1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
Н А К А З
17.12.2007 N 270
Про порядок прийому громадян у Держзв'язку із службових та особистих питань
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" та на виконання вимог наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 05.10.2007 N 899 "Про порядок прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян у Державному департаменті з питань зв'язку та інформатизації (далі - Порядок), що додається.
2. Управлінню документального забезпечення (М.Вільчинський) забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до затвердженого Порядку.
3. Першому заступнику директора, заступникам директора, керівникам структурних підрозділів Держзв'язку, керівникам підприємств, установ та організацій, що входять до сфери управління Мінтрансзв'язку та підпорядковані Держзв'язку, забезпечити виконання зазначеного Порядку.
4. Управлінню документального забезпечення (М.Вільчинський) оприлюднити Порядок особистого прийому громадян у Держзв'язку та копію цього наказу розіслати структурним підрозділам Держзв'язку, підприємствам, установам, організаціям, що входять до сфери управління Мінтрансзв'язку та підпорядковані Держзв'язку.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор О.Баранов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держзв'язку
17.12.2007 N 270
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян у Державному департаменті з питань зв'язку та інформатизації
1. Загальні положення
1.1. Порядок особистого прийому громадян у Державному департаменті з питань зв'язку та інформатизації (далі - Порядок) регулює питання організації і проведення особистого прийому громадян посадовими особами, керівниками структурних підрозділів Держзв'язку та керівниками підприємств, установ та організацій, що входять до сфери управління Мінтрансзв'язку та підпорядковані Держзв'язку (далі - підприємства галузі).
1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
реалізація положень Закону України "Про звернення громадян", інших законів України, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
сприяння у вирішенні проблемних питань, що пов'язані з функціонуванням галузі зв'язку та сфери інформатизації відповідно до компетенції Держзв'язку, з якими звертаються громадяни.
2. Організація особистого прийому громадян
2.1. Прийом громадян директором, першим заступником та заступниками директора здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів Держзв'язку, згідно з графіком, що затверджується директором.
Прийом громадян керівниками підприємств галузі здійснюється у визначені дні та години згідно із затвердженим графіком.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться позачергово.
2.2. Організація особистого прийому громадян у Держзв'язку здійснюється відповідальним працівником Управління документального забезпечення (далі - відповідальний).
2.3. Попередній запис на прийом до керівників Держзв'язку здійснюється відповідальним згідно з розпорядком роботи Держзв'язку за адресою: м. Київ, Хрещатик, 22. Попередній запис може здійснюватись по телефону.
2.4. На кожного заявника заводиться Картка обліку особистого прийому громадян (далі - Картка) згідно з додатком.
2.5. Для забезпечення здійснення особистого прийому директором та заступниками директора:
2.5.1. Відповідальний з'ясовує, в якому структурному підрозділі знаходилось попереднє звернення громадянина, який бажає записатись на особистий прийом до керівництва Держзв'язку, або до компетенції якого структурного підрозділу належить питання, з яким звернувся громадянин;
2.5.2. Копії карток передаються по реєстру структурним підрозділам для опрацювання та надання матеріалів для здійснення особистого прийому;
2.5.3. Структурні підрозділи надають інформаційну довідку щодо справи громадянина, зазначеного у Картці. Інформаційна довідка повинна містити:
суть проблеми, стосовно якої звернувся громадянин;
пропозиції щодо вирішення питання;
копії попередніх звернень та відповідей на них;
прізвище, ім'я та по батькові посадової особи (керівника або заступника керівника структурного підрозділу), який має бути залученим до участі в особистому прийомі громадян керівництвом Держзв'язку;
2.5.4. Підготовлені матеріали передаються відповідальному за підписом керівника структурного підрозділу або його заступника;
2.5.5. На підставі отриманих від структурних підрозділів матеріалів формується справа, що надається посадовій особі, яка здійснює особистий прийом громадян.
2.6. Вивчені та відпрацьовані списки громадян, які попередньо записані на прийом до посадових осіб Держзв'язку, затверджуються не пізніше ніж за дві години до здійснення особистого прийому начальником Управління документального забезпечення Держзв'язку (далі - УДЗ) або його заступником та передаються працівнику, що відповідає за організацію робочого часу посадової особи. У разі необхідності, для здійснення особистого прийому посадовими особами Держзв'язку, залучаються фахівці структурних підрозділів, до компетенції яких відноситься опрацювання питань, порушених у зверненнях громадян.
2.7. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
З метою припинення неправомірних дій посадових осіб та скасування незаконних рішень, забезпечення безпечної та стабільної роботи галузі, особливу увагу слід приділяти зверненням громадян, в яких йдеться про недоліки в роботі підприємств галузі, оскаржуються рішення посадових осіб цих підприємств, підготовку чи здійснення на об'єктах зв'язку терористичних актів чи інших протиправних дій, які створюють загрозу безпеці громадян та функціонування галузі.
2.8. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові надається усна або письмова відповідь (на його бажання).
2.9. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Держзв'язку, посадова особа роз'яснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутись, і, по можливості, сприяє в цьому.
2.10. Облік прийому громадян та контроль за дотриманням термінів виконання рішень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюється працівниками УДЗ Держзв'язку.

................
Перейти до повного тексту