1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
03.03.2008 N 244
Про затвердження норм витрат паливно-мастильних матеріалів для спеціального рухомого складу
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.97 N 786 "Про порядок нормування питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів у суспільному виробництві" та Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98 N 457
, з метою ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Норми витрат паливно-мастильних матеріалів для спеціального рухомого складу залізничного транспорту (далі - Норми), що додаються.
2. Генеральному директорові Державної адміністрації залізничного транспорту України Мельничуку В.О. забезпечити застосування Норм на підприємствах, які входять до сфери управління Державної адміністрації залізничного транспорту України.
3. Графи 1-7, 9, 11, 18-19, 23 таблиці 3 до пункту 4.2 Інструкції з нормування витрат масел та мастил на роботу рухомого складу, машин та механізмів залізничного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 312, та норми витрат палива, зазначені в пунктах 4.1-4.4, 4.8 Інструкції з нормування витрат палива на роботу механізмів та машин залізничного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 313, виключити.
4. Цей наказ набирає чинності з 01.06.2008.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Бадагова В.Ф.
Міністр Й.Вінський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
03.03.2008 N 244
НОРМИ ВИТРАТ
паливно-мастильних матеріалів для спеціального рухомого складу
1 Загальні положення
1.1 Ці Норми витрат паливно-мастильних матеріалів (далі - Норми) використовуються для обліку витрат паливно-мастильних матеріалів при роботі спеціального рухомого складу залізничного транспорту (далі - машин).
1.2 Норми є обов'язковими до виконання всіма підприємствами, які входять до сфери управління Державної адміністрації залізничного транспорту України та експлуатують машини для ремонту й обслуговування залізничної колії.
1.3 Норми розроблені відповідно до нормативних документів:
Типові норми витрат пального і змащувальних матеріалів для експлуатації техніки в будівництві (ДБН В.2.8-12-2000), затверджені наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 12.01.2000 N 9;
Інструкція з нормування витрат масел та мастил на роботу рухомого складу, машин та механізмів залізничного транспорту, затверджена наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 312;
Інструкція з нормування витрат палива на роботу механізмів та машин залізничного транспорту, затверджена наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 313.
1.4 Терміни, що застосовані в Нормах, мають такі значення:
години напрацювання - час, протягом якого працював двигун машини за робочу зміну і визначається лічильником мотогодин, що встановлений на двигуні;
змінний робочий час машини - час, за який машина виконала роботу безпосередньо за своїм призначенням протягом робочої зміни;
інтегральний нормативний коефіцієнт - враховує середні умови роботи машини протягом робочої зміни;
індивідуальні норми витрат - норми витрат, що визначаються на основі паспортних даних різних двигунів, встановлених на конкретних марках машин та з урахуванням експлуатаційних особливостей і технічного стану машин;
машино-година - одна година змінного робочого часу машини;
мотогодина - одна година роботи двигуна в робочу зміну;
номінальна потужність двигуна - потужність, за паспортними даними встановлена підприємством - виробником двигуна;
нормативні витрати пального - планова міра споживання палива на одну годину роботи двигуна машини при виконанні робіт протягом робочої зміни;
питома витрата палива - приймають за даними Інструкції з експлуатації двигуна підприємства-виробника;
робоча зміна - час, що враховує підготовку машини, виїзд, виконання робіт і повернення її на визначене місце стоянки.
1.5 Основними вихідними даними для визначення норм питомих витрат паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ) є:
- первинна технологічна документація (технологічні регламенти та інструкції);
- паспортні дані технологічного та енергетичного обладнання;
- міжгалузеві, галузеві та регіональні норми витрат;
- нормативні показники, що характеризують найбільш раціональні та енергетично ефективні умови виробництва (коефіцієнт використання потужності, показники витрат енергоносіїв та витрат енергії під час передачі та перетворення, санітарні норми, теплові характеристики приміщень тощо).
1.6 Технічно обґрунтовані індивідуальні норми витрат ПММ, встановлені комбінованим методом, який поєднує у собі розрахунково-аналітичний та статистичний методи визначення норм питомих витрат.
1.7 До складу норм витрат пального на роботу машин не включаються витрати пального, викликані відхиленням від прийнятої технології виконання робіт, режимів роботи, недотриманням вимог до якості пального, що поставляється, та іншими нераціональними витратами.
1.8 Втрати пального при зберіганні і транспортуванні нафтопродуктів і на ремонтно-господарські потреби, не пов'язані безпосередньо зі здійсненням технологічного процесу, до складу цих норм не включені і нормуються окремо.
1.9 Норми витрат пального на роботу устаткування (генераторів, компресорів, насосів та ін.) спеціалізованих транспортних засобів (майстерень для діагностування, технічного обслуговування, ремонту та ін.), що працюють від двигуна внутрішнього згорання, приймають у розмірі 0,04 кг на кожний кВт номінальної потужності двигуна на одну годину роботи устаткування.
1.10 За наявності декількох підвищувальних (знижувальних) надбавок норма витрат пального встановлюється із урахуванням суми або різниці цих надбавок.
1.11 Нормативні витрати пального розраховуються в кг/мотогодин.
Для перерахунків витрат дизельного палива в л/мотогодин. витрати в кг/мотогодин. перемножують на коефіцієнт 0,85 (середній показник при температурі плюс 20 град. C).
1.12. Норми витрат пального - це нормовані витрати пального машиною конкретної марки на роботу протягом однієї години (мотогодин.) для середніх експлуатаційних і кліматичних умов експлуатації машини при плюсових температурах навколишнього середовища.
1.13. Норми витрат пального розроблені, виходячи з нормативів, закладених заводом-виготовлювачем з урахуванням:
типу, марки машини;
режиму роботи двигуна;
умов експлуатації;
баласту та особливостей навколишнього середовища;
особливостей експлуатації при мінусових температурах в умовах України.
1.14. Вихідною інформацією для визначення норм витрат пального і розрахунку потреби в ньому служать:
- дані експлуатаційних документів на машини та їх силові установки;
- нормативні показники, які характеризують найбільш раціональні і ефективні умови роботи машин (час внутрішньо змінного використання, коефіцієнт використання потужності двигуна, питома витрата пального при номінальній потужності двигуна, природно-кліматичні умови, нормативи витрат пального та ін.);
- результати спеціальних випробувань (хронометраж, фотографія робочого дня);
- звітні дані про планові і фактичні витрати пального (окремо бензину і дизельного пального) за минулі роки (за марками і видами машин, за видами робіт в цілому по підрозділу).
1.15 Норми питомих витрат палива є індивідуальними і встановлюються окремо для кожного типу машин. Вони є також технологічними, бо враховують витрати палива на основні та допоміжні технологічні процеси виконання роботи.
1.16 Норми витрат розроблені для роботи машин при плюсових температурах без врахування витрат пального на технічне обслуговування, ремонт, зберігання машин і внутрішньогосподарські потреби.
1.17 Дані щодо індивідуальних норм витрат палива залежно від номінальної потужності двигуна Ne (кВт) та питомих витрат палива (г/кВт*год.) і дизельного мастила, що розраховується у встановлених відсотках від витрат дизельного пального, наведені у додатку 1 до цих Норм.
1.18 Облік використання двигуна за часом здійснюється на кожній машині за порядком, встановленим керівником підрозділу, якому належить машина.
2 Урахування додаткових факторів
2.1 Норми витрати паливно-мастильних матеріалів для машин, що зазначені у цьому нормативному документі, визначені для найбільш ймовірних середньоексплуатаційних умов.
2.2 Вплив додаткових факторів, які визначають відміну реальних умов експлуатації від найбільш ймовірних, враховується за допомогою сумарної поправки К у відсотках, яка дорівнює сумі декількох поправок, що мають бути застосовані до конкретних умов експлуатації.
2.3 Норми витрат пального збільшуються при:
- експлуатації машин, які пройшли капітальний ремонт - до 5% (додаток 2);
- експлуатації машин з вичерпаними термінами служби - до 5% (додаток 3).
2.4 Норми витрат масел і мастильних матеріалів знижуються для машин, що знаходяться в експлуатації до трьох років, на 50% та підвищуються для машин, що знаходяться в експлуатації більше восьми років, на 20% (додаток 4).
2.5 При значному відхиленні зимових температур від багаторічних середніх для даної місцевості, а також при виконанні робіт у різних областях величина поправки може уточнюватися наказом по відповідному підрозділу.
2.6 Норми витрат паливно-мастильних матеріалів при роботі машин у гірських місцевостях для висот над рівнем моря 500-1500 м підвищуються на 5% (додаток 5).
2.7 При обкатці нових або капітально відремонтованих машин поправка складає 5%. Тривалість застосування поправки на обкатування установлюють відповідно до документації заводів-виробників.
2.8 Залежно від терміну експлуатації або від напрацювання нових чи капітально відремонтованих машин, яке обчислюється в частках встановленого ресурсу, гранична величина поправки визначається таким чином:
Напрацювання
машин чи
механізмів у
відсотках до
чергового
капітального
ремонту
Менше, ніж
30%
Від 30 до
60%
Від 60 до
80%
Більше, ніж
80%
2.9 Наведені вище величини поправок є граничними. Розрахунки по цих поправках наведені у додатках 6, 7, 8.
2.10 При роботі в зимових умовах при сталій середньодобовій температурі повітря нижче 0 град. C гранична величина поправки та умови її застосування наведені нижче:
Області України, на
які поширюється дія
поправок
Строк дії протягом
року, місяці
Величина поправки,
%
Автономна Республіка
Крим та області:
Дніпропетровська,
Донецька, Запорізька,
Закарпатська,
Кіровоградська,
Луганська,
Миколаївська, Одеська
Херсонська
3 5
Вінницька, Волинська,
Житомирська,
Івано-Франківська,
Київська, Львівська,
Полтавська,
Рівненська, Сумська,
Тернопільська,
Харківська,
Хмельницька,
Черкаська,
Чернівецька,
Чернігівська
4
2.11 За наявності декількох підвищувальних (знижувальних) надбавок норми витрат пального встановлюються із урахуванням суми або різниці цих надбавок.
Начальник ДП
"Науково-конструкторське
технологічне бюро колійного
господарства Укрзалізниці"



В.Говоруха
Додаток 1
до пункту 1.17 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Розрахункові норми витрат паливно-мастильних матеріалів для машин
N
за/п
Найменува-
ння машини
Марка дизеля Номінальна
потужність
двигуна Ne
(кВт)
Норма витрат
пального,
кг/мотогодину
Дизмасло,
% від
витрат
палива
1 2 3 4 5 6
1 РШП - 48-К 6СТА8.3 G2 184 9,4 2,0
KTA50GL 1250 119,0 2,5
2 ЕЛБ
ЕЛБР-1
СМД-31Э 180 12,1 2,0
Д-108 74 5,3 2,0
1Д6 110 9,5 2,0
У1-Д6-С4 128 12,6 2,0
3 ВПО-3000 ЯМЗ 238 М2-2 176 29,1 2,0
ЯМЗ-7511.10 294 17,5 3,0
4 ВПО-3-3000С 1Д12В300 220 23,3 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 32,4 4,0
ЯМЗ-7511.10 294 23,1 3,0
5 ВПО-отд. 1Д12 220 16,2 2,0
ЯМЗ-238М2-2 176 11,4 2,0
6 ЩОМ-МФ 1Д12В-300 220 17,1 2,0
7 ЩОМ-4,
ЩОМ-4М
1Д12В-300 220 19,6 4,0
8 RM-80 UHR BF12L513CЧ2 348 24,7Ч2 2,0
9 СЗ 160-4 ЯМЗ 7511.10 294 15,9 3,0
ТМЗ 8481.10 255 14,8 1,5
10 РСЗ
190-3-2-1
ЯМЗ-238М2-2 176 18,2 2,0
11 РСЗ
310-4-4-1
ЯМЗ 7511.10 294 14,8 3,0
12 ТЄУ-630 6ЧН2/21/23 630 37,2 4,5
13 ПТМ-630 6ЧН2/21/23 630 38,2 4,5
6ЧН2/21/227 770 41,5 4,5
14 ВПР-02М ЯМЗ-238Б-14 220 19,1 2,5
15 ВПР-1200 ЯМЗ-238Б-14 220 15,6 2,5
16 ВПРС-02 ЯМЗ-238Д-1 243 18,5 3,5
17 ВПРС-03 ЯМЗ-238Д-1 243 18,5 3,5
18 ДКМ-1 ЯМЗ-238Д-1 243 19,7 3,5
19 ВПРС-500 ЯМЗ-238М2-2 176 18,0 2,0
20 UNIMAT
08-475/4S
BF12L513C 348 24,7 2,0
21 UNIMAT
COMPACT
08-32/3S
BF12L513C 348 24,7 2,0
22 DUOMATIC
09-32 CSM
BF12L513C 348 24,7 2,0
23 DGS - 62N BF12L513C 348 22,1 2,0
24 ДСП,
ДСП-С4
ЯМЗ-238Д-1 243 15,9 3,5
25 Р-2000 ЯМЗ-238М2-М 176 11,5 2,0
26 БУМ ЯМЗ-238М2-2 176 13,5 2,0
27 AFM-2000 BF8M-1015 440 48,0 3,5
28 SSP-110 SW BF8L513C 235 18,4 1,5
29 РБ ЯМЗ-238Д-1 243 16,2 3,5
ЯМЗ 238М2-2 176 15,5 2,0
30 МПБ ЯАЗ-М-206А 145 14,1 3,0
4МВ 125 125 13,5 2,0
ЯМЗ 204 А 118 11,1 2,0
31 ВНБ М 11 С - 330 246 21,9 2,0
ЕС - 9 190 15,4 3,0
32 КОМ-300 QST30G1 580 60,7 2,0
33 ПРБ СМД-31Э 180 9,6 2,0
34 УК-25/9-18 У1-Д6Ч2 110 13,0Ч2 2,0
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 17,2Ч2 2,0
СМД-31ЭЧ2 180 18,3Ч2 2,0
35 УК-25СП У1-Д6-С5Ч2 135 14,5Ч2 2,0
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 17,6Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 14,4Ч2 2,0
36 TL-70 BF6M1013C 156 7,2 2,0
37 МПД У1-Д6Ч2 110 10,5Ч2 2,0
СМД-31ЭЧ2 180 17,0Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 14,0Ч2 2,0
38 МПД-2 ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 15,5Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 14,4Ч2 2,0
39 ПМ-2Д ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 15,5Ч2 2,0
40 АМВ СМД-60 220 16,7 3,0
ЯМЗ-238М2-2 176 14,5 2,0
41 АГД-1А ЯМЗ-238М2-2 176 12,7 2,0
42 ДГКу ЯМЗ-238М2-2 176 13,0 2,0
1Д 12В 300 220 19,4 4,0
У1Д6 250ТК 165 14,8 4,5
43 АГМс ЯАЗ М204 80 9,5 3,0
ЗИЛ 130 85 8,2(*) 2,0
44 МПТ-4 ЯМЗ-238Б-2 220 17,6 2,0
1Д6-250ТК 165 15,1 4,5
ЯМЗ-238М2-2 176 19,1 2,0
45 МПТ-6 ЯМЗ-238Б-2 220 17,6 2,0
46 АГВ У1 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
1 Д 12 220 19,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 12,7 2,0
47 АДМ У1Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
У2Д6250ТК-С4 165 14,8 4,5
1 Д 12 220 19,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 12,7 2,0
48 АДМ-1.
АДМ-1.2
У1 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
1 Д 12 220 19,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 12,7 2,0
ЯМЗ-240 Б-14 220 15,6 2,5
49 АДМ-1.3
АДМ-1.5,
АДМ-1.5 Б
ЯМЗ-238 Б-14 220 15,6 2,5
50 АДМ с У1 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
1 Д 12 220 19,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 12,7 2,0
ЯМЗ-238 Б-14 220 15,6 2,5
51 АДМ кп У1 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
1 Д 12 220 19,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 12,7 2,0
52 АДМ скм У1 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
ЯМЗ-238 Б-14 220 15,6 2,5
ЯМЗ-238 БМ 220 17,6 2,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 12,7 2,0
53 АМЕ 1 Д 12 220 19,4 4,0
ЯМЗ-238 Б-14 220 15,6 2,5
ЯМЗ-240 М2 265 19,4 4,0
54 ДМ, ДМС,
ДМСу
ЗИЛ-130 85 8,2(*) 2,0
ЯМЗ-236 М2 132 9,0 3,0
УРАЛ-375 180 12,7 2,0
55 КСМ-005 BF6M1015C 250 18,5 3,0
Cummins
NT855G6
310 22,7 3,0
56 ПРЗМ BF6M1015C 250 23,5 4,0
1Д12В-300 220 25,5 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 24,6 4,0
57 КРС-1 BF6M1015C 250 23,5 4,0
58 СМ-2 ЯМЗ-7511.10 294 14,8 3,0
ЯМЗ-240НМ2 368 25,7 4,0
У2Д12В-300 220 20,2 4,0
1Д-12В-300 220 25,4 4,0
59 ПРЛ А-41 88 7,0 2,0
1Д6 110 9,6 2,0
60 ПРЛ-4 АО-01М 105 9,5 2,0
61 МЗШ Martin Diesel
MD-URIV
72 9,7 1,0
Martin Diesel
8002.12
72 10,7 1,0
ZETOR 8002.1 72 5,5 1,0
62 УНО-80 Martin Diesel
URIV 8004.009
80 9,7 1,0
Martin Diesel
Z 8004
77 8,4 1,0
63 МРТ F3L-912 37 8,4 0,5
64 VMT-850 F8L41-3F 165 8,7 2,0
65 АДЕ ЯМЗ 7511.10 294 20,2 3,0
66 АС-1А ЗІС-150 120 10,1(*) 2,0
Д-245 58 6,8 1,5
ГАЗ-51 55 8,7(*) 3,5
Д 240 80 8,7 2,0
67 АГМу ЯАЗ М 204 110 9,5 3,0
ЯМЗ 236 132 9,0 3,0
ЗИЛ-130 85 8,2(*) 2,0
ЗИЛ-120 73 7,2(*) 2,0
Д-240 80 8,7 2,0
Д-144 45 4,0 1,0
68 ПМГ У1Д12В-300 220 24,4 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 22,8 4,0
69 РОМ,
РОМ-3У
1Д12В-300 220 21,8 4,0
70 БМ-700 У1 Д6 250
ТК-С4
165 14,8 4,5
ЯМЗ-238 М2-2 176 12,7 2,0
ЯМЗ-236 М2 132 9,0 3,0
71 МТЕ 1 Д 12 В 400 300 29,8 4,0
______________
(*) - Приведене значення в кілограмах для бензинових двигунів.
Додаток 2
до пункту 2.3 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Індивідуальні норми витрат паливно-мастильних матеріалів для машин, які пройшли капітальний ремонт
N
за/п
Найменуван-
ня машини
Марка дизеля Номінальна
потужність
двигуна Ne
(кВт)
Норма витрат
пального,
кг/мотогодину
Дизмасло,
% від
витрат
палива
1 2 3 4 5 6
1 РШП - 48-К 6СТА8.3 G2 184 9,9 2,0
KTA50GL 1250 125,0 2,5
2 ЕЛБ
ЕЛБР-1
СМД-31Э 180 12,7 2,0
Д-108 74 5,6 2,0
1Д6 110 10,0 2,0
У1-Д6-С4 128 13,2 2,0
3 ВПО-3000 ЯМЗ 238 М2-2 176 30,6 2,0
ЯМЗ-7511.10 294 18,4 3,0
4 ВПО-3-3000С 1Д12В300 220 24,5 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 34,1 4,0
ЯМЗ-7511.10 294 24,2 3,0
5 ВПО-отд. 1Д12 220 17,0 2,0
ЯМЗ-238М2-2 176 12,0 2,0
6 ЩОМ-МФ 1Д12В-300 220 18,0 2,0
7 ЩОМ-4,
ЩОМ-4М
1Д12В-300 220 20,6 4,0
8 RM-80 UHR BF12L513СЧ2 348 25,9Ч2 2,0
9 СЗ 160-4 ЯМЗ 7511.10 294 16,7 3,0
ТМЗ 8481.10 255 15,5 1,5
10 РСЗ
190-3-2-1
ЯМЗ-238М2-2 176 19,1 2,0
11 РСЗ
310-4-4-1
ЯМЗ 7511.10 294 15,5 3,0
12 ТЄУ-630 6ЧН2/21/23 630 39,1 4,5
13 ПТМ-630 6ЧН2/21/23 630 38,2 4,5
6ЧН2/21/227 770 41,5 4,5
14 ВПР-02М ЯМЗ-238Б-14 220 20,1 2,5
15 ВПР-1200 ЯМЗ-238Б-14 220 16,4 2,5
16 ВПРС-02 ЯМЗ-238Д-1 243 19,5 3,5
17 ВПРС-03 ЯМЗ-238Д-1 243 19,5 3,5
18 ДКМ-1 ЯМЗ-238Д-1 243 20,7 3,5
19 ВПРС-500 ЯМЗ-238М2-2 176 18,9 2,0
20 UNIMAT
08-475/4S
BF12L513C 348 25,9 2,0
21 UNIMAT
COMPACT
08-32/3S
BF12L513C 348 25,9 2,0
22 DUOMATIC
09-32 CSM
BF12L513C 348 25,9 2,0
23 DGS - 62N BF12L513C 348 23,2 2,0
24 ДСП, ДСП-С4 ЯМЗ-238Д-1 243 16,7 3,5
25 Р-2000 ЯМЗ-238М2-М 176 12,1 2,0
26 БУМ ЯМЗ-238М2-2 176 14,2 2,0
27 AFM-2000 BF8M-1015 440 50,4 3,5
28 SSP-110 SW BF8L513C 235 19,3 1,5
29 РБ ЯМЗ-238Д-1 243 17,0 3,5
ЯМЗ 238М2-2 176 16,3 2,0
30 МПБ ЯАЗ-М-206А 145 14,9 3,0
4МВ 125 125 14,2 2,0
ЯМЗ 204 А 118 11,6 2,0
31 ВНБ М 11 С - 330 246 22,9 2,0
ЕС - 9 190 16,2 3,0
32 КОМ-300 QST30G1 580 63,8 2,0
33 ПРБ СМД-31Э 180 10,0 2,0
34 УК-25/9-18 У1-Д6Ч2 110 13,7Ч2 2,0
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 18,1Ч2 2,0
СМД-31ЭЧ2 180 19,2Ч2 2,0
35 УК-25СП У1-Д6-С5Ч2 110 15,3Ч2 2,0
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 18,5Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 15,1Ч2 2,0
36 TL-70 BF6M13C 156 7,6 2,0
37 МПД У1-Д6Ч2 110 11,0Ч2 2,0
СМД-31ЭЧ2 180 17,9Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 14,7Ч2 2,0
38 МПД-2 ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 16,3Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 15,1Ч2 2,0
39 ПМ-2Д ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 16,3Ч2 2,0
40 АМВ СМД-60 220 17,6 3,0
ЯМЗ-238М2-2 176 15,2 2,0
41 АГД-1А ЯМЗ-238М2-2 176 13,3 2,0
42 ДГКу ЯМЗ-238М2-2 176 13,7 2,0
1Д 12В 300 220 20,4 4,0
У1Д6 250ТК 165 15,6 4,5
43 АГМс ЯАЗ М204 80 10,0 3,0
ЗИЛ 130 85 8,7(*) 2,0
44 МПТ-4 ЯМЗ-238Б-2 220 18,5 2,0
1Д6-250ТК 165 15,9 4,5
ЯМЗ-238М2-2 176 20,0 2,0
45 МПТ-6 ЯМЗ-238Б-2 220 18,5 2,0
46 АГВ У1 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
1 Д 12 250 20,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 13,3 2,0
47 АДМ У1 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
1 Д 12 250 20,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 13,3 2,0
48 АДМ-1.
АДМ-1.2
У1 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
1 Д 12 250 20,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 13,3 2,0
ЯМЗ-240 Б-1 220 16,4 2,5
49 АДМ-1.5
АДМ-1.5 Б
АДМ-1.3
ЯМЗ-238 Б-14 220 16,4 2,5
50 АДМ с У1 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
1 Д 12 250 20,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 13,3 2,0
ЯМЗ-238 Б-14 220 16,4 2,5
51 АДМ кп У1 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
1 Д 12 250 20,4 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 13,3 2,0
52 АДМ скм У1 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
ЯМЗ-238 Б-14 220 16,4 2,5
ЯМЗ-238 БМ 220 18,5 2,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 13,3 2,0
53 АМЕ 1 Д 12 250 20,4 4,0
ЯМЗ-238 Б-14 220 16,4 2,5
ЯМЗ-240 М2-2 265 20,4 4,0
54 ДМ, ДМС,
ДМС у
ЗИЛ-130 85 8,7(*) 2,0
ЯМЗ-236 М2 132 9,4 3,0
УРАЛ-375 180 13,3 2,0
55 КСМ-005 BF6M1015C 250 19,4 3,0
Cummins
NT855G6
310 23,8 3,0
56 ПРЗМ BF6M1015C 250 24,7 4,0
1Д12В-300 220 26,8 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 25,8 4,0
57 КРС-1 BF6M1015C 250 24,7 4,0
58 СМ-2 ЯМЗ-7511.10 294 15,5 3,0
ЯМЗ-240НМ2 368 27,0 4,0
У2Д12В-300 220 21,2 4,0
1Д-12В-300 220 26,7 4,0
59 ПРЛ А-41 88 7,4 2,0
1Д6 110 10,0 2,0
60 ПРЛ-4 АО-01М 105 10,0 2,0
61 МЗШ Martin Diesel
MD-URIV
72 10,2 1,0
Martin Diesel
8002.12
72 11,2 1,0
ZETOR 8002.1 72 5,8 1,0
62 УНО-80 Martin Diesel
URIV 8004.009
80 10,2 1,0
Martin Diesel
Z 8004
77 8,9 1,0
63 МРТ F3L-912 37 8,8 0,5
64 VMT-850 F8L41-3F 165 9,1 2,0
65 АДЕ ЯМЗ 7511.10 294 21,3 3,0
66 АС-1А ЗІС-150 120 10,6(*) 2,0
Д-245 58 7,1 1,5
ГАЗ-51 55 9,1(*) 3,5
Д 240 80 9,1 2,0
67 АГМу ЯАЗ М 204 110 10,0 3,0
ЯМЗ 236 132 9,4 3,0
ЗИЛ-130 85 8,6(*) 2,0
ЗИЛ-120 73 7,6(*) 2,0
Д-240 80 9,1 2,0
Д-144 45 4,2 1,0
68 ПМГ У1Д12В-300 220 25,6 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 24,0 4,0
69 РОМ,
РОМ-3У
1Д12В-300 220 22,9 4,0
70 БМ-700 У1 Д6 250
ТК-С4
165 15,6 4,5
ЯМЗ-238 М2-2 176 13,3 2,0
ЯМЗ-236 М2 132 9,4 3,0
71 МТЕ 1 Д 12 В 400 300 20,4 4,0
______________
(*) - Приведене значення в кілограмах для бензинових двигунів.
Додаток 3
до пункту 2.3 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Індивідуальні норми витрат паливно-мастильних матеріалів для машин з вичерпаними термінами служби
N
за/п
Найменуван-
ня машини
Марка дизеля Номінальна
потужність
двигуна Ne
(кВт)
Норма витрат
пального,
кг/мотогодину
Дизмасло,
% від
витрат
палива
1 2 3 4 5 6
1 РШП - 48-К 6СТА8.3 G2 184 11,0 2,0
KTA50GL 1250 140,0 2,5
2 ЕЛБ
ЕЛБР-1
СМД-31Э 180 14,3 2,0
Д-108 74 6,2 2,0
1Д6 110 11,1 2,0
У1-Д6-С4 128 14,8 2,0
3 ВПО-3000 ЯМЗ 238 М2-2 176 34,2 2,0
ЯМЗ-7511.10 294 20,6 3,0
4 ВПО-3-3000С 1Д12В300 220 27,4 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 38,1 4,0
5 ВПО-отд. ЯМЗ-7511.10 294 27,1 3,0
1Д12 220 19,0 2,0
ЯМЗ-238М2-2 176 13,4 2,0
6 ЩОМ-МФ 1Д12-В300 220 20,2 2,0
7 ЩОМ-4,
ЩОМ-4М
1Д12В-300 220 23,0 4,0
8 RM-80 UHR BF12L513CЧ2 348 25,9Ч2 2,0
9 СЗ 160-4 ЯМЗ 7511.10 294 18,7 3,0
ТМЗ 8481.10 255 17,4 1,5
10 РСЗ
190-3-2-1
ЯМЗ-238М2-2 176 21,4 2,0
11 РСЗ
310-4-4-1
ЯМЗ 7511.10 294 17,4 3,0
12 ТЄУ-630 6ЧН2/21/23 630 39,1 4,5
13 ПТМ-630 6ЧН2/21/23 630 38,2 4,5
6ЧН2/21/227 770 41,5 4,5
14 ВПР-02М ЯМЗ-238Б-14 220 22,5 2,5
15 ВПР-1200 ЯМЗ-238Б-14 220 18,4 2,5
16 ВПРС-02 ЯМЗ-238Д-1 243 21,8 3,5
17 ВПРС-03 ЯМЗ-238Д-1 243 21,8 3,5
18 ДКМ-1 ЯМЗ-238Д-1 243 20,7 3,5
19 ВПРС-500 ЯМЗ-238М2-2 176 21,2 2,0
20 UNIMAT
08-475/4S
BF12L513C 348 25,9 2,0
21 UNIMAT
COMPACT
08-32/3S
BF12L513C 348 25,9 2,0
22 DUOMATIC
09-32 CSM
BF12L513C 348 25,9 2,0
23 DGS - 62N BF12L513C 348 23,2 2,0
24 ДСП, ДСП-С4 ЯМЗ-238Д-1 243 18,7 3,5
25 Р-2000 ЯМЗ-238М2-М 176 13,5 2,0
26 БУМ ЯМЗ-238М2-2 176 15,9 2,0
27 AFM-2000 BF8M-1015 440 50,4 3,5
28 SSP-110 SW BF8L513C 235 19,3 1,5
29 РБ ЯМЗ-238Д-1 243 19,0 3,5
ЯМЗ 238М2-2 176 18,3 2,0
30 МПБ ЯАЗ-М-206А 145 16,6 3,0
4МВ 125 125 14,2 1,0
ЯМЗ 204 А 118 13,0 2,0
31 ВНБ М 11 С - 330 246 22,9 2,0
ЕС - 9 190 16,2 3,0
32 КОМ-300 QST30G1 580 63,8 2,0
33 ПРБ СМД-31Э 180 11,3 2,0
34 УК-25/9-18 У1-Д6Ч2 110 15,3Ч2 2,0
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 20,3Ч2 2,0
СМД-31ЭЧ2 180 21,5Ч2 2,0
35 УК-25СП У1-Д6-С5Ч2 135 17,0Ч2 2,0
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 20,7Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 16,9Ч2 2,0
36 TL-70 BF6M13C 156 8,5 2,0
37 МПД У1-Д6Ч2 110 12,4Ч2 2,0
СМД-31ЭЧ2 180 20,0Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 14,7Ч2 2,0
38 МПД-2 ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 16,3Ч2 2,0
У1-Д6-С5Ч2 135 15,1Ч2 2,0
39 ПМ-2Д ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 16,3Ч2 2,0
40 АМВ СМД-60 220 19,7 3,0
ЯМЗ-238М2-2 176 17,0 2,0
41 АГД-1А ЯМЗ-238М2-2 176 14,9 2,0
42 ДГКу ЯМЗ-238М2-2 176 15,3 2,0
1Д 12В 300 220 22,8 4,0
У1Д6 250ТК 165 17,4 4,5
43 АГМс ЯАЗ М204 80 11,2 3,0
ЗИЛ 130 85 9,7(*) 2,0
44 МПТ - 4 ЯМЗ-238Б-2 220 18,5 2,0
1Д6-250ТК 165 17,7 4,5
ЯМЗ-238М2-2 176 22,5 2,0
45 МПТ - 6 ЯМЗ-238Б-2 220 18,5 2,0
46 АГВ У1 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
1 Д 12 250 22,8 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 14,9 2,0
47 АДМ У1 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
1 Д 12 250 22,8 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 14,9 2,0
48 АДМ-1.
АДМ-1.2
У1 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
1 Д 12 250 22,8 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 14,9 2,0
ЯМЗ-240 Б-1 220 18,4 2,5
49 АДМ-1.3
АДМ-1.5
АДМ-1.5 Б
ЯМЗ-238 Б-14 220 18,4 2,5
50 АДМ с У1 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
1 Д 12 250 22,8 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 14,9 2,0
ЯМЗ-238 Б-14 220 18,4 2,5
51 АДМ кп У1 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
1 Д 12 250 22,8 4,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 14,9 2,0
52 АДМ скм У1 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
У2 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
ЯМЗ-238 Б-14 220 18,4 2,5
ЯМЗ-238 БМ 220 20,7 2,0
ЯМЗ-238 М2-2 176 14,9 2,0
53 АМЕ 1 Д 12 250 22,8 4,0
ЯМЗ-238 Б-14 220 18,4 2,5
ЯМЗ-240 М2-2 265 22,8 4,0
54 ДМ, ДМС,
ДМС у
ЗИЛ-130 85 9,7(*) 2,0
ЯМЗ-236 М2 132 9,4 3,0
УРАЛ-375 180 14,9 2,0
55 КСМ-005 BF6M1015C 250 19,4 3,0
Cummins
NT855G6
310 23,8 3,0
56 ПРЗМ BF6M1015C 250 27,6 4,0
1Д12В-300 220 30,0 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 29,0 4,0
57 КРС-1 BF6M1015C 250 27,6 4,0
58 СМ-2 ЯМЗ-7511.10 294 15,5 3,0
ЯМЗ-240НМ2 368 30,2 4,0
У2Д12В-300 220 23,7 4,0
1Д-12В-300 220 29,8 4,0
59 ПРЛ А-41 88 8,2 2,0
1Д6 110 11,3 2,0
60 ПРЛ-4 АО-01М 105 11,1 2,0
61 МЗШ Martin Diesel
MD-URIV
72 11,7 1,0
Martin Diesel
8002.12
72 12,6 1,0
ZETOR 8002.1 72 6,5 1,0
62 УНО-80 Martin Diesel
URIV 8004.009
80 11,4 1,0
Martin Diesel
Z 8004
77 10,0 1,0
63 МРТ F3L-912 37 9,9 0,5
64 VMT-850 F8L41-3F 165 10,2 2,0
65 АДЕ ЯМЗ 7511.10 294 23,8 3,0
66 АС-1А ЗІС-150 120 11,9(*) 2,0
Д-245 58 8,0 1,5
ГАЗ-51 55 10,2(*) 3,5
Д 240 80 10,2 2,0
67 АГМу ЯАЗ М 204 110 11,1 3,0
ЯМЗ 236 132 9,4 3,0
ЗИЛ-130 85 9,7(*) 2,0
ЗИЛ-120 73 8,5(*) 2,0
Д-240 80 10,2 2,0
Д-144 45 4,7 1,0
68 ПМГ У1Д12В-300 220 28,7 4,0
ЯМЗ-240НМ2 368 26,8 4,0
69 РОМ,
РОМ-3У
1Д12В-300 220 25,6 4,0
70 БМ-700 У1 Д6 250
ТК-С4
165 17,4 4,5
ЯМЗ-238 М2-2 176 14,9 2,0
ЯМЗ-236 М2 132 9,4 3,0
71 МТЕ 1 Д 12 В 400 300 22,8 4,0
______________
(*) - Приведене значення в кілограмах для бензинових двигунів.
Додаток 4
до пункту 2.4 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Індивідуальні норми витрат мастильних матеріалів для машин, залежно від строку їхньої експлуатації
N
за/п
Найменуван-
ня машини
Марка дизеля Номінальна
потужність
двигуна Ne
(кВт)
Дизмасло,
% від витрат палива
при експлу-
атації до
3-х років
при експлу-
атації
більше
8-ми років
1 2 3 4 5 6
1 РШП - 48-К 6СТА8.3 G2 184 1,0 2,4
KTA50GL 1250 1,3 3,0
2 ЕЛБ
ЕЛБР-1
СМД-31Э 180 1,0 2,4
Д-108 74 1,0 2,4
1Д6 110 1,0 2,4
У1-Д6-С4 128 1,0 2,4
3 ВПО-3000 ЯМЗ 238 М2-2 176 1,0 2,4
ЯМЗ-7511.10 294 1,5 3,6
4 ВПО-3-3000С 1Д12В300 220 2,0 4,8
ЯМЗ-240НМ2 368 2,0 4,8
ЯМЗ-7511.10 294 1,5 3,6
5 ВПО-отд. 1Д12 220 1,0 2,4
ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
6 ЩОМ-МФ 1Д12В-300 220 1,0 2,4
7 ЩОМ-4,
ЩОМ-4М
1Д12В-300 220 2,0 4,8
8 RM-80 UHR BF12L513CЧ2 348 1,0Ч2 2,4
9 СЗ 160-4 ЯМЗ 7511.10 294 1,5 3,6
ТМЗ 8481.10 255 0,7 1,8
10 РСЗ
190-3-2-1
ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
11 РСЗ
310-4-4-1
ЯМЗ 7511.10 294 1,5 3,6
12 ТЄУ-630 6ЧН2/21/23 630 2,2 5,4
13 ПТМ-630 6ЧН2/21/23 630 2,2 5,4
6ЧН2/21/227 770 2,2 5,4
14 ВПР-02М ЯМЗ-238Б-14 220 1,3 3,0
15 ВПР-1200 ЯМЗ-238Б-14 220 1,3 3,0
16 ВПРС-02 ЯМЗ-238Д-1 243 1,7 4,2
17 ВПРС-03 ЯМЗ-238Д-1 243 1,7 4,2
18 ДКМ-1 ЯМЗ-238Д-1 243 4,2
19 ВПРС-500 ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
20 UNIMAT
08-475/4S
BF12L513C 348 1,0 2,4
21 UNIMAT
COMPACT
08-32/3S
BF12L513C 235 1,0 2,4
22 DUOMATIC
09-32 CSM
BF12L513C 348 1,0 2,4
23 DGS - 62N BF12L513C 348 1,0 2,4
24 ДСП, ДСП-С4 ЯМЗ-238Д-1 243 1,7 4,2
25 P-2000 ЯМЗ-238М2-М 176 1,0 2,4
26 БУМ ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
27 AFM-2000 BF8M-1015 440 1,7 4,2
28 SSP-110 SW BF8L513C 235 0,7 1,8
29 РБ ЯМЗ-238Д-1 243 1,7 4,2
ЯМЗ 238М2-2 176 1,0 2,4
30 МПБ ЯАЗ-М-206А 145 1,5 3,6
4MB 125 125 1,0 2,4
ЯМЗ 204 А 118 1,0 2,4
31 ВНБ М 11 С - 330 246 1,0 2,4
ЕС - 9 190 1,5 3,6
32 КОМ-300 QST30G1 580 1,0 2,4
33 ПРБ СМД-31Э 180 1,0 2,4
34 УК-25/9-18 У1-Д6Ч2 110 1,0 2,4
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 1,0 2,4
СМД-31ЭЧ2 180 1,0 2,4
35 УК-25СП У1-Д6-С5Ч2 135 1,0 2,4
ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 1,0 2,4
У1-Д6-С5Ч2 135 1,0 2,4
36 TL-70 BF6M13C 156 1,0 2,4
37 МПД У1-Д6Ч2 110 1,0Ч2 2,4
СМД-31ЭЧ2 180 1,0Ч2 2,4
У1-Д6-С5Ч2 135 1,0Ч2 2,4
38 МПД-2 ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 1,0Ч2 2,4
У1-Д6-С5Ч2 135 1,0Ч2 2,4
39 ПМ-2Д ЯМЗ-238М2-2Ч2 176 1,0Ч2 2,4
40 АМВ СМД-60 220 1,5 3,6
ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
41 АГД-1А ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
42 ДГКу ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
1Д 12В 300 220 2,0 4,8
У1Д6 250ТК 165 2,3 5,4
43 АГМс ЯАЗ М204 80 1,5 3,6
ЗИЛ 130 85 1,0 2,4
44 МПТ-4 ЯМЗ-238Б-2 220 1,0 2,4
1Д6-250ТК 165 2,2 5,4
ЯМЗ-238М2-2 176 1,0 2,4
45 МПТ - 6 ЯМЗ-238Б-2 220 1,0 2,4
46 АГВ У1 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
У2 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
1 Д 12 250 2,0 4,8
ЯМЗ-238 М2-2 176 1,0 2,4
47 АДМ У1 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
У2 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
1 Д 12 250 2,0 4,8
ЯМЗ-238 М2-2 176 1,0 2,4
48 АДМ-1.
АДМ-1.2
У1 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
У2 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
1 Д 12 250 2,0 4,8
ЯМЗ-238 М2-2 176 1,0 2,4
ЯМЗ-240 Б-1 220 1,3 3,0
49 АДМ-1.3
АДМ-1.5
АДМ-1.5 Б
ЯМЗ-238 Б-14 220 1,3 3,0
50 АДМ с У1 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
У2 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
1 Д 12 250 2,0 4,8
ЯМЗ-238 М2-2 176 1,0 2,4
ЯМЗ-238 Б-14 220 1,3 3,0
51 АДМ кп У1 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
У2 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
1 Д 12 250 2,0 4,8
ЯМЗ-238 М2-2 176 1,0 2,4
52 АДМ скм У1 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
У2 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
ЯМЗ-238 Б-14 220 1,3 3,0
ЯМЗ-238 БМ 220 1,0 2,4
ЯМЗ-238 М2-2 176 1,0 2,4
53 АМЕ 1 Д 12 В 250 2,0 4,8
ЯМЗ-238 Б-14 220 1,3 3,0
ЯМЗ-240 М2-2 265 2,0 4,8
54 ДМ, ДМС,
ДМС у
ЗИЛ-130 85 1,0 2,4
ЯМЗ-236 М2 132 1,5 3,6
УРАЛ-375 180 1,0 2,4
55 КСМ-005 BF6M1015C 250 2,0 4,8
Cummins
NT855G6
310 2,0 4,8
56 ПРЗМ BF6M1015C 250 2,0 4,8
1Д12В-300 220 2,0 4,8
ЯМЗ-240НМ2 368 2,0 4,8
57 КРС-1 BF6M1015C 250 2,0 4,8
58 СМ-2 ЯМЗ-7511.10 294 1,5 3,6
ЯМЗ-240НМ2 368 2,0 4,8
У2Д12В-300 220 2,0 4,8
1Д-12В-300 220 2,0 4,8
59 ПРЛ А-41 88 1,0 2,4
1Д6 110 1,0 2,4
60 ПРЛ-4 АО-01М 105 1,0 2,4
61 МЗШ Martin Diesel
MD-URIV
72 0,5 1,2
Martin Diesel
8002.12
72 0,5 1,2
ZETOR 8002.1 72 0,5 1,2
62 УНО-80 Martin Diesel
URIV 8004.009
80 0,5 1,2
Martin Diesel
Z 8004
77 0,5 1,2
63 МРТ F3L-912 37 0,2 0,6
64 VMT-850 F8L41-3F 165 1,0 2,4
65 АДЕ ЯМЗ 7511.10 294 1,5 3,6
66 АС-1А ЗІС-150 120 1,0 2,4
Д-245 58 0,7 1,8
ГАЗ-51 55 1,7 4,2
Д 240 80 1,0 2,4
67 АГМу ЯАЗ М 204 110 1,5 3,6
ЯМЗ 236 132 1,5 3,6
ЗИЛ-130 85 1,0 2,4
ЗИЛ-120 73 1,0 2,4
Д-240 80 1,0 2,4
Д-144 45 0,5 1,2
68 ПМГ У1Д12В-300 220 2,0 4,8
ЯМЗ-240НМ2 368 2,0 4,8
69 РОМ,
РОМ-3У
1Д12В-300 220 2,0 4,8
70 БМ-700 У1 Д6 250
ТК-С4
165 2,3 5,4
ЯМЗ-238 М2-2 176 1,0 2,4
ЯМЗ-236 М2 132 1,5 3,6
71 МТЕ 1 Д 12 В 400 300 2,0 4,8

................
Перейти до повного тексту