- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державної служби автомобільних доріг
N 223 від 05.06.2006 )
Про порядок розробки, узгодження, проведення комплексної державної експертизи, затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва об'єктів дорожнього господарства
У зв'язку зі зміною класифікації робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (ВБН В.3.2-218-182-2003) та з метою упорядкування розробки, узгодження, проведення комплексної державної експертизи, затвердження проектів будівництва об'єктів дорожнього господарства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розробки, узгодження, проведення комплексної державної експертизи, затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва об'єктів дорожнього господарства.
2. Вважати такими, що втратили чинність, накази Укравтодору від 10.06.2002 N 218 та від 08.04.2003 N 144.
3. Контроль за виконанням наказу покласти на Управління інвестиційної політики (Гамалій В.В.) і Управління автомобільних доріг (Сухоносов О.В.) за належністю питань.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної служби
автомобільних доріг України
23.01.2004 N 48
ПОРЯДОК
розробки, узгодження, проведення комплексної державної експертизи, затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва об'єктів дорожнього господарства
1. Інвестиційні програми
1.1. Інвестиційні програми будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг, будівель та споруд, розвитку виробничих потужностей, які забезпечують технологічний процес дорожніх організацій (далі - будівництво), розробляються з метою прийняття інвестором рішення про доцільність інвестування проектів.
1.2. Розробка інвестиційних програм будівництва здійснюється за завданням замовника.
1.3. Завдання на розробку інвестиційних програм будівництва затверджуються:
по об'єктах, які споруджуються за рахунок коштів державного бюджету незалежно від розрахункової кошторисної вартості, - Державною службою автомобільних доріг України (далі - Укравтодор);
по об'єктах, які споруджуються за рахунок коштів місцевого бюджету, - замовником.
1.4. Інвестиційні програми, що фінансуються із залученням коштів державного бюджету, погоджуються з Мінекономіки.
1.5. Інвестиційні програми затверджуються:
Кабінетом Міністрів України - комплексні, міжгалузеві, міжрегіональні та регіональні інвестиційні програми, що фінансуються із залученням коштів Державного бюджету України (крім програм, що затверджуються Верховною Радою України);
міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади - галузеві інвестиційні програми;
Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідними місцевими радами - регіональні та місцеві інвестиційні програми, що фінансуються із залученням коштів республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів.
Міждержавні інвестиційні програми затверджуються у порядку, визначеному відповідними міжнародними договорами.
2. До проектів будівництва належать передпроектна документація (техніко-економічні обґрунтування і техніко-економічні розрахунки інвестицій, ескізні проекти) і проектно-кошторисна документація (проекти, робочі проекти, робоча документація) для нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг, будівель та споруд, розширення і технічного переоснащення підприємств, які забезпечують технологічний процес дорожніх організацій (далі - будівництво).
2.1. Плани проектних робіт (додатки 1, 2) на об'єкти будівництва складаються замовником на дворічний термін і затверджуються:
по об'єктах, які споруджуються за рахунок коштів державного бюджету незалежно від орієнтовної розрахункової вартості, - Укравтодором;
по об'єктах, які споруджуються за рахунок коштів місцевого бюджету незалежно від орієнтовної кошторисної вартості, - відповідними обласними державними адміністраціями, міською державною адміністрацією м. Севастополя та Радою міністрів Автономної Республіки Крим за погодженням Укравтодору.
2.2. Завдання на розробку проектів будівництва складаються замовником на підставі та згідно із затвердженими планами проектних робіт (додаток 3).
2.3. Завдання на розробку проектів будівництва затверджуються:
по об'єктах державного значення, які споруджуються за рахунок коштів державного бюджету незалежно від орієнтовної розрахункової вартості, - Укравтодором після розгляду на технічній раді;
по об'єктах місцевого значення, які споруджуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів орієнтовною вартістю 10 млн. грн. і більше, - Укравтодором після розгляду і погодження Управлінням автомобільних доріг та Управлінням інвестиційної політики за належністю питань;
по об'єктах місцевого значення орієнтовною вартістю до 10 млн. грн., які споруджуються за рахунок коштів державного бюджету, - замовником після розгляду і погодження Управлінням автомобільних доріг та Управлінням інвестиційної політики за належністю питань;
по об'єктах місцевого значення орієнтовною вартістю до 10 млн. грн., які споруджуються за рахунок коштів місцевого бюджету, - замовником.
Завдання на розробку проектів будівництва, які затверджуються Укравтодором, погоджуються:
галузевою службою "Укрдорекспертиза";
Управлінням інвестиційної політики - на об'єкти нового будівництва та реконструкції, а також розширення і технічне переоснащення підприємств;
Управлінням автомобільних доріг - на об'єкти капітального ремонту.
ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" - завдання на будівництво, реконструкцію, ремонт, розширення і технічне переоснащення підприємств, які відносяться до сфери його управління.
Завдання реєструються відповідними управліннями.
2.4. Зміни та доповнення до завдань на розробку проектів будівництва затверджуються інстанцією, яка затверджувала ці завдання.
3. Проекти будівництва, що фінансуються із залученням коштів Державного бюджету України, республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів підприємств, установ та організацій державної власності, крім випадків, передбачених законодавством України, затверджуються:
Кабінетом Міністрів України за поданням центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, а також інших органів державної влади - щодо об'єктів загальною кошторисною вартістю 30 млн. грн. і більше та щодо об'єктів, що споруджуються із залученням іноземних кредитів під гарантію Кабінету Міністрів України, незалежно від їх вартості.
Кабінет Міністрів України може делегувати зазначеним органам державної влади право затверджувати проекти будівництва щодо об'єктів загальною кошторисною вартістю 30 млн. грн. і більше за поданням Мінекономіки, погодженим з Мінфіном та іншими центральними органами виконавчої влади;
Укравтодором - щодо об'єктів, які споруджуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, загальною кошторисною вартістю від 10 млн. грн. до 30 млн. грн. за поданням замовника після розгляду технічною радою;
Замовником - щодо об'єктів, які споруджуються за рахунок державного та місцевого бюджетів, загальною кошторисною вартістю до 10 млн. грн.
Примітки:
1) Проекти будівництва, які затверджуються Укравтодором, подаються замовниками на погодження відповідним управлінням у повному комплекті разом із зведеним висновком галузевої служби "Укрдорекспертиза".
Проекти будівництва об'єктів вартістю до 10 млн. грн., які споруджуються за рахунок коштів державного бюджету, затверджуються замовником після розгляду і погодження Управлінням автомобільних доріг та Управлінням інвестиційної політики за належністю питань, за наявності позитивного висновку Укрдорекспертизи.
Проекти будівництва об'єктів, які відносяться до сфери управління ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" (виробничі бази і т. ін.) подаються на експертизу і затвердження після розгляду і погодження ДАК "Автомобільні дороги України".
2) Проектні рішення по автомобільних дорогах державного значення і спорудах на них погоджуються:
- на об'єкти будівництва (реконструкції), а саме: варіанти транспортних розв'язок, схеми мостів, шляхопроводів і естакад, конструкцій дорожнього одягу - з Управлінням інвестиційної політики, а будівництва (реконструкції) мостів, шляхопроводів і естакад - також з відділом координації перевезень та штучних споруд Управління автомобільних доріг;
- на об'єкти капітального ремонту - з Управлінням автомобільних доріг;
- варіанти конструкцій дорожнього одягу, використання сучасних матеріалів та нових технологій - з Управлінням науково-технічної політики.
3) У паспорті проекту відображаються основні характеристики об'єкта, схеми транспортних розв'язок мостів, шляхопроводів і естакад, конструкції дорожнього одягу, розміщення зосереджених резервів ґрунту, середні віддалі транспортування, використання нових матеріалів та технологій.
4. Затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється за наявності позитивного висновку комплексної державної експертизи.
5. Перезатвердження інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється у такому ж порядку, як і затвердження.
6. Проведення комплексної державної експертизи інвестиційних програм і проектів будівництва.
6.1. Інвестиційні програми і проекти будівництва об'єктів дорожнього комплексу незалежно від джерел фінансування підлягають обов'язковій комплексній державній експертизі у повному обсязі, крім об'єктів, затвердження проектів будівництва яких у межах законодавства України не потребує висновку комплексної державної експертизи, зокрема:
капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування і споруд на них, який виконується у межах існуючої смуги відводу з метою поліпшення транспортно-експлуатаційних характеристик дороги і штучних споруд, приведення їх геометричних параметрів та технічних характеристик до нормативних вимог з урахуванням категорії і значення;
облаштування автомобільних доріг елементами благоустрою (з'їзди, перехідно-швидкісні смуги, автобусні зупинки, автопавільйони, каси для продажу квитків, пости ДАІ, майданчики зупинки автотранспорту, пішохідні переходи, крім тих, що влаштовуються на різних рівнях з проїзною частиною дороги), влаштування систем сигналізації та регулювання дорожнього руху, освітлення аварійно небезпечних ділянок і штучних споруд;
реконструкція в існуючих розмірах одноповерхових будівель, які розташовані біля автомобільних доріг та належать до об'єктів дорожнього комплексу, що не використовуються за прямим призначенням (під заклади торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування), за умови погодження в установленому законодавством порядку з відповідним місцевим органом виконавчої влади чи органом самоврядування.
При цьому всі перелічені проекти підлягають обов'язковій державній експертизі з питань санітарного та епідемічного благополуччя населення, проекти з удосконаленого капітального ремонту - обов'язковій інвестиційній експертизі, а проекти з улаштування закладів торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування - додатково експертизі з питань охорони праці.
Рішення щодо необхідності здійснення інвестиційної експертизи проектів з полегшеного капітального ремонту, залежно від складу ремонтних робіт, приймається Управлінням автомобільних доріг.
Робоча документація підлягає комплексній державній експертизі в частині, що не відповідає раніше затвердженим проектним рішенням.
6.2. Проведення комплексної державної експертизи інвестиційних програм і проектів будівництва, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, крім випадків, передбачених законодавством, забезпечується Центральною службою Укрінвестекспертизи із залученням відповідних галузевих (міжгалузевих) служб Укрінвестекспертизи.
Проведення комплексної державної експертизи інших інвестиційних програм і проектів будівництва забезпечується галузевою службою "Укрдорекспертиза".
Враховуючи те, що уповноважені юридичні особи виконавців складових частин комплексної державної експертизи знаходяться в регіонах України, з метою прискорення проведення експертизи замовник одночасно з наданням проектно-кошторисної документації галузевій службі "Укрдорекспертиза" надає примірники іншим учасникам комплексної експертизи, визначеним разом з Укрдорекспертизою.
7. Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво (реконструкцію) та капітальний удосконалений ремонт доріг державного і місцевого значення, на яких передбачається комплексне проведення робіт з ремонту земляного полотна, проїзної частини, штучних споруд, здійснюється проектними інститутами.
8. Розробка проектно-кошторисної (робочої) документації на полегшений капітальний ремонт об'єктів дорожнього господарства.
8.1. Завдання на розробку проектно-кошторисної документації на полегшений капітальний ремонт автомобільних доріг і штучних споруд на них державного і місцевого значення складаються і затверджуються замовником за погодженням з Управлінням автомобільних доріг.
8.2. Розробник проектно-кошторисної документації на роботи з полегшеного капітального ремонту автомобільних доріг і штучних споруд на них незалежно від господарського значення визначається замовником, а основні проектні рішення погоджуються Управлінням автомобільних доріг.
8.3. Проектно-кошторисна документація на полегшений капітальний ремонт автомобільних доріг і штучних споруд на них державного і місцевого значення затверджується замовником.
9. Визначення обсягів робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання об'єктів дорожнього господарства здійснюється службами автомобільних доріг в Автономній Республіці Крим, областях та м. Севастополі і погоджується дочірніми підприємствами ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".
................Перейти до повного тексту