- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Меморандум
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
І ВИРОБІВ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
МЕМОРАНДУМ
щодо приєднання, прийняття, внесення змін і розгляду скарг в рамках Правил належної промоції фармацевтичними компаніями лікарських засобів професіоналам охорони здоров'я
1. Загальна частина
1.1. Правила належної промоції фармацевтичними компаніями лікарських засобів професіоналам охорони здоров'я.
Правила належної промоції фармацевтичними компаніями лікарських засобів професіоналам охорони здоров'я (далі - Правила), розроблені в рамках робочої групи (затвердженої Наказом Державної служби лікарських засобів і виробів медичного призначення від 06.12.2006 р. N 718), відображають добровільну підтримку етичних норм поведінки на фармацевтичному ринку всіма його учасниками при просуванні лікарських засобів.
Основна мета прийняття Правил - створення і підтримка світових стандартів поведінки на фармацевтичному ринку України, спрямованих на дотримання етичних норм компаніями - виробниками лікарських засобів та іншими учасниками ринку (дистриб'юторами, фармацевтами та ін.) при просуванні своєї продукції.
Реалізація принципів, закладених у Правилах, сприятиме доступу лікарів, провізорів і пацієнтів до достовірної та перевіреної інформації про лікарські засоби.
1.2. Принципами, закладеними в Кодексі, можуть керуватися всі виробники лікарських засобів з різних країн за умови дотримання правил, викладених у п.
1.3. Кодекс не є документом, що має юридичну силу.
2. Приєднання до Правил
2.1. Приєднатися до фармацевтичних компаній, що керуються у своїй діяльності на території України нормами Правил, можуть тільки ті компанії, які у процесі виготовлення лікарських засобів забезпечують мінімальні вимоги стандартів належної виробничої практики (GMP).
3. Прийняття Правил фармацевтичною компанією
3.1. Правила підписує уповноважений представник фармацевтичної компанії.
3.2. Підписання Правил свідчить про дотримання принципів етичної поведінки на ринку всіма підрозділами фармацевтичної компанії, що входять до її складу.
4. Приєднання нових членів до числа компаній, які підписали Правила
4.1. Фармацевтичні компанії приєднуються до Правил з власної ініціативи. Приєднання до Правил означає не тільки можливість використання такого факту в маркетингових акціях, але й має на увазі готовність і відкритість компанії для коментарів та оцінки з боку інших компаній, що приєдналися до Правил з точки зору відповідності стандартів маркетингових операцій фармацевтичної компанії нормам Правил.
4.2. Фармацевтична компанія, яка виявила бажання приєднатися до Правил, подає заяву до Громадської Ради з контролю за дотриманням Правил (далі - Рада), яка розглядає її протягом одного місяця. При позитивному рішенні Ради, прийняття компанії відбувається на засіданні Ради, шляхом голосування. У разі одержання простої більшості голосів компанія вважається такою, що приєдналася до числа компаній, які підписали Правила. Після цього уповноважений представник фармацевтичної компанії підписує Правила.
5. Внесення змін і доповнень до Правил
5.1. Зміни/доповнення можуть вноситися до Правил з ініціативи будь-якої фармацевтичної компанії, що приєдналася до Правил.
5.2. Процедура внесення змін і доповнень до Правил наступна:
- фармацевтична компанія вносить зміни/доповнення на розгляд до Ради;
................Перейти до повного тексту