- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження Положення про правління публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
1. Затвердити Положення про правління публічного акціонерного товариства "Українська залізниця", що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
29.07.2016 № 259
ПОЛОЖЕННЯ
про правління публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
1. Загальна частина
1.1. Це Положення визначає правовий статус, склад, строк повноважень, компетенцію та порядок формування та організації роботи правління, а також права, обов'язки та відповідальність членів правління публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі - Товариство).
1.2. Терміни, що вживаються у цьому Положенні, застосовуються у значенні, визначеному у
Статуті Товариства, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 735 "Питання публічного акціонерного товариства "Українська залізниця".
2. Правовий статус правління
2.1. Правління публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі - правління), яке є колегіальним виконавчим органом Товариства, здійснює управління його поточною діяльністю.
2.2. Правління підзвітне вищому органу та наглядовій раді й організовує виконання їх рішень. Правління звітує акціонеру виключно через звітність перед наглядовою радою та вищим органом, а також забезпечує розкриття інформації Товариства як емітентом цінних паперів відповідно до законодавства.
2.3. Правління діє від імені Товариства у межах своїх повноважень. У своїй діяльності правління Товариства керується законодавством,
Статутом Товариства, цим Положенням, внутрішніми документами та рішеннями, прийнятими вищим органом та наглядовою радою Товариства.
3. Склад правління
3.1. Кількісний склад правління встановлюється вищим органом.
3.2. До складу правління входять голова та члени правління.
3.3. Голову правління та членів правління обирає вищий орган.
3.4. Член правління не може бути одночасно членом наглядової ради або ревізійної комісії, корпоративним секретарем, керівником комплаєнс-офісу.
3.5. Члени правління несуть персональну відповідальність за виконання рішень вищого органу, наглядової ради та правління.
3.6. Очолює правління голова, який призначається та звільняється з посади вищим органом.
3.7. Строк повноважень голови та членів правління становить три роки. Одна і та сама особа може бути головою або членом правління неодноразово.
3.8. Відповідно до рішення правління, яке приймається з урахуванням рішення наглядової ради про затвердження умов контрактів, що укладаються з членами правління, член правління може призначатися відповідальним за конкретний напрям діяльності товариства.
4. Обрання та припинення повноважень членів правління
4.1. Після обрання з головою та кожним членом правління укладається контракт.
Контракт з головою правління укладає в установленому законодавством порядку уповноважена вищим органом особа.
Контракти з членами правління підписує голова наглядової ради чи особа, уповноважена на таке підписання наглядовою радою. Умови контракту з членом правління, затверджує наглядова рада. У контракті передбачаються порядок здійснення повноважень, права, обов'язки, відповідальність сторін, умови та порядок виплати винагороди, підстави дострокового припинення та наслідки розірвання контракту тощо.
4.2. Вищий орган Товариства може прийняти рішення про дострокове припинення повноважень голови правління, а також всіх чи окремих членів правління. У разі дострокового припинення повноважень голови правління та/або члена правління виший орган Товариства призначає нового голову правління та або члена правління на період до закінчення трирічного строку повноважень правління.
4.3. Повноваження голови правління та/або членів правління припиняються достроково:
1) у разі одностороннього складення з себе повноважень голови правління, члена правління;
2) у разі виникнення обставин, які відповідно до законодавства перешкоджають виконанню обов'язків голови правління та/або члена правління;
3) у разі прийняття вищим органом або наглядовою радою рішення про дострокове припинення повноважень голови правління та/або члена правління;
4) у разі затвердження вищим органом нового складу правління;
5) з підстав, передбачених контрактом;
6) в інших випадках, передбачених законодавством та цим Статутом.
4.4. У випадку, передбаченому підпунктом 2 пункту 4.3 цього Положення, голова правління або член правління зобов'язаний протягом 10 календарних днів у письмовій формі повідомити правлінню, наглядовій раді та вищому органу про настання таких обставин.
4.5. У разі одностороннього складення з себе повноважень голова правління та/або член правління зобов'язаний письмово повідомити про це правлінню, наглядовій раді та вищому органу не пізніше ніж за два тижні до дати, з якої він бажає скласти з себе свої повноваження.
4.6. Одночасно з припиненням повноважень голови правління вищий орган призначає нового голову правління або покладає виконання обов'язків голови правління на члена правління.
4.7. Голова або член правління може бути відсторонений від здійснення повноважень за рішенням наглядової ради. У разі відсторонення Голови чи члена правління від здійснення повноважень відповідно зменшується кворум правомочності засідання правління.
4.8. Наглядова рада зобов'язана протягом 10 днів з дати ухвалення відповідного рішення повідомити про це вищому органу товариства для прийняття відповідного рішення. До вирішення вищим органом питання про припинення повноважень голови правління наглядова рада подає вищому органу пропозицію щодо призначення особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження голови правління.
4.9. З припиненням повноважень члена або голови правління одночасно припиняється дія контракту, укладеного з ним.
5. Права та обов'язки членів правління
5.1. Права та обов'язки голови та членів правління визначаються законодавством,
Статутом та контрактом. Голова та члени правління у своїй діяльності повинні керуватися законодавством, Статутом, рішеннями вищого органу, рішеннями наглядової ради, внутрішніми документами Товариства.
5.2. Члени правління мають право:
1) отримувати повну, достовірну та своєчасну інформацію про Товариство, необхідну для виконання своїх функцій;
2) у межах визначених повноважень самостійно та в складі правління вирішувати питання поточної діяльності Товариства, керувати діяльністю підзвітних їм структурних підрозділів Товариства;
3) діяти від імені Товариства, в тому числі укладати договори та вчиняти інші правочини в межах визначених повноважень, на підставі довіреності, виданої головою правління Товариства;
4) у межах визначених повноважень відповідно до розподілу компетенцій та рішень правління самостійно та разом з головою чи іншим членом правління видавати та підписувати внутрішні документи Товариства;
5) вносити пропозиції, брати участь в обговоренні та голосувати з питань порядку денного на засіданнях правління;
6) вимагати проведення засідань правління та вносити питання до порядку денного;
7) надавати у письмовій формі зауваження на рішення правління;
8) отримувати винагороду за виконання функцій члена правління;
9) інші права, передбачені законодавством,
Статутом Товариства, цим Положенням та внутрішніми документами Товариства.
5.3. Члени правління зобов'язані:
1) діяти виключно в інтересах Товариства добросовісно, розумно та не перевищувати своїх повноважень. Обов'язок діяти добросовісно і розумно означає необхідність проявляти сумлінність, обачливість та належну обережність, які були б у особи на такій посаді за подібних обставин;
2) керуватися у своїй діяльності законодавством,
Статутом Товариства, цим Положенням, внутрішніми документами Товариства;
3) виконувати рішення, прийняті вищим органом та наглядовою радою;
4) особисто брати участь у засіданнях правління;
5) завчасно повідомляти голові правління про неможливість участі у засіданнях правління із зазначенням причини;
6) брати участь у засіданні наглядової ради на її вимогу;
7) дотримуватися встановлених у Товаристві правил та процедур щодо врегулювання конфлікту інтересів. Негайно повідомляти голові правління про обставини, що перешкоджають виконанню членом правління своїх посадових обов'язків. Завчасно розкривати інформацію про наявні або потенційні конфлікти інтересів;
8) дотримуватися встановленої у Товаристві інформаційної політики. Не розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію, яка стала відомою у зв'язку з виконанням функцій члена правління, особам, які не мають доступу до такої інформації, а також не використовувати її у своїх інтересах або в інтересах третіх осіб;
9) контролювати підготовку і своєчасне надання матеріалів до засідання правління в межах питань, що належать до компетенції окремого члена правління;
10) завчасно готуватися до засідань правління, зокрема, знайомитися з підготовленими до засідання матеріалами, збирати та аналізувати додаткову інформацію, у разі необхідності отримувати консультації фахівців тощо;
11) очолювати відповідний напрям роботи (функціональну вертикаль) та спрямовувати діяльність відповідних структурних підрозділів Товариства відповідно до розподілу компетенцій (обов'язків) між головою та членами правління;
12) своєчасно надавати голові та членам наглядової ради, внутрішнім та зовнішнім аудиторам Товариства повну і точну інформацію про діяльність та фінансовий стан Товариства;
13) виконувати інші обов'язки, передбачені законодавством, Статутом Товариства, цим Положенням та внутрішніми документами Товариства.
5.4. Члени правління вчиняють будь-які правочини та підписують будь-які документи, які не є внутрішньою документацію Товариства, відповідно до пункту 118
Статуту Товариства та з урахуванням розподілу повноважень та умов контракту.
5.5. Члени правління мають право без довіреності діяти від імені товариства відповідно до рішень правління та вчиняти юридичні дії від імені товариства в межах повноважень, передбачених законодавством,
Статутом, цим Положенням та внутрішніми документами Товариства.
................Перейти до повного тексту