1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.12.2007 N 1161/775
Про передачу під'їзної дороги із сфери управління Державної служби автомобільних доріг до сфери управління Міністерства транспорту та зв'язку
З метою підвищення ефективності використання державного майна, керуючись Положенням про порядок передачі об'єктів права державної власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.98 N 1482 "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності", та враховуючи погодження Міністерства фінансів України (лист від 07.12.07 N 31-14010-03-5/26332), Міністерства економіки України (лист від 12.12.07 N 71-23/784) та Фонду державного майна України (лист від 11.12.07 N 10-16-19745),
НАКАЗУЄМО:
1. Передати із сфери управління Державної служби автомобільних доріг з балансу Служби автомобільних доріг у Київській області до сфери управління Міністерства транспорту та зв'язку на баланс Державного підприємства Міжнародний аеропорт "Бориспіль" під'їзну дорогу до Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" км 0 + 000 - км 2 + 800 протяжністю 2,8 км.
2. Призначити директора ДП МА "Бориспіль" Солончука Ю.І. головою комісії з питань приймання-передачі під'їзної дороги та доручити йому утворити цю комісію у персональному складі.
Начальнику Служби автомобільних доріг у Київській області Писанкі А.О, делегувати представників служби до складу зазначеної комісії.
3. Комісії у місячний термін здійснити приймання-передачу під'їзної дороги і подати відповідний акт приймання-передачі на затвердження до Міністерства транспорту та зв'язку та Державної служби автомобільних доріг.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра транспорту та зв'язку - голову Державіаадміністрації Колісника А.А. та заступника голови Державної служби автомобільних доріг Прусенка Є.Д.
Міністр транспорту
та зв'язку України
Голова Державної служби
автомобільних доріг
України

М.Рудьковський


М.Мездрін
Перейти до повного тексту