1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
19.01.2005 N 49
Про затвердження результатів соціологічного дослідження "Рейтинги місцевих телерадіомовників в областях (регіонах)"
Згідно з рішенням Національної ради від 10.11.2004 року N 1012 "Про проведення Національною радою соціологічних досліджень щодо рейтингів популярності місцевих телерадіомовників в областях (регіонах)" та керуючись статтею 2 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", Національна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити результати соціологічного дослідження на тему: "Рейтинги місцевих телерадіомовників в областях (регіонах)".
2. Результати проведеного дослідження розмістити на сайті Національної ради (Гриценко М.С.).
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника голови Національної ради Шевченка В.Ф. та начальника контрольно-аналітичного управління Шишкова Є.В.
Соціологічне дослідження щодо рейтингів популярності місцевих телерадіомовників у областях (регіонах), проведене на замовлення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Центром порівняльних соціальних досліджень "ЦЕССІ-Україна" (у форматі.doc).
Прес-служба
Національної ради
СОЦІОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
щодо рейтингів популярності місцевих телерадіомовників у областях (регіонах), проведене на замовлення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Центром порівняльних соціальних досліджень "ЦЕССІ-Україна"
ВСТУП
Одним із ключових завдань Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення є удосконалення системи ліцензування каналів мовлення та формування об'єктивної системи оцінки претендентів на той чи той канал.
Бурхливий розвиток мережевих мовників призвів до витіснення з ефіру місцевих телерадіокомпаній. На наш погляд, проблема подальшого розвитку регіональних мовників обумовлена, з одного боку, залежністю їх існування від ємності місцевого рекламного ринку або фінансової стабільності донорів, а також необхідністю дотримання жорстких умов ліцензування, які вимагають досить серйозних капіталовкладень для виготовлення свого програмного продукту, технічного переобладнання та ін. З другого боку - низька якість програмного продукту, його наявність або відсутність взагалі не дає змоги регіональним та місцевим мовникам утримати достатній рівень аудиторії, щоб зацікавити хоча б великих місцевих рекламодавців.
За умов наявності кількох мовників на одній території обмаль коштів призводить до регресу регіонального мовлення (скорочення обсягів мовлення, скорочення особистого програмного продукту та ін.).
На сьогодні перед Національною радою постає питання, яким чином надалі розвивати регіональне мовлення, поліпшувати його якість.
Першим етапом до розуміння проблеми стало проведення рейтингового дослідження аудиторії, головна мета якого - з'ясування рейтингу місцевих телерадіомовників у обласних центрах України. Це дасть змогу, по-перше, зрозуміти загальну потребу населення обласних центрів у місцевому мовленні, по-друге, при ліцензуванні каналів мовлення врахувати можливості мовника, що дозволяють йому конкурувати на рекламному ринку регіону. За допомогою цього дослідження можна буде оцінити у загальних рисах потенційні можливості мовника щодо підвищення якості програмного продукту.
Однак рейтингова інформація не може відобразити такі потреби аудиторії як:
1. Соціальний профіль аудиторії регіональних ТРО;
2. Ступінь задоволення аудиторії якістю програм регіональних ТРО;
3. Визначення рівня потреби телеглядачів у певних форматних програмах (освітніх, пізнавальних, дитячих та ін.);
4. Оцінку глядачів щодо творчого потенціалу регіональних ТРО з погляду можливості створення якісного програмного продукту;
5. Рейтинг довіри до інформації загальнонаціональних та регіональних мовників.
Тому в подальшому ці питання ми пропонуємо вирішувати в рамках локальних досліджень, наприклад, у період підготовки конкурсів на канали мовлення. Тоді результати досліджень можна використовувати при відборі переможців, оскільки на момент проведення конкурсу вже будуть відомі інформаційні потреби мешканців регіону.
З огляду на це, ми вважаємо за необхідне розробити програму досліджень на рік із метою оптимізації фінансових витрат на дослідження та актуалізації інформаційно-аналітичного матеріалу згідно з потребами Національної ради.
МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
Мета:
1. Визначити рейтингові показники місцевих телерадіомовників у обласних центрах України, показати їхню конкурентоспроможність порівняно з мережевими мовниками.
Завдання:
1. Показати рейтинг місцевих телерадіокомпаній щодо мережевих телекомпаній.
2. Показати рейтинг місцевих радіокомпаній щодо мережевих радіокомпаній.
Вибірка:
Проста випадкова вибірка респондентів за місцевим телефонним довідником. Загальна кількість респондентів 600 осіб на кожне місто.
Інструментарій:
1. Програма обробки соціологічних даних Socis (www.socis.net.ua/socis_g/).
Логін: kiev
Пароль: Kvl
2. Анкета інтерв'юера (додаток 1).
Ключові поняття:
Кабельні мовники - телеорганізації, які ведуть мовлення в кабельних мережах, або канали, які розповсюджуються на території міста лише в кабельних мережах.
Ефірні мовники - телерадіоорганізації, які ведуть мовлення ефірним способом із використанням частотного ресурсу.
Мережеві мовники - телерадіоорганізації, які ведуть ефірне мовлення у понад трьох регіонах України з використанням своїх частот або частот ретрансляторів.
Місцеві мовники - телерадіоорганізації, які ведуть ефірне мовлення у рамках одного міста.
Аудиторія - населення регіону мовлення телерадіоорганізацій, яке має можливості прийому ефірного або кабельного сигналу і є споживачем інформаційного продукту телерадіоорганізацій.
Стабільна аудиторія - частина аудиторії з чітко визначеними уподобаннями щодо споживання продукту того чи того мовника.
Потенційна аудиторія - частина аудиторії, уподобання якої щодо споживання інформаційного продукту можуть визначатися різноманітними показниками (тип продукту, настрій, рід діяльності та ін.) і не є чітко визначеними.
Рейтинг мовника - показник ефективності діяльності телерадіоорганізацій, який характеризується ємністю аудиторії, задоволеної тим чи іншим програмним продуктом. У нашому випадку рейтинг вимірюється сумою стабільної та потенційної аудиторії, яка з тією чи тією частотою дивиться або слухає програми телерадіоорганізації регіону.
Методика:
Основною проблемою вимірювання рейтингів телерадіомовників є невизначеність поняття "популярність". Воно може характеризуватися і частотою перегляду того чи того телевізійного каналу або прослуховування тієї чи тієї радіостанції, і кількістю часу, який приділяє аудиторія тому чи тому телерадіомовнику.
Обрана методика дослідження (телефонне опитування) визначає популярність як частоту перегляду (прослуховування) респондентом, який репрезентує регіон, того чи того телерадіомовника.
Таким чином, респонденту було запропоновано ранжирувати телерадіомовників за його суб'єктивною оцінкою частоти перегляду телеканалів та прослуховування радіостанцій, які ведуть мовлення в регіоні його проживання.
Запитання формулювалися таким чином:
1. Назвіть, будь ласка, телевізійні компанії, які Ви дивитеся найчастіше?
2. Назвіть, будь ласка, радіостанції, які Ви слухаєте найчастіше?
Кожен респондент мав можливість назвати від одного до п'ятнадцяти телерадіомовників, у порядку зменшення частоти переглядів того чи того телевізійного каналу або прослуховування радіостанції.
У результаті дослідження ми отримали дані, які характеризують аудиторію телерадіомовників за ознакою стабільності. Відповідні поняття були визначені так:
Стабільна аудиторія - це кількість респондентів, що віддали перевагу певному телерадіомовнику і поставили його на перше місце свого ранжиру. Вона визначається відсотком від загальної кількості опитаних. У даному випадку вона становить 2,19%.
Потенційна (плаваюча) аудиторія - це кількість респондентів, які віддали перевагу певному телерадіомовнику і поставили його на друге чи інше місце згідно зі своїм ранжиром. Вона також визначається відсотком від загальної кількості опитаних.
Рейтинговий показник того чи того телерадіомовника у даному випадку визначається сумарним показником його стабільної та потенційної аудиторії. Рейтинг визначається відсотком від загальної кількості відповідей. У даному випадку він становить 1,38%.
Опитування проводилося з 11 грудня по 23 грудня 2004 р.
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Київ
Відповідно до отриманих результатів у місті Києві перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "1+1", частка його аудиторії становить 16,05%, на другому місці телеканал "Інтер", частка його аудиторії становить близько 13,06% населення, далі йдуть "Новий канал" (12,09%), "ICTV" (11,55%) та "5 канал" (8,6%).
До першої п'ятірки радіомовників увійшли: "Радіо Столиця" (8,86%), "Наше радіо" (7,93%), "Шансон" (7%), "Рускоє радіо" (6,77%) та "Гала радіо" (6,14%).
Взагалі не дивляться телевізор 14,67% респондентів, не слухають радіо 4,28%.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 2.
Таблиця 2. Рейтинг телерадіомовників міста Києва
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 1+1 16,05% Радіо "Столиця" 105,5 8,86%
2 Інтер 13,06% "Наше радіо" 107,9 7,93%
3 Новий канал 12,09% "Шансон" 101,9 7%
4 ICTV 11,55% "Рускоє радіо" 98,5 6,77%
5 5 КАНАЛ 8,6% Гала-радіо 100,0 6,14%
6 "М-1" 5,61% Європа+ "Золоті Ворота"
95,6
5,75%
7 СТБ 5,04% "Кісс-ФМ" 106,5 5,75%
8 ТЕТ 3,66% Авторадіо 107,4 5,52%
9 Кабельні канали 3,56% Радіо "Апельсин" 104,6 5,29%
10 УТ-1 1,38% Радіо "Люкс" 103,1 4,98%
11 ТРК "Україна" 1,01% Хіт ФМ 96,4 4,35%
12 ТРК "КИЇВ" 0,97% "Народне радіо" 100,5 3,42%
13 КТМ 0,94% Радіо "Шарманка" 104,0 3,42%
14 Тоніс 0,81% Радіо "Ера" 96,0 3,27%
15 ТРК "Ера" 0,3% Радіо "Рокс" 103,6 2,57%
16 "О-ТВ" 0,24% "Ностальгія" 99,0 2,33%
17 НТН 0,24% "Мелодія" 101,1 2,33%
18 IVK 0,13% "Європа ФМ" 107,0 2,26%
19 ГРАВІС 0,07% "Взрослое радіо" 106,0 2,02%
20 ТРК "Купол" 0,03% Радіо "Континент" 100,9 1,87%
21 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
14,67% Проводове радіо 1,63%
22 Разом: 100% "Лав-радіо" 95,2 1,01%
23 "Просто-радіо" 102,5 0,47%
24 "М'юзік-радіо" 101,5 0,39%
25 Радіо "Ренесанс" 96,8 0,23%
26 НАРТ 0,16%
27 Не слухаю радіо 4,28%
28 Разом: 100%
Сімферополь
Відповідно до отриманих результатів у місті Сімферополі перша п'ятірка телеканалів виглядає наступним чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "Інтер", частка його аудиторії становить 24,08%, на другому місці телеканал "1+1", частка його аудиторії становить близько 23,6% населення, далі йдуть "Кабельні канали" (11,68%) та місцеві мовники - "Чорноморська ТРК" (7,93%), ТРК "Крим" (6,97%).
До першої п'ятірки радіомовників увійшли: "Рускоє радіо" (15,68%), "Європа+" Крим (10,7%), "Шансон" (9,73%) та місцеві мовники "Транс-М-Радіо" (8,43%), "Радіо Маяк" (6,81%).
Взагалі не дивляться телевізор 1,31% респондентів, не слухають радіо 21,95%.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 3.
Таблиця 3. Рейтинг телерадіомовників міста Сімферополь
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 Інтер 24,08% "Рускоє радіо" 106,1 15,68%
2 1+1 23,6% Європа+ Крим 103,7 10,7%
3 Кабельні канали 11,68% "Шансон" 9,73%
4 "Чорноморська ТРК" 7,93% "Транс-М-Радіо" 102,3 8,43%
5 "Крим" 6,97% Радіо "Маяк" 6,81%
6 ICTV 4,83% "Мелодія" 100,6 5,08%
7 Новий канал 3,52% Хіт ФМ 101,2 4,86%
8 СТБ 3,34% Радіо"Крим" 2,92%
9 ТРК "ЖИСА" 3,04% Радіо "АСсоль" 104,8 2,81%
10 УТ-1 2,98% Проводове радіо 2,27%
11 5 КАНАЛ 2,26% Авторадіо 90,6 2,05%
12 ТРК "Україна" 1,85% "Наше радіо" 101,7 1,62%
13 ТЕТ 0,66% Радіо "Лідер" 106,6 1,51%
14 "ІТВ" 0,66% Радіо "Ера" 91,1 1,08%
15 "М-1" 0,6% Радіо "Люкс" 104,3 0,97%
16 "Телеінформ Крим" 0,36% Гала-радіо 107,8 0,76%
17 ТРК "Волна" 0,36% Радіо "ЕХО" 0,54%
18 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
1,31% Радіо "Южний простор" 0,11%
19 Разом: 100% Радіо "М-ФМ" 0,11%
20 Не слухаю радіо 21,95%
21 Разом: 100%
Вінниця
Відповідно до отриманих результатів у місті Вінниці перша п'ятірка телеканалів виглядає наступним чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "1+1", частка його аудиторії становить 19,16%, на другому місці телеканал "Інтер", частка його аудиторії становить близько 12,28% населення, далі йдуть "5 Канал" 11,87%, "ICTV" (7,29%) та місцевий мовник "ВДТ" (5,91%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Європа-ФМ" (13,56%), "Проводове радіо" (11,03%), "Рускоє радіо" (8,39%) та "Авто-радіо" (7,47%).
Взагалі не дивляться телевізор 16,41% респондентів. Не слухають радіо 19,77% опитаних.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 4.
Таблиця 4. Рейтинг телерадіомовників міста Вінниця
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 1+1 19,16% Європа-ФМ 107,0 13,56%
2 Інтер 12,28% Проводове радіо 11,03%
3 5 КАНАЛ 11,87% "Наше радіо" 106,4 10,34%
4 ICTV 7,29% "Рускоє радіо" 105,9 8,39%
5 "ВДТ" 5,91% Авторадіо 100,3 7,47%
6 УТ-1 5,09% "Шансон" 5,4%
7 Новий канал 4,54% "Взрослое радіо" 101,4 5,06%
8 Кабельні канали 3,71% Радіо "Ера" 107,8 4,71%
9 "ВІТА" 3,39% Радіо "ТАКТ" 103,7 3,22%
10 СТБ 3,12% Гала-радіо 103,2 2,76%
11 ТРК "КТБ-Мелодія" 1,24% "Місто над Бугом" 1,95%
12 ТРК "Вінниччина" 1,1% Радіо "Хвиля" 1,72%
13 ТРК "Ера" 1,05% Хіт ФМ 102,6 1,61%
14 5 регіон 0,87% Народне радіо
"Ніко-ФМ" 100,9
1,26%
15 "М-1" 0,78% Європа+ 1,03%
16 ТЕТ 0,73% "Мелодія" 0,34%
17 "ІШТАР" 0,6% Радіо "Шарманка" 93,1 0,23%
18 ТРК "Україна" 0,55% "Ностальгія" 0,11%
19 Романтика 0,23% Не слухаю радіо 19,77%
20 "ТРО "СМАРТ"
/Вінниця/
0,05% Разом: 100%
21 "О-ТВ" 0,05%
22 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
16,41%
23 Разом: 100%
Дніпропетровськ
Відповідно до отриманих результатів у місті Дніпропетровську перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "Інтер", частка його аудиторії становить 14,86%, на другому місці місцевий телеканал "Приват-ТБ Дніпро", частка його аудиторії становить близько 14,69% населення, далі йдуть "5 Канал" (13,79%), місцевий мовник "11 Канал" (13,06%), "1+1" (9,7%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Шансон" (20,4%), "Авто-радіо" (19,23%), "Рускоє радіо" (14,9%), Радіо "Ера" (9,99%) та "Проводове радіо" (8,24%).
Респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, не було. Не слухають радіо 3,25% опитаних.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 5.
Таблиця 5. Рейтинг телерадіомовників міста Дніпропетровськ
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 Інтер 14,86% "Шансон" 105,3 20,4%
2 "Приват ТБ Дніпро" 14,69% Авторадіо 104,8 19,23%
3 5 КАНАЛ 13,79% "Рускоє радіо" 101,1 14,9%
4 11 канал 13,06% Радіо "Ера" 91,4 9,99%
5 1+1 9,7% Проводове радіо 8,24%
6 Кабельні канали 8,15% Наше радіо 102,9 6,58%
7 "34 канал" 6,54% "Взрослое радіо" 107,7 5,91%
8 УТ-1 6,09% Хіт ФМ 102,0 4,58%
9 Дніпропетровська
ОДТРК
3,86% Європа+ 102,5 2%
10 СТБ 2,93% Гала-радіо 106,4 1,67%
11 ICTV 2,43% "Лав-радіо" 90,1 1,58%
12 ТЕТ 2,31% "Кісс-ФМ" 106,8 1%
13 "М-1" 0,65% Радіо-"Мікс" 107,3 0,67%
14 Тоніс 0,39% Не слухаю радіо 3,25%
15 ТРК "Україна" 0,25% Разом: 100%
16 "О-ТВ" 0,23%
17 Новий канал 0,06%
18 Разом: 100%
Донецьк
Згідно з отриманими результатами в місті Донецьку перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "Інтер", частка його аудиторії становить 19,66%, на другому місці "1+1", частка його аудиторії становить близько 18,12% населення, далі йдуть ТРК "Україна" (12,83%), "Кабельні канали" (12,43%), на п'ятій позиції стоїть "Новий канал" (3,71%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Шансон" (15,49%), "Проводове радіо" (9,84%), "Мелодія (7,8%), "Рускоє радіо" (6,6%) та "Хіт-ФМ"(5,64%).
Респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, 24,76%. Не слухають радіо 23,05% опитаних.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 6.
Таблиця 6. Рейтинг телерадіомовників міста Донецьк
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 Інтер 19,66% "Шансон" 102,1 15,49%
2 1+1 18,12% Проводове радіо 9,84%
3 ТРК "Україна" 12,83% "Мелодія" 102,6 7,8%
4 Кабельні канали 12,43% "Рускоє радіо" 6,6%
5 Новий канал 3,71% Хіт ФМ 101,2 5,64%
6 СТБ 1,94% "Мегарадіо" 100,5 5,04%
7 УТ-1 1,9% Європа+ в Донбасє
106,8
4,92%
8 12 КАНАЛ 1,63% "Наше радіо" 107,6 4,8%
9 ТРК "Ера" 1,13% Радіо "Люкс" 100,0 3,72%
10 ICTV 0,77% "М-фм" 104,1 2,76%
11 ТЕТ 0,27% Авторадіо 106,0 2,64%
12 Донецька ОДТРК 0,23% Радіо "Ера" 99,0 2,28%
13 "М-1" 0,18% "Радіо-Точка" 103,5 1,44%
14 5 КАНАЛ 0,14% "Стільноє радіо
"Шансон" 105,5
0,96%
15 ТРК "Оріон" 0,09% "Кісс-ФМ" 106,4 0,96%
16 27 Канал 0,09% "Лав-радіо" 92,3 0,48%
17 "Регіон" на Інтері 0,09% Радіо "Клас" 0,48%
18 ДКТ 0,05% Радіо "Шарманка" 99,4 0,36%
19 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
24,76% "Спорт-ФМ" 105,1 0,36%
20 Разом: 100% Гала-радіо 107,2 0,24%
21 УТ-1 91,75 0,12%
22 Не слухаю радіо 23,05%
23 Разом: 100%
Житомир
Згідно з отриманими результатами в місті Житомирі перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "Інтер", частка його аудиторії становить 21,73%, на другому місці "1+1", частка його аудиторії становить близько 20,35% населення, далі йдуть ТРК "УТ-1" (8,54%), "Кабельні канали" (8,12%), на п'ятій позиції стоїть "Новий канал" (7,41%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Проводове радіо" (34,77%), "Радіо Люкс" (9,3%), "Наше радіо" (8,19%), "Хіт-ФМ" (6,42%) та місцевий мовник "Житомирська хвиля" (5,65%).
Респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, 0,17%. Не слухають радіо 10,96% опитаних.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 7.
Таблиця 7. Рейтинг телерадіомовників міста Житомир
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 Інтер 21,73% Проводове радіо 34,77%
2 1+1 20,35% Радіо "Люкс" 107,7 9,3%
3 УТ-1 8,54% "Наше радіо" 102,7 8,19%
4 Кабельні канали 8,12% Хіт ФМ 106,9 6,42%
5 Новий канал 7,41% Радіо "Житомирська
хвиля" 103,4
5,65%
6 СТБ 6,87% "Шансон" 4,65%
7 Житомирська ОДТРК 6,03% "Рускоє радіо" 101,7 4,54%
8 5 КАНАЛ 5,15% "Ніко-ФМ" 105,6 4,54%
9 ICTV 5,03% "Крок радіо" 102,2 3,65%
10 ТЕТ 3,52% "Z-радіо" 106,1 3,65%
11 ТРК "Україна" 2,6% "Радіоклуб" 104,5 3,1%
12 Союз-ТВ 2,14% Радіо "Ера" 0,55%
13 "М-1" 0,96% Не слухаю радіо 10,96%
14 ТРК "Ера" 0,71% Разом: 100%
15 ТРК "7-ТВ" 0,5%
16 Тоніс 0,17%
17 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
0,17%
18 Разом: 100%
Запоріжжя
Відповідно до отриманих результатів у місті Запоріжжі перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "1+1", частка його аудиторії становить 18,69%, на другому місті "Інтер", частка його аудиторії становить близько 16,58% населення, далі йдуть місцеві мовники ТРК "Апекс ТБ" 12,84%, місцева телекомпанія "ТВ-5" (10,51%), на п'ятій позиції стоїть "Новий канал" (9,1%).
До першої п'ятірки радіомовників входять: "Проводове радіо" (12,45%), "Шансон" (10,27%), "Радіо "Ера" (9,03%), "Радіо Люкс" (8,17%) та "Рускоє радіо" (7,41%).
Респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, 0,26%. Не слухають радіо 9,79% опитаних.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 8.
Таблиця 8. Рейтинг телерадіомовників міста Запоріжжя.
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 1+1 18,69% Проводове радіо 12,45%
2 Інтер 16,58% "Шансон" 105,1 10,27%
3 ТРК "Алекс ТВ",
ТРК "Алекс"
12,84% Радіо "Ера" 102,7 9,03%
4 "ТВ-5" 10,51% Радіо "Люкс" 101,3 8,17%
5 Новий канал 9,1% "Рускоє радіо" 104,1 7,41%
6 ICTV 8,18% "Запоріжжя ФМ" 103,7 7,03%
7 СТБ 5,44% Радіо "Шарманка" 104,5 6,94%
8 УТ-1 4,52% Авторадіо 99,3 5,89%
9 Запорізька ОДТРК 3,59% "Ностальгія" 107,5 5,32%
10 Кабельні канали 3,22% Хіт ФМ 106,6 4,85%
11 ТРК "Ера" 2,33% "Наше радіо" 105,6 2,76%
12 ТРК "Україна" 1,96% "Радіо Юніверс" 100,8 2,38%
13 ТЕТ 1,48% "Кісс-ФМ" 103,1 2,28%
14 "М-1" 1,22% "Великий Луг" 101,8 2,09%
15 Тоніс 0,04% "Мелодія" 107,9 1,24%
16 5 КАНАЛ 0,04% Гала-радіо 100,3 1,24%
17 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
0,26% "Взрослое радіо" 107,0 0,57%
18 Разом: 100% Європа+ 106,2 0,29%
19 Не слухаю радіо 9,79%
20 Разом: 100%
Івано-Франківськ
Відповідно до отриманих результатів у місті Івано-Франківську перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "5 канал", частка його аудиторії становить 19,75%, на другому місці "1+1" частка його аудиторії становить близько 19% населення, далі "Інтер" (13,25%), місцевий мовник ТРК "Галичина" (9,48%), на п'ятій позиції стоїть "Новий канал" (5,88%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Радіо "Ера" (9,88%), "Проводове радіо" (9,76%), "Ніко-ФМ" (9,18%), четверту позицію ділять "Авто-радіо" (8,99%) та "Радіо Зоря" (8,99%), на п'ятому місці місцевий мовник "Бойчук студія" (7,32%).
Респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, 13,78%. Не слухають радіо 27,86% опитаних.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 9.
Таблиця 9. Рейтинг телерадіомовників міста Івано-Франківськ
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 5 КАНАЛ 19,75% Радіо "Ера" 107,8 9,88%
2 1+1 19% Проводове радіо 9,76%
3 Інтер 13,25% "Ніко-ФМ" 100,4 9,11%
4 ТБ "Галичина" 9,48% Авторадіо 106,4 8,99%
5 Новий канал 5,88% Радіо "Зоря" 8,99%
6 ICTV 5,31% "Бойчук студія" 101,3 7,32%
7 УТ-1 3,29% "Західний полюс" 104,3 6,93%
8 ТРК "Ера" 2,41% Хіт ФМ 102,6 2,95%
9 ТРК "Третя студія" 2,24% Наше радіо 2,82%
10 Кабельні канали 2,19% Радіо "Люкс" 103, 1,8%
11 ВЕЖА
/Івано-Франківськ/
1,49% Радіо "Вежа" 107,0 1,67%
12 СТБ 1,36% Радіо "Дзвони" 105,8 1,41%
13 ТРК "Україна" 0,44% Радіо "Шарманка" 103,0 0,51%
14 ТЕТ 0,09% Не слухаю радіо 27,86%
15 ТРК "POLAT" 0,04% Разом: 100%
16 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
13,78%
17 Разом: 100%
Кіровоград
Відповідно до отриманих результатів у місті Кіровограді перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "Інтер", частка його аудиторії становить 17,14%, на другому місці "1+1", частка його аудиторії становить близько 16,91% населення, далі йдуть "Новий канал" (13,18%), ТРК "ICTV" (12,85%), "СТБ" (5,02%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: місцевий мовник "Радіо "Новий день" (8,74%), "Проводове радіо" (8,61%), третю позицію ділять між собою "Радіо Люкс" (6,49%) та "Наше радіо" (6,49%), на четвертому місці "Шансон" (5,17%), на п'ятому "Хіт-ФМ" (4,11%).
Респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, 16,84%. Частина аудиторії, що не слухає радіо, становить 49,8% респондентів.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 10.
Таблиця 10. Рейтинг телерадіомовників міста Кіровоград
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 Інтер 17,14% Радіо "Новий день"
101,9
8,74%
2 1+1 16,91% Проводове радіо 8,61%
3 Новий канал 13,18% Радіо "Люкс" 106,2 6,49%
4 ICTV 12,85% "Наше радіо" 107,9 6,49%
5 СТБ 5,02% "Шансон" 5,17%
6 ТРК "Україна" 3,17% Хіт ФМ 105,3 4,11%
7 Кабельні канали 2,81% "Рускоє радіо" 103,8 3,05%
8 5 КАНАЛ 2,15% Гала-радіо 2,65%
9 ТРК "Ера" 2,15% "АБ-Радіо" 104,2 2,38%
10 ТРК "TV Стимул"
/Кіровоград/
2,08% Мелодія; "Скіфія-Центр"
106,7
1,06%
11 TET 1,78% "М-фм" 105,8 0,66%
12 "М-1" 1,42% Радіо "Шарманка" 102,6 0,4%
13 ТРК "Кіровоград" 1,19% Радіо 107,1 0,4%
14 УТ-1 0,63% Не слухаю радіо 49,8%
15 ТРК "TTV" 0,46% Разом: 100%
16 ТРК "24 канал" 0,17%
17 "О-ТВ" 0,07%
18 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
16,84%
19 Разом: 100%
Луганськ
Відповідно до отриманих результатів у місті Луганську перша п'ятірка телеканалів виглядає наступним чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "Інтер", частка його аудиторії становить 17,58%, на другому місці "Кабельні канали", частка їхньої аудиторії близько 13,92% населення, далі йдуть "1+1" (13,67%), місцевий мовник "ЛКТ-Плюс" (11,34%) та "Новий канал" (6,39%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Шансон" (15,77%), "Рускоє радіо" (13,8%), "Європа+" Луганськ (9,86%), Хіт-ФМ" (8,76%) та "Проводове радіо" (6,35%).
Респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, 12,88%. Частина аудиторії, що не слухає радіо, становить 17,74% опитаних.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 11.
Таблиця 11. Рейтинг телерадіомовників міста Луганськ
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 Інтер 17,58% "Шансон" 15,77%
2 Кабельні канали 13,92% "Рускоє радіо" 102,9 13,8%
3 1+1 13,67% Європа+ Луганськ 104,8 9,86%
4 ЛКТ-Плюс /Луганськ/ 11,34% Хіт ФМ 104,0 8,76%
5 Новий канал 6,39% Проводове радіо 6,35%
6 Луганське телебачення
"ЛОТ" /Луганск/
5,05% "Мелодія" 5,7%
7 ICTV 4,26% Радіо "Люкс" 90,8 4,82%
8 Телерадіокомпанія
"ІРТА" /Луганськ/
4,11% Авторадіо 101,8 4,38%
9 УТ-1 4,01% Радіо "Шарманка" 100,4 2,96%
10 ТРК "Україна" 2,28% "Наше радіо" 106,1 2,19%
11 СТБ 1,39% Радіо "Ера" 107,3 1,53%
12 5 КАНАЛ 1,19% Гала-радіо 106,5 1,53%
13 ТЕТ 0,74% Радіо "Пульс-ФМ" 103,6 1,42%
14 ТРК "Ера" 0,64% Радіо "Скай Вей" 106,9 1,42%
15 "М-1" 0,4% "Лав-радіо" 91,3 0,66%
16 ТРК "Репортер" 0,1% "Стильне радіо
"Шансон":
Радіо "Вояж" 102,3

0,66%
17 ТРК "ТВ-1000" 0,05% Радіо "ЕХО" 105,5
/Луганск/
0,33%
18 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
12,88% "Чечня Радіо" 0,11%
19 Разом: 100% Не слухаю радіо 17,74%
20 Разом: 100%
Луцьк
Відповідно до отриманих результатів у місті Луцьку перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "1+1", частка його аудиторії становить 17,2%, на другому місці "Інтер", частка його аудиторії становить близько 16,81% населення, далі йдуть "5 Канал" (10,95%) та місцева телекомпанія "Аверс" (8,1%), на п'ятій позиції стоїть "Новий канал" (7,8%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Наше радіо" (20,02%), "Радіо "Люкс" (11,46%), "Радіо "Луцьк" (9,17%), "Волинське радіо" (9,05%) та "Радіо "Ера" (7,84%).
Частка респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, 12,03%. Не слухають радіо 24,49% респондентів.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 12.
Таблиця 12. Рейтинг телерадіомовників міста Луцьк
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 1+1 17,2% "Наше радіо" 104,8 20,02%
2 Інтер 16,81% Радіо "Люкс" 106,9 11,46%
3 5 КАНАЛ 10,95% Радіо "Луцьк" 107,3 9,17%
4 АВЕРС /Луцьк/ 8,1% Волинське радіо 9,05%
5 Новий канал 7,88% Радіо "Ера" 7,84%
6 УТ-1 6,04% Мелодія 105,5 /Луцьк/ 7,36%
7 СТБ 5,85% Проводове радіо 3,5%
8 Кабельні канали 4,88% "Ніко-ФМ" 100,9 /Луцьк/ 3,5%
9 ICTV 2,57% Радіо "СіД"-ФМ 102,4
/Луцьк/
3,38%
10 ТРК "Україна" 2,49% Радіо "Витязь" 0,24%
11 Нова Волинь /Луцьк/ 1,73% Не слухаю радіо 24,49%
12 ТРК "Ера" 1,08% Разом: 100%
13 ТЕТ 0,9%
14 "М-1" 0,8%
15 АСТВ 0,54%
16 Тоніс 0,11%
17 "Полісся-TV" /Луцьк/ 0,04%
18 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
12,03%
19 Разом: 100%
Львів
Відповідно до отриманих результатів у місті Львові перша п'ятірка телеканалів виглядає таким чином: найпопулярнішим каналом можна вважати "5 канал", частка його аудиторії становить 16,16%, на другому місці "1+1", частка його аудиторії становить близько 13,99% населення, далі - "Інтер" (12,33%), "Новий канал" (8,34%), на п'ятій позиції стоїть "ICTV" (7,16%).
Першу п'ятірку радіомовників визначають: "Радіо "Люкс" (18,18%), "Проводове радіо" (14,14%), "Наше радіо" (11,31%), місцевий мовник "Радіо "Львівська Хвиля" (9,7%), на п'ятому місті Радіо "Ера" (6,67%).
Частка респондентів, які взагалі не дивляться телевізор, становить 13,76%. Не слухає радіо 10% респондентів.
Розподіл аудиторії між іншими мовниками див. Таблицю 13.
Таблиця 13. Рейтинг телерадіомовників міста Львів
N
п/п
Назва телекомпанії Рейтинговий
показник
Назва радіостанції Рейтинговий
показник
1 5 КАНАЛ 16,16% Радіо "Люкс" 104,7 18,18%
2 1+1 13,99% Проводове радіо 14,14%
3 Інтер 12,32% Наше радіо 106,0 11,31%
4 Новий канал 8,34% "Радіо "Львівська
Хвиля" 100,8
9,7%
5 ICTV 7,16% Радіо "Ера" 88,6 6,67%
6 Кабельні канали 6,11% Хіт ФМ 101,7 5,35%
7 ТРК "Ера" 5,19% Авторадіо 105,4 5,25%
8 ТРК "ЛТБ" 12 Канал 3,75% "Авто-ФМ" 103,9 4,14%
9 УТ-1 3,68% Мелодія 107,2 3,84%
10 СТБ 2,79% "Ніко-ФМ" 102,5 3,23%
11 "М-1" 1,94% Радіо "ЕКО" 89,7 2,32%
12 "О-ТВ" 1,31% Гала-радіо 101,3 2,12%
13 ТРК "ЛЮКС" 1,28% Радіо "Незалежність"
106,7
1,72%
14 ТЕТ 0,76% "РадіоМан" 91,1 1,62%
15 ТРК "Україна" 0,66% "М-фм" 104,3 0,3%
16 ТРК "Міст" 0,56% "Лаврадіо" 0,1%
17 "ТРО "Лев" 0,13% Не слухаю радіо 10%
18 "Телекомпанія
Львів-КТБ"
0,07% Разом: 100%
19 Львівська ОДТРК 0,03%
20 Не дивлюсь місцеві
телекомпанії
13,76%
21 Разом: 100%

................
Перейти до повного тексту