- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан безпеки польотів та авіаційної безпеки на підприємствах цивільної авіації України та заходи щодо його поліпшення
( Рішення введено в дію Наказом Міністерства
транспорту
N 318 від 24.05.2001 )
Питання стану безпеки польотів та авіаційної безпеки на підприємствах цивільної авіації України та заходи щодо його поліпшення було попередньо розглянуто на засіданні Колегії Державного департаменту авіаційного транспорту 27.04.2001 р., про що прийняті відповідні рішення.
Безпека польотів
Головним напрямком Укравіатрансу щодо забезпечення безпеки польотів було виконання Указу Президента України від 18.10.2000 р.
N 1143/2000; рекомендацій аудиту ІКАО від листопада 2000 року; наказів Мінтрансу від 14.11.2000 р. N 629 та від 20.12.2000 р. N 721, рішення Колегії Мінтрансу від 30.01.2001 р. N 5.
Зокрема на виконання вище зазначених документів розроблено План-графік вибіркових цільових перевірок експлуатантів, щодо забезпечення безпеки польотів під час експлуатації українських повітряних суден за межами України на другий квартал 2001 року. Комісіями Укравіатрансу проводяться перевірки експлуатантів за межами України згідно з графіком. Укравіатрансом та ТСОУ затверджені плани заходів та графіки їх реалізації на 2001 рік щодо використання повітряних суден спортивного призначення.
Аналіз стану безпеки польотів (БП) в цивільній авіації (ЦА) України у 2001 році у порівнянні з минулим роком свідчить про поліпшення рівня БП.
Але наявність переважного числа інцидентів через відмови авіатехніки свідчить, що парк повітряних суден, який експлуатується в Україні, морально і фізично застарів, не відповідає сучасним вимогам для виконання міжнародних польотів і потребує невідкладного оновлення. Вирішення цієї проблеми можливе тільки на урядовому рівні.
Також потребує вирішення на урядовому рівні проблема фінансування цивільних льотних учбових закладів України і забезпечення їх паливно-мастильними матеріалами, в зв'язку з чим випускники не проходять повний курс льотної підготовки.
Укравіатранс відповідно до компетенції бере участь в проведенні випробувань літака Ан-70 та введення в експлуатацію літака Ан-140.
З метою захисту економічних інтересів авіакомпаній України з урахуванням обмежень Європейського Союзу (з 01.04.2002 р.) на експлуатацію в країнах Європи літаків, що були сертифіковані по шуму на місцевості відповідно до вимог глави 2 Тому І Додатка 16 до
Чиказької конвенції, Укравіатрансом ведеться активна робота з Європейською Комісією та ЄКЦА.
З керівництвом ЄКЦА заплановано низку спільних заходів на травень та липень 2001 року для вироблення комплексу заходів з виведення України з критичної ситуації.
Авіаційна безпека
В першому кварталі 2001 року головним напрямком роботи Укравіатрансу щодо забезпечення авіаційної безпеки було виконання Указу Президента України від 18.10.2000 р.
N 1143/2000 та наказу Мінтрансу України від 17.11.2000 р. N 638 "Про спільні заходи щодо посилення режиму безпеки в авіапідприємствах". Перевірка авіапідприємств завершена у встановлені терміни. Матеріали перевірки 26.04.2001 р. затверджені Міністром.
................Перейти до повного тексту