1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 849 від 05.12.2001
Про введення в дію рішення Колегії від 30.11.2001 р. N 63 "Про стан нормотворчої роботи в транспортно-дорожньому комплексі України та адаптації транспортного законодавства Євросоюзу"
Розглянувши питання "Про стан нормотворчої роботи в транспортно-дорожньому комплексі України та адаптації транспортного законодавства до законодавства Євросоюзу", Колегія Міністерства транспорту України відзначає:
Міністерством транспорту, Державними департаментами, Укрзалізницею, Укравтодором відповідно до Указу Президента України від 09.02.99 р. N 145/99 "Про заходи щодо вдосконалення нормотворчої діяльності органів виконавчої влади", постанов Кабінету Міністрів України від 25.06.2001 р. N 704 "Про затвердження плану законопроектної роботи на 2001 р." та від 08.08.2001 р. N 1052 "Про заходи щодо поглиблення співробітництва Кабінету Міністрів України і Верховної Ради України" здійснюються організаційні та правові заходи по вдосконаленню нормотворчої діяльності у сфері транспорту та дорожнього господарства, адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, підвищення ефективності співробітництва з Верховною Радою України.
У поточному році Верховною Радою України прийнято 8 законів України стосовно транспортно-дорожнього комплексу.
За станом на 20.11.2001 р. Міністерством транспорту подано на державну реєстрацію 42 відомчих нормативно-правових акта, із яких зареєстровано 36.
Проте, стан нормотворчої діяльності в транспортно-дорожньому комплексі ще знаходиться на неналежному рівні.
Про це свідчать факти порушення термінів подання до Кабінету Міністрів України законопроектів, передбачених планом законопроектної роботи на 2001 р.
Непоодинокі випадки подачі проектів нормативних актів з порушенням Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України.
Керівники державних департаментів, Укрзалізниці не вживають дієвих заходів щодо перегляду відомчих нормативно-правових актів з метою приведення їх у відповідність до Конституції України, скасуванню застарілих і таких, що не відповідають новим умовам економічного і соціального розвитку транспортно-дорожнього комплексу.
У цій роботі відсутня належна взаємодія Мінтрансу з Міністерством юстиції та Державним комітетом з питань регуляторної політики та підприємництва України.

................
Перейти до повного тексту