- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 732 від 14.10.2002
Про затвердження розміру знижок із зборів за аеронавігаційне обслуговування у повітряному просторі України та аеропортові обслуговування в аеропортах України на вересень 2002 року
Згідно з Положенням про порядок надання знижок зі зборів за аеронавігаційне обслуговування у повітряному просторі України та аеропортове обслуговування в аеропортах України, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 06.06.2002
N 369 НАКАЗУЮ:
1. Затвердити для проведення розрахунків за вересень 2002 року розміри знижок із зборів за аеронавігаційне обслуговування у повітряному просторі України та аеропортове обслуговування в аеропортах України при виконанні міжнародних польотів авіакомпаніями України:
N |
Авіакомпанія |
Усереднена кількість внутрішніх рейсів (польотів) за тиждень (одиниць) |
Розміри знижок зі зборів за аеронавіга- ційне обслу- говування у повітряному просторі України, % |
Розміри знижок зі зборів за аеропортове обслугову- вання в аеропортах України, % |
Розміри знижок зі зборів за аеропортове обслугову- вання у ДМА "Бориспіль", % |
1. |
Донбас-САУ |
22 |
50 |
40 |
30 |
2. |
ARP-410 |
20 |
40 |
32 |
24 |
3. |
Аеросвіт |
20 |
40 |
32 |
24 |
4. |
МАУ |
17 |
40 |
32 |
24 |
5. |
Львівські авіалінії |
14 |
30 |
24 |
18 |
6. |
Дніпроавіа |
12 |
30 |
24 |
18 |
7. |
Одеські авіалінії |
12 |
30 |
24 |
18 |
8. |
Крим |
11 |
30 |
24 |
18 |
9. |
Українсько- Середземно- морські авіалінії |
8 |
20 |
16 |
12 |
10. |
Рівненське ДАП |
6 |
20 |
16 |
12 |
11. |
Мотор Січ |
6 |
20 |
16 |
12 |
12. |
Севастополь- авіа |
6 |
20 |
16 |
12 |
13. |
Луганські авіалінії |
5 |
10 |
8 |
6 |
14. |
Аероміст Харків |
5 |
10 |
8 |
6 |
15. |
Авіалінії Харкова |
4 |
10 |
8 |
6 |
16. |
Таврія |
4 |
10 |
8 |
6 |
17. |
Константа |
3 |
10 |
8 |
6 |
18. |
ДЛАУ |
2 |
10 |
8 |
6 |
19. |
Хорс |
2 |
10 |
8 |
6 |
20. |
Южмашавіа |
2 |
10 |
8 |
6 |
21. |
Таврія-Мак |
1 |
10 |
8 |
6 |
22. |
Урга |
1 |
10 |
8 |
6 |
23. |
Поділля-Авіа |
0 |
0 |
0 |
0 |
................Перейти до повного тексту