- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Змін до Переліку ситуаційних завдань на зайняття вакантних посад державної служби категорії "Б"
У зв’язку із затвердженням нової структури та змін до штатного розпису апарату Міністерства інфраструктури України на 2016 рік та зміною назв деяких самостійних структурних підрозділів
Наказую:
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра – керівник апарату |
Д. Роменський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
12.12.2016 № 438
ЗМІНИ ДО ПЕРЕЛІКУ
ситуаційних завдань на зайняття вакантних посад державної служби категорії "Б" апарату Міністерства інфраструктури України
Розділи VII, VIII, XI та XVI викласти в такій редакції:
"VII. Управління безпеки на транспорті та технічного регулювання
1. Запропонувати необхідні заходи щодо запобігання корупційних ризиків у діяльності структурного підрозділу з урахуванням його основних завдань.
2. Запропонувати ефективну процедуру переходу від особистого страхування від нещасних випадків на транспорті (пасажирів та водіїв) до страхування відповідальності перевізників, як суб’єктів господарювання, що здійснюють перевезення та надають послуги на основі державних контрактів, державних замовлень і договорів на перевезення пасажирів з урахуванням економічної ефективності провізних та переробних можливостей транспорту.
3. Запропонувати шляхи вирішення питання щодо здійснення суб’єктами господарювання діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом з порушенням законодавства, а саме: здійснення господарської діяльності в частині виконання вантажних операцій з небезпечними вантажами та небезпечними відходами у сфері залізничного транспорту з порушенням законодавства у сфері перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом; навантаження/вивантаження небезпечних вантажів (небезпечних відходів) у місцях не призначених, необладнаних для таких вантажних операцій, та без дотримання норм з охорони праці, норм екологічної, протипожежної безпеки; без відповідних дозвільних документів.
4. Запропонувати заходи, які сприятимуть зниженню стану аварійності на транспорті.
5. Назвати першочергові питання, які необхідно розглянути на засіданні Комісії Міністерства інфраструктури України з питань безпеки транспорту.
6. Надати пропозиції щодо внесення першочергових змін до українського законодавства у сфері безпеки руху, польотів, судноплавства та перевезення небезпечних вантажів.
7. Визначити пріоритетні напрями роботи керівника відділу транспортної безпеки та цивільного захисту щодо організації дії функціональної підсистеми запобігання і реагування на загрозу або у разі виникнення надзвичайних ситуацій державного рівня на залізничному транспорті.
8. Запропонувати основні напрями з організації роботи Спеціалізованої служби цивільного захисту транспортного забезпечення у випадку виникнення державного рівня.
9. Розробити організаційні заходи з навчання працівників апарату Мінінфраструктури, підприємств установ та організацій, що належать до сфери його управління, діям у надзвичайних ситуаціях.
10. Підготувати проект відповіді на звернення громадянина щодо норми витрат палива для автомобіля та роз’яснити компетенцію відділу технічного регулювання, охорони праці та соціальної політики щодо даного питання з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
11. Підготувати проект відповіді та обґрунтувати рішення Мінінфраструктури для суб’єкта господарювання про погодження або відмову щодо призначення його органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання за умови відсутності в поданому ним пакеті документів підтвердження наявності власної акредитованої випробувальної лабораторії для проведення випробувань колісних транспортних засобів.
12. Запропонувати сферу застосування альтернативних технічних приписів для цілей індивідуального затвердження завершених колісних транспортних засобів категорій M1 та N1, які виготовляються великими серіями в/або для країн, які не є державами-членами ЄС в межах Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, підписаної 20 березня 1958 року в м. Женеві з поправками 1995 року.
VIII. Управління внутрішнього аудиту та контролю
1. Підготувати програму забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту в Мінінфраструктури.
2. Підготувати піврічний план діяльності з внутрішнього аудиту з урахуванням специфіки роботи Мінінфраструктури та штатної чисельності структурного підрозділу у кількості 11 осіб.
3. Запропонувати необхідні заходи щодо запобігання неправомірному втручанню третіх осіб у планування і проведення внутрішнього аудиту та підготовку звіту про його результати.
4. Підготувати програму забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту в Мінінфраструктури.
5. Запропонувати напрямки удосконалення діяльності структурного підрозділу.
6. Запропонувати необхідні заходи в разі недопущення аудиторської групи до проведення внутрішнього аудиту.
7. Запропонувати необхідні заходи на випадок ненадання інформації, матеріалів, документів аудиторській групі під час проведення внутрішнього аудиту об’єкта.
8. Обґрунтувати заходи щодо ознайомлення членів аудиторської групи із вимогами законодавства при нерозголошенні інформації з обмеженим доступом та конфіденційної інформації щодо об’єкта аудиту.
9. Визначити заходи щодо дотримання членами аудиторської групи під час здійснення внутрішнього аудиту принципу об’єктивності та неупередженості.";
"XI. Департамент реформування та функціонування морського та річкового транспорту
1. Запропонувати основні пріоритети реформування та функціонування морського транспорту України.
2. Сформулювати пропозиції щодо забезпечення функціонування та розвитку системи пошуку і рятування в морському пошуково-рятувальному районі України, зокрема щодо підвищення ефективності діяльності органів виконавчої влади, удосконалення нормативно-правової бази з відповідних питань.
3. Запропонувати основні пріоритети розвитку внутрішнього водного транспорту України.
4. Запропонувати необхідні заходи з підготовки конкурсу щодо передачі в концесію одного з морських портів України.
5. Запропонувати основні напрями вдосконалення регулювання тарифів на послуги суб'єктів природних монополій в морських портах.
6. Запропонувати інноваційні проекти, які дозволять вивести морські порти України на новий технологічний рівень і створять умови для інтеграції національного транспортно-дорожнього комплексу в європейську та світову транспортні системи.
7. Запропонувати декілька проектів нормативно-правових і законодавчих актів України та надати пропозиції щодо внесення змін до існуючої нормативно-правової бази для ефективного розвитку та функціонування морського та річкового транспорту.
8. Запропонувати основні пріоритетні напрями у сфері міжнародного співробітництва з питань морського та річкового транспорту.
9. Підготувати план заходів щодо адаптації законодавства України з питань морського та річкового транспорту до законодавства ЄС.
10. Підготувати пропозиції щодо визначення пріоритетів розвитку морського транспорту та у сферах навігаційно-гідрографічного забезпечення судноплавства, торговельного мореплавства.
11. Визначити основні організаційні заходи щодо застосування механізму державно-приватного партнерства в одному з морських портів України.
12. Підготувати пропозиції щодо удосконалення структури управління підприємств морської галузі, необхідності проведення реорганізації з метою підвищення ефективності їх роботи.
13. Запропонувати основні організаційні заходи щодо подальшої розбудови та експлуатації внутрішніх водних шляхів України з урахуванням перспективи їх інтеграції до європейської транспортної системи.
14. Окреслити декілька проблем у сфері річкового транспорту та запропонувати шляхи їх вирішення.
15. Підготувати пропозиції щодо розвитку річки Дніпра як основної внутрішньої водної артерії України.";
XVI. Управління запобігання корупції, внутрішніх розслідувань та державного фінансового моніторингу
1. Запропонувати зміни, які необхідно внести до законодавства України з метою підвищення ефективності здійснення заходів у сфері запобігання та протидії корупції. Надати пропозиції щодо можливих шляхів мінімізації корупційних ризиків при прийнятті управлінських рішень.
2. Ознайомитись із запропонованою ситуацією.
2.1. Визначити, чи є ОСОБА_1 суб’єктом відповідальності за корупційні правопорушення.
2.3. Визначити, чи є в діях ОСОБИ_2, ознаки корупційного правопорушення.
2.5. Чи може прийняти рішення суд відносно ОСОБА_2, яке саме? Ситуація
Згідно з постановою суду, відносно ОСОБА_1, начальника району електропостачання ст. Роздільна Котовської дистанції електропостачання, яке підпорядковується Котовській дистанції електропостачання ДП "Одеська залізниця", начальником якої є ОСОБА_2, складений адміністративний протокол про вчинення адміністративного правопорушення щодо неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
ОСОБА_2, займаючи посаду начальника Котовської дистанції електропостачання ДП "Одеська залізниця" отримав факсимільним зв’язком інформацію про те, що ОСОБА_1 притягнуто постановою суду до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного корупційного правопорушення. Будь-яких дій з даного приводу ОСОБА_2 в подальшому не вчиняв.
У той же час, ОСОБА_1, ще під час судового розгляду справи Роздільнянським районним судом Одеської області видано накази про переведення на інші посади його сина та дружини.
3. Ознайомитись із запропонованою ситуацією.
3.1. Визначити, чи є ОСОБА_1 суб’єктом відповідальності за корупційні правопорушення.
3.2. Встановити, чи містять діяння ОСОБИ_1 ознаки корупційного правопорушення.
3.4. Яке рішення може прийняти суд в цій справі?
Ситуація
ОСОБА_1, працюючи на посаді заступника начальника відділу забезпечення роботи Директора Національного антикорупційного бюро України, у період з 26.02.2016 року по 29.02.2016 року, з 22.04.2016 року по 23.04.2016 року та з 10.06.2016 року по 12.06.2016 року надавала послуги тренера на заходах Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні, уклавши із зазначеним Представництвом цивільно-правові договори на проведення відповідних робіт, за виконання яких одержала від юридичної особи оплату за послуги на загальну суму 18032 грн.
Особа_1, посилаючись на те, що вона, як тренер на заході, займалась викладацькою діяльністю за запрошенням Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні, а тому в її діях відсутні ознаки адміністративного правопорушення.
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України Представництву Фонду імені Фрідріха Еберта не надавалась ліцензія на право надання освітніх послуг, пов'язаних з одержанням вищої та професійної освіти.
З листа Представництва Фонду імені Фрідріха Еберта в Україн від вбачається, що з ОСОБА_1 були укладені договори про виконання робіт, в т.ч. і договори на суму 11200 грн., 5 600 грн. та 5 600 грн. і до Пенсійного Фонду України були сплачені страхові внески, що підтверджується листами Пенсійного Фонду України, а також були утримані податки як вказано у листі Головного Управління ДФС у м. Києві.
................Перейти до повного тексту