- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 291 від 29.04.2002
м. Київ
Про План реалізації на транспортно-дорожньому комплексі Основних напрямів державної політики в галузі охорони довкілля
З метою зменшення негативного впливу діяльності транспортно-дорожнього комплексу на навколишнє середовище і продовження реалізації "Основних напрямів державної політики України у галузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки", затверджених постановою Верховної Ради України від 05.03.1998 р.
N 188/98-ВР,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити План реалізації на транспорті Основних напрямів державної політики України в галузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки на 2002-2006 роки (надалі - План, додається).
2. Керівникам Державних департаментів авіаційного (Шкатюк А.Г.), автомобільного (Докіль Л.П), морського і річкового транспорту (Зубков В.О.), Державної адміністрації залізничного транспорту (Кірпа Г.М.), Державної служби автомобільних доріг України (Демішкан В.Ф.), Державної холдингової компанії "Укрзалізреммаш" (Данилевський В.І.), Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства (Щипцов О.А.):
2.1. Визначити посадових осіб, відповідальних за реалізацію заходів Плану в підгалузях транспортно-дорожнього комплексу;
2.2. Забезпечити щорічне коригування розроблених заходів Плану з урахуванням реальних фінансових можливостей підпорядкованих підприємств;
2.3. Організувати щорічне (до 25.01. року, наступного за звітним) надання Департаменту безпеки транспорту та технічної політики Міністерства транспорту України інформації щодо виконання відповідних пунктів Плану.
3. Департаменту безпеки транспорту та технічної політики (Гержод Ю.В.) забезпечити узагальнення та аналіз інформації щодо виконання Плану.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Кроля С.С.
-------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування заходу |Місце |Обсяги робіт по роках, тис. грн.|Примітка |
|п/п | |впровадження|--------------------------------| |
| | | |2002 |2003 |2004 |2005 |2006 | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----------------------------------------------------------------------------------------|
| Розділ 1. Нормативно-методичне забезпечення |
|-----------------------------------------------------------------------------------------|
|1.1 |Розробити та |Система УЗ | | 50 | 150 | | |кошти |
| |впровадити систему | | | | | | |підприємств |
| |статистичної | | | | | | | |
| |звітності підприємств | | | | | | | |
| |залізничного | | | | | | | |
| |транспорту з питань | | | | | | | |
| |охорони та | | | | | | | |
| |використання | | | | | | | |
| |природних ресурсів, | | | | | | | |
| |забезпечення | | | | | | | |
| |екологічної безпеки | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.2 |Удосконалення порядку |Система УЗ | | 40 | | | |кошти |
| |перевірок підприємств | | | | | | |підприємств |
| |залізничного | | | | | | | |
| |транспорту державними | | | | | | | |
| |органами, що | | | | | | | |
| |здійснюють | | | | | | | |
| |екологічний контроль | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.3 |Розробити |Система УЗ | 50 | | | | |кошти |
| |технологічні | | | | | | |підприємств |
| |нормативи (поточні та | | | | | | | |
| |перспективні) на | | | | | | | |
| |утворення забруднюючих| | | | | | | |
| |речовин підприємств | | | | | | | |
| |залізничного | | | | | | | |
| |транспорту | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.4 |Скоригувати Правила |Система УЗ | | 25 | | | |кошти |
| |користування | | | | | | |підприємств |
| |системами | | | | | | | |
| |водопроводу та | | | | | | | |
| |каналізації на | | | | | | | |
| |залізничному | | | | | | | |
| |транспорті | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.5 |Скоригувати Нормативи |Система УЗ | | 20 | | | |кошти |
| |водоспоживання та | | | | | | |підприємств |
| |водовідведення для | | | | | | | |
| |технологічних процесів| | | | | | | |
| |на підприємствах | | | | | | | |
| |залізничного | | | | | | | |
| |транспорту | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.6 |Розробити Методичні |Система УЗ | | | 40 | | |кошти |
| |вказівки по | | | | | | |підприємств |
| |експлуатації | | | | | | | |
| |каналізаційних очисних| | | | | | | |
| |споруд залізничного | | | | | | | |
| |транспорту | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.7 |Розробити проекти на |Південно- | | 45 | | | |кошти |
| |створення центральної |Західна | | | | | |підприємств |
| |екологічної | | | | | | | |
| |лабораторії | | | | | | | |
| |залізничного | | | | | | | |
| |транспорту | | | | | | | |
| |(стаціонарної та | | | | | | | |
| |пересувної) | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.8 |Розробити |Система УЗ | | 35 | | | |кошти |
| |нормативно-правові | | | | | | |підприємств |
| |акти про здійснення | | | | | | | |
| |контролю та захисту | | | | | | | |
| |смуг відведення | | | | | | | |
| |залізниць від | | | | | | | |
| |забруднення, | | | | | | | |
| |засмічення та | | | | | | | |
| |незаконної вирубки | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.9 |Розроблення проектів |Мінтранс, | | 70 | | | |за умови |
| |законодавчих |Державто- | | | | | |фінансування |
| |документів щодо |транс-НДІ- | | | | | |з |
| |стимулювання |проект | | | | | |держбюджету |
| |використання | | | | | | | |
| |власниками | | | | | | | |
| |транспортних засобів | | | | | | | |
| |систем нейтралізації | | | | | | | |
| |відпрацьованих газів | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.10 |Розроблення проектів |Мінтранс, | | 70 | | | |за умови |
| |законодавчих |Державто- | | | | | |фінансування |
| |документів щодо |транс-НДІ- | | | | | |з |
| |стимулювання |проект | | | | | |держбюджету |
| |власників, транспортні| | | | | | | |
| |засоби яких споживають| | | | | | | |
| |газове паливо | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.11 |Розроблення проектів |Мінтранс, | | 50 | | | |за умови |
| |змін до законодавчих |Державто- | | | | | |фінансування |
| |документів, що |транс-НДІ- | | | | | |з |
| |регламентують порядок |проект | | | | | |держбюджету |
| |ввезення імпортних | | | | | | | |
| |автомобілів на | | | | | | | |
| |територію України, з | | | | | | | |
| |метою запровадження | | | | | | | |
| |диференційованого | | | | | | | |
| |підходу до сплати | | | | | | | |
| |ввізного мита за | | | | | | | |
| |автомобілі з різними | | | | | | | |
| |екологічними | | | | | | | |
| |показниками (Євро-1, | | | | | | | |
| |Євро-2, Євро-3). | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.12 |Розробка методики |Підприємства| 15 | | | | |за умови |
| |визначення зон |Укравіа- | | | | | |фінансування |
| |обмеження житлової |трансу | | | | | |з |
| |забудови навколо | | | | | | |держбюджету |
| |аеропортів | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.13 |Визначення зон |Підприємства| | | | | 300 |кошти |
| |обмеження житлової |Укравіа- | | | | | |підприємств |
| |забудови навколо |трансу | | | | | | |
| |аеропортів, їх | | | | | | | |
| |законодавче | | | | | | | |
| |закріплення та спільне| | | | | | | |
| |планування для | | | | | | | |
| |використання | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.14 |Розробка проекту |Підприємства| | 15 | | | |за умови |
| |екологічного паспорта |Укравіа- | | | | | |фінансування |
| |аеропортів |трансу | | | | | |з |
| | | | | | | | |держбюджету |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.15 |Розробка та |Підприємства| | | | | |за умови |
| |впровадження |Укравіа- | | | | | |фінансування |
| |екологобезпечних |трансу | | | | | |з |
| |технологій на | | | | | | |держбюджету |
| |авіаційному транспорті| | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.16 |Забезпечення |Підприємства| | | | | |за умови |
| |реалізації |Укравіа- | | | | | |фінансування |
| |впровадження |трансу | | | | | |з |
| |міжнародних | | | | | | |держбюджету |
| |екологічних нормативів| | | | | | | |
| |(ІКАО, ЕС) щодо | | | | | | | |
| |конструкції нових ІГС | | | | | | | |
| |та авіадвигунів, а | | | | | | | |
| |також щодо стану | | | | | | | |
| |довкілля. | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.17 |Створення та переробка|Укрмор- | 50 | 50 | 30 | | |за умови |
| |нормативно-правових і |річфлот, | | | | | |фінансування |
| |нормативно-технічних |Держфлот- | | | | | |з |
| |актів з адаптації |інспекція | | | | | |держбюджету |
| |національного |України, | | | | | | |
| |природоохоронного |порти | | | | | | |
| |законодавства до вимог|України | | | | | | |
| |міжнародних договорів | | | | | | | |
| |України щодо | | | | | | | |
| |судноплавства і | | | | | | | |
| |законодавства країн ЄС| | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.18 |Розробка та |Укравтодор | | | | | |за умови |
| |впровадження | | | | | | |фінансування |
| |екологічного | | | | | | |з |
| |моніторингу при | | | | | | |держбюджету |
| |будівництві та ремонті| | | | | | | |
| |автомобільних доріг | | | | | | | |
| |загального | | | | | | | |
| |користування | | | | | | | |
| |та на виробничих | | | | | | | |
| |об'єктах галузі | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|1.19 |Реалізація заходів по |Укравтодор | | | | | |за умови |
| |забезпеченню | | | | | | |фінансування |
| |екологічної безпеки | | | | | | |з |
| |державних | | | | | | |держбюджету |
| |автомобільних доріг по| | | | | | | |
| |напрямках міжнародних | | | | | | | |
| |транспортних коридорів| | | | | | | |
| |відповідно | | | | | | | |
| |загальноєвропейських | | | | | | | |
| |вимог і нормативів | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------|
| Розділ 2. Охорона і раціональне використання водних ресурсів |
|-----------------------------------------------------------------------------------------|
|2.1 |Реконструкція |Донецька | | 12 | 50 | 40 | 30 |кошти |
| |каналізаційних очисних|залізниця | | | | | |підприємств |
| |споруд стічних вод |Львівська | | | | | | |
| | |Одеська | | | | | | |
| | |Південна | | | 300 | 700 | | |
| | |Південно- | | 200 | 500 | 700 | 600 | |
| | |Західна | | | | | | |
| | |Придні- | | | | | | |
| | |провська | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.2 |Ремонт та |Донецька | | | 30 | 30 | 40 |кошти |
| |реконструкція |залізниця | | | | | |підприємств |
| |локальних |Львівська | | 200 | 300 | 500 | | |
| |каналізаційних споруд |Одеська | 140 | | 300 | 735 | | |
| |попереднього очищення |Південна | 400 | 160 | | | | |
| |стічних вод |Південно- | | | 100 | 400 | 500 | |
| | |Західна | | | | | | |
| | |Придні- | 80 | 120 | 100 | 100 | 100 | |
| | |провська | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.3 |Будівництво та |Донецька | | 3 | | | |кошти |
| |реконструкція систем |залізниця | | | | | |підприємств |
| |оборотного |Львівська | | 30 | | | | |
| |водопостачання |Одеська | 5 | 10 | | | | |
| | |Південна | | | | | | |
| | |Південно- | 200 | | | | | |
| | |Західна | | | | | | |
| | |Придні- | 60 | 60 | 80 | 80 | 100 | |
| | |провська | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.4 |Будівництво |Донецька | | | | | |кошти |
| |каналізаційних мереж |залізниця | | | | | |підприємств |
| |з підключенням до |Львівська | | 200 | 500 | | | |
| |міських каналізаційних|Одеська | | | | | | |
| |очисних споруд |Південна | | | | | | |
| | |Південно- | 730 | 1400 | 400 | | | |
| | |Західна | | | | | | |
| | |Придні- | | | | | | |
| | |провська | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.5 |Установка водомірів |Донецька | 3 | | | | |кошти |
| | |залізниця | | | | | |підприємств |
| | |Львівська | 3 | | | | | |
| | |Одеська | | 120 | 100 | 100 | 100 | |
| | |Південна | | | | | | |
| | |Південно- | 80 | | | | | |
| | |Західна | | | | | | |
| | |Придні- | 5 | | | | | |
| | |провська | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.6 |Ліквідація ставків - |Одеська | 5300 | | | | |кошти |
| |випарювачів на |залізниця | | | | | |підприємств |
| |колишній ППС | | | | | | | |
| |Одеса-Сортувальна | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.7 |Тампонаж артезіанських|Донецька | | | | | |кошти |
| |свердловин |залізниця | | | | | |підприємств |
| | |Львівська | | | | | | |
| | |Одеська | | | | | | |
| | |Південна | | | | | | |
| | |Південно- | | 380 | 600 | | | |
| | |Західна | | | | | | |
| | |Придні- | | | | | | |
| | |провська | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.8 |Будівництво автомийок |Донецька | | | | | |кошти |
| |з оборотними системами|залізниця | | | | | |підприємств |
| |водопостачання |Львівська | | | | | | |
| | |Одеська | | | | | | |
| | |Південна | | | | | | |
| | |Південно- | | | | | | |
| | |Західна | | | | | | |
| | |Придні- | | | | | 40 | |
| | |провська | | | | | | |
| | | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.9 |Ремонт очисних споруд,|Підприємства| 52 | 41 | 63 | 47 | 78 |кошти |
| |відстійників стічних |Укрзаліз- | | | | | |підприємств |
| |вод, очистка |реммашу | | | | | | |
| |каналізації. | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.10 |Впровадження |Підприємства| 240 | 300 | 180 | 110 | 115 |кошти |
| |водооборотних систем |Укрзаліз- | | | | | |підприємств |
| | |реммашу | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.11 |Ремонт та модернізація|Підприємства| 70 | 88 | 94 | 105 | 95 |кошти |
| |обладнання |Укрзаліз- | | | | | |підприємств |
| |водооборотних систем |реммашу | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.12 |Ремонт водопроводів |Підприємства| 80 | 120 | 110 | 90 | 70 |кошти |
| | |Укрзаліз- | | | | | |підприємств |
| | |реммашу | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.13 |Контроль та облік за |Підприємства| 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |кошти |
| |витратами та якістю |Укрзаліз- | | | | | |підприємств |
| |води |реммашу | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.14 |Розробка і реалізація |Порти | 50 | 25 | 25 | 15 | 10 |кошти |
| |заходів щодо виконання|України | | | | | |підприємств |
| |Україною зобов'язань | | | | | | | |
| |із забезпечення | | | | | | | |
| |приймання усіх | | | | | | | |
| |відходів з суден, які | | | | | | | |
| |заходять у торговельні| | | | | | | |
| |порти | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.15 |Створення та |Укрмор- | | 200 | 100 | | |за умови |
| |забезпечення |річфлот, | | | | | |фінансування |
| |функціонування системи|Держфлот- | | | | | |з |
| |моніторингу суднових |інспекція | | | | | |держбюджету |
| |баластних вод |України, | | | | | | |
| | |порти | | | | | | |
| | |України | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.16 |Розробка мобільного |Порти | 30 | 30 | | | |кошти |
| |комплексу пристроїв |України | | | | | |підприємств |
| |для аварійного | | | | | | | |
| |відкачування | | | | | | | |
| |нафтопродуктів з | | | | | | | |
| |вантажних та наливних | | | | | | | |
| |танків затонулих суден| | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.17 |Розробка типової |Порти | 25 | | | | |кошти |
| |технології очищення |України | | | | | |підприємств |
| |забруднених акваторій | | | | | | | |
| |портів і ліквідації | | | | | | | |
| |розлиття нафти у | | | | | | | |
| |портах | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.18 |Переробка правил |Держфлот- | 20 | 35 | | | |за умови |
| |очистки портових |інспекція, | | | | | |фінансування |
| |акваторій згідно з |порти | | | | | |з |
| |законодавством України|України | | | | | |держбюджету |
| |та міжнародних угод | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.19 |Розробка екологічно |Порти | 45 | 45 | 20 | | |кошти |
| |безпечної та |України, | | | | | |підприємств |
| |енергозберігаючої |підприємства| | | | | | |
| |технології мийки та |Мінтрансу | | | | | | |
| |дегазації суднових | | | | | | | |
| |паливних ємностей, | | | | | | | |
| |залізничних, | | | | | | | |
| |автомобільних цистерн | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.20 |Розробка комплекту |Порти | 82 | 82 | | | |кошти |
| |переносних |України | | | | | |підприємств |
| |гідроприводних | | | | | | | |
| |пристроїв для збору | | | | | | | |
| |нафтопродуктів з | | | | | | | |
| |поверхні води: | | | | | | | |
| |- підвісного типу; | | | | | | | |
| |- плавучого типу. | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.21 |Розробка автономного |Порти | 90 | 70 | | | |кошти |
| |енергоблоку для |України | | | | | |підприємств |
| |приводу нафтозбірних | | | | | | | |
| |пристроїв: | | | | | | | |
| |- дизельпривідного | | | | | | | |
| |типу; | | | | | | | |
| |- електропривідного | | | | | | | |
| |типу. | | | | | | | |
|------+----------------------+------------+------+------+------+-----+-----+-------------|
|2.22 |Розробка |Порти | 50 | 50 | 20 | | |кошти |
| |маловідходної |України, | | | | | |підприємств |
| |ресурсозберігаючої |підпри- | | | | | | |
| |технології очистки |ємства | | | | | | |
| |нафтовмісних стічних |Мінтрансу | | | | | | |
| |вод, які утворюються | | | | | | | |
| |при експлуатації всіх | | | | | | | |
| |видів транспорту | | | | | | | |
|-----------------------------------------------------------------------------------------|
................Перейти до повного тексту