1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
21.02.2005 N 7
Про підсумки роботи підприємств і організацій дорожнього господарства за 2004 рік та завдання на 2005 рік
Розглянувши підсумки роботи підприємств і організацій дорожнього господарства за 2004 рік, колегія Державної служби автомобільних доріг відзначає.
На фінансування дорожнього господарства надійшло з усіх джерел 3040,3 млн.грн., що на 43,5% більше, ніж за 2003 рік. З державного бюджету профінансовано видатків дорожнього господарства на суму 2765,0 млн.грн., з місцевих бюджетів залучено 268,7 млн.грн., інші надходження склали 6,6 млн.грн.
У переважній більшості областей розрахункові показники залучення коштів місцевих бюджетів були повністю виконані і перевиконані.
За рахунок кредиту від банку "Дойче Банк АГ" профінансовано 2527,8 млн.грн. робіт з реконструкції автомобільної дороги Київ-Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки.
У цілому (разом із коштами залученого кредиту Дойче Банку) на фінансування дорожньої галузі надійшло у минулому році 5568,1 млн.грн., що у 2,6 раза більше, ніж у 2003 році.
Наявні фінансові ресурси дозволили виконати основні завдання 2004 року та встановлене завдання з мобілізації податків до державного бюджету.
За звітний період виконано робіт на дорогах загального користування на суму 5242,6 млн.грн. (100,2% до плану року), у тому числі з будівництва - 3369,7 млн.грн. (100,0% до плану), з ремонту автомобільних доріг - 1872,9 млн.грн. (100,4%).
Введено в дію 170,5 км автодоріг з твердим покриттям, що на 59,2 км більше, ніж у минулому році. Влаштовано 15 під'їздів з твердим покриттям до сільських населених пунктів протяжністю 30,8 км. У 2004 році введені в експлуатацію найважливіші об'єкти: окремі ділянки автодороги Київ-Одеса - 16,4 км (4,9 км - в Одеській області та 11,5 км - Черкаській), Київ-Ковель-Ягодин - 5,8 км у Волинській області, обходи м. Дніпропетровська - 9,2 км та м. Чернівці - 4,0 км, мостовий перехід через р. Сіверський Донець автомобільної дороги Добропілля-Красний Лиман - 1,5 км (у т.ч. міст 331 пог.м) у Донецькій області, шляхопровід з підходами на автодорозі Київ-Чоп - 2,4 км (шляхопровід 163,7 пог.м) у Закарпатській області та інші.
23 жовтня 2004 року відкрито рух автомобільного транспорту по 4 смугах реконструйованої ділянки Жашків-Червонознам'янка автомобільної дороги Київ-Одеса протяжністю 218 км.
Капітальним ремонтом відремонтовано 9357,5 км доріг та 19391,3 пог.м мостів, що відповідно на 1306,3 км та 2774,3 пог.м більше, ніж за минулий рік. На поточний ремонт і утримання доріг при плані 585,3 млн.грн. використано коштів 587,2 млн.грн. (100,3% до плану року).
Підвищено якість полегшеного капітального ремонту мостів у Донецькій, Дніпропетровській, Житомирській, Луганській областях, де застосування сучасних технологій та матеріалів дозволило при незначних капіталовкладеннях якісно відремонтувати значну кількість цих споруд.
Не забезпечено виконання плану з удосконаленого ремонту мостів Службою автомобільних доріг у Закарпатській області. Жодного погонного метра мостів не відремонтували капітальним удосконаленим ремонтом в Автономній Республіці Крим, Запорізькій, Кіровоградській, Миколаївській, Одеській, Рівненській та Черкаській областях.
Для забезпечення належного рівня безпеки руху та виконання запланованих заходів з організації дорожнього руху дорожніми підприємствами витрачено 206 млн.грн. При цьому встановлено та замінено 148 тис. дорожніх знаків, понад 127 тис. напрямних стовпчиків, відремонтовано та встановлено 569 км бар'єрної огорожі, нанесено та поновлено горизонтальну дорожню розмітку на 34 тис.км доріг, відремонтовано 126 км тротуарів та інше, знято з обліку 215 місць концентрації ДТП.
На розбудову та функціонування національної мережі міжнародних транспортних коридорів спрямовано 3148,7 млн.грн., побудовано 36,2 км доріг (100%), капітально відремонтовано 171,2 км (100%).
На 4,2 млн.грн. виконано робіт на будівництві автомобільної дороги Львів-Краковець на концесійній основі, у тому числі за рахунок державного бюджету - 3,3 млн.грн.
На гірській ділянці в межах Закарпатської та Львівської областей профінансовано робіт з відновлення автомагістралі Київ-Чоп за проектом 228,3 млн.грн. (у 2 рази більше, ніж у 2003 р.), у тому числі за рахунок Укравтодору - 52,1 млн.грн., за рахунок кредиту ЄБРР - 175,3 млн.грн. Влаштовано асфальтобетонного покриття протяжністю 169,7 км проти 29,2 км у минулому році.
Триває підготовка другого кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку за проектом "Ремонт автомобільної дороги Київ-Чоп".
З метою впровадження нових технологій та технічного переоснащення дорожніх підприємств на закупівлю дорожньої техніки використано 48,8 млн.грн. Закуплено 195 одиниць нової техніки.
Розроблено 143 нормативних і технологічних документи (державні стандарти України, відомчі будівельні норми, технічні умови, рекомендації, методики, методичні документи з метрології), затверджено - 91. Це майже стільки, скільки за три попередні роки.
Влаштовано 1125 км поверхневої обробки з використанням бітумних емульсій (по Херсонській області - 231 км, Київській - 212 км, Чернігівській - 167 км) та 74,7 км тонкошарового покриття з емульсійно-мінеральних сумішей, що в 1,7 раза більше, ніж у 2003 році.
Протягом минулого року в дорожніх організаціях було допущено 1 груповий нещасний випадок (Львівський облавтодор), в якому травмовано 2 особи та 9 випадків із смертельними наслідками (Дніпропетровський, Луганський, Львівський, Миколаївський, Полтавський, Тернопільський, Харківський, Хмельницький та Чернівецький облавтодори). Загалом на виробництві було смертельно травмовано 9 осіб проти 11 у 2003 році.
З вини водіїв відомчого транспорту було допущено 9 дорожньо-транспортних пригод (на 5 пригод менше, ніж за 2003 рік), внаслідок яких загинуло 3 (Львівський, Полтавський, Сумський облавтодори) і травмовано 25 осіб (Львівський облавтодор - 12, Донецький та Сумський - по 4, Полтавський та Рівненський - по 2 і Кримавтодор - 1). Одна дорожньо-транспортна пригода допущена водієм у нетверезому стані (Львівський облавтодор).
Основна причина таких випадків - відсутність контролю за безпечним виконанням робіт, порушення нормативів безпеки як керівниками, так і працівниками дорожніх підприємств, недотримання технологічних регламентів.
Станом на 1 січня 2004 року державні дорожні підприємства та організації не мають заборгованості із сплати платежів до держбюджету, Пенсійного фонду та з виплати заробітної плати, а також за використані енергоносії.
Колегія Укравтодору
ВИРІШИЛА:
1. Визнати результати роботи дорожнього господарства у 2004 році в цілому задовільними.
2. Визнати як пріоритетні такі напрями роботи підприємств і організацій дорожнього господарства у 2005 році:
- здійснення заходів щодо збереження існуючої мережі автомобільних доріг та споруд на них, у першу чергу доріг державного значення;
- виконання заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху, особливо в місцях концентрації ДТП;

................
Перейти до повного тексту