10. Контракти на створення (передачу) продукції при відсутності обгрунтування впровадження (використання) не укладаються.
2. Фінансування
2.1. Фінансування робіт по створенню (передачі) продукції здійснюється на умовах, що визначені в контрактах.
2.2. Можливі схеми фінансування:
авансова оплата;
одноразова оплата за результатами виконання повного обсягу робіт за контрактом;
поетапна оплата за результатами виконання окремих етапів, що передбачені календарним планом виконання робіт за контрактом, з можливим частковим авансуванням.
Конкретна схема фінансування визначається контрактом з урахуванням вимог Головного Управління Державного казначейства України.
2.3. ВБОБФ своєчасно доводить до Відповідального управління інформацію про заплановані та фактичні обсяги фінансування робіт щодо створення (передачі) продукції, про наявні та очікувані фінансові ресурси.
2.4. Розрахунки між Замовником та Виконавцем за виконані за контрактом роботи проводяться лише в межах фактичних надходжень бюджетних коштів до Замовника, або інших джерел фінансування.
2.5. Відповідальне управління готує службову записку з пропозицією щодо черговості та обсягу фінансування робіт за контрактами в межах отриманих Замовником коштів і подає її відповідному заступнику Голови Держкомзв'язку.
2.6. ВБОБФ за поданням Відповідального управління проводить розрахунки за виконані за контрактом роботи (етапи) згідно з актом здачі - приймання продукції, звітом про виконання кошторису робіт з розшифруванням статей витрат та службовою запискою з резолюцією заступника Голови Держкомзв'язку при надходженні бюджетних коштів або коштів з інших джерел фінансування.
2.7. Кошти, виділені з Державного бюджету України на створення (передачу) продукції , є цільовими асигнуваннями і не можуть бути використані з будь-якою іншою метою.
3. Супроводження виконання робіт за контрактом
3.1.Супроводження виконання робіт за контрактом здійснюється на всіх етапах їх виконання.
3.2. Відповідальне управління здійснює організаційно-методичне супроводження виконання робіт.
3.2.1. Надає Виконавцям пакет методичних матеріалів щодо укладання контракту на паперових та електронних носіях.
3.2.2. Доводить до Виконавців нормативні документи Замовника стосовно змін в порядку укладання контрактів на створення (передачу) продукції, фінансування та супроводу виконання робіт, звітності та впровадження (використання) продукції.
3.2.3. Запитує від Виконавців необхідні довідки щодо стану роботи за контрактом. Готує поточні узагальнені довідки щодо стану робіт за контрактами та їх фінансування.
3.3. Управління Замовника - куратор робіт здійснює науково-технічне та організаційно-тематичне супроводження робіт.
3.3.1. Бере участь у формуванні Тематичних планів НДДКР Державного комітету зв'язку та інформатизації України.
3.3.2. Протягом усього часу виконання робіт за контрактом здійснює контроль за термінами та якістю робіт, за їх відповідністю вимогам Технічного завдання, переліку обов'язкових етапів робіт, а також за термінами подання звітних матеріалів Виконавцем Замовнику. Організує приймання кожного етапу роботи, передбаченого календарним планом виконання робіт за контрактом, та роботи в цілому.
3.3.3. Готує пропозиції щодо складу Приймальної комісії з розгляду результатів виконаних НДДКР та організує її роботу, готує висновки щодо впровадження результатів роботи та доцільності її продовження.
4. Звітність
4.1. Звітність за укладеними контрактами визначається умовами контракту.
4.2. За результатами виконання робіт кожного етапу та роботи в цілому згідно з Технічним завданням та календарним планом виконання робіт за контрактом Виконавець подає Замовнику в офіційному порядку наступні звітні документи:
заключний (проміжний) науковий звіт, оформлений згідно з ДСТУ 3008-95;
акт здачі-приймання продукції за етапом (додаток 18) або акт здачі-приймання продукції за контрактом (додаток 19);
звіт про виконання кошторису роботи (етапу) (додаток 20) з розшифруванням статей витрат.
Крім того, за результатами виконання робіт за контрактом в цілому подаються:
продукція згідно з переліком, що додається до контракту (додаток 12);
програми та протоколи випробувань продукції, створеної при виконанні контракту;
спеціальне, стандартне устаткування та матеріали згідно з переліком, що додається до контракту (додаток 13), та відповідні товарно-супровідні документи;
копія протоколу Науково-технічної ради Виконавця з висновками про відповідність виконаної роботи Технічному завданню;
акт випробування науково-технічної продукції (додаток 21);
акт здачі-приймання устаткування та матеріалів (додаток 22);
акт впровадження продукції (додаток 23).
4.3. Звітні документи подаються Замовнику для приймання в 2-х примірниках. Науковий звіт і науково-технічна документація подаються у друкованому вигляді і на магнітному носії. Усі документи оформлюються державною мовою, а в електронному вигляді мають бути подані у форматі *.rtf. Один примірник наукового звіту після затвердження Замовником, передається Виконавцю, другий - зберігається у Відповідальному управлінні.
4.4. Звітні матеріали, передбачені контрактом, із супровідним листом на ім'я Замовника подаються Виконавцем у офіційному порядку до Відповідального управління у визначені контрактом терміни, де вони реєструються у спеціальному журналі.
4.5. Відповідальне управління проводить розгляд звітних документів щодо вимог даного положення.
5. Здача-приймання результатів робіт та їх впровадження
5.1. Приймання та оцінювання створеної за контрактом продукції проводиться Замовником у відповідності до умов контракту.
5.2. Управління - куратор роботи готує розпорядження про створення Приймальної комісії Замовника. До складу Приймальної комісії входять:
- Голова приймальної комісії - начальник Управління - куратора;
- представник Відповідального управління;
- представник УПЗВДВ;
- представник контрольно-ревізійного відділу Замовника;
- представник Виконавця;
-представники Управління справами та ВБОБФ, якщо контрактом передбачено придбання спецобладнання;
- представники Управління Замовника, організацій, де передбачається впровадження результатів роботи за контрактом.
5.3. Приймальна комісія заслуховує доповідь наукового керівника роботи за контрактом, розглядає надані звітні документи та результати виконаних робіт. Рішення Приймальної комісії оформлюється протоколом з зазначенням відповідності результатів виконаних робіт вимогам Технічного завдання, викладенням пропозицій щодо затвердження акту здачі-приймання продукції.
5.4. Датою виконання зобов'язань Виконавця по роботі (етапу) є дата затвердження Замовником акту здачі-приймання продукції.
5.5. Спецустаткування та матеріали за актом здаються на склад Замовника. Додаються копії первинних документів по його придбанню, документи про гарантійні обов'язки та інші документи.
5.6. Право власності на створену за контрактом продукцію належить Замовнику. Використання створеної продукції Виконавцем може здійснюватися лише за погодженням із Замовником.
5.7. Управління-куратор роботи контролює впровадження (використання) створеної за контрактом продукції
5.8. Заключні та проміжні звітні матеріали з результатів роботи за рішенням Науково-технічної ради Держкомзв'язку, Приймальної комісії Замовника, за пропозиціями Управлінь Замовника можуть направлятися до зацікавлених міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, організацій для їх рецензування, підготовки пропозицій щодо використання результатів робіт, доцільності їх продовження. Результати окремих робіт можуть розглядатися на науково-технічних конференціях, семінарах.
6. Заключні положення
6.1. Це Положення вводиться в дію наказом Голови Державного комітету зв'язку та інформатизації і є обов'язковим для виконання суб'єктами з моменту його підписання.
6.2. Всі пропозиції щодо коригування цього Порядку офіційно подаються до Відповідального управління для розгляду та узгодження 3 вводяться в дію наказом Замовника в доповнення або зміни цього Порядку.
7. Додатки
до "Положення про порядок організації та супроводження виконання робіт за контрактами на створення (передачу) науково-технічної продукції у сфері зв'язку та інформатизації"
Контракт N________
на створення (передачу) науково-технічної продукції
м. Київ
"___"___________200_р.
__________________________________________________________________
(найменування об'єднання, організації, підприємства)
далі іменоване "Замовник", в особі _______________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
__________________________________________________________________
який діє на підставі _____________________________________________
(статуту, положення)
__________________________________________________________________
з однієї сторони, та _____________________________________________
_________________________________________________________________,
(найменування об'єднання, організації, підприємства)
далі іменоване "Виконавець", в особі _____________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
_________________________________________________________________,
який діє на підставі _____________________________________________
__________________________________________________________________
(статуту, положення)
з другої сторони, уклали цей контракт про подане нижче.
1. Предмет контракту
1.1.Замовник доручає, а Виконавець бере на себе виконання
робіт по створенню науково-технічної продукції (продукції)
__________________________________________________________________
(вид та назва роботи)
1.2. Наукові, технічні, економічні та інші вимоги до продукції, яка є предметом контракту, викладені в Технічному завданні, що виконується згідно з відповідними нормативними документами та є невід'ємною частиною цього договору (додаток 1).
1.3. Строк здачі робіт за контрактом "___"___________200_р.
1.4. Вартість робіт встановлюється шляхом складання калькуляції кошторисної вартості на створення (передачу) науково-технічної продукції та оформляється протоколом погодження кошторисної вартості (додаток 2), який є невід'ємною частиною цього контракту.
1.5. Зміст і строки виконання основних етапів робіт визначаються календарним планом (додаток 3), який є невід'ємною частиною цього контракту.
1.6. Приймання та оцінювання науково-технічної продукції проводиться Замовником відповідно до вимог Технічного завдання, зазначеного в пункті 1.2 цього контракту.
1.7. Використання науково-технічної продукції здійснюється
замовником на ____________________________________________________
(зазначити підприємство, організацію)
шляхом ___________________________________________________________
(зазначити, яким чином, коли буде використано
__________________________________________________________________
продукцію - освоєння серійного випуску, застосування як засобу
праці тощо)
2. Вартість робіт і порядок розрахунків
2.1. За створену і прийняту продукцію Замовник згідно з цим
контрактом перераховує Виконавцю відповідно до протоколу
погодження кошторисної вартості, на яку складається калькуляція
кошторисної вартості (додаток 4) з постатейними розрахунками
(додатки 5-10) та пояснювальна записка (додаток 11) кошти в сумі
_________________________________________________________ гривень.
(прописом)
2.2. Оплата провадиться _____________________________________ __________________________________________________________________ (одноразово за закінчену роботу з авансовим платежем у розмірі ____ відсотків кошторисної вартості з подальшою платою за завершені етапи роботи та роботу в цілому по акту здачі-приймання науково-технічної продукції виходячи з фактичної вартості)
3. Порядок здавання та приймання робіт
3.1. Продукція, що підлягає оформленню і здаванню Виконавцем Замовнику на окремих етапах та по завершенню виконання робіт за контрактом, визначена в переліку продукції, який затверджується з Замовником і є невід'ємною частиною контракту (додаток 12).
3.2. Передача оформленої продукції здійснюється за супровідними документами Виконавця.
3.3. Після завершення робіт (етапів) Виконавець подає Замовнику:
акт здачі-приймання продукції за етапом (контрактом), підписаний Виконавцем;
звіт про виконання кошторису витрат;
продукцію згідно з переліком, за контрактом;
копію протоколу Науково-технічної ради Виконавця з висновками про відповідність виконаної роботи Технічному завданню;
програми і протоколи випробувань систем та засобів зв'язку та інформатизації; *
акт випробування устаткування; *
спеціальне, стандартне устаткування та матеріали згідно з переліком (додаток 13) та акт здачі-приймання устаткування та матеріалів. *
3.4. Замовник зобов'язаний за 10 днів до закінчення робіт за контрактом затвердити та повідомити Виконавця про склад приймальної комісії Замовника з розгляду результатів роботи.
3.5. Виконавець зобов'язаний за 10 днів до закінчення дії контракту повідомити приймальну комісію Замовника про готовність до здавання закінченої роботи.
3.6. Замовник протягом 10 днів з дня отримання звітних матеріалів, зазначених у пункті 3.3 цього контракту, повинен надати Виконавцю підписаний акт здачі-приймання продукції або мотивовану відмову у прийманні робіт.
3.7. У разі мотивованої відмови Замовника сторонами складається двосторонній акт з переліком необхідних доробок, строків їх виконання або способів використання одержаних проміжних результатів у разі припинення подальших робіт.
3.8. Спеціальне, стандартне устаткування та матеріали , які були виготовлені або придбані за кошти Замовника для проведення робіт за цим контрактом, протягом ______ днів після завершення робіт передаються Замовнику з переліком та актом здачі-приймання устаткування та матеріалів .*
4. Відповідальність сторін
4.1. Виконавець несе відповідальність за відповідність продукції Технічному завданню.
4.2. За порушення строків, визначених цим контрактом, Виконавець сплачує замовнику пеню у розмірі не нижче облікової ставки Національного банку України за кожний день прострочення.
4.3. Виконавець зобов'язаний своїми засобами і за свій рахунок, у погоджені з Замовником строки, ліквідувати визначені при здачі-прийманні продукції недоліки і дефекти, які були допущені з його вини. В іншому випадку Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 2 відсотків вартості робіт, що підлягають виправленню.
4.4. У разі неприйняття Замовником виконаної роботи через її невідповідність вимогам Технічного завдання Виконавець повертає Замовнику всі одержані від нього на виконання роботи кошти і відшкодовує збитки.
4.5. Сплата штрафу не звільняє Виконавця від виконання умов контракту.
4.6. Жодна із сторін не несе відповідальності за повне або часткове невиконання будь-якого із своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком дії форс-мажорних обставин (стихійного лиха, військових дій, інших обставин, які знаходяться поза контролем сторін), що виникли після укладення контракту. При цьому строк виконання зобов'язань, зазначених у контракті, змінюється відповідно до часу дії таких обставин та їх наслідків. Сторона, для якої стало неможливим виконання обов'язків через форс-мажорні обставини, повинна негайно в письмовій формі сповістити іншу сторону про виникнення чи припинення дії цих обставин. Свідоцтво компетентного органу (або суду) є достатнім доказом визнання зазначених обставин форс-мажорними.
5. Інші умови
5.1. Власником продукції, розробленої відповідно до цього контракту, є Замовник. Використання отриманих результатів робіт Виконавцем може провадитись лише за погодженням із Замовником.
5.2. Усі спірні питання повинні вирішуватися переважно шляхом конструктивних переговорів. У разі неможливості досягнення згоди питання передається на розгляд арбітражного суду.
5.3. Виконавець та Замовник під час укладання контрактів, супроводження виконання робіт, фінансування, звітності та впровадження результатів робіт повинні дотримуватися "Положення про порядок організації та супроводження виконання робіт за контрактами на створення (передачу) науково-технічної продукції у сфері зв'язку та інформатизації", затвердженого наказом Держкомзв'язку України від 26.10.99 р. N 107 із змінами та доповненнями (далі - Положення).
5.4. Усі зміни вимог Технічного завдання та календарного плану, якщо вони стосуються обсягів і (або) термінів виконання, мають оформлятися додатковою угодою з усіма необхідними додатками Положення.
6. Строк дії контракту та юридичні адреси сторін
початок
6.1. Строк дії контракту ________________________________
кінець
6.2. Адреси та розрахункові рахунки сторін:
Виконавець _______________________________________________________
(найменування, поштовий і телеграфний індекс та адреса
__________________________________________________________________
виконавця, номер бюджетного рахунку, назва відділення банку, МФО,
код ЗКПО)
Замовник _________________________________________________________
(найменування, поштовий і телеграфний індекс та адреса
__________________________________________________________________
замовника, номер бюджетного рахунку, назва відділення банку, МФО,
код ЗКПО)
6.3. До цього контракту додаються:
Технічне завдання на виконання робіт (додаток 1);
протокол погодження кошторисної вартості продукції (додаток 2);
календарний план (додаток 3);
калькуляція кошторисної вартості роботи з розшифруванням статей витрат (додаток 4-10);
пояснювальна записка до калькуляції кошторисної вартості роботи (додаток 11);
перелік продукції, яка підлягає оформленню та здаванню замовнику (додаток 12);
перелік спеціального, стандартного устаткування та матеріалів, що передаються Замовнику після завершення робіт (додаток 13).* ____________
* включається до контракту у разі необхідності Від Виконавця Від Замовника ______________________________ _____________________________ (посада керівника організації) (посада керівника організації) ______________________________ _____________________________ (підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я, по батькові) по батькові)
М.П. М.П.
Додаток 1
до контракту N _____________
від "___"__________ 200__ р.
__________________________________________________________________
(найменування організації - Виконавця)
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
(найменування (міністерство, (найменування
організації - інший центральний організації-Виконавця,
Замовника, орган виконавчої
влади, організація,
де очікується
впровадження
результатів
робіт,
посада: керівник, посада: керівник, посада: керівник,
заступник заступник заступник
керівника) керівника) керівника)
__________________ ______________________ _____________________
(підпис, прізвище, (підпис, прізвище, (підпис, прізвище,
ім'я, по батькові) ім'я, по батькові) ім'я, по батькові)
М.П. М.П. М.П.
"___"_________200_ р. "___"_________200_р. "___"___________200_р.
__________________________________________________________________
(вид, назва роботи)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на виконання робіт
Від Замовника Від Виконавця
Начальник Управління Науковий керівник
Замовника-куратора робіт (Головний конструктор)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Повна назва роботи.
1.2. Назва Замовника.
1.3. Головний виконавець.
1.4. Співвиконавці.
1.5. Перелік документів, на підставі яких виконується робота.
1.6. Планові терміни початку і закінчення робіт.
1.7. Джерело фінансування.
1.8. Порядок оформлення і подання замовнику результатів робіт.
2. ПРИЗНАЧЕННЯ ТА МЕТА СТВОРЕННЯ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
3. ОСНОВНІ ВИМОГИ
4. СКЛАД ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ РОБОТИ
----------------------------------------------------------------
|N|Назва роботи (етапу)|Чим |Строки |Організація- |
| | |закінчується |виконання|виконавець |
| | |етап (звіт, | | |
| | |макет, | | |
| | |конструкторська| | |
| | |документація | | |
| | |тощо) | | |
|-+--------------------+---------------+---------+-------------|
|1| 2 | 3 | 4 | 5 |
|-+--------------------+---------------+---------+-------------|
|-+--------------------+---------------+---------+-------------|
|-+--------------------+---------------+---------+-------------|
|-+--------------------+---------------+---------+-------------|
|-+--------------------+---------------+---------+-------------|
----------------------------------------------------------------
5. ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ
6. ПОРЯДОК КОНТРОЛЮ, ПРИЙМАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБІТ
Додаток 2
до контракту N _____________
від "___"__________ 200__ р.
Протокол погодження кошторисної вартості продукції _______________________ __________________________________________________________________ (найменування продукції)
Ми, нижчепідписані, від особи Замовника
__________________________________________________________________
(повне найменування організації-Замовника)
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
__________________________________________________________________
та від особи Виконавця __________________________________________
__________________________________________________________________
(повне найменування організації-Виконавця)
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
засвідчуємо, що сторони досягли угоди щодо кошторисної
вартості створення (передачі) продукції в сумі_____________гривень
__________________________________________________________________
(прописом)
Цей протокол є підставою для здійснення взаємних розрахунків
і платежів між Виконавцем і Замовником у межах контракту від "___"
___________200_р. N_______
Від Виконавця Від Замовника
_____________________________ ________________________________
(посада керівника організації) (посада керівника організації)
______________________________ _______________________________
(підпис, прізвище, ім'я, (підпис, прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові)
М. П. М. П.
Додаток 3
до контракту N _____________
від "___"__________ 200__ р.
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН
виконання робіт за контрактом на 200__ рік N ______ ________________________________________________________________
(назва роботи)
------------------------------------------------------------------
|N |Назва роботи (етапу) |Чим закінчується |Строки |Кошторисна|
| | |етап (звіт, макет,|виконання|вартість, |
| | |конструкторська | |грн. |
| | |документація | | |
| | |тощо) | | |
|--+---------------------+------------------+---------+----------|
|1 | 2 | 3 | 4| 5 |
|--+---------------------+------------------+---------+----------|
|--+---------------------+------------------+---------+----------|
------------------------------------------------------------------
Від Виконавця: Від Замовника:
Начальник Управління-куратора
роботи
___________________________ __________________________
(посада, підпис) (підпис)
М.П. М.П.
Начальник відділу економічного
забезпечення
__________________________
(підпис)
Додаток 4
до контракту N _____________
від "___"__________ 200__ р.
____________________________________
(найменування організації-виконавця)
КАЛЬКУЛЯЦІЯ КОШТОРИСНОЇ ВАРТОСТІ
________________________________________________________________
(назва роботи)
Підстава для проведення робіт - контракт N ___________
від "__"_________200_р.
Джерело фінансування - Державний бюджет України, КФК _____
Замовник - ___________________
Строк виконання роботи: початок __________ закінчення________
--------------------------------------------------------------------------
| | |Всього |у тому числі за етапами |
|N | Стаття витрат |на 200_ |-----------------------------|
| | |рік | I | II | III | IV |
| | |(гривень) | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|1.|Витрати на оплату праці | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|2.|Відрахування на соціальне| | | | | |
| |страхування (37,5 відсотка| | | | | |
| |коштів, зазначених у| | | | | |
| |статті 1) | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|3.|Матеріали (за прямим| | | | | |
| |розрахунком) | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|4.|Витрати на службові| | | | | |
| |відрядження (за прямим| | | | | |
| |розрахунком) | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|5.|Спецустаткування для| | | | | |
| |наукових | | | | | |
| |(експериментальних) робіт| | | | | |
| |(за прямим розрахунком) | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|6.|Витрати на роботи, які| | | | | |
| |виконуються сторонніми| | | | | |
| |організаціями (до 50| | | | | |
| |відсотків коштів,| | | | | |
| |зазначених у статті 9) | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|7.|Інші витрати (до 15| | | | | |
| |відсотків коштів,| | | | | |
| |зазначених у статті 1, в| | | | | |
| |тому числі експертиза - до| | | | | |
| |3 відсотків коштів,| | | | | |
| |зазначених у статті 9) | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|8.|Накладні витрати (до 80| | | | | |
| |відсотків коштів,| | | | | |
| |зазначених у статті 1) | | | | | |
|--+---------------------------+-----------+-----+-------+-------+-------|
|9.|Кошторисна вартість | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------
Від Виконавця: Від Замовника:
_______________________ Начальник Відповідального
(посада, підпис) управління ___________________
М.П. (підпис)
М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відділу економічного
(бухгалтерського) підрозділу забезпечення _________________
___________________________ (підпис)
(підпис)
Додаток 5
до контракту N ___________
від "___"________ 200__ р.
РОЗРАХУНОК ВИТРАТ ЗА СТАТТЕЮ
"ВИТРАТИ НА ОПЛАТУ ПРАЦІ"
за розділами етапів календарного плану
до контракту N___________від "__"_________200_ р.
---------------------------------------------------------------------
| | | | |Середньо-|Сума |
| | Посада |Кількість |Кількість |місячна |заробітної |
| Етап |наукового |працівників|відпрацьованих|заробітна|плати |
| |працівника|(чоловік) |людино- |плата |(гривень) |
| | | |місяців |(гривень)| |
|-------+----------+-----------+--------------+---------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-------+----------+-----------+--------------+---------+-----------|
|-------+----------+-----------+--------------+---------+-----------|
|-------+----------+-----------+--------------+---------+-----------|
|------------------+-----------+--------------+---------+-----------|
| Всього |-----------+--------------+---------+-----------|
---------------------------------------------------------------------
Від виконавця: Від замовника:
_____________________________ Начальник Відповідального
(посада, підпис) управління ___________________
(підпис)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відділу економічного
(бухгалтерського) підрозділу забезпечення
_____________________________ __________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 6
до контракту N ______________
від "___"___________ 200__ р.
РОЗРАХУНОК ВИТРАТ ЗА СТАТТЕЮ
"МАТЕРІАЛИ"
за розділами етапів календарного плану
до контракту N___________від "__"_________200_р.
-------------------------------------------------------------------
| |Одиниця |Необхідна |Кошторисна вартість (гривень) |
| Найменування |виміру |кількість |------------------------------|
| | | | ціна одиниці | всього |
|--------------+--------+----------+----------------+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|--------------+--------+----------+----------------+-------------|
|--------------+--------+----------+----------------+-------------|
|--------------+--------+----------+----------------+-------------|
|-----------------------+----------+----------------+-------------|
| Всього |----------+----------------+-------------|
-------------------------------------------------------------------
Від Виконавця: Від Замовника:
Начальник Відповідального
управління
_____________________________ ______________________________
(посада, підпис) (посада, підпис)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відділу економічного
(бухгалтерського) підрозділу забезпечення
______________________________
(підпис)
Додаток 7
до контракту N ______________
від "___"___________ 200__ р.
РОЗРАХУНОК ВИТРАТ ЗА СТАТТЕЮ
"ВИТРАТИ НА СЛУЖБОВІ ВІДРЯДЖЕННЯ"
за розділами етапів календарного плану
до контракту N___________від "__"_________200_р.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Місто та |Кількість |Тривалість |Тривалість | | |
|мета |відряджених|перебування |перебування | Витрати за видами, гривень | |
|відрядження|працівників|у відрядженні|у відрядженні | |Всього |
|за етапами | |одного |працівників, | |витрат, |
| | |працівника, |людино-днів | |гривень |
| | |діб | | | |
| | | | |---------------------------------------------+--------|
| | | | | добові | проживання | проїзд | |
| | | | |---------------+---------------+-------------+--------|
| | | | | у день|всього|у день|всього |у день|всього| |
|-----------+-----------+-------------+---------------+--------+------+------+--------+------+------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|-----------+-----------+-------------+---------------+--------+------+------+--------+------+------+--------|
| | | | | | | | | | | |
|-----------+-----------+-------------+---------------+--------+------+------+--------+------+------+--------|
|Всього | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Від Виконавця: Від замовника:
_____________________ Начальник Відповідального
(посада, підпис) управління
______________________
(підпис)
М.П. М.П.
Керівник планово-виробничого Начальник відділу
(бухгалтерського) підрозділу економічного забезпечення
______________________________ _________________________
(підпис) (підпис)
Додаток 8
до контракту N ______________
від "___"___________ 200__ р.
РОЗРАХУНОК ВИТРАТ ЗА СТАТТЕЮ
"СПЕЦУСТАТКУВАННЯ ДЛЯ НАУКОВИХ (ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ) РОБІТ"
за розділами етапів календарного плану
до контракту N___________ від "__"_________200_р.
-----------------------------------------------------------------------------
| Найменування обладнання | | |Кошторисна |Загальна |
|(тип, марка, склад, конфігурація |Одиниця |Необхідна |вартість |вартість |
| тощо) |виміру |кількість |одиниці, |(гривень)|
| | | |гривень | |
|---------------------------------+--------+----------+-----------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 5
|---------------------------------+--------+----------+-----------+---------|
|---------------------------------+--------+----------+-----------+---------|
|---------------------------------+--------+----------+-----------+---------|
|---------------------------------+--------+----------+-----------+---------|
|---------------------------------+--------+----------+-----------+---------|
|------------------------------------------+----------+-----------+---------|
| Всього |----------+-----------+---------|
-----------------------------------------------------------------------------
................Перейти до повного тексту