- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження норм витрат паливно-мастильних матеріалів для спеціального рухомого складу
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.97
N 786 "Про порядок нормування питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів у суспільному виробництві" та Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.98
N 457, з метою ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Норми витрат паливно-мастильних матеріалів для спеціального рухомого складу залізничного транспорту (далі - Норми), що додаються.
2. Генеральному директорові Державної адміністрації залізничного транспорту України Мельничуку В.О. забезпечити застосування Норм на підприємствах, які входять до сфери управління Державної адміністрації залізничного транспорту України.
3. Графи 1-7, 9, 11, 18-19, 23 таблиці 3 до пункту 4.2 Інструкції з нормування витрат масел та мастил на роботу рухомого складу, машин та механізмів залізничного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 312, та норми витрат палива, зазначені в пунктах 4.1-4.4, 4.8 Інструкції з нормування витрат палива на роботу механізмів та машин залізничного транспорту, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 313, виключити.
4. Цей наказ набирає чинності з 01.06.2008.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Бадагова В.Ф.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
03.03.2008 N 244
НОРМИ ВИТРАТ
паливно-мастильних матеріалів для спеціального рухомого складу
1 Загальні положення
1.1 Ці Норми витрат паливно-мастильних матеріалів (далі - Норми) використовуються для обліку витрат паливно-мастильних матеріалів при роботі спеціального рухомого складу залізничного транспорту (далі - машин).
1.2 Норми є обов'язковими до виконання всіма підприємствами, які входять до сфери управління Державної адміністрації залізничного транспорту України та експлуатують машини для ремонту й обслуговування залізничної колії.
1.3 Норми розроблені відповідно до нормативних документів:
Типові норми витрат пального і змащувальних матеріалів для експлуатації техніки в будівництві (ДБН В.2.8-12-2000), затверджені наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 12.01.2000 N 9;
Інструкція з нормування витрат масел та мастил на роботу рухомого складу, машин та механізмів залізничного транспорту, затверджена наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 312;
Інструкція з нормування витрат палива на роботу механізмів та машин залізничного транспорту, затверджена наказом Міністерства транспорту України від 04.08.98 N 313.
1.4 Терміни, що застосовані в Нормах, мають такі значення:
години напрацювання - час, протягом якого працював двигун машини за робочу зміну і визначається лічильником мотогодин, що встановлений на двигуні;
змінний робочий час машини - час, за який машина виконала роботу безпосередньо за своїм призначенням протягом робочої зміни;
інтегральний нормативний коефіцієнт - враховує середні умови роботи машини протягом робочої зміни;
індивідуальні норми витрат - норми витрат, що визначаються на основі паспортних даних різних двигунів, встановлених на конкретних марках машин та з урахуванням експлуатаційних особливостей і технічного стану машин;
машино-година - одна година змінного робочого часу машини;
мотогодина - одна година роботи двигуна в робочу зміну;
номінальна потужність двигуна - потужність, за паспортними даними встановлена підприємством - виробником двигуна;
нормативні витрати пального - планова міра споживання палива на одну годину роботи двигуна машини при виконанні робіт протягом робочої зміни;
питома витрата палива - приймають за даними Інструкції з експлуатації двигуна підприємства-виробника;
робоча зміна - час, що враховує підготовку машини, виїзд, виконання робіт і повернення її на визначене місце стоянки.
1.5 Основними вихідними даними для визначення норм питомих витрат паливно-мастильних матеріалів (далі - ПММ) є:
- первинна технологічна документація (технологічні регламенти та інструкції);
- паспортні дані технологічного та енергетичного обладнання;
- міжгалузеві, галузеві та регіональні норми витрат;
- нормативні показники, що характеризують найбільш раціональні та енергетично ефективні умови виробництва (коефіцієнт використання потужності, показники витрат енергоносіїв та витрат енергії під час передачі та перетворення, санітарні норми, теплові характеристики приміщень тощо).
1.6 Технічно обґрунтовані індивідуальні норми витрат ПММ, встановлені комбінованим методом, який поєднує у собі розрахунково-аналітичний та статистичний методи визначення норм питомих витрат.
1.7 До складу норм витрат пального на роботу машин не включаються витрати пального, викликані відхиленням від прийнятої технології виконання робіт, режимів роботи, недотриманням вимог до якості пального, що поставляється, та іншими нераціональними витратами.
1.8 Втрати пального при зберіганні і транспортуванні нафтопродуктів і на ремонтно-господарські потреби, не пов'язані безпосередньо зі здійсненням технологічного процесу, до складу цих норм не включені і нормуються окремо.
1.9 Норми витрат пального на роботу устаткування (генераторів, компресорів, насосів та ін.) спеціалізованих транспортних засобів (майстерень для діагностування, технічного обслуговування, ремонту та ін.), що працюють від двигуна внутрішнього згорання, приймають у розмірі 0,04 кг на кожний кВт номінальної потужності двигуна на одну годину роботи устаткування.
1.10 За наявності декількох підвищувальних (знижувальних) надбавок норма витрат пального встановлюється із урахуванням суми або різниці цих надбавок.
1.11 Нормативні витрати пального розраховуються в кг/мотогодин.
Для перерахунків витрат дизельного палива в л/мотогодин. витрати в кг/мотогодин. перемножують на коефіцієнт 0,85 (середній показник при температурі плюс 20 град. C).
1.12. Норми витрат пального - це нормовані витрати пального машиною конкретної марки на роботу протягом однієї години (мотогодин.) для середніх експлуатаційних і кліматичних умов експлуатації машини при плюсових температурах навколишнього середовища.
1.13. Норми витрат пального розроблені, виходячи з нормативів, закладених заводом-виготовлювачем з урахуванням:
типу, марки машини;
режиму роботи двигуна;
умов експлуатації;
баласту та особливостей навколишнього середовища;
особливостей експлуатації при мінусових температурах в умовах України.
1.14. Вихідною інформацією для визначення норм витрат пального і розрахунку потреби в ньому служать:
- дані експлуатаційних документів на машини та їх силові установки;
- нормативні показники, які характеризують найбільш раціональні і ефективні умови роботи машин (час внутрішньо змінного використання, коефіцієнт використання потужності двигуна, питома витрата пального при номінальній потужності двигуна, природно-кліматичні умови, нормативи витрат пального та ін.);
- результати спеціальних випробувань (хронометраж, фотографія робочого дня);
- звітні дані про планові і фактичні витрати пального (окремо бензину і дизельного пального) за минулі роки (за марками і видами машин, за видами робіт в цілому по підрозділу).
1.15 Норми питомих витрат палива є індивідуальними і встановлюються окремо для кожного типу машин. Вони є також технологічними, бо враховують витрати палива на основні та допоміжні технологічні процеси виконання роботи.
1.16 Норми витрат розроблені для роботи машин при плюсових температурах без врахування витрат пального на технічне обслуговування, ремонт, зберігання машин і внутрішньогосподарські потреби.
1.17 Дані щодо індивідуальних норм витрат палива залежно від номінальної потужності двигуна Ne (кВт) та питомих витрат палива (г/кВт*год.) і дизельного мастила, що розраховується у встановлених відсотках від витрат дизельного пального, наведені у додатку 1 до цих Норм.
1.18 Облік використання двигуна за часом здійснюється на кожній машині за порядком, встановленим керівником підрозділу, якому належить машина.
2 Урахування додаткових факторів
2.1 Норми витрати паливно-мастильних матеріалів для машин, що зазначені у цьому нормативному документі, визначені для найбільш ймовірних середньоексплуатаційних умов.
2.2 Вплив додаткових факторів, які визначають відміну реальних умов експлуатації від найбільш ймовірних, враховується за допомогою сумарної поправки К у відсотках, яка дорівнює сумі декількох поправок, що мають бути застосовані до конкретних умов експлуатації.
2.3 Норми витрат пального збільшуються при:
- експлуатації машин, які пройшли капітальний ремонт - до 5% (додаток 2);
- експлуатації машин з вичерпаними термінами служби - до 5% (додаток 3).
2.4 Норми витрат масел і мастильних матеріалів знижуються для машин, що знаходяться в експлуатації до трьох років, на 50% та підвищуються для машин, що знаходяться в експлуатації більше восьми років, на 20% (додаток 4).
2.5 При значному відхиленні зимових температур від багаторічних середніх для даної місцевості, а також при виконанні робіт у різних областях величина поправки може уточнюватися наказом по відповідному підрозділу.
2.6 Норми витрат паливно-мастильних матеріалів при роботі машин у гірських місцевостях для висот над рівнем моря 500-1500 м підвищуються на 5% (додаток 5).
2.7 При обкатці нових або капітально відремонтованих машин поправка складає 5%. Тривалість застосування поправки на обкатування установлюють відповідно до документації заводів-виробників.
2.8 Залежно від терміну експлуатації або від напрацювання нових чи капітально відремонтованих машин, яке обчислюється в частках встановленого ресурсу, гранична величина поправки визначається таким чином:
Напрацювання машин чи механізмів у відсотках до чергового капітального ремонту |
Менше, ніж 30% |
Від 30 до 60% |
Від 60 до 80% |
Більше, ніж 80% |
2.9 Наведені вище величини поправок є граничними. Розрахунки по цих поправках наведені у додатках 6, 7, 8.
2.10 При роботі в зимових умовах при сталій середньодобовій температурі повітря нижче 0 град. C гранична величина поправки та умови її застосування наведені нижче:
Області України, на які поширюється дія поправок |
Строк дії протягом року, місяці |
Величина поправки, % |
Автономна Республіка Крим та області: Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Закарпатська, Кіровоградська, Луганська, Миколаївська, Одеська Херсонська |
3 |
5 |
Вінницька, Волинська, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Львівська, Полтавська, Рівненська, Сумська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька, Чернігівська |
4 |
2.11 За наявності декількох підвищувальних (знижувальних) надбавок норми витрат пального встановлюються із урахуванням суми або різниці цих надбавок.
Начальник ДП "Науково-конструкторське технологічне бюро колійного господарства Укрзалізниці" | В.Говоруха |
Додаток 1
до пункту 1.17 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Розрахункові норми витрат паливно-мастильних матеріалів для машин
N за/п |
Найменува- ння машини |
Марка дизеля |
Номінальна потужність двигуна Ne (кВт) |
Норма витрат пального, кг/мотогодину |
Дизмасло, % від витрат палива |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
РШП - 48-К |
6СТА8.3 G2 |
184 |
9,4 |
2,0 |
KTA50GL |
1250 |
119,0 |
2,5 |
2 |
ЕЛБ ЕЛБР-1 |
СМД-31Э |
180 |
12,1 |
2,0 |
Д-108 |
74 |
5,3 |
2,0 |
1Д6 |
110 |
9,5 |
2,0 |
У1-Д6-С4 |
128 |
12,6 |
2,0 |
3 |
ВПО-3000 |
ЯМЗ 238 М2-2 |
176 |
29,1 |
2,0 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
17,5 |
3,0 |
4 |
ВПО-3-3000С |
1Д12В300 |
220 |
23,3 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
32,4 |
4,0 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
23,1 |
3,0 |
5 |
ВПО-отд. |
1Д12 |
220 |
16,2 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
11,4 |
2,0 |
6 |
ЩОМ-МФ |
1Д12В-300 |
220 |
17,1 |
2,0 |
7 |
ЩОМ-4, ЩОМ-4М |
1Д12В-300 |
220 |
19,6 |
4,0 |
8 |
RM-80 UHR |
BF12L513CЧ2 |
348 |
24,7Ч2 |
2,0 |
9 |
СЗ 160-4 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
15,9 |
3,0 |
ТМЗ 8481.10 |
255 |
14,8 |
1,5 |
10 |
РСЗ 190-3-2-1 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
18,2 |
2,0 |
11 |
РСЗ 310-4-4-1 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
14,8 |
3,0 |
12 |
ТЄУ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
37,2 |
4,5 |
13 |
ПТМ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
38,2 |
4,5 |
6ЧН2/21/227 |
770 |
41,5 |
4,5 |
14 |
ВПР-02М |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
19,1 |
2,5 |
15 |
ВПР-1200 |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
15,6 |
2,5 |
16 |
ВПРС-02 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
18,5 |
3,5 |
17 |
ВПРС-03 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
18,5 |
3,5 |
18 |
ДКМ-1 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
19,7 |
3,5 |
19 |
ВПРС-500 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
18,0 |
2,0 |
20 |
UNIMAT 08-475/4S |
BF12L513C |
348 |
24,7 |
2,0 |
21 |
UNIMAT COMPACT 08-32/3S |
BF12L513C |
348 |
24,7 |
2,0 |
22 |
DUOMATIC 09-32 CSM |
BF12L513C |
348 |
24,7 |
2,0 |
23 |
DGS - 62N |
BF12L513C |
348 |
22,1 |
2,0 |
24 |
ДСП, ДСП-С4 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
15,9 |
3,5 |
25 |
Р-2000 |
ЯМЗ-238М2-М |
176 |
11,5 |
2,0 |
26 |
БУМ |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
13,5 |
2,0 |
27 |
AFM-2000 |
BF8M-1015 |
440 |
48,0 |
3,5 |
28 |
SSP-110 SW |
BF8L513C |
235 |
18,4 |
1,5 |
29 |
РБ |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
16,2 |
3,5 |
ЯМЗ 238М2-2 |
176 |
15,5 |
2,0 |
30 |
МПБ |
ЯАЗ-М-206А |
145 |
14,1 |
3,0 |
4МВ 125 |
125 |
13,5 |
2,0 |
ЯМЗ 204 А |
118 |
11,1 |
2,0 |
31 |
ВНБ |
М 11 С - 330 |
246 |
21,9 |
2,0 |
ЕС - 9 |
190 |
15,4 |
3,0 |
32 |
КОМ-300 |
QST30G1 |
580 |
60,7 |
2,0 |
33 |
ПРБ |
СМД-31Э |
180 |
9,6 |
2,0 |
34 |
УК-25/9-18 |
У1-Д6Ч2 |
110 |
13,0Ч2 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
17,2Ч2 |
2,0 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
18,3Ч2 |
2,0 |
35 |
УК-25СП |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
14,5Ч2 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
17,6Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
14,4Ч2 |
2,0 |
36 |
TL-70 |
BF6M1013C |
156 |
7,2 |
2,0 |
37 |
МПД |
У1-Д6Ч2 |
110 |
10,5Ч2 |
2,0 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
17,0Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
14,0Ч2 |
2,0 |
38 |
МПД-2 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
15,5Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
14,4Ч2 |
2,0 |
39 |
ПМ-2Д |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
15,5Ч2 |
2,0 |
40 |
АМВ |
СМД-60 |
220 |
16,7 |
3,0 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
14,5 |
2,0 |
41 |
АГД-1А |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
42 |
ДГКу |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
13,0 |
2,0 |
1Д 12В 300 |
220 |
19,4 |
4,0 |
У1Д6 250ТК |
165 |
14,8 |
4,5 |
43 |
АГМс |
ЯАЗ М204 |
80 |
9,5 |
3,0 |
ЗИЛ 130 |
85 |
8,2(*) |
2,0 |
44 |
МПТ-4 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
17,6 |
2,0 |
1Д6-250ТК |
165 |
15,1 |
4,5 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
19,1 |
2,0 |
45 |
МПТ-6 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
17,6 |
2,0 |
46 |
АГВ |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
1 Д 12 |
220 |
19,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
47 |
АДМ |
У1Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
У2Д6250ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
1 Д 12 |
220 |
19,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
48 |
АДМ-1. АДМ-1.2 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
1 Д 12 |
220 |
19,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
ЯМЗ-240 Б-14 |
220 |
15,6 |
2,5 |
49 |
АДМ-1.3 АДМ-1.5, АДМ-1.5 Б |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
15,6 |
2,5 |
50 |
АДМ с |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
1 Д 12 |
220 |
19,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
15,6 |
2,5 |
51 |
АДМ кп |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
1 Д 12 |
220 |
19,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
52 |
АДМ скм |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
15,6 |
2,5 |
ЯМЗ-238 БМ |
220 |
17,6 |
2,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
53 |
АМЕ |
1 Д 12 |
220 |
19,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
15,6 |
2,5 |
ЯМЗ-240 М2 |
265 |
19,4 |
4,0 |
54 |
ДМ, ДМС, ДМСу |
ЗИЛ-130 |
85 |
8,2(*) |
2,0 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
9,0 |
3,0 |
УРАЛ-375 |
180 |
12,7 |
2,0 |
55 |
КСМ-005 |
BF6M1015C |
250 |
18,5 |
3,0 |
Cummins NT855G6 |
310 |
22,7 |
3,0 |
56 |
ПРЗМ |
BF6M1015C |
250 |
23,5 |
4,0 |
1Д12В-300 |
220 |
25,5 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
24,6 |
4,0 |
57 |
КРС-1 |
BF6M1015C |
250 |
23,5 |
4,0 |
58 |
СМ-2 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
14,8 |
3,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
25,7 |
4,0 |
У2Д12В-300 |
220 |
20,2 |
4,0 |
1Д-12В-300 |
220 |
25,4 |
4,0 |
59 |
ПРЛ |
А-41 |
88 |
7,0 |
2,0 |
1Д6 |
110 |
9,6 |
2,0 |
60 |
ПРЛ-4 |
АО-01М |
105 |
9,5 |
2,0 |
61 |
МЗШ |
Martin Diesel MD-URIV |
72 |
9,7 |
1,0 |
Martin Diesel 8002.12 |
72 |
10,7 |
1,0 |
ZETOR 8002.1 |
72 |
5,5 |
1,0 |
62 |
УНО-80 |
Martin Diesel URIV 8004.009 |
80 |
9,7 |
1,0 |
Martin Diesel Z 8004 |
77 |
8,4 |
1,0 |
63 |
МРТ |
F3L-912 |
37 |
8,4 |
0,5 |
64 |
VMT-850 |
F8L41-3F |
165 |
8,7 |
2,0 |
65 |
АДЕ |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
20,2 |
3,0 |
66 |
АС-1А |
ЗІС-150 |
120 |
10,1(*) |
2,0 |
Д-245 |
58 |
6,8 |
1,5 |
ГАЗ-51 |
55 |
8,7(*) |
3,5 |
Д 240 |
80 |
8,7 |
2,0 |
67 |
АГМу |
ЯАЗ М 204 |
110 |
9,5 |
3,0 |
ЯМЗ 236 |
132 |
9,0 |
3,0 |
ЗИЛ-130 |
85 |
8,2(*) |
2,0 |
ЗИЛ-120 |
73 |
7,2(*) |
2,0 |
Д-240 |
80 |
8,7 |
2,0 |
Д-144 |
45 |
4,0 |
1,0 |
68 |
ПМГ |
У1Д12В-300 |
220 |
24,4 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
22,8 |
4,0 |
69 |
РОМ, РОМ-3У |
1Д12В-300 |
220 |
21,8 |
4,0 |
70 |
БМ-700 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
14,8 |
4,5 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
12,7 |
2,0 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
9,0 |
3,0 |
71 |
МТЕ |
1 Д 12 В 400 |
300 |
29,8 |
4,0 |
______________
(*) - Приведене значення в кілограмах для бензинових двигунів.
Додаток 2
до пункту 2.3 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Індивідуальні норми витрат паливно-мастильних матеріалів для машин, які пройшли капітальний ремонт
N за/п |
Найменуван- ня машини |
Марка дизеля |
Номінальна потужність двигуна Ne (кВт) |
Норма витрат пального, кг/мотогодину |
Дизмасло, % від витрат палива |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
РШП - 48-К |
6СТА8.3 G2 |
184 |
9,9 |
2,0 |
KTA50GL |
1250 |
125,0 |
2,5 |
2 |
ЕЛБ ЕЛБР-1 |
СМД-31Э |
180 |
12,7 |
2,0 |
Д-108 |
74 |
5,6 |
2,0 |
1Д6 |
110 |
10,0 |
2,0 |
У1-Д6-С4 |
128 |
13,2 |
2,0 |
3 |
ВПО-3000 |
ЯМЗ 238 М2-2 |
176 |
30,6 |
2,0 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
18,4 |
3,0 |
4 |
ВПО-3-3000С |
1Д12В300 |
220 |
24,5 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
34,1 |
4,0 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
24,2 |
3,0 |
5 |
ВПО-отд. |
1Д12 |
220 |
17,0 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
12,0 |
2,0 |
6 |
ЩОМ-МФ |
1Д12В-300 |
220 |
18,0 |
2,0 |
7 |
ЩОМ-4, ЩОМ-4М |
1Д12В-300 |
220 |
20,6 |
4,0 |
8 |
RM-80 UHR |
BF12L513СЧ2 |
348 |
25,9Ч2 |
2,0 |
9 |
СЗ 160-4 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
16,7 |
3,0 |
|
|
ТМЗ 8481.10 |
255 |
15,5 |
1,5 |
10 |
РСЗ 190-3-2-1 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
19,1 |
2,0 |
11 |
РСЗ 310-4-4-1 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
15,5 |
3,0 |
12 |
ТЄУ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
39,1 |
4,5 |
13 |
ПТМ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
38,2 |
4,5 |
6ЧН2/21/227 |
770 |
41,5 |
4,5 |
14 |
ВПР-02М |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
20,1 |
2,5 |
15 |
ВПР-1200 |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
16,4 |
2,5 |
16 |
ВПРС-02 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
19,5 |
3,5 |
17 |
ВПРС-03 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
19,5 |
3,5 |
18 |
ДКМ-1 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
20,7 |
3,5 |
19 |
ВПРС-500 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
18,9 |
2,0 |
20 |
UNIMAT 08-475/4S |
BF12L513C |
348 |
25,9 |
2,0 |
21 |
UNIMAT COMPACT 08-32/3S |
BF12L513C |
348 |
25,9 |
2,0 |
22 |
DUOMATIC 09-32 CSM |
BF12L513C |
348 |
25,9 |
2,0 |
23 |
DGS - 62N |
BF12L513C |
348 |
23,2 |
2,0 |
24 |
ДСП, ДСП-С4 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
16,7 |
3,5 |
25 |
Р-2000 |
ЯМЗ-238М2-М |
176 |
12,1 |
2,0 |
26 |
БУМ |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
14,2 |
2,0 |
27 |
AFM-2000 |
BF8M-1015 |
440 |
50,4 |
3,5 |
28 |
SSP-110 SW |
BF8L513C |
235 |
19,3 |
1,5 |
29 |
РБ |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
17,0 |
3,5 |
ЯМЗ 238М2-2 |
176 |
16,3 |
2,0 |
30 |
МПБ |
ЯАЗ-М-206А |
145 |
14,9 |
3,0 |
4МВ 125 |
125 |
14,2 |
2,0 |
ЯМЗ 204 А |
118 |
11,6 |
2,0 |
31 |
ВНБ |
М 11 С - 330 |
246 |
22,9 |
2,0 |
ЕС - 9 |
190 |
16,2 |
3,0 |
32 |
КОМ-300 |
QST30G1 |
580 |
63,8 |
2,0 |
33 |
ПРБ |
СМД-31Э |
180 |
10,0 |
2,0 |
34 |
УК-25/9-18 |
У1-Д6Ч2 |
110 |
13,7Ч2 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
18,1Ч2 |
2,0 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
19,2Ч2 |
2,0 |
35 |
УК-25СП |
У1-Д6-С5Ч2 |
110 |
15,3Ч2 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
18,5Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
15,1Ч2 |
2,0 |
36 |
TL-70 |
BF6M13C |
156 |
7,6 |
2,0 |
37 |
МПД |
У1-Д6Ч2 |
110 |
11,0Ч2 |
2,0 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
17,9Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
14,7Ч2 |
2,0 |
38 |
МПД-2 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
16,3Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
15,1Ч2 |
2,0 |
39 |
ПМ-2Д |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
16,3Ч2 |
2,0 |
40 |
АМВ |
СМД-60 |
220 |
17,6 |
3,0 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
15,2 |
2,0 |
41 |
АГД-1А |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
42 |
ДГКу |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
13,7 |
2,0 |
1Д 12В 300 |
220 |
20,4 |
4,0 |
У1Д6 250ТК |
165 |
15,6 |
4,5 |
43 |
АГМс |
ЯАЗ М204 |
80 |
10,0 |
3,0 |
ЗИЛ 130 |
85 |
8,7(*) |
2,0 |
44 |
МПТ-4 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
18,5 |
2,0 |
1Д6-250ТК |
165 |
15,9 |
4,5 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
20,0 |
2,0 |
45 |
МПТ-6 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
18,5 |
2,0 |
46 |
АГВ |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
20,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
47 |
АДМ |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
20,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
48 |
АДМ-1. АДМ-1.2 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
20,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
ЯМЗ-240 Б-1 |
220 |
16,4 |
2,5 |
49 |
АДМ-1.5 АДМ-1.5 Б АДМ-1.3 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
16,4 |
2,5 |
50 |
АДМ с |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
20,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
16,4 |
2,5 |
51 |
АДМ кп |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
20,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
52 |
АДМ скм |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
16,4 |
2,5 |
ЯМЗ-238 БМ |
220 |
18,5 |
2,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
53 |
АМЕ |
1 Д 12 |
250 |
20,4 |
4,0 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
16,4 |
2,5 |
ЯМЗ-240 М2-2 |
265 |
20,4 |
4,0 |
54 |
ДМ, ДМС, ДМС у |
ЗИЛ-130 |
85 |
8,7(*) |
2,0 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
9,4 |
3,0 |
УРАЛ-375 |
180 |
13,3 |
2,0 |
55 |
КСМ-005 |
BF6M1015C |
250 |
19,4 |
3,0 |
Cummins NT855G6 |
310 |
23,8 |
3,0 |
56 |
ПРЗМ |
BF6M1015C |
250 |
24,7 |
4,0 |
1Д12В-300 |
220 |
26,8 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
25,8 |
4,0 |
57 |
КРС-1 |
BF6M1015C |
250 |
24,7 |
4,0 |
58 |
СМ-2 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
15,5 |
3,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
27,0 |
4,0 |
У2Д12В-300 |
220 |
21,2 |
4,0 |
1Д-12В-300 |
220 |
26,7 |
4,0 |
59 |
ПРЛ |
А-41 |
88 |
7,4 |
2,0 |
1Д6 |
110 |
10,0 |
2,0 |
60 |
ПРЛ-4 |
АО-01М |
105 |
10,0 |
2,0 |
61 |
МЗШ |
Martin Diesel MD-URIV |
72 |
10,2 |
1,0 |
Martin Diesel 8002.12 |
72 |
11,2 |
1,0 |
ZETOR 8002.1 |
72 |
5,8 |
1,0 |
62 |
УНО-80 |
Martin Diesel URIV 8004.009 |
80 |
10,2 |
1,0 |
Martin Diesel Z 8004 |
77 |
8,9 |
1,0 |
63 |
МРТ |
F3L-912 |
37 |
8,8 |
0,5 |
64 |
VMT-850 |
F8L41-3F |
165 |
9,1 |
2,0 |
65 |
АДЕ |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
21,3 |
3,0 |
66 |
АС-1А |
ЗІС-150 |
120 |
10,6(*) |
2,0 |
Д-245 |
58 |
7,1 |
1,5 |
ГАЗ-51 |
55 |
9,1(*) |
3,5 |
Д 240 |
80 |
9,1 |
2,0 |
67 |
АГМу |
ЯАЗ М 204 |
110 |
10,0 |
3,0 |
ЯМЗ 236 |
132 |
9,4 |
3,0 |
ЗИЛ-130 |
85 |
8,6(*) |
2,0 |
ЗИЛ-120 |
73 |
7,6(*) |
2,0 |
Д-240 |
80 |
9,1 |
2,0 |
Д-144 |
45 |
4,2 |
1,0 |
68 |
ПМГ |
У1Д12В-300 |
220 |
25,6 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
24,0 |
4,0 |
69 |
РОМ, РОМ-3У |
1Д12В-300 |
220 |
22,9 |
4,0 |
70 |
БМ-700 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
15,6 |
4,5 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
13,3 |
2,0 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
9,4 |
3,0 |
71 |
МТЕ |
1 Д 12 В 400 |
300 |
20,4 |
4,0 |
______________
(*) - Приведене значення в кілограмах для бензинових двигунів.
Додаток 3
до пункту 2.3 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Індивідуальні норми витрат паливно-мастильних матеріалів для машин з вичерпаними термінами служби
N за/п |
Найменуван- ня машини |
Марка дизеля |
Номінальна потужність двигуна Ne (кВт) |
Норма витрат пального, кг/мотогодину |
Дизмасло, % від витрат палива |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
РШП - 48-К |
6СТА8.3 G2 |
184 |
11,0 |
2,0 |
KTA50GL |
1250 |
140,0 |
2,5 |
2 |
ЕЛБ ЕЛБР-1 |
СМД-31Э |
180 |
14,3 |
2,0 |
Д-108 |
74 |
6,2 |
2,0 |
1Д6 |
110 |
11,1 |
2,0 |
У1-Д6-С4 |
128 |
14,8 |
2,0 |
3 |
ВПО-3000 |
ЯМЗ 238 М2-2 |
176 |
34,2 |
2,0 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
20,6 |
3,0 |
4 |
ВПО-3-3000С |
1Д12В300 |
220 |
27,4 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
38,1 |
4,0 |
5 |
ВПО-отд. |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
27,1 |
3,0 |
1Д12 |
220 |
19,0 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
13,4 |
2,0 |
6 |
ЩОМ-МФ |
1Д12-В300 |
220 |
20,2 |
2,0 |
7 |
ЩОМ-4, ЩОМ-4М |
1Д12В-300 |
220 |
23,0 |
4,0 |
8 |
RM-80 UHR |
BF12L513CЧ2 |
348 |
25,9Ч2 |
2,0 |
9 |
СЗ 160-4 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
18,7 |
3,0 |
ТМЗ 8481.10 |
255 |
17,4 |
1,5 |
10 |
РСЗ 190-3-2-1 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
21,4 |
2,0 |
11 |
РСЗ 310-4-4-1 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
17,4 |
3,0 |
12 |
ТЄУ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
39,1 |
4,5 |
13 |
ПТМ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
38,2 |
4,5 |
6ЧН2/21/227 |
770 |
41,5 |
4,5 |
14 |
ВПР-02М |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
22,5 |
2,5 |
15 |
ВПР-1200 |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
18,4 |
2,5 |
16 |
ВПРС-02 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
21,8 |
3,5 |
17 |
ВПРС-03 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
21,8 |
3,5 |
18 |
ДКМ-1 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
20,7 |
3,5 |
19 |
ВПРС-500 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
21,2 |
2,0 |
20 |
UNIMAT 08-475/4S |
BF12L513C |
348 |
25,9 |
2,0 |
21 |
UNIMAT COMPACT 08-32/3S |
BF12L513C |
348 |
25,9 |
2,0 |
22 |
DUOMATIC 09-32 CSM |
BF12L513C |
348 |
25,9 |
2,0 |
23 |
DGS - 62N |
BF12L513C |
348 |
23,2 |
2,0 |
24 |
ДСП, ДСП-С4 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
18,7 |
3,5 |
25 |
Р-2000 |
ЯМЗ-238М2-М |
176 |
13,5 |
2,0 |
26 |
БУМ |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
15,9 |
2,0 |
27 |
AFM-2000 |
BF8M-1015 |
440 |
50,4 |
3,5 |
28 |
SSP-110 SW |
BF8L513C |
235 |
19,3 |
1,5 |
29 |
РБ |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
19,0 |
3,5 |
ЯМЗ 238М2-2 |
176 |
18,3 |
2,0 |
30 |
МПБ |
ЯАЗ-М-206А |
145 |
16,6 |
3,0 |
4МВ 125 |
125 |
14,2 |
1,0 |
ЯМЗ 204 А |
118 |
13,0 |
2,0 |
31 |
ВНБ |
М 11 С - 330 |
246 |
22,9 |
2,0 |
ЕС - 9 |
190 |
16,2 |
3,0 |
32 |
КОМ-300 |
QST30G1 |
580 |
63,8 |
2,0 |
33 |
ПРБ |
СМД-31Э |
180 |
11,3 |
2,0 |
34 |
УК-25/9-18 |
У1-Д6Ч2 |
110 |
15,3Ч2 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
20,3Ч2 |
2,0 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
21,5Ч2 |
2,0 |
35 |
УК-25СП |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
17,0Ч2 |
2,0 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
20,7Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
16,9Ч2 |
2,0 |
36 |
TL-70 |
BF6M13C |
156 |
8,5 |
2,0 |
37 |
МПД |
У1-Д6Ч2 |
110 |
12,4Ч2 |
2,0 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
20,0Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
14,7Ч2 |
2,0 |
38 |
МПД-2 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
16,3Ч2 |
2,0 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
15,1Ч2 |
2,0 |
39 |
ПМ-2Д |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
16,3Ч2 |
2,0 |
40 |
АМВ |
СМД-60 |
220 |
19,7 |
3,0 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
17,0 |
2,0 |
41 |
АГД-1А |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
42 |
ДГКу |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
15,3 |
2,0 |
1Д 12В 300 |
220 |
22,8 |
4,0 |
У1Д6 250ТК |
165 |
17,4 |
4,5 |
43 |
АГМс |
ЯАЗ М204 |
80 |
11,2 |
3,0 |
ЗИЛ 130 |
85 |
9,7(*) |
2,0 |
44 |
МПТ - 4 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
18,5 |
2,0 |
1Д6-250ТК |
165 |
17,7 |
4,5 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
22,5 |
2,0 |
45 |
МПТ - 6 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
18,5 |
2,0 |
46 |
АГВ |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
22,8 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
47 |
АДМ |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
22,8 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
48 |
АДМ-1. АДМ-1.2 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
22,8 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
ЯМЗ-240 Б-1 |
220 |
18,4 |
2,5 |
49 |
АДМ-1.3 АДМ-1.5 АДМ-1.5 Б |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
18,4 |
2,5 |
50 |
АДМ с |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
22,8 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
18,4 |
2,5 |
51 |
АДМ кп |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
1 Д 12 |
250 |
22,8 |
4,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
52 |
АДМ скм |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
18,4 |
2,5 |
ЯМЗ-238 БМ |
220 |
20,7 |
2,0 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
53 |
АМЕ |
1 Д 12 |
250 |
22,8 |
4,0 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
18,4 |
2,5 |
ЯМЗ-240 М2-2 |
265 |
22,8 |
4,0 |
54 |
ДМ, ДМС, ДМС у |
ЗИЛ-130 |
85 |
9,7(*) |
2,0 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
9,4 |
3,0 |
УРАЛ-375 |
180 |
14,9 |
2,0 |
55 |
КСМ-005 |
BF6M1015C |
250 |
19,4 |
3,0 |
Cummins NT855G6 |
310 |
23,8 |
3,0 |
56 |
ПРЗМ |
BF6M1015C |
250 |
27,6 |
4,0 |
1Д12В-300 |
220 |
30,0 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
29,0 |
4,0 |
57 |
КРС-1 |
BF6M1015C |
250 |
27,6 |
4,0 |
58 |
СМ-2 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
15,5 |
3,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
30,2 |
4,0 |
У2Д12В-300 |
220 |
23,7 |
4,0 |
1Д-12В-300 |
220 |
29,8 |
4,0 |
59 |
ПРЛ |
А-41 |
88 |
8,2 |
2,0 |
1Д6 |
110 |
11,3 |
2,0 |
60 |
ПРЛ-4 |
АО-01М |
105 |
11,1 |
2,0 |
61 |
МЗШ |
Martin Diesel MD-URIV |
72 |
11,7 |
1,0 |
Martin Diesel 8002.12 |
72 |
12,6 |
1,0 |
ZETOR 8002.1 |
72 |
6,5 |
1,0 |
62 |
УНО-80 |
Martin Diesel URIV 8004.009 |
80 |
11,4 |
1,0 |
Martin Diesel Z 8004 |
77 |
10,0 |
1,0 |
63 |
МРТ |
F3L-912 |
37 |
9,9 |
0,5 |
64 |
VMT-850 |
F8L41-3F |
165 |
10,2 |
2,0 |
65 |
АДЕ |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
23,8 |
3,0 |
66 |
АС-1А |
ЗІС-150 |
120 |
11,9(*) |
2,0 |
Д-245 |
58 |
8,0 |
1,5 |
ГАЗ-51 |
55 |
10,2(*) |
3,5 |
Д 240 |
80 |
10,2 |
2,0 |
67 |
АГМу |
ЯАЗ М 204 |
110 |
11,1 |
3,0 |
ЯМЗ 236 |
132 |
9,4 |
3,0 |
ЗИЛ-130 |
85 |
9,7(*) |
2,0 |
ЗИЛ-120 |
73 |
8,5(*) |
2,0 |
Д-240 |
80 |
10,2 |
2,0 |
Д-144 |
45 |
4,7 |
1,0 |
68 |
ПМГ |
У1Д12В-300 |
220 |
28,7 |
4,0 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
26,8 |
4,0 |
69 |
РОМ, РОМ-3У |
1Д12В-300 |
220 |
25,6 |
4,0 |
70 |
БМ-700 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
17,4 |
4,5 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
14,9 |
2,0 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
9,4 |
3,0 |
71 |
МТЕ |
1 Д 12 В 400 |
300 |
22,8 |
4,0 |
______________
(*) - Приведене значення в кілограмах для бензинових двигунів.
Додаток 4
до пункту 2.4 Норм витрат
паливно-мастильних
матеріалів для спеціального
рухомого складу
Індивідуальні норми витрат мастильних матеріалів для машин, залежно від строку їхньої експлуатації
N за/п |
Найменуван- ня машини |
Марка дизеля |
Номінальна потужність двигуна Ne (кВт) |
Дизмасло, % від витрат палива |
при експлу- атації до 3-х років |
при експлу- атації більше 8-ми років |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
РШП - 48-К |
6СТА8.3 G2 |
184 |
1,0 |
2,4 |
KTA50GL |
1250 |
1,3 |
3,0 |
2 |
ЕЛБ ЕЛБР-1 |
СМД-31Э |
180 |
1,0 |
2,4 |
Д-108 |
74 |
1,0 |
2,4 |
1Д6 |
110 |
1,0 |
2,4 |
У1-Д6-С4 |
128 |
1,0 |
2,4 |
3 |
ВПО-3000 |
ЯМЗ 238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
1,5 |
3,6 |
4 |
ВПО-3-3000С |
1Д12В300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
1,5 |
3,6 |
5 |
ВПО-отд. |
1Д12 |
220 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
6 |
ЩОМ-МФ |
1Д12В-300 |
220 |
1,0 |
2,4 |
7 |
ЩОМ-4, ЩОМ-4М |
1Д12В-300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
8 |
RM-80 UHR |
BF12L513CЧ2 |
348 |
1,0Ч2 |
2,4 |
9 |
СЗ 160-4 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
1,5 |
3,6 |
ТМЗ 8481.10 |
255 |
0,7 |
1,8 |
10 |
РСЗ 190-3-2-1 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
11 |
РСЗ 310-4-4-1 |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
1,5 |
3,6 |
12 |
ТЄУ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
2,2 |
5,4 |
13 |
ПТМ-630 |
6ЧН2/21/23 |
630 |
2,2 |
5,4 |
6ЧН2/21/227 |
770 |
2,2 |
5,4 |
14 |
ВПР-02М |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
1,3 |
3,0 |
15 |
ВПР-1200 |
ЯМЗ-238Б-14 |
220 |
1,3 |
3,0 |
16 |
ВПРС-02 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
1,7 |
4,2 |
17 |
ВПРС-03 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
1,7 |
4,2 |
18 |
ДКМ-1 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
|
4,2 |
19 |
ВПРС-500 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
20 |
UNIMAT 08-475/4S |
BF12L513C |
348 |
1,0 |
2,4 |
21 |
UNIMAT COMPACT 08-32/3S |
BF12L513C |
235 |
1,0 |
2,4 |
22 |
DUOMATIC 09-32 CSM |
BF12L513C |
348 |
1,0 |
2,4 |
23 |
DGS - 62N |
BF12L513C |
348 |
1,0 |
2,4 |
24 |
ДСП, ДСП-С4 |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
1,7 |
4,2 |
25 |
P-2000 |
ЯМЗ-238М2-М |
176 |
1,0 |
2,4 |
26 |
БУМ |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
27 |
AFM-2000 |
BF8M-1015 |
440 |
1,7 |
4,2 |
28 |
SSP-110 SW |
BF8L513C |
235 |
0,7 |
1,8 |
29 |
РБ |
ЯМЗ-238Д-1 |
243 |
1,7 |
4,2 |
ЯМЗ 238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
30 |
МПБ |
ЯАЗ-М-206А |
145 |
1,5 |
3,6 |
4MB 125 |
125 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ 204 А |
118 |
1,0 |
2,4 |
31 |
ВНБ |
М 11 С - 330 |
246 |
1,0 |
2,4 |
ЕС - 9 |
190 |
1,5 |
3,6 |
32 |
КОМ-300 |
QST30G1 |
580 |
1,0 |
2,4 |
33 |
ПРБ |
СМД-31Э |
180 |
1,0 |
2,4 |
34 |
УК-25/9-18 |
У1-Д6Ч2 |
110 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
1,0 |
2,4 |
35 |
УК-25СП |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
1,0 |
2,4 |
36 |
TL-70 |
BF6M13C |
156 |
1,0 |
2,4 |
37 |
МПД |
У1-Д6Ч2 |
110 |
1,0Ч2 |
2,4 |
СМД-31ЭЧ2 |
180 |
1,0Ч2 |
2,4 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
1,0Ч2 |
2,4 |
38 |
МПД-2 |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
1,0Ч2 |
2,4 |
У1-Д6-С5Ч2 |
135 |
1,0Ч2 |
2,4 |
39 |
ПМ-2Д |
ЯМЗ-238М2-2Ч2 |
176 |
1,0Ч2 |
2,4 |
40 |
АМВ |
СМД-60 |
220 |
1,5 |
3,6 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
41 |
АГД-1А |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
42 |
ДГКу |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
1Д 12В 300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
У1Д6 250ТК |
165 |
2,3 |
5,4 |
43 |
АГМс |
ЯАЗ М204 |
80 |
1,5 |
3,6 |
ЗИЛ 130 |
85 |
1,0 |
2,4 |
44 |
МПТ-4 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
1,0 |
2,4 |
1Д6-250ТК |
165 |
2,2 |
5,4 |
ЯМЗ-238М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
45 |
МПТ - 6 |
ЯМЗ-238Б-2 |
220 |
1,0 |
2,4 |
46 |
АГВ |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
1 Д 12 |
250 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
47 |
АДМ |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
1 Д 12 |
250 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
48 |
АДМ-1. АДМ-1.2 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
1 Д 12 |
250 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-240 Б-1 |
220 |
1,3 |
3,0 |
49 |
АДМ-1.3 АДМ-1.5 АДМ-1.5 Б |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
1,3 |
3,0 |
50 |
АДМ с |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
1 Д 12 |
250 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
1,3 |
3,0 |
51 |
АДМ кп |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
1 Д 12 |
250 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
52 |
АДМ скм |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
У2 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
1,3 |
3,0 |
ЯМЗ-238 БМ |
220 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
53 |
АМЕ |
1 Д 12 В |
250 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-238 Б-14 |
220 |
1,3 |
3,0 |
ЯМЗ-240 М2-2 |
265 |
2,0 |
4,8 |
54 |
ДМ, ДМС, ДМС у |
ЗИЛ-130 |
85 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
1,5 |
3,6 |
УРАЛ-375 |
180 |
1,0 |
2,4 |
55 |
КСМ-005 |
BF6M1015C |
250 |
2,0 |
4,8 |
Cummins NT855G6 |
310 |
2,0 |
4,8 |
56 |
ПРЗМ |
BF6M1015C |
250 |
2,0 |
4,8 |
1Д12В-300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
2,0 |
4,8 |
57 |
КРС-1 |
BF6M1015C |
250 |
2,0 |
4,8 |
58 |
СМ-2 |
ЯМЗ-7511.10 |
294 |
1,5 |
3,6 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
2,0 |
4,8 |
У2Д12В-300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
1Д-12В-300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
59 |
ПРЛ |
А-41 |
88 |
1,0 |
2,4 |
1Д6 |
110 |
1,0 |
2,4 |
60 |
ПРЛ-4 |
АО-01М |
105 |
1,0 |
2,4 |
61 |
МЗШ |
Martin Diesel MD-URIV |
72 |
0,5 |
1,2 |
Martin Diesel 8002.12 |
72 |
0,5 |
1,2 |
ZETOR 8002.1 |
72 |
0,5 |
1,2 |
62 |
УНО-80 |
Martin Diesel URIV 8004.009 |
80 |
0,5 |
1,2 |
Martin Diesel Z 8004 |
77 |
0,5 |
1,2 |
63 |
МРТ |
F3L-912 |
37 |
0,2 |
0,6 |
64 |
VMT-850 |
F8L41-3F |
165 |
1,0 |
2,4 |
65 |
АДЕ |
ЯМЗ 7511.10 |
294 |
1,5 |
3,6 |
66 |
АС-1А |
ЗІС-150 |
120 |
1,0 |
2,4 |
Д-245 |
58 |
0,7 |
1,8 |
ГАЗ-51 |
55 |
1,7 |
4,2 |
Д 240 |
80 |
1,0 |
2,4 |
67 |
АГМу |
ЯАЗ М 204 |
110 |
1,5 |
3,6 |
ЯМЗ 236 |
132 |
1,5 |
3,6 |
ЗИЛ-130 |
85 |
1,0 |
2,4 |
ЗИЛ-120 |
73 |
1,0 |
2,4 |
Д-240 |
80 |
1,0 |
2,4 |
Д-144 |
45 |
0,5 |
1,2 |
68 |
ПМГ |
У1Д12В-300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
ЯМЗ-240НМ2 |
368 |
2,0 |
4,8 |
69 |
РОМ, РОМ-3У |
1Д12В-300 |
220 |
2,0 |
4,8 |
70 |
БМ-700 |
У1 Д6 250 ТК-С4 |
165 |
2,3 |
5,4 |
ЯМЗ-238 М2-2 |
176 |
1,0 |
2,4 |
ЯМЗ-236 М2 |
132 |
1,5 |
3,6 |
71 |
МТЕ |
1 Д 12 В 400 |
300 |
2,0 |
4,8 |
................Перейти до повного тексту