- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ
Н А К А З
Про розподіл, оформлення і видачу дозволів, які мають обмежені річні квоти (Італія, Угорщина) на поїздку по території іноземних держав в 2007 році
З метою ефективного використання в 2007 році дозволів на виконання перевезень вантажів по території іноземних держав автомобільним транспортом, на виконання Порядку оформлення і видачі дозволів на поїздку по територіях іноземних держав при виконанні перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні, їх обміну та обліку, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 20.08.2004 року
N 757, із змінами та доповненнями, внесеними наказами Міністерства транспорту та зв'язку України від 07.10.2005 року
N 625 та від 12.12.2005 року
N 867,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Умови оформлення і видачі дозволів, які мають обмежені річні квоти (Італія, Угорщина), на поїздку по території іноземних держав в 2007 році, та Порядок розподілу дозволів, які мають обмежені річні квоти (Італія, Угорщина), на поїздку по території іноземних держав в 2007 році, що додаються.
3. Затвердити Комісію розподілу і використання дозволів, які мають обмежені річні квоти (Італії, Угорщини) (далі - Комісія розподілу), що додається.
4. Державному підприємству "Служба міжнародних автомобільних перевезень" (Ткаченко А. М.):
4.1. Прийняти до відома та використання в роботі "Порядок розподілу дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2007 році" (далі - Порядок розподілу) та "Умови оформлення і видачі дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2007 році" (далі - Умови).
4.2. Підготувати проекти розподілу дозволів Італії та Угорщини на 2007 рік і передати на затвердження до Державного департаменту автомобільного транспорту в термін до 28.12.2007 року.
4.3. Забезпечити з 1 січня 2007 року оформлення та видачу українським перевізникам дозволів Італії, Угорщини (універсальних, транзитних) на перевезення вантажів згідно з затвердженим "Розподілом дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2007 році" та відповідно до даних Умов.
4.4. Запровадити в дію в установлені терміни у відділку ДП "СМАП" "Чоп" та в центральному апараті ДП "СМАП" відповідне програмне забезпечення.
5. Сектору зовнішніх зв'язків та організації міжнародних перевезень Укравтотрансу (Фонтанкін О.С.):
5.1. Забезпечити доведення цього наказу до відома ДП "СМАП", АсМАП України та міжнародних автоперевізників.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
департаменту автомобільного
транспорту
29.12.2006 N 910
КОМІСІЯ
з розподілу і використання дозволів, які мають обмежені річні квоти (Італії, Угорщини)
Доброход С.О. - директор Державного департаменту автомобільного транспорту, голова комісії.
Фонтанкін О.С. - завідуючий сектором зовнішніх зв'язків і організації міжнародних перевезень ДДАТ, заступник голови комісії.
Постолюк С.О. - начальник відділу координації міжнародних автомобільних перевезень ДП "СМАП", секретар комісії.
Члени комісії:
Деркач С.Т.- перший заступник директора ДП "СМАП".
Липовський В.В. - президент "УкрАвтотрансЛогистика".
Фесенко В.В. - начальник управління ДП "СМАП".
Волк О.М. - радник президента АсМАП України.
Воронов Є.В. - провідний спеціаліст сектору зовнішніх зв'язків і організації міжнародних перевезень ДДАТ.
Скиба Р.Ю. - головний спеціаліст відділу транспортного контролю та внутрішньої безпеки ДП "СМАП".
Крижанівський Я.В. - заступник начальника департаменту координації міжнародних автомобільних перевезень АсМАП України.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
департаменту автомобільного
транспорту
29.12.2006 N 910
ПОРЯДОК
розподілу дозволів, які мають обмежені річні квоти (Італія, Угорщина) на поїздку по території іноземних держав в 2007 році
1. Цей Порядок розроблено відповідно до п. 3.9 наказу Мінтрансзв'язку
N 757 від 20.08.2004.
2. Міністерство транспорту та зв'язку України або уповноважений ним орган щорічно визначає, які іноземні дозволи будуть розподілятися згідно з цим порядком та які обмеження щодо екологічних та вагових параметрів автотранспортних засобів будуть застосовуватися при розподілі.
3. Збір інформації про перевізника здійснюється ДП "СМАП"
Починаючи з 15 грудня поточного року кожен зацікавлений перевізник подає письмову заяву на отримання дозволів, форма заявки надається в додатку 1.
Інформація щодо кількості та екологічної відповідності АТЗ в розрізі перевізника надається АсМАП України.
4. Розрахунок квоти дозволів по кожному перевізнику та по кожному виду дозволів виконується ДП "СМАП"
Розрахунок річної квоти перевізника проводиться у чотири етапи:
- на першому етапі визначається кількість дозволів із загальної річної квоти, які компетентний орган буде розподіляти серед перевізників;
- на другому етапі враховується кількість дозволів, використаних перевізником у попередній звітний період;
- на третьому етапі враховується кількість рухомого складу та відповідність його екологічним вимогам;
- на четвертому етапі стимулюються перевізники, які мають рухомий склад, що відповідає найвищим діючим екологічним нормам.
У розподілі беруть участь перевізники, які подали заяви на отримання дозволів, і перевізники, що здійснювали перевезення за цими дозволами у попередній період (12 місяців), та використали більше одного дозволу.
Перший етап
Визначається загальна кількість дозволів, переданих для
використання українськими перевізниками (Х ).
загалом
Х = КВОТА - РЕЗЕРВ-1 - РЕЗЕРВ-2
загалом
КВОТА - кількість дозволів, погоджених компетентними органами для використання у наступному році (річна квота);
РЕЗЕРВ-1 - кількість дозволів з річної квоти, що залишається у розпорядженні Міністерства транспорту та зв'язку (становить 5 % від КВОТИ);
РЕЗЕРВ-2 - резерв ризиків (кількість визначається Міністерством транспорту та зв'язку України або уповноваженим ним органом і становить 5 відсотків).
Резерв ризиків використовується для залагодження можливих прорахунків кількості перевезень, здійснених у попередній період, неправильного визначення кількості та якості рухомого складу, а також використання перевізниками, які здійснили у попередній період випадкові перевезення (один рейс за 12 місяців), для нових підприємств, у випадках відмов у роботі комп'ютерної програми.
Комісія з розподілу визначає розмір резерву ризику (в межах його встановленої річної квоти, але не більше 5 відсотків на рік) на кожні два місяці до наступного перерозподілу.
Другий етап
75 % від загальної кількості (Х ) розподіляється серед
загалом
перевізників, що здійснили перевезення за дозволами у попередній
звітний період залежно від кількості використаних дозволів.
0,75 Х
загалом
D1 = _____________ х К
D вик
поперед
D1 - перша частина річної квоти конкретного перевізника;
D - загальна кількість дозволів, використаних у
поперед
попередній звітний період усіма перевізниками;
К - кількість дозволів, використаних конкретним
вик
перевізником у попередній звітний період (за даними ДП "СМАП").
Третій етап
Друга частина загальної кількості дозволів (0,25Х )
загалом
розподіляється серед перевізників залежно від наявного
автомобільного парку, при цьому враховується коефіцієнт
К
екологічність.
К
екологічність:
для АТЗ, що відповідають екологічним вимогам "особливо
зелений та безпечний" - К 2 = 0.8;
екологічність
для АТЗ, що відповідають екологічним вимогам "ЄВРО-3, ЄВРО-4,
ЄВРО-5 безпечний" - К 3 = 1.
екологічність
По кожному конкретному перевізнику розраховується "приведена
кількість автомобілів" (автопоїздів) - К .
приведене
К = КЄВРО-2 х К 2 + КЄВРО-3 х К 3
приведене екологічність екологічність
КЄВРО-2 - кількість АТЗ, що відповідають екологічним вимогам "особливо зелений та безпечний".
КЄВРО-3 - кількість АТЗ, що відповідають екологічним вимогам "ЄВРО-3, ЄВРО-4, ЄВРО-5 безпечний".
0,25 Х
загалом
D2 = _____________ х К
К приведене
авто
D2 - Друга частина річної квоти конкретного перевізника;
К - загальна (сумарна) кількість АТЗ "особливо зелених та
авто
безпечних", "ЄВРО-3, ЄВРО-4, ЄВРО-5 безпечних" у перевізників, що
приймають участь у розподілі дозволів.
При розрахунках D1 та D2 у разі отримання не цілого числа, округлення у сторону збільшення або зменшення проводиться за математичним правилом до цілого числа.
При цьому на першому та другому етапах створюються залишки
Y , Y .
залишку1 залишку2
Y = 0,75 Х - D1
залишку1 загалом
Y = 0,25 Х - D2
залишку2 загалом
Четвертий етап
На четвертому етапі проводиться розподіл залишків Y ,
залишку1
Y серед перевізників, які мають рухомий склад, що
залишку2
відповідає найвищим діючим екологічним нормам (на даний момент
"ЄВРО-3, ЄВРО-4, ЄВРО-5 безпечний").
Y + Y
залишку1 залишку2
D3 = ______________________ х КЄВРО-3
EURO-3, EURO-4, EURO-5
D3 - третя частина річної квоти конкретного перевізника;
EURO-3, EURO-4, EURO-5 - загальна кількість АТЗ, що відповідають екологічним вимогам "ЄВРО-3, ЄВРО-4, ЄВРО-5 безпечний";
КЄВРО-3 - кількість АТЗ конкретного перевізника, що відповідають екологічним вимогам "ЄВРО-3, ЄВРО-4, ЄВРО-5 безпечний".
Річна квота перевізника складається з суми чотирьох частин D 1, D2, D3, D4.
Річна квота перевізника = Dl + D2 + D3 (плюс) або (мінус) D4.
D4 - четверта частина річної квоти, що враховує різницю кількості дозволів ЄКМТ (Італія, Угорщина), яку мав перевізник у попередньому та буде мати в наступному роках;
(плюс) - якщо кількість дозволів ЄКМТ в наступному році зменшується, то збільшується персональна квота разових дозволів (на 18 комплектів разових дозволів (Італія, Угорщина) на один дозвіл ЄКМТ);
(мінус) - при збільшені кількості дозволів ЄКМТ - відповідно зменшується персональна квота разових дозволів (на 18 комплектів разових дозволів (Італія, Угорщина) на один дозвіл ЄКМТ).
5. Обмеження річної квоти компетентним органом
У разі наявності підтверджених фактів порушень перевізником умов перевезень, міжнародних угод, що стосуються міжнародного автомобільного сполучення, митних процедур і т. п. компетентний орган може приймати рішення щодо адресного обмеження річної квоти перевізника.
6. Перерозподіл дозволів
У разі, якщо підприємство не бажає або не може використовувати виділену квоту дозволів з обмеженими річними квотами 1/6 від річної квоти кожні два місяці, вони передаються до перерозподілу серед інших перевізників за підсумками використання дозволів за кожні два місяці поточного року на підставі відповідної інформації ДП "СМАП", що надається для розрахунків в відділ координації міжнародних автомобільних перевезень ДП "СМАП" не пізніше 10 числа наступного місяця. У разі необхідності перерозподіл може проводитися щомісячно.
Забороняється:
- виділення дозволів за листами перевізників в рахунок майбутнього перерозподілу;
- оформлення дозволів перевізникам, які прибувають на кордон при відсутності або закінченні квоти;
- передача дозволів з квоти одного перевізника іншому на підставі письмових домовленостей між ними.
Додаток 1
до п. 3 Порядку розподілу
дозволів, які мають обмежені
річні квоти, на перевезення
вантажів до іноземних країн
ЗАЯВА-АНКЕТА
перевізника для участі в розподілі дозволів, які мають обмежені річні квоти, на перевезення по території іноземних держав
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва перевізника)
Я, _______________________________________________________________
__________________________________________________________________
(юридична або фізична особа, посада та прізвище керівника
для юридичної особи)
ознайомився(лась) з Умовами оформлення і видачі дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в ____ році (далі - Умови) і бажаю одержувати ці дозволи у ____ році.
Зобов'язуюсь виконувати вимоги цих Умов, законодавчих та інших нормативно-правових документів, які регламентують перевезення вантажів автомобільним транспортом.
Прошу виділити нашому підприємству наступну кількість дозволів, які мають обмежені річні квоти, для виконання перевезень по території іноземних держав в ____ році:
N п/п |
Країна |
Вид дозволу |
Кількість |
1. |
|
|
|
... |
|
|
|
N |
|
|
|
1. Реквізити претендента
Реєстр. N в АсМАП |
Назва підприємст- ва |
Код ЄДРПОУ |
Код платника ПДВ |
Адреса (фактична) |
Телефон |
Факс |
|
|
|
|
|
|
|
2. Відомості про наявність рухомого складу*:
_______________
* - необхідно також заповнити додаткову таблицю, наведену в додатку до цієї анкети.
Всього автотранспортних засобів, зареєстрованих на нашому підприємстві:
Відповідність стандартам |
Вантажопідйомність транспортних засобів від 10 тонн |
Особливо зелені та безпечні |
|
ЄВРО-3, ЄВРО-4, ЄВРО-5 безпечні |
|
Всього: |
|
3. Відомості про використання дозволів, які мають обмежені річні квоти, в період з 01.___.____ по 30.___.____ без врахування дозволів ЄКМТ.
N п/п |
Країна |
Вид дозволу |
Кількість використаних дозволів |
1. |
|
|
|
... |
|
|
|
N. |
|
|
|
Дані, вказані в анкеті, відповідають дійсності.
До заяви додаються:
1. Копія ліцензії на право виконання міжнародних перевезень вантажів та копії ліцензійних карток.
2. Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
3. Копії сертифікатів.
Керівник підприємства ___________________________________________
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
__________________________________________________________________
(посада)
М. П.
__________
(підпис)
Примітки:
1. Пакет документів, який додається до заяви, має бути скомплектований у вигляді загальної частини (п. 1 - ліцензія) та комплекту на кожний автомобіль-тягач та на кожний причіп/напівпричіп (п. 1 - ліцензійна картка, 2, 3).
2. Пакети документів мають бути прошиті і засвідчені печаткою заявника. Усі копії документів, що подаються на конкурс, мають бути завірені підписом керівника (власника) і печаткою заявника.
Анкета заповнюється розбірливо печатними літерами
Додаток
до п. 2 заяви-анкети
РОЗШИРЕНА ТАБЛИЦЯ
наявності рухомого складу, який належить нашому підприємству і відповідає екологічним вимогам "особливо зелений та безпечний" та "ЄВРО-3, ЄВРО-4, ЄВРО-5 безпечний"
Марка |
Мо- дель |
Рік виготов- лення |
Держав- ний номер |
Ідентифіка- ційний номер виробника (VIN) |
Вантажопід- йомність |
Відпові- дність екологі- чним вимогам |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту