1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
15.01.2007 N 19
Про створення державного підприємства "Проектно-конструкторське технологічне бюро з автоматизації систем управління на залізничному транспорті України"
З метою організації та забезпечення ефективного управління перевізним процесом та наданням послуг на залізничному транспорті, а також підвищенням рівня інформатизації залізничної галузі
НАКАЗУЮ:
1. Створити державне підприємство "Проектно-конструкторське технологічне бюро з автоматизації систем управління на залізничному транспорті України" як самостійний суб'єкт господарювання з статусом юридичної особи.
2. Віднести державне підприємство "Проектно-конструкторське технологічне бюро з автоматизації систем управління на залізничному транспорті України" до сфери управління Міністерства транспорту та зв'язку України, підпорядкувавши його Державній адміністрації залізничного транспорту України.
3. Державній адміністрації залізничного транспорту України (генеральному директору Козаку В.В.):
3.1. В місячний термін розробити та надати на затвердження Статут державного підприємства "Проектно-конструкторське технологічне бюро з автоматизації систем управління на залізничному транспорті України".
3.2. Призначити керівника новоствореного державного підприємства та укласти з ним контракт в установленому законом порядку.
3.3. Забезпечити передачу до статутного фонду державного підприємства "Проектно-конструкторське технологічне бюро з автоматизації систем управління на залізничному транспорті України" основних та оборотних засобів у сумі 13415,0 тис. грн. на правах господарського відання згідно з переліком, приведеним у додатку (додається до цього наказу).
3.4. Здійснити заходи щодо державної реєстрації вищезазначеного підприємства згідно з чинним законодавством та надати до Управління державної власності Мінтрансзв'язку копію відповідної довідки.
4. Управлінню державної власності після отримання довідки, зазначеної у п. 3.4 цього наказу, внести відповідні зміни до організаційної структури залізничного транспорту України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра транспорту та зв'язку України Корнієнка В.В.
Міністр М.Рудьковський
Додаток
до наказу
Мінтрансзв'язку України
від 15.01.2007 N 19
ПЕРЕЛІК
основних фондів та оборотних коштів на загальну суму 13415 тис. грн., в тому числі:
Облаштування робочих місць (меблі, засоби обчислювальної техніки з ліцензійним програмним забезпеченням та телефонний зв'язок, оренда) - 2905,0 тис. грн.
Придбання програмно-апаратного комплексу для забезпечення процесу розробки програмного продукту й подальшого його тестування та тиражування на всі залізниці - 6500,0 тис. грн.
Придбання поштових серверів для забезпечення обміну інформацією - 210,0 тис. грн.
Придбання мережевого обладнання (активне, пасивне) для побудови локально-обчислювальних мереж та забезпечення доступу до мережі передачі даних - 370,0 тис. грн.
Придбання серверів для створення електронного архіву з забезпеченням зберігання даних та подальшого ефективного керування ними - 230,0 тис. грн.
Легковий автомобіль (1 од.) - 200,0 тис. грн.
Придбання нематеріальних активів - 3000,0 тис. грн.
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
доцільності створення державного підприємства "Проектно-конструкторського технологічного бюро з автоматизації систем управління на залізничному транспорті України" (ДП ПКТБ АСУЗТ)
Залізничний транспорт України є найбільш потужним серед країн Європи (крім Росії). До складу господарств залізничного транспорту входять понад 250 окремих юридичних осіб (в тому числі 6 залізниць), понад 1100 вантажних станцій, понад 1200 структурних підрозділів.
Функціонування залізничної галузі неможливо без застосування потужних автоматизованих систем керування у всіх технологічних процесах та в управлінській діяльності. На сьогодні в галузі
1. Автоматизовано понад 22000 робочих місць.
2. Експлуатується 34 центральних та 22 регіональних обчислювальних комплексів, понад 500 функціональних серверів.
3. Експлуатується мережа передачі даних, яка включає до себе понад 10000 одиниць обладнання.
4. Працює понад 2000 одиниць комплектів квитково-касової апаратури, понад 4000 реєстраторів розрахункових операцій (РРО).
5. Супроводжується понад 1000 автоматизованих систем та задач (50 - загальногалузевого значення), які щомісячно обробляють понад 30 Гбайт технологічної та фінансової інформації.
В той же час слід зазначити, що в умовах реформування залізничної галузі значно зростають вимоги до інформатизації залізничного транспорту.
Слід зауважити, що більшість автоматизованих систем розроблялися власними фахівцями (біля 300 осіб), які розгалужені по залізницях та підприємствах. При цьому мало місце дублювання розробок різними залізницями, створення автоматизованих систем, які технологічно не ув'язані між собою, використовують різну нормативну базу та інші проблеми.
Це безпосередньо впливає на зменшення ефективності управління виробничими процесами на залізницях України.
З урахуванням перспективи подальшого розвитку інформатизації залізничного транспорту України в умовах його реформування нагальним стає питання створення Єдиного центру керування процесом інтеграції існуючих автоматизованих систем в єдиний технологічний процес, розробки та впровадження нових сучасних інформаційних систем керування на транспорті.
Ядром інформатизації перевізного процесу є автоматизована система оперативного управління перевезеннями (АСК ВП УЗ), що забезпечує інформаційний супровід усього процесу перевезень: від формування натурного листа до планування навантажувальних ресурсів. Розробником АСК ВП УЗ є ІСЦ Придніпровської залізниці, що у даний час здійснює супровід АСК ВП УЗ по всій мережі залізниць. Під його керівництвом створена ефективна схема супроводу, що включає відділи АСК ВП УЗ дорожніх інформаційно-обчислювальних центрів (ІОЦ).

................
Перейти до повного тексту