1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
N 52 від 22.11.2002
Про транспортне забезпечення та розвиток його інфраструктури у м. Києві
1. Відзначити, що реалізація рішень спільного засідання колегій Міністерства транспорту України та Київської міської державної адміністрації від 11.02.2000 р. дозволила:
розробити узгоджену стратегію розвитку Київського транспортного вузла до 2010 та 2020 рр.;
щорічно визначати об'єкти спільного комплексного будівництва та концентрувати на них ресурси Міністерства транспорту України і Київської міської державної адміністрації;
ввести в дію унікальний і масштабний комплекс центрального залізничного вокзалу;
ввести в експлуатацію перший у місті комплексний пасажирський пересадочний вузол "Видубичі" з автостанцією, платформою приміського сполучення, тролейбусною зупинкою, станцією метро та підземним переходом;
Державній службі автодоріг України прийняти функції замовника на будівництво кільцевої автомобільної дороги від Гостомельського шосе до вул. Богатирської та розпочати її будівництво;
прийняти 179 об'єктів загальною площею 178,5 тис. кв. м відомчого житлового фонду підприємств Міністерства транспорту України до комунальної власності територіальної громади м. Києва;
звільнити в другій половині 2001 року підрозділи Південно-Західної залізниці від сплати податку на землю та спрямувати 2,6 млн. грн. вивільнених коштів на заходи із будівництва пересадочних вузлів і платформ.
2. З метою прийняття узгоджених рішень стосовно розвитку міських автошляхів, залізничного і автомобільного транспорту, узгодження проектних рішень та будівництва пересадочних вузлів міського громадського і залізничного транспорту, розробки і впровадження проектів розвитку авіаційного та річкового транспорту, вирішення інших соціальних питань, продовжити практику проведення спільних засідань колегій Міністерства транспорту України та Київської міської державної адміністрації.
Термін: щорічно
Відповідальні: Абдуллаєв Е.Ф., Фоменко І.А.
Для завершення комплексної програми реконструкції та розвитку станції Київ-Пасажирський:
завершити будівництво підземного паркінгу з підземно-наземними приміщеннями торговельно-офісного призначення, розташованого між привокзальною площею та вул. Л.Толстого;
Термін: 2004 р.
Відповідальні: Борисов В.Д., Салій І.М., Жуков В.А.
забезпечити розробку проектно-кошторисної документації будівництва другого виходу станції метро "Вокзальна";
Термін: 2003 р.
Відповідальні: Салій І.М., Борисов В.Д.,
Балацький М.Є., Волинський А.П.,
Гордєєв І.П.
3.1. виконати будівництво другого виходу станції метро "Вокзальна";
Термін: 2004-2007 рр.
Відповідальні: Фоменко І.А., Салій І.М.,
Балацький М.Є., Петренко В.І.
3.2. розробити техніко-економічне обгрунтування реконструкції лінії швидкісного трамваю від станції "Політехнічний інститут" до вул. Старовокзальної вздовж залізничних колій.
Термін: 2003 р.
Відповідальні: Салій І.М., Ламбуцький М.М.,
Кривопішин О.М., Гордєєв І.П.,
Монащенко В.О.
4. З метою комплексної реконструкції пересадочного вузла "Сирець":
4.1. розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на будівництво комплексного пересадочного вузла "Сирець":
Термін: 2003 р.
Відповідальні: Салій І.М., Борисов В.Д.,
Гордєєв І.П., Волинський А.П.
4.2. виконати будівництво пасажирських платформ з колійним розвитком;
Термін: 2004 р.
Відповідальний: Кривопішин О.М.
4.3. виконати будівництво ліній метрополітену від станції метро "Дорогожичі" до станції метро "Сирецька";
Термін: 2003-2004 рр.
Відповідальні: Фоменко І.А., Борисов В.Д.,
Салій І.М., Балацький М.Є.,
Петренко В.І.
4.4. розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію і здійснити будівництво електродепо "Харківське" Сирецько-Печерської лінії метрополітену.
Термін: 2003-2004 рр.
Відповідальні: Салій І.М., Борисов В.Д.,
Волинський А.П., Петренко В.І.
4.5. здійснити реконструкцію шляхопроводу та будівництво транспортної розв'язки в різних рівнях в районі вул. Академіка Щусєва та Стеценка.
Термін: 2004 р.
Відповідальні: Салій І.М., Жуков В.А.
5. З метою комплексної реконструкції пересадочного вузла "Лівобережний":
5.1. розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на будівництво комплексного пересадочного вузла "Лівобережний".
Термін: I квартал 2003 р.
Відповідальні: Салій І.М., Борисов В.Д.,
Гордєєв І.П., Волинський А.П.,
Монащенко В.О.
5.2. виконати будівництво пасажирської платформи після затвердження проекту;
Термін: 2003 р.
Відповідальний: Кривопішин О.М.
5.3. здійснити комплекс робіт з благоустрою території пересадочного вузла з урахуванням перспективної Лівобережної лінії метрополітену.
Термін: 2003 р.
Відповідальні: Салій І.М., Жуков В.А.
6. Розробити, погодити і затвердити у встановленому порядку техніко-економічне обгрунтування будівництва I-ої черги Лівобережної наземної лінії швидкісного рейкового транспорту Троєщина-Осокорки від вул. Милославської до пересадочного вузла "Лівобережний" вздовж полотна залізниці.
Термін: II квартал 2003 р.
Відповідальні: Фоменко І.А., Салій І.М.,
Балацький М.Є., Ламбуцький М.М.,
Гордєєв І.П., Кривопішин О.М.
7. Розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію і здійснити будівництво пересадочного вузла "Петрівка" з підземним переходом та комплексом відповідних споруд для пересадки пасажирів зі станції метрополітену "Петрівка" на поїзди приміського сполучення.
Термін: 2003-2004 рр.
Відповідальні: Салій І.М., Балацький М.Є.,
Волинський А.П., Петренко В.І.,
Кривопішин О.М.
8. Для забезпечення автодорожнього габариту провести заміну прогонової будови Петровського залізничного мосту при реконструкції вул. Електриків.
Термін: 2003 р.
Відповідальні: Салій І.М., Жуков В.А.,
Кривопішин О.М.
9. З метою виведення залізничного вантажного руху за межі міста:
9.1. розробити техніко-економічне обгрунтування будівництва залізничної лінії Дарниця-Київ-Московський-Підгірці-Глеваха;
Термін: 2003 р.
Відповідальні: Кривопішин О.М., Монащенко В.О.
9.2. відповідно до статті 5 Закону "Про транспорт" та статті 10 Закону "Про залізничний транспорт" порушити клопотання перед Кабінетом Міністрів України щодо включення в державну програму виділення бюджетних коштів на проектування та будівництва залізничної колії Дарниця-Київ-Московський-Підгірці-Глеваха в 2004-2010 рр. згідно з розробленим техніко-економічним обгрунтуванням.
Термін: 2003 р.
Відповідальні: Абдуллаєв Е.Ф., Кривопішин О.М.,
Фоменко І.А.
10. З метою створення передумов для здійснення міських перевезень пасажирів залізничним транспортом:
10.1. внести на розгляд Київського міського голови узгоджені пропозиції щодо придбання на Луганському тепловозоремонтному заводі п'яти чотирьохвагонних електропоїздів;
Термін: 2003 р.
Відповідальний: Падалка В.М., Салій І.М.
10.2. після поставки Київською міською державною адміністрацією трьох електропоїздів та реконструкції зупиночних пунктів "Лівобережний" та "Петрівка" збільшити частоту руху приміських поїздів на північному півкільці до 20 пар за добу.
Термін: 2004 р.
Відповідальний: Кривопішин О.М.
11. Розробити та затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на реконструкцію пункту технічного обслуговування електропоїздів на станції Борщагівка.
Термін: I квартал 2003 р.
Відповідальні: Кривопішин О.М., Салій І.М.,
Монащенко В.О.
12. Здійснити капітальний ремонт пасажирських платформ в м. Києві, у тому числі в першу чергу на станціях Дарниця, Святошин, Київ-Дніпровський, Київ-Волинський та зупиночної платформи Городня.

................
Перейти до повного тексту