1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
24.01.2009 N 63
Про внесення змін до наказу Мінтрансзв'язку від 28.05.2008 N 634
Відповідно до Положення про Державну адміністрацію залізничного транспорту України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 року N 262,
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до наказу Міністерства транспорту та зв'язку від 28.05.2008 N 634 "Про розподіл обов'язків між першими заступниками і заступниками генерального директора Укрзалізниці", виклавши його в новій редакції:
"1. Перший заступник генерального директора Укрзалізниці (ЦЗ-1) Луханін Микола Іванович
1.1. Забезпечує виконання програм діяльності Кабінету Міністрів України відповідно до компетенції, реалізацію стратегічної, інвестиційної та науково-технічної політики у залізничній галузі, координацію діяльності залізничного транспорту щодо виконання Державної програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи-2012 з футболу. Організовує розробку та контроль виконання перспективних та поточних галузевих програм.
1.2. Безпосередньо забезпечує та несе персональну відповідальність за вирішення питань:
координації роботи співпраці з Радою по залізничному транспорту країн - учасниць СНД і Балтії та інших міжнародних залізничних організацій;
організації виконання комплексу заходів з підготовки підприємств залізничного транспорту до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012;
організації роботи щодо забезпечення безпеки руху поїздів та автотранспорту, залізничних підприємств, розслідування причин та обставин транспортних подій, розробки норм безпеки руху відповідно до вимог чинного законодавства;
охорони навколишнього середовища та забезпечення екологічної безпеки;
координації роботи залізниць та інших підприємств галузі щодо попередження і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, розробки та здійснення заходів на покращення екологічної безпеки;
підвищення ефективності експлуатаційної діяльності залізниць;
організації роботи щодо удосконалення системи управління в галузі вантажних перевезень на залізничному транспорті;
контролю за виконанням нормативів технологічних норм навантаження та вивантаження вантажів;
контролю за виконанням нормативів технічних термінів обігу вагонів, контейнерів, а також дотримання умов простою вантажних вагонів під час вантажних операцій;
здійснення взаємодії і проведення роботи з відповідними органами управління країн - учасників Співдружності та інших країн з питань експлуатаційної діяльності залізничного транспорту в рамках прийнятих ними рішень;
розробки основних напрямків науково-технічної політики, проведення наукових досліджень щодо впровадження нових технічних засобів, технологій та матеріалів, перспективних та поточних інвестиційних програм;
отримання підприємствами галузі ліцензій на здійснення окремих видів діяльності, проведення стандартизації, сертифікації, метрології, уніфікації продукції та науково-технічної інформації, що використовується в галузі;
здійснення раціоналізаторської та патентно-винахідницької діяльності в галузі;
проведення моніторингу кон'юнктури транспортного ринку, ринку виробництва та стратегії розвитку галузі;
організації розробки та координації виконання програм реструктуризації та реформування галузі, удосконалення системи управління;
впровадження нової техніки, технологій, виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт;
координації діяльності підприємств залізничного транспорту з питань боротьби та профілактики злочинності на залізничному транспорті;
оперативного керівництва щодо розробки та впровадження заходів із забезпечення режиму секретності.
1.3. Погоджує розроблення та виконання заходів, спрямованих на:
підвищення ефективності експлуатаційної і комерційної діяльності залізниць та пасажирських перевезень;
забезпечення ефективної роботи локомотивного та вагонного господарств, подальшого їх розвитку, раціонального використання ремонтно-технічних баз, виготовлення нового рухомого складу;
збереження вантажів, організацію пожежної безпеки, охорону об'єктів залізничного транспорту;
забезпечення потреб галузі в матеріально-технічних і паливно-енергетичних ресурсах, їх ефективне використання;
забезпечення виконавської дисципліни;
забезпечення стійкої роботи і подальшого розвитку інформаційних технологій, розробки і впровадження автоматизованих систем управління та захисту інформації;
розвиток та удосконалення сучасної інформаційної та телекомунікаційної мережі галузі;
координацію діяльності залізниць, підприємств, установ та організацій залізничного транспорту щодо ефективного використання та розпорядження державним майном та земельними ресурсами;
правове забезпечення фінансово-господарської діяльності та захист інтересів галузі, підготовку та реалізацію фінансових планів галузі;
проведення єдиної політики щодо ефективного використання капітальних вкладень, майна та земельних ділянок;
удосконалення роботи з питань охорони та стимулювання праці, її нормування і умов оплати;
взаємовигідне міжнародне співробітництво;
підготовку підприємств галузі до роботи взимку;
створення належних умов роботи апарату Укрзалізниці;
організацію галузевого змагання.
1.4. Організовує взаємодію з Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, органами центральної виконавчої влади.
1.5. На час відсутності генерального директора та заступника генерального директора (ЦЗМ) виконує їх обов'язки.
1.6. У своєму безпосередньому підпорядкуванні має Головне управління безпеки руху та екології (ЦРБ), Головне управління перевезень (ЦД), Головне управління розвитку і технічної політики (Цтех), в оперативному підпорядкуванні Перше управління (ЦО).
2. Заступник генерального директора Укрзалізниці (ЦЗП) (вакансія)
2.1. Безпосередньо забезпечує та несе персональну відповідальність за вирішення питань:
забезпечення стійкої безперебійної роботи колійного господарства та подальшого вдосконалення ефективності його функціонування;
забезпечення стійкої роботи і подальшого розвитку господарства автоматики, телемеханіки та зв'язку;
забезпечення стійкої роботи і подальшого розвитку господарства електрифікації і електропостачання;
визначення єдиної політики з питань забезпечення електричною енергією залізничного транспорту та її постачання;
здійснення ремонту, реконструкції та будівництва об'єктів залізничного транспорту, утримання в належному стані службово-технічних будівель та споруд, об'єктів соціальної сфери, надійного забезпечення потреб галузі у водопостачанні;
організації роботи залізниць щодо ефективного використання потужностей будівельно-ремонтних підрозділів галузі, своєчасного забезпечення їх проектно-кошторисною документацією, удосконалення їх структури.
2.2. На час відсутності заступника генерального директора (ЦЗС) виконує його обов'язки.
2.3. У своєму безпосередньому підпорядкуванні має Головне управління колійного господарства (ЦП), Головне управління автоматики, телемеханіки та зв'язку (ЦШ), Головне управління електрифікації та електропостачання (ЦЕ), Головне управління будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд (ЦБМЕС).
3. Заступник генерального директора Укрзалізниці (ЦЗЛ) Остапюк Борис Ярославович
3.1. Безпосередньо забезпечує та несе персональну відповідальність за вирішення питань:
забезпечення створення і організації роботи системи комплексного транспортного обслуговування пасажирських перевезень, розробки пропозицій щодо тарифів на ці перевезення, розширення послуг на вокзалах та поїздах;
визначення потреби у рухомому складі для пасажирських перевезень, розробки технічних вимог до його нових зразків, організації серійного виробництва пасажирських вагонів, їх сертифікації, закупівлі та списання, розподілу між залізницями;
організації роботи щодо розміщення заявок на ремонт і модернізацію пасажирських вагонів, виробництва запасних частин, обладнання та інших технічних засобів;
організації розробки загальногалузевих нормативних і технічних документів, які регламентують експлуатацію, утримання і ремонт технічних засобів в підпорядкованих господарствах, забезпечення через технічну інспекцію прийомки цієї продукції на підприємствах промисловості, надання пропозицій щодо напрямів впровадження прискореного руху денних пасажирських поїздів;
забезпечення проведення заходів щодо удосконалення сервісного обслуговування пасажирів;
забезпечення організації та проведення контролю дохідних надходжень від перевезень пасажирів у приміському сполученні та системи контролю якості обслуговування в пасажирських поїздах дальнього, місцевого і приміського сполучення;
організації взаємодії з місцевими органами влади та громадськими організаціями з питань діяльності Укрзалізниці в сфері пасажирських перевезень;
оренди державного майна підприємств залізничного транспорту.
3.2. На час відсутності заступників генерального директора (ЦЗТ та ЦЗЕ) виконує їх обов'язки.
3.3. У своєму безпосередньому підпорядкуванні має Головне пасажирське управління (ЦЛ), Головне управління приміських пасажирських перевезень (ЦРП), Інспекцію з контролю обслуговування пасажирів на вокзалах і в поїздах (ЦІК).
4. Заступник генерального директора Укрзалізниці (ЦЗЕ) Джус Юрій Микитович
4.1. Безпосередньо забезпечує та несе персональну відповідальність за вирішення питань:
створення умов для стабільного економічного і фінансового стану залізничного транспорту, удосконалення роботи фінансово-економічних підрозділів з метою підвищення ефективності роботи галузі;
забезпечення цільового і раціонального використання державних коштів, аналізу витрат на основну та допоміжну діяльність по залізницях і підприємствах, причин їх збитковості та вжиття заходів щодо ліквідації збитковості підприємств і окремих видів продукції;
контролю за правовим забезпеченням фінансово-господарської діяльності та захисту інтересів галузі, підготовки та реалізації фінансових планів галузі;
подальшого удосконалення принципів і механізмів економічних взаємовідносин залізниць, інших підприємств залізничного транспорту, розробки і здійснення контролю виконання заходів поступового припинення перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних, забезпечення розробки та реалізації програм підвищення економічної ефективності діяльності Укрзалізниці;

................
Перейти до повного тексту