- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
Н А К А З
Про поліпшення роботи із зверненнями громадян, особистого прийому
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2005 р. N 20744/1/1-05 щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян та забезпечення регулярного особистого прийому громадян керівництвом Комітету, враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів самоврядування у забезпеченні постійного зв'язку між державою та громадянами, реалізації конституційних прав і свобод людини, утвердження демократичної, соціальної, правової держави, з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері та відповідно до Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 р.
N 393/96 НАКАЗУЮ:
1.Заступникам Голови Комітету взяти під особистий контроль та забезпечити відповідно до компетенції:
кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у цих зверненнях проблем, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому таких порушень;
надання в установлені законом терміни письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду. У разі необхідності до вирішення питань залучати органи місцевої влади.
2. Керівникам структурних підрозділів:
2.1. Проводити ретельну перевірку усіх звернень (у тому числі з виїздом на місце), у яких йдеться про недоліки у роботі органів державної влади та органів місцевого самоврядування в галузі будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури та містобудування, оскаржуються рішення посадових осіб та вживати відповідних заходів для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень;
2.2. Враховувати під час розгляду питань щодо матеріального та іншого заохочення працівників якість і своєчасність підготовки відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду;
2.3. Включати у завдання на відрядження по Україні вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян, зокрема щодо здійснення особистого прийому, вирішення на місці конкретних питань, що порушують громадяни у зверненнях.
................Перейти до повного тексту