1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Л И С Т
10.11.2009 N 5391-01/07/19-09
<...> Експлуатаційні норми витрачання палива розраховують на
підприємствах на підставі затвердженої (згідно встановленого Мінтрансзв'язку у нормативному документі "Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті" ( v0043361-98 ), далі - "НД", порядку) базової норми та системи коригуючих коефіцієнтів, що враховують певні специфічні умови експлуатації. Слід зазначити, що при цьому право встановлення конкретних величин коригуючих коефіцієнтів (надбавок) у регламентованих "НД" межах і терміну їх дії надається безпосередньо керівникам підприємств.
1. Щодо першого запитання
Щодо застосування надбавки за роботу в зимових умовах у залежності від фактичної температури повітря, слід зазначити наступне. Надбавку запроваджують на підприємстві згідно з порядком, визначеним приміткою 1 до пп. 3.1.1 "НД". Таким чином, може бути застосоване або фіксоване значення надбавки з першого дня встановлення мінусової температури у відповідному діапазоні, або надбавка за рішенням керівництва підприємства може переглядатися щодня залежно від фактичних потреб.
Природно, що при суттєвому підвищенні температури у порівнянні з температурою на день впровадження на підприємстві надбавки за роботу в зимових умовах відпадає сама необхідність у застосуванні коефіцієнта за пп. 3.1.1, принаймні на рівні раніше встановленого значення. У випадку частої зміни температури й особливо у разі її частих коливань біля нуля із постійним підвищенням до плюсової позначки є доцільним або взагалі не використовувати надбавку за роботу в зимових умовах, або переглядати надбавку кожен день залежно від температури повітря та збільшення потреби у паливі. Вважаємо необгрунтованим встановлення коефіцієнта за пп. 3.1.1 в умовах плюсової температури.

................
Перейти до повного тексту