1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
Н А К А З
07.07.2003 N 103
Про порядок оплати робіт, які фінансуються за рахунок державного бюджету
З метою посилення контролю за цільовим використанням коштів на оплату робіт, які фінансуються за рахунок державного бюджету,
НАКАЗУЮ:
1. Встановити такий порядок оформлення документів на оплату робіт:
начальникам управлінь-замовникам забезпечувати підготовку проектів договорів на виконання робіт згідно з переліками, що затверджуються наказами по Комітету;
договори на виконання робіт, кошториси, акти виконаних робіт візуються керівниками управлінь (відділів) - замовниками, Управлінням науково-технічної політики у будівництві, Фінансово-економічним управлінням та підписуються заступниками Голови Держбуду за належністю питань;
до договору обов'язково додається:
- калькуляція кошторисної вартості на проектні роботи відповідно до Методичних рекомендацій про формування собівартості проектних робіт з урахуванням вимог положень (стандартів) бухгалтерського обліку, затверджених наказом Держбуду від 06.03.2002 р. N 47 (додаток N 1), а для науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.1996 р. N 830 (додаток N 2);
- календарний план;
- протокол договірної ціни.
2. Фінансово-економічному управлінню розрахунки за виконані роботи проводити відповідно до затвердженого Головою Держбуду переліку робіт на основі акта виконаних робіт і анотації на ці роботи.
При кінцевому розрахунку за договором додавати акт (накладну) прийому-передачі продукції, звіт про виконання кошторису витрат (додаток N 3).
3. Останній термін подання актів виконаних робіт до фінансово-економічного управління - 15 грудня поточного року.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Фінансово-економічне управління (Т.Щавінська).
Голова Комітету В.Череп
Додаток N 1
до наказу
07.07.2003 N 103
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник
Голови Держбуду України
А.Беркута
________________________________________
назва проектно-вишукувальної організації
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
кошторисної вартості
_____________________________________________________________
(назва роботи)
Підстава для проведення роботи ______________________________
Джерело фінансування ________________________________________
Замовник ____________________________________________________
Термін виконання роботи: початок ________ закінчення ________
------------------------------------------------------------------
| N |Статті витрат |Усього на |Усього на |
|п/п | |весь період |поточний рік|
| | |(тис. грн.) |(тис. грн.) |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 1. |Витрати на оплату праці | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 2. |Відрахування на соціальні заходи | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 3. |Матеріали | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 4. |Витрати на службові відрядження | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 5. |Спецпридбання для проектних, | | |
| |експериментальних робіт | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 6. |Витрати на роботи, які виконують | | |
| |сторонні підприємства, установи, | | |
| |організації | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 7. |Прямі витрати на зовнішній і | | |
| |внутрішній транспорт під час | | |
| |виконання вишукувальних робіт | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 8. |Інші прямі витрати | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 9. |Загальновиробничі витрати, | | |
| |в тому числі: змінні | | |
| |загальновиробничі витрати; | | |
| |постійні розподілені | | |
| |загальновиробничі витрати | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
|10. |Виробнича собівартість | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
|11. |Адміністративні витрати | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
|12. |Витрати на збут | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
|13. |Інші операційні витрати | | |
| |---------------------------------+------------+------------|
| |Податок на додану вартість | | |
| |---------------------------------+------------+------------|
| |Єдиний податок | | |
| |---------------------------------+------------+------------|
| |Кошторисна вартість | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник організації
Керівник планово-виробничого відділу
Головний бухгалтер
Керівник НДДКР
М.П.
Додаток N 2
до наказу
07.07.2003 N 103
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник
Голови Держбуду України
А.Беркута
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
кошторисної вартості
НДДКР _______________________________________________________
(назва)
__________________________________________________________________
(код і номер державної реєстрації)
Підстава для проведення роботи ______________________________
Джерело фінансування ________________________________________
Замовник ____________________________________________________
Термін виконання роботи: початок ________ закінчення ________
------------------------------------------------------------------
| N |Статті витрат |Усього на |Усього на |
|п/п | |весь період |поточний рік|
| | |(тис. грн.) |(тис. грн.) |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 1. |Витрати на оплату праці | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 2. |Відрахування на соціальні заходи | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 3. |Матеріали | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 4. |Паливо та енергія для | | |
| |науково-виробничих цілей | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 5. |Витрати на службові відрядження | | |
|----+---------------------------------+------------+------------|
| 6. |Спецустаткування для наукових | | |
| |(експериментальних) робіт | | |

................
Перейти до повного тексту