1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
30.11.2001 N 64
Про стан розрахунків підприємств і організацій транспортно-дорожнього комплексу перед Державним бюджетом, Пенсійним фондом і іншими цільовими фондами та з виплати заробітної плати
( Рішення введено в дію Наказом Міністерства транспорту N 854 від 05.12.2001 )
Колегія Міністерства транспорту відзначає, що незважаючи на певні позитивні зрушення в транспортному секторі економіки по нарощуванню обсягів перевезень (робіт, послуг), повному забезпеченню потреб народно-господарського комплексу держави в вантажних перевезеннях, поступовому затвердженню ринкових умов перевезень пасажирів на своєчасних та якісних засадах, особливу занепокоєність викликає стан розрахунків окремих підприємств галузі перед бюджетом, Пенсійним фондом та з виплати заробітної плати. Фінансовий стан цих підприємств залишається незадовільним, а вжиті заходи їх керівниками вкрай малоефективні.
Із загальної суми простроченої заборгованості перед бюджетом, яка за станом на 01.11.2001 р. становила 24,6 млн. грн., на долю підприємств морського і річкового транспорту припадає 78% (19,2 млн. грн.). Внаслідок непослідовних дій з боку керівництва Державного департаменту морського і річкового транспорту (Зубков В.О.), Чорноморського морського пароплавства (Щербак Б.І.) по реалізації раніш прийнятих рішень, продовжує загострюватись ситуація заборгованості з усіх видів обов'язкових платежів. Тільки за жовтень місяць заборгованість ЧМП перед бюджетом зросла на 164 тис. грн. і досягла 18,9 млн. грн.
Протягом року не досягнуто будь-яких позитивних зрушень по погашенню заборгованості перед бюджетом на авіаційному транспорті (Шкатюк А.Г.). Із загальної заборгованості авіаційної галузі (2,5 млн. грн.) на долю підприємств об'єднання "Аеропорти України" (Нестеренко В.В.) припадає 76,5% або 1,9 млн. грн.
Найбільш незадовільна робота по погашенню зазначеної заборгованості серед авіапідприємств спостерігається на: Сумському ДАП "Універсал-Авіа" (Балаховський С.Л.) - 192 тис. грн., Полтавському ДАП "Універсал-Авіа" (Доброскок Г.М.) - 140,5 тис. грн.
Незважаючи на попередження про незадовільні розрахунки з бюджетом Макіївським АТП 11458 (Барков В.О.), забезпечено погашення цієї заборгованості тільки на 27% у порівнянні зі станом на 01.01.2001 р., а у Білоцерківському АТП 13254 (Бігуненко О.А.) заборгованість залишилася на рівні початку року (68,1 тис. грн.).
Значну заборгованість перед бюджетом мають підприємства Консорціуму "Укрзалізпром" (Данилевський В.І.) - 1,5 млн. грн.
За станом на 01.11.2001 р. заборгованість підприємств галузі перед Пенсійним фондом порівняно зі станом на 01.01.2001 р. скорочена на 15,7 млн. грн. та становила 10,5 млн. грн. за рахунок заборгованості підприємств морського і річкового (7,6 млн. грн.) та авіаційного (2,9 млн. грн.) транспорту.
Окремими керівниками підприємств, установ та організацій галузі гальмуються вимоги Указу Президента України від 07.05.2001 р. N 292/2001 "Про невідкладні заходи щодо прискорення погашення заборгованості із заробітної плати", вимоги Уряду, рішень Колегії з цього питання.
Незадовільне вирішення нагальних проблем ВАТ "АК Авіалінії України" (Павлюк Ю.С.) призвело протягом жовтня місяця поточного року до росту заборгованості з виплати заробітної плати перед працівниками підприємства на 383 тис. грн., яка на 01.11.2001 р. досягла 3,6 млн. грн.
Залишається критичним стан з виплати заробітної плати на Полтавському ДАП (Доброскок Г.М.) - 265,8 тис. грн., Житомирському ДАП (Джунь В.К.) - 213,8 тис. грн., Вінницькому ДАП (Бегер В.О.) - 100,5 тис. грн.
Серед підприємств автомобільного транспорту, незважаючи на неодноразові попередження, не забезпечується погашення заборгованості із заробітної плати працівникам Макіївського АТП-11458 (Барков В.О.) - 81,6 тис. грн., Донецького СПКБ "Автотранспорт" (Криволап В.В.) - 47,5 тис. грн., Білоцерківського АТП-13254 (Бігуненко О.А.) - 30,8 тис. грн.
Із загальної заборгованості з виплати заробітної плати підприємств морського і річкового транспорту (12,5 млн. грн.) на долю Чорноморського морського пароплавства припадає 88,6%, або понад 11 млн. грн.

................
Перейти до повного тексту